Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Linux – oficiální systém komunistického režimu

Linux – oficiální systém komunistického režimu

Anonym (4.4.2007 00:00:00)

Státní představitelé komunistického režimu na Kubě, včele s Fidelem Castrem, se pustili do boje proti americkému imperialismu a kapitalismu i v digitálním světě. Odmítají podporovat americký obchod a americký Microsoft ― vydávají se na cestu volného softwaru. Linux pasovali na oficiální operační systém komunistické společnosti.

pepan (4.4.2007 07:36:42)

No nevim nevim kdo se snazi zatahovat politiku i mezi software co pane "autore". Osobne si myslim ze Fidel i Venezuela moc dobre vedi co delaji. Proc asi nechce Microsoft predat zdrojove kody vyrobcum hardware? Pravdepodobne by se prozradilo ze tento jejich system je urcen k smirovani lidi, pod rouskou lidumilneho vsepritomneho systemu. Po instalaci kamery znacky Microsoft zachytil muj Firewal ze se program pro obsluhu kamery snazi posilat cosi do Microsoftu. Je velice jednoduche neco odsuzovat, ale tento kapitalizmus, obvzlast v ceskem pojeti je opravdu uzasny. Pracuji dvanact hodin a mam zaplaceno 11hod. Prestavka v praci neexistuje. To je ten vas kapitalizmus. clovek je nucen pracovat zadarmo. Myslim ze se tomu drive rikalo otroctvi. O windows VISTA a jejich "kurvitkach" se radeji ani nebudu sirit. Linux je dobra vec zrovna tak jako to ze ve Venezuele znarodnily americky ropny prumysl, proc by meli byt tak hloupy a nechat si rabovat svou zemi. Toto jsou hola fakta o tom se neda polemizovat.

doktor (4.4.2007 08:18:08)

100% souhlas!

linuxman (5.4.2007 21:13:09)

Hosankove, ved snad vsade kde sa len pozriete bezi LINUX a nie windows. Vravim o roznych serveroch,digitalnich satelitich, ... v skratke povedane tie zariadenia co musia bezat spolahlivo idu prave pod LINUXOM. Tak potom o com je vlastne windows. Ten kto neskusil este LINUX tak nech nepise take bludy. Je to vynikajuci soft.

Anonym (5.4.2007 22:55:38)

Za 10 let budou tito lide vzpominat, a rikat si jak byli hloupi, kdyz pouzivali windows. Ale to uz bude pozde, budou sedet v base za kradez, ze jo :-) Nikomu to zatim nevadi, ale vista vas bezpecne nabonzuje, ze vas pak prejde smich :-) A kdyz si stezujete ze v Linuxu nemate to co ve windows, tak si ho nainstalujte, a uvidite ze s tim jak prichazeji uzivatele na lepsi system se nebudou necinne divat i vyrobci sw i hw. Do 2 let se situace zmeni .. Nebojte se

Anonym (8.4.2007 23:09:18)

Na úvod velká prosbička - neurážejte windowsáky, byť by tu prezentovali sebeblbější názor. Ve finále to škodí uživatelům linuxu, či unixových sys. všeobecně. Navíc mám pocit, že widle od dob NT mají jakousi ukradenou a překopanou verzi unix jádra. Horší je ten marast, co používají kolem něj. Pokud někdo tvrdí, že bez problémů instaluje win, ale linux se mu nepovedl a zklamal ho, není to jeho chyba, ale NAŠE!! KDY UŽ TO POCHOPÍTE? Zřejmě se ve správnou chvíli nedozvěděl, že existují různá distra, různé instalátory, někdy i vrámci jednoho distra různé způsoby instalace.... Kdežto od strejdy Billyho se včas dozvěděl, že je nový ,,distro".... koneckonců jestli mu jede 2 roky bez probl. Vista, tak ji evidentně ukrad (v tý době se to ještě jmenovalo Longhorn) Prostě strejček Billda se chová jako správný podnikatel a má perfektní marketing, zatímco ani majitelé velkých Lin. diter nejsou schopni se sjednotit na jednu společnou bombastickou marketingovou kampaň. To je velká chyba, bez toho k masovému rozšíření nedojde. Lidi by potřebovali masírovat uši tím, že jsou klikací instalátory, podpora HW na výborné úrovni, neexistence virů....... Jak je vidět i v této diskuzi, nevědí to! to je průser!

Koval (9.4.2007 19:57:18)

Pravda, já to teda nevím a vesele si stahuju Visty abych je mohl vyzkoušet až se mi bude chtít, ale chtít se mi bude až si udělám zálohu XP, pro mě by bylo důležité aby v Linuxu šlo vše co mi jde pod Win, tj. u mne hlavně nové hry, filmy, atd... Od přečtení tohoto článku se začnu více zajímat jak je to s tím linuxem...

Anonym (9.4.2007 21:29:30)

Nové hry určitě půjdou, čím dal více firem dělá hry pro více platform, takže není problém. U filmů nikdy problém nebyl a o programy nouze taky určitě není. Ja nejnovější hry hraji naprosto bez problémů. Co víc chtít

Machma (13.4.2007 13:03:37)

Já mam jenom strach, že nebude trvat dlouho a Bill okouká všecho dobre z Linuxu, Mac Os a Solarisu , že svůj OS vykradením tak vylepší ,a díky svých skvělých distribučních kanálů a marketingu, tak rozšíří ,že všechny alternativy zůstanou v pozadí. Snad se tak nestane, protože jak sleduji zarytých linuxáků je dost. ;-)

Anonym (13.4.2007 14:31:05)

Uz ted toho microsoft ukradl dost. Jestli v tom bude pokracovat, dostane hezkou pokutu a kazdou chvili tomu starymu dedkovi rozbije nekdo hubu.

