Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > O2 a strhujci rychlost internetu ?

O2 a strhujci rychlost internetu ?

Duran (19.4.2007 21:31:06)

Tak mě tak napada že na co vlastně ti blb*čci davaji tak "velke" rychlosti když je to vlastně uplně k ho*nu protože na surfovani bohatě stači 1mb/s, tak na co takove rychlosti ? Na 20GB na měsic ?.... dle meho nazoru by hodně uživatelu uvitalo raději větši FUP než nějake zrychlovani ktere bude vest pouze k tomu, že uživatel vyčerpa rychleji svuj limit....

Anonym (19.4.2007 21:55:51)

Vůbec se neomezuju a 20GB nikdy nepřekročim, spíš proč dávají tak velké rychlosti, když na to nemaj linky a polovina lidí si stěžuje, že jim to nejede jak má.

crt (20.4.2007 00:45:46)

20GB mi nestaci, koukam na archiv CT, na Ocko, posloucham internetovy radio a musim se hlidat :( Kdyz pak chci vyzkouset novou linuxovou distribuci, musim si nechat zajit chut :( Zlaty pripojeni ve skole :)

Duran (20.4.2007 12:58:47)

Přesně tak, když se divam na youtube, posloucham radio a hraju, tak to mam za 8 dni pryč

Anonym (20.4.2007 15:14:37)

no tak to me nepovidej ! jak by ktomu prisli lidi kteri nemaji predstavu otom jestli si maji poridit DSL a jestli by jim stacilo 20 G .. toto musim poopravit,,nezlobse,, ale pokud bys jen hral hry na multaku , potom by jsi si pustil radio sem tam neco vzklidl na youtube tak by jsi se mel vlis sprehledem i do 10G !! predpokladam ze taky nekdy chodis spat, a nejsi jen porad u pocitace, tudis se nebavim o 24 hodinovim hrani , poslouchani radia a prohlizeni videi na youtube ! i v takovim pripade se to da vse vypocitat.. kolik dat si vezme hodinovi hrani MP.. kolik dat si vezme hodinovi poslouchani radia , a kolik dat si vezme youtube kdyz si prohlidnes plno videi aby se vlezli do 1 H ... youtube je dobry ale tak dlouho se uneho neda stravit mesicne abys pretahl 1 max. 2 G .. a hrani her a radio je pakatel oproti 20G.. to je zvlastni ze me stacilo v poho 5 G max .8 G kdyz sem hral jak oteklej, i se radio pomerne casto poslouchal a na youtube sem tez zabrousil parkrat za mesic , rekneme 2x tydne ... takze 10G vklidu a 20 G to je panecku hodne k dobru !!

Anonym (20.4.2007 15:30:59)

a jeste bych rad podotknul, TIM NERIKAM ZE SI VY STEZUJETE ! ale nechapu lidi kdyz narazim na clanek kde nekdo frfna otym ze mu nestaci tolik a tolik dat na mesic, CO SI PLATI ZA SLUZBU TAKOVOU MA ! A PROC SI NEPORIDI NEOMEZENY POCET DAT KDYZ JE TO PRO NEHO TAK MALO ! a jeste tu je moznost si dokoupit data za +,-50 kč tusim 2G ze ? ! jinej pripad je ti co jim to ted zrychlili z 512 na 2M a maji limit 3G tusim ze meli 1G a dostali 3G to je opravdu malo , a taky za malo penez, malo muziky , a taky to naviseni nestoji nic, a taky ze jim pridali limit nestoji nic atd atd

T (20.4.2007 15:44:29)

Přesně tak komu to nestačí muže si připlatit vždyť neomezený tarify už nejsou drahé jako před dvěma rokama kdy to bylo fakt jen pro firmy. Jen se divím alternativcum, že ještě nezalepili tu díru na trhu a neposkytují nějaké tarify z 20/50/100GB a radši lakaj na net bez FUPU a omezení a pak jim to nejede (ČRa) a Volný dopadne stejně mají malí počet zakaníku, takže jak jsme jim tam nahrnou sasači tak jsme ji to položí...