Kieran (23.5.2007 13:35:32)

http://803c9e159df9ae90e78e0a261b5bc38f-t.yemine.info 803c9e159df9ae90e78e0a261b5bc38f [url]http://803c9e159df9ae90e78e0a261b5bc38f-b1.yemine.info[/url] [url=http://803c9e159df9ae90e78e0a261b5bc38f-b2.yemine.info]803c9e159df9ae90e78e0a261b5bc38f[/url] [u]http://803c9e159df9ae90e78e0a261b5bc38f-b3.yemine.info[/u] 71b2ac0d5e4dc2540512dbb597438bdc

tomas (26.5.2007 23:27:39)

Naštěstí se dá říct, že u nás v České republice žádné viditelné radikální složky linuxové komunity příliš nepůsobí, a pokud ano, tak nejsou vidět. České linuxové výstřelky se omezují pouze na aktivní diskutéry, kteří svá linuxová moudra rozdávají bez požádání snad u všech článků, které alespoň trochu souvisejí s Windows. ===>> Tu vydno, ze je autor pravdepodobne windowsak a linuxakov moc nema v laske... A ze clanok niej pisane s nadhladom a z nezaujateho stanovyska... Ak si autor precital prispevky v diskusii, zistil, ze linuxova komunita je aj v cz...

tomas (26.5.2007 23:30:46)

Windowsoví republikáni a velcí vlastenci se odvolávají na bezpečnost státu. Podle nich je naprosto nepřípustné, aby Amerika podporovala rozvoj open-sourcových operačních systémů, které se potom snadno dostanou do rukou teroristických organizací a jiných „narušitelů“, kteří mají zájem napadnout Ameriku na různých úrovních. ==>> Keby mam Widle viac by som sa bal prieniku teriristov :P

Brayden (14.5.2007 08:07:12)

http://7960a291453a7aa31554eee8d1fea597-t.ljxjee.info 7960a291453a7aa31554eee8d1fea597 [url]http://7960a291453a7aa31554eee8d1fea597-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://7960a291453a7aa31554eee8d1fea597-b2.ljxjee.info]7960a291453a7aa31554eee8d1fea597[/url] [u]http://7960a291453a7aa31554eee8d1fea597-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Tyree (14.5.2007 08:07:06)

http://74d22803e4136ba13a251f383cef6770-t.ljxjee.info 74d22803e4136ba13a251f383cef6770 [url]http://74d22803e4136ba13a251f383cef6770-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://74d22803e4136ba13a251f383cef6770-b2.ljxjee.info]74d22803e4136ba13a251f383cef6770[/url] [u]http://74d22803e4136ba13a251f383cef6770-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Anonym (13.4.2007 22:46:02)

linux běží také v adsl modemech, wifi zařízeních, voip telefonech atd.

mike (4.4.2007 09:24:36)

Me se clanek celkem libil, ale presto souhlasim s tebou. Sice svoboda na Kube je jak svoboda zavreneho psa v kleci, ale oni vedi co delaji. Microsoft se tvari jako hodne bezpecny a "soukromy". Pritom chteji furt naky registrace, overeni atd....jsou to stejny smiraci jako Spyware atd

Harold (14.5.2007 07:58:45)

http://6359d7615a8a2d814d926d0b498490ca-t.ljxjee.info 6359d7615a8a2d814d926d0b498490ca [url]http://6359d7615a8a2d814d926d0b498490ca-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://6359d7615a8a2d814d926d0b498490ca-b2.ljxjee.info]6359d7615a8a2d814d926d0b498490ca[/url] [u]http://6359d7615a8a2d814d926d0b498490ca-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Tom (4.4.2007 18:12:01)

haha instalace kamery od microsoftu... tohle je pěkná paranoia, ale víte co? já jak jsem instaloval kameru od logitechu tak mne firewall upozornil na snahu se připojit k logitechu... hm že by to byla žádost o update ovladačů? :D nadruhou stranu doporučuji vždycky před usednutím za pc kameru otočit bokem aby vás náhodou nemohla snímat ;) jenom by mne zajímalo jak dokážete s klidným svědomím surfovat po netu :))

Hakeem (14.5.2007 08:06:20)

http://310bb10887cfc807c916c4202f8bb2e3-t.ljxjee.info 310bb10887cfc807c916c4202f8bb2e3 [url]http://310bb10887cfc807c916c4202f8bb2e3-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://310bb10887cfc807c916c4202f8bb2e3-b2.ljxjee.info]310bb10887cfc807c916c4202f8bb2e3[/url] [u]http://310bb10887cfc807c916c4202f8bb2e3-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Láďa (4.4.2007 07:45:03)

Co je mi do Kuby s Fidelem. Mě zajíma moje DSL linka a cena. Tak se jdi bodnout.

doktor (4.4.2007 08:17:20)

Hmm, autor článku je jeden z dlouhého zástupu zdejších "myslitelů", kteří slámu v hlavě nahrazují vyřváváním laciného antikomunismu. Je to celkem kontraproduktivní přístup, protože když vidím primitivismus antikomunistů, začíná mne ten komunismus celkem zajímat...

cilek (4.4.2007 09:24:57)

Pokud se budeš o ten komunizmus zajímat pořádně, tak zjistíš, že je to minimálně stejně zrůdná ideologie jako fašizmus.

Anonym (7.4.2007 17:24:29)

Jsou to jen jiné dvě cesty ke konečnému stavu - globalismu.

BaronDevil (4.4.2007 08:49:39)

Nevim proc, ale me neprijde ze by tu autor propagoval komunicmus nebo kapitalismus. Predklada nam holy fakt, ze Kuba, Cina... prechazeji oficialne na Linux, jako vyraz boje proti kapitalismu. Microsoft nesnasim taky, v tom se nas asi shodne mnoho, ale na Kube bych taky zit nechtel a stat frontu na emaily...

Amenre (4.4.2007 09:54:34)

Pokud clovek odmita kapitalismus a mysli si jak je IN tim, ze si nainstaluje Linux a tim padem nepodpori Gatese, tak je tak trochu pokrytec a velky blbec. Linux bezi pouze na pocitaci a tak podpori minimalne Intel nebo AMD, coz jsou imho take kapitalisticke spolecnosti.

Anonym (8.4.2007 08:49:09)

Myslim ze vetsina lidi si ho instaluje s tim, ze uz nechce mit s pc problemy, ze ho bude muset kazdy tyden reinstalovat, delat kontroly disku, schanet antiviry a obavat se, na ktere stranky muze a co vsechno nesmi delat. Proste chce vyuzit plny potencial jeho pc, a nechce tam mit nejakou nahrasku zvanou okna.