Duran (20.4.2007 16:37:18)

Jo je fakt že nějaky limit by měl byt bo tkaove kkt co stahnou 300Gb/měsic taky nemam rad, akorat brzdi linku, ale myslim že by mohli davat aspoň 50Gb při těch 6Mb

Duran (20.4.2007 16:39:51)

Anebo dalši možnast jak to děla ČRa, limit u nich bude pro velke sosače, a když jej přetahnou, tak se jim net spomali s vyjimkou HTTP a aj. .. takže net neni jako šnek..

Jirka (22.4.2007 17:57:57)

Ajajaj, tady se práší.... A prej se za to musí i platit, kurňik šopa.

Miszun (22.4.2007 20:49:23)

Jak to tady ctu tak se se schvalne podival kolik mam prenesenych dat za dnesek. Svete div se je to 1,1GB... A to posloucham int. radio a hraju World of Warcraft. Abych nelhal tak sem jeste stahl 100MB z rapidu... A pak jak muze stacit 10GB za mesic? Jeste stesti ze sem stastnym majitelem tarifu Extreme...

Anonym (26.4.2007 14:55:43)

extreme je o něco dražší, taky jsem majitelem extreme 2048 (dříve extreme 512) a jsem rád že jej mám, i když je někde o třista dražší. Taky moc nechápu ty co tady brečí že překračují limit, když jej prostě překročí, tak ať si připlatí pár stovek za extreme a mají klid. jediný co mě občas mrzí je pomalejší upload, těch 128 kbit/s není moc, při běžný páci to moc nepoznám, ale když občas pošlu svý fota do fotolabu, tak to chvíli trvá, řeším to rychlým uploadem (2 mbit/s) v místní krajský vědecký knihovně. Stačilo by mi 256/kbit, ale lepší než drátem do voka, pamatuji doby kdy se za net platily větší palby a rychlost byla mnohem menší. Jestli jste výdělečně činní, tak si prostě přihoďte pár stovek za extreme, jestli ne, tak přichází sezona brigád a nějakou tu tisícovku si vydělat můžete. Pak už jen zbývají smutný oči a prosit rodiče. Nebo se domluvit se sousedem, zaplatit si 2 mbit/extreme a linku si sdílet, samozřejmě záleží na okolnostech...

Anonym (26.4.2007 14:56:33)

zapomněl jsem se pod svůj příspěvek podepsat... Unreal28

Duran (26.4.2007 20:20:41)

Naproste s tebou souhlasim, 128 na Down 2000 je fakt směšne, ale to už je vychcanost O2 (na to už to bylo X přispěvku), ja třebas vydělečně činny nejsem prot na extrem nemam a linku už si dělim se sousedem a mame 3072 (budouci 6000) za 951 měsičně :2 = nějakych 475.. a to i tak se mi zda hodně za takovy net... ale co nadělam, a moje mamina netu vice neež 500¨,- dat nechce.. brigada, to je zas takove... no nevim no.. nechce se mi :D přiznam se... ale jenom škoda,že O2 nenabizi tžebas 1024 extreme třebas za 700,- s DPH ..

Anonym (27.4.2007 15:19:09)

JJ souhlas :o)

Duran (20.4.2007 16:35:27)

No tak to by ses asi divil, zahrej ci CoD2 hodiuku a podivej se na přenesene data, neni problem mit 600MB... a když hraješ 5 hodin deně ? Ikdyž to neni muj přoipad ale i tak... no, jednoduše řečeno, stahneš 1 DVD, zahreješ si a nevim co všechno ještě a FUP je FUČ

Anonym (20.4.2007 17:54:55)

no tak coece CoD2 by si nikdo nemohl zahrat s mensim pripojenim jak 2M .. neni to trochu prehnany ?

Duran (20.4.2007 21:52:18)

Ale prdlajs, CoD normalně jede i na 128kb/s .. ale je problem že to prostě ryhle načita... jako fakt neni problem 500mb za chvili přijat

Anonym (21.4.2007 03:47:54)

neverim ze jakakoli hra po MP by si vzala za jednohodinovi hrani 600 nebo 500 M , to snat neee !!