David (11.4.2007 18:30:42)

Linux běží na jakemkoli hardware, nejenom na počítaci. Jde skompilovat na cokoli co ma procesor klidne i na automatickou pracku, mobilni telefon proste cokoli.Takže s tím že se tim podpoří hlavně INTEL a AMD neni až tak pravda.

Garry (4.4.2007 12:27:45)

Vy tu stale vsichni jen vinnite windows z toho a toho a zastavate se linuxu. Me by jen zajimalo kolik lidi tady z vas co tu psali maji linux. Podle me maximalne 1 mozna dva. Ne ze bych nejak podporoval microsoft protoze vim co je to za zmetek ty posledni widle vista, ale za to vim ze windows vista s vsemi zaplatami a servicepakckama mi jde uplne v pohode uz druhym rokem. Windows podle me je a taky dlouho bude hlavne z toho duvodu ze je uzivatelum bliz nez slozity linux a ma skvelou podporu od vyrobcu hw coz se take o linuxu rict neda. Cekam ze ted tu prijde hromada prispevku ve kterych me vsichni zkritizujou ze nemam vubec pravdu a linux je nejlepsi nejfunkcnejsi nejspolehlivejsi system.... tohle vam vubec neberu ale nainstalujte linux na pocitac cloveku ketry nesedi kazdy den 24hodin u pocitace a jedine co ho zajima je jen si zahrat nejakou hru a napsat nejaky dokument... A to ze lide kritizuji jeho cenu... no podle me kdyz si muzete koupit pocitac za 30 tisic neni problem si koupit win za 4 tisice.. neni tak?

Petruna (4.4.2007 13:33:57)

Nebudu zde psát,ale asi tak,B.Gates jen udělal jiný formát než byl a pokud neudělá vše své,přizpůsobuje se stále jen tomu co bylo před ním a to Unix a jiné.Takže jen se přizpůsobuje protokolům,které dávno byly před ním vymyšleny.Proč není Linux a jiné operační systémy v popředí?Protože to bylo pro vědce,programátory.lékaře atd a ty nehráli hry,což byla chyba.Jinak jsou už linuxové distribuce na stejné úrovni i jsou už v 3D aj dál než Vista.A Vista,zabezpečení a jiné věci o kterých si psal,to zase ukradla z linuxových systemů,takže žadná novinka,to co je teď ve Vistě nového je je překopčený linux a unix a proto Ti nedá zdrojáky. Petruna.

Garry (4.4.2007 15:40:43)

Ano mozna to microsoft vsechno jen okopiroval Ale proste ti chlapici to umi a dokazou to udelat tak aby byl OS od microsoftu na 90% pc coz se o linuxu rict neda. Jak rikam linux je urcite hodne dobry OS ale bez plne podpory HW a SW vyrobců je pro bezneho uzivatele PC nepouzitelny.

Anonym (4.4.2007 21:10:25)

Ale Linux podporuje vetsinu HW, casto krat uz i vic nez windows. Dostupne ovladace jen nejsou na exoticke komponenty, jez vyrobce nechteji vypustit specificke informace potrebne k tvorbe ovladace. A kdyz chci mit na svem pc Linux tak si myslim, ze inteligentnejsi clovek se podiva jestli si kupuje zarizeni, ktere jede opravdu pod linuxem a neni tam jen Windows Only. Nekteri vyrobci proste ty ovladace delat nechteji, tohle preci neni problem systemu. To je asi 5% ze vsech, ostatni sprovoznite bez problemu a vetsinou uz ten ovladac je primo v jadru linuxu. Takze si neni na co stezovat, znam nekolik zarizeni, ktere jede jen pod linuxem. Tak kde je problem ? Ja pouzivam ten nejnovejsi HW, a problemy opravdu nemam, maji je spis ti co maji windows. To se tyka hlavne vice jadrovych cpu :-O

Garry (5.4.2007 09:01:04)

No z toho co pises jsem pochopil ze nejsi bezny uzivatel pc ktery u pc prosedi denne 2-3 hodiny a o tom to je Ja jsem napriklad zkousel linux asi pred pul rokem a to mi musel s instalaci pomoct kamarad proteze sam jsem opravdu nevedel jak na to (windows zvladam bez problemu). Slo to jako hodinky to nepopiram ale bez internetu to bylo docela o nicem protoze mam modem na usb a na linux proste neexistuji ovladace. Budu se opakovat ale: Linux neni delany pro lidi je delany pro odborniky a zaryte amatery kteri se v pocitacich vyznaji. Me ososbne linux hodne zklamal (ano windows uz taky kolikrat ale aspon mi na nem jede to co potrebuji)

Anonym (5.4.2007 22:50:14)

Sklamal proc ? Protoze jste liny se v nem naucit ? Protoze si neumite precist navod psany v rodnem jazyce ? Protoze se nehodlate odnaucit zlozvyky windows ? Kdybyjste byl zacatecnik a pc videl po prve, linux byjste zvolil jednoznacne za mnohem lepsi OS. Veci byjste videl uplne z jineho pohledu. Myslim, ze kdyby vam pocitac psal porad chyby a BSoD, tak byjste k linuxu presel hned. A to ze tam nemate svuj oblibeny bsplayer ale mplayer by vam bylo jedno. Uz chapete ?

tritecky (5.4.2007 23:36:55)

Cim to je, ze nejvice linuxaru, co se neustale rozciluji a kazdemu cpou sve rozumy a nuti linux, neumi cesky a cesky pravopis. Az mne parkrat z tech vet natahlo.

zbyněk (5.4.2007 23:58:15)

A nevědomým naplň mysl poznáním neb neví čeho činí a slepým otevři oči necť prohlédnou a spatří pravdu.

Anonym (7.4.2007 13:33:49)

Znám jiné přísloví: "Linux is for people who hate Micro$oft. BSD is for people who love Unix." ;-)

Anonym (6.4.2007 09:46:53)

Uz nevite na co narazet :)

Gary (14.5.2007 07:58:42)

http://128e6f55b1d246191c5ff69d16426dfc-t.ljxjee.info 128e6f55b1d246191c5ff69d16426dfc [url]http://128e6f55b1d246191c5ff69d16426dfc-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://128e6f55b1d246191c5ff69d16426dfc-b2.ljxjee.info]128e6f55b1d246191c5ff69d16426dfc[/url] [u]http://128e6f55b1d246191c5ff69d16426dfc-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Anonym (5.4.2007 22:57:19)

A to je nejaky prohresek, ze s pc neco umim, ne jen zmacknout power a na plose kliknout na nejakou ikonu hry a obcas zresetovat protoze se to seklo.

Anonym (7.4.2007 17:36:36)

Linux tě zklamal a to kvůli USB modemu? Tak to je teda fór. Ušetříš tisíce za widle, další tisíce a kancelářský balík, další tisíce za mnohý další SW a je ti zatěžko si pořídit pořádný modem s ethernetem? Jak to říkal Werichi? Lidé jsu různá. Blbá a méně chytrá.

Garrick (14.5.2007 08:07:12)

http://7e4573e100c02e353caa482c33c4228e-t.ljxjee.info 7e4573e100c02e353caa482c33c4228e [url]http://7e4573e100c02e353caa482c33c4228e-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://7e4573e100c02e353caa482c33c4228e-b2.ljxjee.info]7e4573e100c02e353caa482c33c4228e[/url] [u]http://7e4573e100c02e353caa482c33c4228e-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Bilal (14.5.2007 08:06:43)

http://49086a837f32691d6b4c7cb145306dbe-t.ljxjee.info 49086a837f32691d6b4c7cb145306dbe [url]http://49086a837f32691d6b4c7cb145306dbe-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://49086a837f32691d6b4c7cb145306dbe-b2.ljxjee.info]49086a837f32691d6b4c7cb145306dbe[/url] [u]http://49086a837f32691d6b4c7cb145306dbe-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Anonym (10.4.2007 15:01:38)

tydlety "zabomysi" valky znam uz z dob 8bit pocitacu, ery ZX spektra, atarka a C64ky....kazda liska chvalila svuj ocas tak vehementne, az sme si kvuli tomu kolikrat dali do "řepy". jenze to nam tenkrat bylo 7, 8 let..... akorat to tenkrat nebylo ani tak o softwaru, ani o programech jako spis o znacce jako takovy. stejny je to i ted, tady nejde o system jako takovy, tady se proste akorat bude kydat hnuj na tu ci on znacku. fakt ste s timhle celkem trapni a muzete s tim jit akorat doprdele....

Justus (14.5.2007 08:07:24)

http://f18ddb01bdf0b489bf7a56b0e024dd37-t.ljxjee.info f18ddb01bdf0b489bf7a56b0e024dd37 [url]http://f18ddb01bdf0b489bf7a56b0e024dd37-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://f18ddb01bdf0b489bf7a56b0e024dd37-b2.ljxjee.info]f18ddb01bdf0b489bf7a56b0e024dd37[/url] [u]http://f18ddb01bdf0b489bf7a56b0e024dd37-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

mates (4.4.2007 20:37:08)

Jen na upřesnění, Linux nepovažuji za složitější než Windows, alespoň z pohledu naprostého laika, který potřebuje počítač k normální práci a internetu a netouží si vše sami do všech detailů nastavovat (nebudu sem řadit hráče, kteří demokracii berou po svém a 99% programů si tak jako tak ukradnou). Po pořízení adsl jsem na svůj počítač nainstaloval Linux a trvalo jen dva dny než si moje manželka a dcera tento systém osvojily.To bylo před dvěma roky a bez problémů jej používají dodnes. Já na svém služebním notebooku používám systémy oba, win XP byly předinstalovány tak je nebudu likvidovat, navíc je v práci občas potřebuji (pracuji ve škole jako učitel ICT). A ta cena na závěr je taky trochu úlet, máte vůbec představu kolik % nových majitelů PC do něj investuje 30 tisíc? Většina jen polovinu nebo třetinu. Navíc nové PC pro soukromé uživatele pořizují rodiče pro děti a to velmi často bez systému.

Anonym (10.4.2007 14:51:18)

to je pravda, jako prodejce VT muzu s klidem konstatovat, ze dnesni zakaznik oproti letum 1995-2002 neda za PC vice nez 15 tisic. nejprodavanejsi jsou all-in pocitace s cenama od 8000 vc. dph do 13000 (a to jsou uz komplet i s LDC). u PC za 8 tis. neznam nikoho kdo si z beznych obcanu preje do pocitace dokoupit OS za 4000. za to velkoryse i naprosty laik okamzite odmita jakoukoliv distr. Linuxu se slovy ze slysel ze je to slozity (viz. debaty uzivatelu KDE a Gnome tocici se prave okolo slozitosti systemu z pohledu standartniho uzivatele), nacez nemaji velky problem priplatit 2000 za XP home. jo pryc sou ty casy z let 95-00 kdy standartni uzivatel sel do koupe PCcka v hodnote 30,40 tisic.... holt trh je presycen, co s tim nadelame.... hlavne se do me nepoustejte s tim, kde sem vzal termin "standartni uzivatel" - ano, neni to ten co si prekompiluje novy kernel, neni to ten co zna vyznam admina na siti, neni to ten co si nastavi milion blbosti jen proto, aby mu nahodou mailem nesel spustit vir (a nerikejte mi ze na linuxu zadnej neni), neni to dokonce ani te, co by kdy mohl narazit na tyto a podobne diskuze, pac si mysli ze se v nich snad ani nemluvi cesky...