Anonym (21.4.2007 09:17:44)

Na lajne s 20GB FUP parime 2 lidi DoD, HLDM a WoW. Pouzivame Ventrilo. Sam sem tomu neveril, ale ten limit proste staci.... Ano, bylo by hezke mit vic, to souhlasim, jen tu ale proboha neplacejte kraviny.

Anonym (20.4.2007 21:50:34)

No tak to hodně plácáš játýrkama co?

nobody (20.4.2007 17:39:48)

Vam bych internet zakazal, ADSL zrusil a za usetrene penize zaplatil kurz ceskeho jazyka :-D

Anonym (20.4.2007 19:55:48)

A vy píšete telegram, že nepoužíváte diakritiku, češtináři?

Anonym (20.4.2007 20:06:18)

Vy se pise s velkym V ... A az nekde budete mit problemy se znakovou sadou, urcite se vzpomenete :)

Anonym (20.4.2007 20:07:38)

preklep ... si vzpomenete (pro rypaly)

Anonym (21.4.2007 13:52:58)

No , uznávám , chyb jsem tam nasekal , až to hezký není .. holt někdy ten Češtin má kobylka :/ ...

Anonym (19.4.2007 23:37:51)

Je to naschval. Proto, aby se ko*kot Duran mohl cemu divit se svym ho*nem misto mozku.

Duran (20.4.2007 12:57:50)

Si frajer, tvuj přispěvek ma něco do sebe !

Anonym (20.4.2007 17:32:23)

Jeee, Durane, četl jsi i své příspěvky?

Duran (20.4.2007 21:50:27)

četl, myslim že maji rozhodně něco vic do sebe než ten tvuj ANONYME ...

Buran (21.4.2007 09:14:16)

Myslím, že ty příspěvky jsou poměrně rovnocenné ;) A co se týče anonymity..... no, nechtěj mě rozesmát.

Anonym (20.4.2007 14:16:04)

aby zapůsobili na lamy co si pod pojmem internet představí internet explorer. Na dementní flashový hry a web-mail jim to stačí. A počítačově vzdělaný člověk není cílový zákazník O2, protože ví, co to je ten "upload", "FUP" nebo "agregace".

Duran (20.4.2007 16:32:23)

Mo to je krasne, ale za ty prachy + ještě za linku by mohli dat něco vic ne ?

Anonym (21.4.2007 09:10:12)

Dobrý den, u ze slovního spojení "počítačově vzdělaný člověk" si můžu udělat obrázek, jak velkým odborníkem ve skutečnosti jste. Hlavně na p2p, že ano. V IT se pokládám za poměrně velkého odborníka ve svém oboru, povědomí o tom, co že je to "upload", "FUP" a "agregace" považuji za naprostou samozřejmost (kdyby to nevěděl některý z mých podřízených, má na stole do hodiny výpověď pro neschopnost). Asi se budete divit, ale jsem zákazníkem O2 a abych se přiznal, nikdy jsem nepřenesl větší objem dat než 10GB měsíčně. FYI: Internet doma využívám pro pracovní, vzdělávací i čistě soukromé záležitosti (= zábava). Pro klučiny, kteří se vymlouvají na to, že neustále stahují nové linuxové distribuce: Mám jich doma asi 10 (různých verzí a nejnovějších, samozřejmě), všechny jsem stáhl, aniž bych nějakým způsobem překročil objem dat stanovený FUP.