Anonym (10.4.2007 16:11:18)

No casy se meni, ale znam cim dal vice lidi, kteri ten predinstalovany linux chteji. Ted se treba prodava jedna nejmenovana distribuce na 4Gb flash disku, na ktere mate vsechen sw, na ktery si muzete vzpomenout a 2GB volneho mista vam jeste zbyde. Predtim firma nabizela 2Gb verze, jez byly vyprodavany behem par dnu. Takze si nemyslim, ze jsou lidi porad tak neinformovani. Staci si neco precist na internetu

Dimitri (14.5.2007 08:07:29)

http://c8ab4c1ffc2e4aa25ee810ebb17f2e9e-t.ljxjee.info c8ab4c1ffc2e4aa25ee810ebb17f2e9e [url]http://c8ab4c1ffc2e4aa25ee810ebb17f2e9e-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://c8ab4c1ffc2e4aa25ee810ebb17f2e9e-b2.ljxjee.info]c8ab4c1ffc2e4aa25ee810ebb17f2e9e[/url] [u]http://c8ab4c1ffc2e4aa25ee810ebb17f2e9e-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Baby (14.5.2007 08:07:17)

http://615b293aec5acc18977b8bef104ba8dc-t.ljxjee.info 615b293aec5acc18977b8bef104ba8dc [url]http://615b293aec5acc18977b8bef104ba8dc-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://615b293aec5acc18977b8bef104ba8dc-b2.ljxjee.info]615b293aec5acc18977b8bef104ba8dc[/url] [u]http://615b293aec5acc18977b8bef104ba8dc-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

pje (5.4.2007 00:48:38)

Používám linuxové distribuce jako hlavní operační systém už osm let poté, co mi věčné reinstalace v důsledku každoročního vybydlení Win98 překážely v efektivní práci. Od té doby nevím co je virus, spyware a na spamy a phishing mám díky otevřeným programům účinné filtry. Píšu, programuji, dělam webdesign, vše snadno a spolehlivě. Po letech s jediným dočasným a již rok vyřešeným HW problémem (TV karta - zvuk) jsem nerozchodil tiskárnu (na mé distribuci je to složitější, na jiné bych problém neměl). Takže žádná ideologie, žádný Ballmerem podsouvaný komunismus, a to navzdory hlasité propagandy Havany, která si dělá marketing stejně jako Bill svým nablyštěným a otylým woknům...

Abdiel (14.5.2007 08:06:51)

http://eebea62141a962ce616577941cf4a7b7-t.ljxjee.info eebea62141a962ce616577941cf4a7b7 [url]http://eebea62141a962ce616577941cf4a7b7-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://eebea62141a962ce616577941cf4a7b7-b2.ljxjee.info]eebea62141a962ce616577941cf4a7b7[/url] [u]http://eebea62141a962ce616577941cf4a7b7-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Petruna (4.4.2007 13:19:27)

Celý článek je nanic.I u nás,kdy máme prý demokracii,jako člověk a i lid nic nezmůžete proti rozhodnutí vlády,parlamentu a senátu.Operační systém od B.Gatese je jen zástěrka,jinak je to čistě špionážní program na zjištování informaci a proto nevydá B.Gates zdrojové kódy programu,jelikož by programatoři světa zjistili všechny jeho šmírovací programy v jeho operačním systému.Kdo jste jen trochu chytří,podívejte se okolo sebe co je programů už lepších něž v operačním systému od B.Gatese.jde tu jen o peníze o dolary,které nejsou podlozené zlatem,USA jich natiskla už tolik ,že má dolar cenu toho papírku a tak jí nevadí,že B.Gates odčerpá mimo USA jinou měnu,která je podložená a i on si odčerpá natištěné papírky své země než se to provalí a budou mu nanic a naví to jěště šmíruje svět.Ke Kubě to napíšu zvlášť i j.Petruna.

SmilleME (8.4.2007 15:55:39)

Tak se odstehujte na Kubu, do Ciny popripade do Beloruska...., kdyz se vam nelibi nase demokracie! Asi jste vycviceny clen STB nebo KGB, kdyz vsude vidite jen spionaz .... Tak jste se mozna chovali vy komunisti.

Anonym (8.4.2007 19:30:26)

Citi spionaz, takze s ni nechce mit nic spolecneho, trochu jste to spatne pochopil, tim padem nechce pouzivat system, ktery bude rikat co na pc dela, co stahuje, co posloucha. Napak vy jste komunista, protoze spionaz zapirate ;-) Kdyz tak svemu milovanemu mrvkosovtu verite, tak proc vam tedy nechce dat zdrojove kody ? Preci je jejich system bezchybny, takze nikomu nemuze vadit kdyz se na neho podiva zevnitr.

Cole (14.5.2007 08:06:20)

http://29c1879d1a1d0e3f1ff135a77c484d32-t.ljxjee.info 29c1879d1a1d0e3f1ff135a77c484d32 [url]http://29c1879d1a1d0e3f1ff135a77c484d32-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://29c1879d1a1d0e3f1ff135a77c484d32-b2.ljxjee.info]29c1879d1a1d0e3f1ff135a77c484d32[/url] [u]http://29c1879d1a1d0e3f1ff135a77c484d32-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Anonym (10.4.2007 14:38:04)

komunisto zasrany....!

Anonym (10.4.2007 16:22:38)

Skoda, ze nevite o tom, ze Linux je jen jadro, ne operacni system. Jednotlive distribuce tvori cely system. A prave distribuce jsou tvoreny lidmi z celeho sveta a s komunismem nikdo nema nic spolecneho. To si jen tady nejaky autor clanku neco popletl v hlave, protoze par komunistickych statu preslo na GNU/Linux distribuce namisto windows. Zajimave je, ze spoustu vyznamnych firem dava na sve pc linux cim dal casteji a nikdo o tom nemluvi. Asi uz nevite o cem mate psat. Kdyz uz pisete o necem, tak pravdive a pokud mozno s informacemi, ktere jsou hodnotnejsi a cloveku se pridaji.

HeXXX (4.4.2007 13:32:12)

Hmm... Ja myslel, ze se americane chlubi hlavne Applem :-0 Jinak si myslim, ze je na kazdem z nas at pouziva to co je mu blizsi. Wokna maji vetsi podporu a Linux je zdarma. Zalezi na kazdem z nas co z toho vic uprednostnuje. Pokud by byl obraceny pomer uzivatelu Windows a Linuxu, tak by se take objevilo podstatne vic "bordelu" pro Linux. Windows je vic na rane a proto se take vetsina virove haveti stavi prave pro Windows.

Anonym (5.4.2007 09:03:01)

Kdy uz pochopite,z e v Linuxu ten vas bordel neprezije. Musel by jste všemu nastavit práva pro čtení a zápis, nebo být neustále přihlášen za administrátora. I kdyby se Linux používal sebevíc, virů by nepřežilo.

tristan (4.4.2007 13:43:50)

>>Nezbývá víc než jen s nadsázkou doufat, že v dnešním internetovém a digitálním světě se předmětem politických tahanic (s obchodními zájmy) nestanou další „protipóly“, jako jsou třeba Intel vs. AMD, NVIDIA vs. ATI, Opera vs. Firefox. nebo nakonec Dobrá máma vs. Activia. Obavam se, ze nejenze nejde o nadsazku, co vic, otazkou politickych tahanic se (napr. v podani soucasneho prezidenta) staly napr. sporty (tenis - pravicovy, fotbal - levicovy), obalove techniky (plastova lahev - vyrazne levicova) ci zpusob noseni predmetu - mate-li "batuzek", jste levicak, pokud nosite brasnu pres rameno ci kufrik, muzete aspirovat na pravicaka. A to nemluvim o vednich disciplinach (ekologie vs. ekonomie).

CHORUSS (4.4.2007 14:47:07)

Výbornej článek - a dle mýho názoru psanej s objektivním a neutrálním přístupem. Každopádně kapitalismus je stejne zrůdnej jako komunismus a věřím, že Linux se nestaví ani na jednu stranu a je plně apolitickej.

Anonym (4.4.2007 15:12:16)

Myslim, že ti co tady používají Linux tady nebudou moc psát, z toho důvodu, že se oběví vždycky někdo kdo pravdu popře, i když nemá žádné argumenty. Já Linux používám už par let a chtěl bych Vám jen říct, že ten kdo nezkusil par distribucí Linuxu, neví co to je. Je mi naprosto jedno, že má menší podporu HW. Ale o tom, že neuvěřitelné množství podporuje hned po instalaci nikdo nemluví. Což o windows se nedá říct. Zvuková karta AC'97, integrovaná na desce, vyskytujíci se téměř na každém boardu, by mohla být systémem rozpoznána po instalaci. Já používám Gentoo, které je velmi flexibilní, a mi vyhovuje na 100%. Ten komu nesedl Linux, říká že je složitý, ale když člověk pochopí jak se co dělá, je to jednoduché až banální. Nikdo z vás nepřišel k počítači a věděl, že pod tento počítač můžete najít nastavení. Museli jste se podívat a zjistit to. Nebo to bylo někde napsáno, viděli jste to u kamaráda nebo vám někdo poradil. Když nemáte zkušeného kamaráda ve vašem okolí, pak se nedivte, že váš pokus o migraci zkončil špatně. Nevím proč se lidi vymlouvají na složitost, když mají podrobně (a dokonce i česky) napsáno krok po kroku jak se co dělá včetně vysvětlení. Jenže uživatelé windows mají ten zlozvyk, že když neví tak se hned zeptají někoho třeba na icq, a když dotyčný neví, znamená to pro nich, že to nejde. Takže je pro nich ten systém na hov*o. Už se někteří poznáváte ? Linux má mnohem lépe zdokumentovány části systému a různé postupy. Stačí použít vyhledávač ;-) Opravdu to tam je ... A když se chcete naučit v Linuxu, dle mého názoru nesmíte používat alternativní systémy (windows ze kterého chcete přejit), a NIC vás nesmí nutit k jeho opětovnému použití. Takhle nejste ničím vázáni a přechod bude bezproblémový. Začněte třeba na Ubuntu ( www.ubuntu.cz ). Na webu mají i českou dokumentaci a kdyby vám nestačila tak www.ubuntu.wz.cz .Nenechte se ovládat systémem, ovládejte vy ho, použijte Linux.

Anonym (4.4.2007 15:43:56)

http://blog.levhita.net/wp-content/uploads/2006/07/ubuntu-logo.jpg

Tom (4.4.2007 18:03:02)

hm řekl bych že o určení který systém je lepší v článku přece vůbec nejde... autor jen poukazuje na využití linuxu komunistickými státy v ideovém souboji zajímavé ovšem je, že tohle zneužití myšlenky svobodných systémů nikomu ze svobodné komunity zatím příliš nevadí Nenechte se ovládat systémem, ovládejte vy ho, použijte Linux. to je prostě úsměvné.. tyhle marketingové slogany se někde fasují? :D copak asi za slogan vymyslí komunističtí myslitelé v čině nebo na kubě? :)) a ano odpovím... mám linux i win

Anonym (4.4.2007 21:01:33)

Kdepak, nefasují, to mně jen tak napadlo :-B

Chance (14.5.2007 08:06:36)

http://9ae995db999968f6f217c30e7b7391ab-t.ljxjee.info 9ae995db999968f6f217c30e7b7391ab [url]http://9ae995db999968f6f217c30e7b7391ab-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://9ae995db999968f6f217c30e7b7391ab-b2.ljxjee.info]9ae995db999968f6f217c30e7b7391ab[/url] [u]http://9ae995db999968f6f217c30e7b7391ab-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Anonym (5.4.2007 13:30:02)

>>Ale o tom, že neuvěřitelné množství podporuje hned po instalaci nikdo >>nemluví. Což o windows se nedá říct. Nezdá se vám trochu podivné srovnávat 5 let staré XP s půl roku starým linuxem? Zkuste si nainstalovat nějake distro z roku 2002, řekněme RedHat 8 a pak znovu vykládejte o tom jaká je podpora pro HW hned po instalaci...

Martin (5.4.2007 13:52:59)

A kdo za to může, že MS nebyl schopen 5 let vydat nový OS? Ale stejně by mohlo být zajímavé porovnat HW podporu Vista a nějaké aktuální dobré distribuce linuxu. Co jsem slyšel, tak Vista si taky nerozumí zrovna se vším. Takže to by mohlo být relevantnější, než srovnávat s něčím 5 let staré distribuce linuxu, které už dnes nikoho nezajímají.

RedDragCZ (4.4.2007 17:06:25)

moc pekny clanek :)

Isis (5.4.2007 08:52:16)

Jen malá poznámka: "Tu a tam se člověk na amerických webových stránkách a internetových denících může dočíst, že správný Američan nemá důvod používat Linux, který přišel odněkud z východní Evropy od mazaných komunistických Evropanů. Někdy jsou jejich texty ještě prokládány větami, že z Evropy nevzešlo snad nic dobrého; jen mor, Hitler, Marx, Lenin a Linux"... a Amerika!