Duran (21.4.2007 13:11:30)

No tak to je docela ale blbost ne ? .. taky mužete mit to, co jsme měl kdysi ja, že jsem měl IE od O2 a jaksi FUP nefungovalo ikdyž mi to v mem kontě psalo že je aktivni realita byla jaksi jina a ja neměl problem za měsic přenest i 80GB

Anonym (21.4.2007 13:26:17)

A proč by to byla blbost? To je naopak úplně normální. Nezlobte se, ale sám musíte uznat, že až na řídké výjimky lidem fup nestačí kvůli stahování warezu z p2p sítí (nebo rapidshare a jemu podobných). Když si přečtu diskuze tady na těch stránkách, tak mám pocit, že nikdo vlastně warez nestahuje. Všichni jako divý poslouchají inet. radia, stahujou linuxový distribuce, koukají na youtube... Sem tam se rozhodnou uploadnout svýmu kámošovi svoje 60GB fotoalbum. Tak kde se potom berou čísla typu 35% veškerého trafficu na netu je bittorrent? Nene... Přiznejte si to.

Duran (21.4.2007 17:04:19)

No ja stahuju fakt minimalně... sem tam nějake nove mp3 ale zřidka ... mam IE ještě se sousedem, ten taky nestahuje, takže je to fakt pro nas malo

Anonym (24.4.2007 14:12:41)

Dobrý den, blbost to opravdu není. Nevím, jestli FUP u O2 funguje nebo ne, protože ten limit prostě nepřekročím.

SAm (20.4.2007 22:14:24)

Souhlasím s tímto názorem. Kdyby raději snížili cenu a šetřili finance vyhozené za reklami.

Duran (20.4.2007 23:27:43)

Je to monopol no... A ještě paušal za linku, to už je teda až až...

Anonym (21.4.2007 00:02:24)

si porid wifi a voip telefon nebo prejdi k radiokomunikacim

Duran (21.4.2007 08:38:51)

Ne ne.,. ja moc Wifi nevěřim a neni v čr ani moc schopnych IPS wifi, ... u mě je PODA ale to je pro vice lidi v baraku a tady v tom mem domově duchodcu nevim nevim... Ano, o Radiokom. jsem silně uvažoval ale teď maji ty nove ceniky a taky už to neni buh vi co, tak agregace a taky tam pry bude FUP a ještě neni znamo kolik, takže abych si vubec pomohl...

SaM (21.4.2007 12:54:45)

A ty místo blábolů tady na foru by jsi se měl jít doučovat češtinu. (reklamy)

Anonym (20.4.2007 22:28:03)

zrychlovani provedlo O2 z toho duvodu ze se neznalym uzivatelum rychleji vycerpa FUP..

watcher (23.4.2007 10:52:11)

hmm zajimavá logika... "jé hele, běží mi to nějak rychle, tak to abych hned začal stahovat stovky filmů"

obrbaz (21.4.2007 00:00:18)

To je uplně jednoduchý, čím vyšší rychlost, tím větší zisky. Lidi neznalý problematiky si obědnávají díky reklamě, ale že je tam fup to jaksi zjistí až jim to jede pomalu. A lidi co to mají vyčerpají rychjeli fup. Snižovat cenu je pro ně nevýhodné. A nechápu vás, když nadáváte na fup že si nedáte tarif extreme.

Anonym (21.4.2007 07:37:17)

Nechápu, co všichni nadáváte na FUP.Služba je poskytována s agregací 1:50 (to je známé), a tudíž máte nárok : u 2Mbps přenést 13GB, ale služba Vám povolí 42 GB tj 316% u 4Mbps přenést 27GB, ale služba Vám povolí 90 GB tj 336% u 6Mbps přenést 40GB, ale služba Vám povolí 88 GB tj 243% u 8Mbps přenést 54GB, ale služba Vám povolí 108 GB tj 201% cana za 1GB dat je u 2Mbps je 11Kč u 4Mbps je 8 Kč u 6Mbps je 10 Kč u 8Mbps je 13 Kč kolik stojí prázné CD - tj takove na kterem nemáte žadne informace ? rychlost ve FUP je nastavena následovně(up+down) u 2Mbps je 128kbps nárok je na 44kbps tj i ve FUP máte 294%z nároku u 4Mbps je 256kbps nárok je na 87kbps tj i ve FUP máte 294%z nároku u 6Mbps je 256kbps nárok je na 131kbps tj i ve FUP máte 196%z nároku u 8Mbps je 256kbps nárok je na 174kbps tj i ve FUP máte 147%z nároku Z uvedeného vyplívá, že pokus trvale přenášíte data i v době kdy je uptatněna FUP, tak stále omezujete ostatní uživatele.Dále z toho vyplývá, že kdyby FUP bylo =0Kbps, tak b y bylo možno zvýšit limit FUP(ale stejně ne na "nárok" neboť ten počítam za 24h, a pochbuju že si rozložíte provoz celích do 24h). Ti kteří přenáší více dat než je nárok(za předpokladu, že data přenáší hovnoměrně během 24h), by si měli pořídit službu s nižší agregací.