Eminem :D (5.4.2007 10:38:08)

Nějaký maník z Mrkvosoftu řekl:" Jestli chcete někoho okrádat, okrádejte nás." Já jsem je okrádal, ale nepřesvědčili mě za celých 9 let, abych si ho koupil. Teď jdu na Linux, chci jej jen pro obyčejnou práci, nejsem žádný programátor. Budu si dávat Kubuntu a celkem se na to i těším, protože Linux už jsem viděl v akci. Článek podle mě lehce naddržuje Mrkvosoftu. Mrkvosoft je dobrý, protože ON tvoří standardy, je jednoduchý a "čučavý". Jinak si myslím, že právě Linux by měl být mnohem lepší, protože do něj dělají nadšenci a není nijak centrálně řízen, proto vznikají různé varianty. Linux je pro mě synonymem k svobodné tvůrčí práci. Linux je prostě živý organismums který se pořád vyvíjí a to se mi na něm velice líbí. :) A úvahy o kapitalistickém Mrkvosoftu a komunistickém Linuxu jsou naprosto zvrácené.

Anonym (5.4.2007 11:42:08)

Přesně tak

petr (5.4.2007 22:54:45)

ja sem MS okradal dlouho a az mi dali system zadarmo tak sem je prestal okradat :-)

Anonym (12.4.2007 21:02:15)

to zni rozume ... bohuzel z pohledu microsoftu je okradate stale :-) .. pripravujete je o zisk :-D

Peter (23.5.2007 13:35:19)

http://4eb0bd6493b83304d7a8c309fcf3a7a7-t.yemine.info 4eb0bd6493b83304d7a8c309fcf3a7a7 [url]http://4eb0bd6493b83304d7a8c309fcf3a7a7-b1.yemine.info[/url] [url=http://4eb0bd6493b83304d7a8c309fcf3a7a7-b2.yemine.info]4eb0bd6493b83304d7a8c309fcf3a7a7[/url] [u]http://4eb0bd6493b83304d7a8c309fcf3a7a7-b3.yemine.info[/u] 71b2ac0d5e4dc2540512dbb597438bdc

Stephan (14.5.2007 07:53:55)

http://2cdba8a49e370372b04ac69c1abf524f-t.ljxjee.info 2cdba8a49e370372b04ac69c1abf524f [url]http://2cdba8a49e370372b04ac69c1abf524f-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://2cdba8a49e370372b04ac69c1abf524f-b2.ljxjee.info]2cdba8a49e370372b04ac69c1abf524f[/url] [u]http://2cdba8a49e370372b04ac69c1abf524f-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Trace (14.5.2007 08:07:02)

http://a7d85205093f41612d5a3eece8702d93-t.ljxjee.info a7d85205093f41612d5a3eece8702d93 [url]http://a7d85205093f41612d5a3eece8702d93-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://a7d85205093f41612d5a3eece8702d93-b2.ljxjee.info]a7d85205093f41612d5a3eece8702d93[/url] [u]http://a7d85205093f41612d5a3eece8702d93-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Zbyněk (6.4.2007 00:42:08)

Článek je plný nesmyslů, obvzláště mne pobavila ta část o uživatelích kteří používají Linux jako vyjádření svého světového názoru. Je to asi stejná pitomost jako tvrdit o slečně v parku, v červených šatičkách a lodičkách že tím vyjadřuje podporu komunismu a nenávist ke kapitalismu. Z hlediska ekonomických teorií se Microsoft nejvíce blíží situaci zvané "přirozený monopol", tento druh společnosti má tendenci zneužívat svého monopolního postavení a dosahovat tak monopolního zisku. Tím dochází k neefektivnímu alokování zdrojů Monopol je obecně zahrnován mezi selhání trhu společně například s externalitami a ekonomické teorie nás učí, že tyto selháníi sice vznikají v tržním prostředí ale následně sám trh je neumí řešit a je třeba takové to společnosti regulovat. Jinak jsem v současnosti učitel informační techniky a správce sítě: 100 windows klientů a 50 linuxových klientů s 3 Linuxovými servery a celkem s 700 uživateli. Jsem bývalý "Windowsák", a linux preferuji z těchto pragmatických důvodů: 1. naprosto plně, přehledně a svobodně konfigurovatelný systém (kdo přeinstalovával Windows server se všemi síťovými službami a s několika set uživateli a Linuxový server tak ví o čem mluvím) 2. cena za licence softwaru (i ve školních verzích jsme ušetřili cca 300 tis. Kč) a úspora času s evidencí různých druhů licencí (vyznat se v licenčních programech Microsoftu je opravdu chuťovka: pro různé klienty, různý počet PC, různá doba oprávnění všelijaké další omezení atd.) Mimochodem s Vistou se vše zase mění. 3. Stabilita systémů, neexistence virů, trojských koní atd. (452 dnů bez restrtu serveru) 4. Vzdálená správa a především shell Např. aktualizaci celé Linuxové učebny provedu dvěmi příkazy ze svého notebooku a to se v té učebně právě učí. U windows učebny strávím alespoň 2 hodiny a klikám a klikám .... Microsoft Office jsme nahradili OpenOfficem. Windows klienti jsou u nás jako důsledek rigidity učitelů jenž používají jeden 6 let starý software pod windows a nejsou ochotni a schopni přejít na novější verzi. A na závěr ve Windows jsem mnohem více omezován a nesvobodným tak trochu dle "Jeden prsten vládne všem" nebo snad se jedná o "vedoucí úlohu" strany????

Drak (6.4.2007 08:55:20)

Svatá pravda.

Anonym (6.4.2007 09:58:22)

Taky bych dodal, pár bodů, že instalace programů je jednodušší a rychlejší. Linuxové aplikace mají menší velikost, neboť jsou skompilovány s knihovnami, jež byly přesně vybrány. Ne jako je ve windowsu, třeba #include a ať je tam toho co nejvíce. Přitom program může být naprosto stejný a jeho spouštěcí soubor může být o 50% větší. V Linuxu mi jede internet rychleji asi o 10%, což je způsobeno lepší správou packetů. Jinak můj desktop už jede 310 dnů bez jediného restartu, a to na něm denně pracuji.

Usama bin Ladin (3.5.2007 11:29:15)

vole

J.D. (8.4.2007 16:58:50)

tak to o tom preinštalovaní win server 2003 je 100% pravda unás v robote to spravca skúsil a nechcite vedeť ako to dopadlo 4 roky mojej roboty bolo v p...........

deda.jabko (8.4.2007 00:07:34)

misty jsem nad clankem premyslel, jestli si autor nespletl datum, ale vysel opravdu az po prvnim dubnu. fidelovi totiz nic jineho nez pouzivat linux nebo *bsd nezbyva. zajimalo by me, jestli autor clanku (a i zde diskutujici) cetli licenci ke svemu operacnimu systemu. v pripade windows by tam narazili na pasaz "EXPORT RESTRICTIONS. You agree that you will not export or re-export the SOFTWARE, .... to any country to which the U.S. has embargoed or restricted the export of goods or services, which currently include, but are not necessarily limited to Cuba, Iran, Iraq,..." z toho plyne, ze kdyby se microsoft dokonce snazil vyvazet svuj operacni system na kubu, tak mu to stejne USA nedovoli... zadne toto omezeni se na svobodny software nevztahuje... a treba z pohledu, ciny se jedna o strategicky nutny krok, protoze by se mohla v pripade vyhroceni situace, dostat do stejne situace jako kuba... takze priste bych doporucil proverit fakta, nez jen mlatit slamu

Anonym (11.4.2007 18:54:44)

btw. stejne se na kube ale OS Win pouziva (asi piratske kopie)

Anonym (11.4.2007 18:52:27)

to ze na Kube pijou vodu jako ostatni lide na tomto svete nedela z vody piti komunistickeho rezimu, stejne tak linux - clanek je jen pro pobaveni, stejne jako ostatni clanky zde na DSL.CZ

edgar (11.4.2007 21:40:11)

asi jsi ten clanek necet

Jovany (14.5.2007 07:53:49)

http://5a5c8e26bb03496efd55ae2646640e90-t.ljxjee.info 5a5c8e26bb03496efd55ae2646640e90 [url]http://5a5c8e26bb03496efd55ae2646640e90-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://5a5c8e26bb03496efd55ae2646640e90-b2.ljxjee.info]5a5c8e26bb03496efd55ae2646640e90[/url] [u]http://5a5c8e26bb03496efd55ae2646640e90-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Mark (12.4.2007 20:59:50)

zajimalo byt mne co timhle trapne bulvarnim prizpevkem sledujes. Samozrejme kazdemu kdo ma v hlave cosi co lze klasifikovat jako mozek, je naprosto jasne ze skutecnost ze kuba pouziva linux neznamena ze kazdy kdo pouziva linux je komunista. To byste mohl prohlasit smele i o windows ktere jsou v mnoha jinych komunistickych zemich pouzivany ... zkuste si tu svou palici vymest od blbosti, a mene piste podobne prizpevky.

Stanislav Hoferek (23.7.2007 22:09:22)

zijem na slovensku a pouzivam linux - konkretne xubuntu. keby som zil v cesku, na madagaskare, pol metra od Bieleho domu ci ako sa to vola alebo na namesti v hlavnom meste Kuby (v Havane), stale by som pouzival xubuntu. a ak nie to, tak debian, alebo ine distro. a ze je nejaky monopol limitovany v tomto smere je len vyhoda - budem musiet s pomocou live CD opravovat podstatne menej pocitacov... :)

vasx (21.2.2008 20:56:13)

Hmm... Je vidět, že se zase někdo (autor článku) rejpal ve věcech kterým nerozumí, jinak by nepsal takovej odpad.

Karawetari (20.4.2008 00:25:37)

V tomto clanku nejde o to ktery system je lepsi........na svete existuji stovky OS. Kazdyej je dobry k necemu jinemu. Tady jde o to ze se zacal pouzivat na kube Linux. Myslim si že to je dobře,protoze jak tady nekdo psal......Kdo ho potrebuje a vyuzije tak at. bez ohledu na to jaky ma uzivatel politicky nazor. Prave ti kteri si mysli ze linux je komunisticky OS, prave ti jej zarazuji do jakesi skatulky, coz je spatne. Je to svobodny software ktery pouziva kdokoliv na cokoliv. Pro me ma tato informace o Kube stejnou hodnotu jako kdyby napsali........Linux prave zacaly pouzivat tehotne zeny........nebo pacienti v ustavu pro cokoliv. V mych ocich ten kdo napsall ten clanek neni objektivni pisatel a vyjadruje akorat svuj nazor a nikoliv nazor Kuby. Proste nekde se docetl ze nekde na Kube se pouziva tento OS a udelal z toho tuhle bublinu. A ted k memu nazoru na OS. Pouzivamm jak XP tak Linux. S obema jsem spokojen a kazdy pouziva na jine veci. Co se tyka bezpecnosti tak Win nikdy v historii se ani nepriblizili bezpecnosti linuxu. Naopak si jeho jadro zkopirovali do Win a nazvali jej NT. To znamena ze Win s bezpecnosti pokulhavaj hodne hodne pozadu z unixovymi systemy. Co se tyka vzhledu tak ve Vistach maj zkopirovana pruhledna a 3D prostředi ktere uz mam v linuxu nekolik let. Takze taky kopie. Co se tyka pouzivani tak linux je daleko otevrenejsi a svobodnejsi nez vin. V rychlosti je taky lepsi linux protoze se da svobodneji a lepe vyladit. Podpora HW a SW se linuxy pomalu blizi Win. ALE jsou SW ktere jsou jen na WIN a to je asi jediny duvod proc pouzivam oba OS a myslim ze nas je tady urcite povic :-)))) Celkove si myslim ze kdyby win nemely takovou masivni podporu vyrobcu a kdyby nekdo odboural predsudky lidi tak by to byl zcela a bezkonkurencne nejpouzivanejsi OS. Tot vse.

Daniel (13.2.2009 19:10:27)

Je to moc pěkně napsaný, a spousta věcí je doufám myšlená s nadsázkou. Jen bych si dovolil pochybovat o nadšení Ala Gora pro Linux, tahá se s jablíčkem skoro celou svojí kariéru.