Anonym (21.4.2007 22:14:24)

Nechapu jaksi kde jsi vzal hodnou 42GB u 2MB pripojeni od O2 to ses asi zblaznil vytahnu 3GB a je konec tekze nekvakej nesmysle

Nargon (21.4.2007 22:36:44)

Normalni matematika. Ty 3GB preneses celkem hned, pak nastupuje fup a rychlost 128/128 a kdyz budes stale stahovat tou rychlosti 128 tak to za 30 dni da nejakych 39GB, pricti k tomu ty 3GB ktery mas na zacatku a da ti to tech 42GB.

Anonym (21.4.2007 23:10:34)

To sice jo, ale 2Mbit ma FUPovou rychlost 64/64

Nargon (22.4.2007 04:59:22)

Hmm, k tomu lze jedine rict: "Shit ou tu."

Duran (22.4.2007 08:51:28)

To je tady všechno hezke že by to relativně stahlo i těch 40GB, ale te elktřiny co by ot taky stalo... holt dneska neni nic zadarmo no... ja jak mam FUP tak přetahnu tak max 6GB/cca 15du

Anonym (22.4.2007 08:55:57)

ne stáhlo, přeneslo = stažená+ odeslaná

T (22.4.2007 10:23:13)

Hm to je fakt než platit tu elektřinu to by tě vyšlo levnějí přejít na extrem pososat to za 8 hod denně a ještě ušetříš :-)

Anonym (22.4.2007 10:41:25)

Dobrý nápad, aby poskytovatel ušetřil, mohl by Vám učtovat za dobu po kterou budete synchronizováni s DSLAM. PS: něco mi to připomíná - mam dojem že "Motorola 56K"

Duran (22.4.2007 11:23:39)

No tak to už bych to u O2 fakt zabalil kdyby ještě přišli s něčim takovym :D

Anonym (22.4.2007 08:32:47)

jo, jenže 64up+64down = 128 přenos, přesně jak psal Nargon, akorát napsal chybně rychlost(128/128, mělo být 64/64), neboť já píšu PŘENESENÁ- ale pote on pošítal se 128, tj výsledek je ok.

Anonym (22.4.2007 19:49:44)

na dc si najdi hub kde sme pouze my telekomaci,pak ti to pojede i tech 400,presto,ze budes ve FUPU:................ gogogogo o2 :D

T (23.4.2007 15:42:39)

Při rychlosti uploadu ADSL to musí být terno :-) I když pro malí děcka kterým rodiče nezaplatí extrema asi jediná šance ;-)

Anonym (24.4.2007 10:46:48)

Pokud Ti něco říká segmentové stahování pochopíš to.Takže tě nemusí vůbec trápit up 64/64.já mam up 128 a ve FUPU tahám stále 320Kb/s.Sice se to stane jednou za rok,pač mi těch 20 giga bohatě stačí,ale když hold něco potřebuji,tak to využiju.

Anonym (23.4.2007 18:19:22)

Go go vodoprdi jezis takhle podporovat ty zmetky nenazrany nereknu BT nebo takovyho nekoho ale telekom FUJ

bpf (22.4.2007 12:59:27)

Beztak většina co nadávají, jsou neustálí stahovači z p2p sítí. Před týdnem byla policie u mého známého a zabavila mu počítač s jeho stovkami dvd nelegálních kopií. O důvod víc vykašlat se na to.

Duran (22.4.2007 13:16:51)

No sem tam si něco stahnu, ale zřidka, rohodně nepatřim mezi ty posrane sosače co brzdi linku... No tak když někdo distribuje někde nelegalni kopie tak aď se nedivi, pro vlastni potřebu si stahnout mužu cokoliv

watcher (23.4.2007 10:42:50)

přesně tak, ať se nediví a nestežuje si tady na fóru

Anonym (23.4.2007 10:56:42)

přesně tak, kdo tahá 200 / 300 nebo víc G měsíčně tak je z toho stejně 90% věcí nelegálních ! mě stačí bohatě 10G a když už někdy blbnu tak se sotva přiblížím k 20G.. za 25 měsíců sem jen jednou udělal 40 sečtením obou směrů , kamarád moc něco chtěl a žadonil .. Takže mám průměr okolo 12G za měsíc , a to u toho sedím v podstatě skoro furt , tak to ať mě nikdo nevykládá že mu je 100G málo .. takoví obrovský počet dat nato se nedá nic jiného říct že kriminál klepe na dveře

Anonym (23.4.2007 11:21:20)

10GB mesicne a sedite u toho skoro furt ... takze bych predpokladal, ze pro Vas "Internet" = web, email a icq ... nebudu daleko od pravdy, ze ?

Anonym (23.4.2007 11:32:35)

web, email , icq , skype, MP games , Youtube, sem tam *P*.. a jeste mam porad velkou rezervu do 20G , rekneme ze toto vse , podle mích statistik je v prumeru okolo 12 az 15 G

Anonym (23.4.2007 11:51:42)

Ja treba pracuji z domova a mam prakticky neustale (behem prace) pustene net-radio ... 7 hodin denne = 7x50 = 350MB x20 dni (minimalne) a do 7GB se nevejdu + web, mejly, par dalsich nesmyslu a 15GB mesicne je pryc. A uz vubec se nebavim o stahovani hudby, filmu, to bych dostal jine cislo ... Tim chci jen rict, ze by to chtelo masove rozsirit (aspon) 1Mbit/512kbit a zrusit FUP. Sosaci by si natahali (10GB denne), ostatni by se nemuseli ohlizet na limity, radio atd., linky by to utahly ...

Anonym (23.4.2007 12:29:06)

1Mbit/512kbit a zrusit FUP - tj agregaci bys nechal Sosaci by si natahali (10GB denne), - kolik jich je 2% tj využijí kopmlet konektivitu ostatni by se nemuseli ohlizet na limity - protože nemaj nárok na jediný bit dat radio atd - s nulovym datovym tokem - chceš tim říct, ať si přimaj radiove vlny?

Anonym (23.4.2007 12:40:31)

A nebo by za chvilku meli plne disky a nic na tahani ...

T (23.4.2007 15:40:01)

A myslíš že poskytovatel nakupuje tu konektivitu zvlašt po 2mb jak si kdo objená službu ? Možná tak neschopní alternativci

Anonym (23.4.2007 16:32:19)

tvuj příspěvek nechápu, neměl být dán jinam ?

Anonym (23.4.2007 12:11:58)

přesně, já ještě navíc tahám každej tejden lost a párkrát tejdně SG1, sem tam film (nemusim mít HD, zbytečný naprosto) a do 20GB se vklidu vejdu a to sem dvacetčtyřisedmička.

Anonym (23.4.2007 12:17:54)

Zbytecne to neni ... pokud nerozeznate kvalitu, je to ciste Vas problem. Vy si tahejte co chcete, klidne kinoripy, ale nenutte to ostatnim (bez urazky).

petr (23.4.2007 17:43:30)

no nevim ale kdyz si stahnes film ktery je udelany z DVD na 2 CD tak je kvalitni dost, dyt kdyt se podivas na obsah originalniho DVD tak je tam 10 jazykovych mutaci asi 20 druhu titulku, obrazovka ktera odrazuje od paleni, uvidni menu coz sou podle me naprosto zbytecne veci ktere jenom zabiraji misto a muzou se odstranit

nemam (23.4.2007 18:14:14)

to ano, ale nekdo rad filmy v CZ a nekdo v orig zneni a pokud mas mit CZ i ENG tak to neco sezere tudis 1CD nemyslitelne 2CD kvalita uchazejici zalezi vsak na delce a pokud mas mit film v AC3 atd atd a aby byl CZ i ENG tak by musel byt na 3cd a to uz se zad tak moc nevyplati mam po 40 minuchaf filmu loudit dalsi avik? nebo mam koukat na film v klidu od zacatku do konce?

petr (23.4.2007 19:06:19)

no a co treba si pro ten film dojit do pujcovny a pak prepalit, kdyz je chcete mit ze vsema blbostma co k nim sou, podle me je nejlepsi mit film v originale a pokud neni cesky tak k tomu stahnout titulky

Anonym (23.4.2007 19:44:55)

presne tak, akorat kazdej to chce hned,co nejdriv a nez se to dostane do pujcovny , tak to musi projit kinem atd..a to uz vetsinou ma hodne lidi doma v dobe kdy se teprv promitaj

Anonym (23.4.2007 20:10:57)

Tady se ale vubec nebavime o bonusech a podobnych nesmyslech, na ktere vetsina lidi stejne nekouka. Rec je o kvalite videa - a kam se DVD hrabe na HD video ...

Anonym (23.4.2007 15:06:46)

pro neverici prvni rok 1204/256 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 2005- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:10:55)

prvni rok 1204/256 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 2005- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:13:17)

prvni rok 1204/256 ponem 3M Dw UP od 2005-05-27 do 2005-05-31 155.63 34.14 2005-06-01 2005-06-30 5969.73 2210.68 2005-07-01 2005-07-31 2138.19 348.61 2005- 08-01 2005-08-31 2789.87 632.20 2005-09-01 2005-09-30 5808.37 1236.20 2005-10-01 2005-10-31 4099.31 884.55 2005-11-01 2005-11-30 6360.57 969.14 2005-12-01 2005-12-31 7444.11 1287.93 2006-01-01 2006-01-31 8228.97 2107.35 2006-02-01 2006-02-13 2279.60 749.74 2006-02-14 2006-02-14 170.22 392.55 2006-02-15 2006-02-28 5725.99 3297.52 2006-03-01 2006-03-31 8604.85 4182.71 2006-04-01 2006-04-30 12864.15 5303.49 2006-05-01 2006-05-31 12698.51 3504.04 2006-06-01 2006-06-30 2841.09 185.94 2006-07-01 2006-07-31 6385.38 1249.27 2006-08-01 2006-08-31 6029.71 928.63 2006-09-01 2006-09-30 11034.95 2731.99 2006-10-01 2006-10-31 14078.05 1395.59 2006-11-01 2006-11-30 11780.85 5591.89 2006-12-01 2006-12-31 1832.16 744.42 2007-01-01 2007-01-31 10491.40 3512.38 2007-02-01 2007-02-28 8457.63 4803.89 2007-03-01 2007-03-31 34809.29 6909.86 2007-04-01 2007-04-30 8511.16 1826.29

Anonym (23.4.2007 15:42:24)

tak su na tom ja, jsem velkej sosac ? prvni rok 1024/256 ponem 3M R do Dw UP 05-05-27 05-05-31 155.63 34.14 05-06-01 05-06-30 5969.73 2210.68 05-07-01 05-07-31 2138.19 348.61 05-08-01 05-08-31 2789.87 632.20 05-09-01 05-09-30 5808.37 1236.20 05-10-01 05-10-31 4099.31 884.55 05-11-01 05-11-30 6360.57 969.14 05-12-01 05-12-31 7444.11 1287.93 06-01-01 06-01-31 8228.97 2107.35 06-02-01 06-02-13 2279.60 749.74 06-02-14 06-02-14 170.22 392.55 06-02-15 06-02-28 5725.99 3297.52 06-03-01 06-03-31 8604.85 4182.71 06-04-01 06-04-30 12864.15 5303.49 06-05-01 06-05-31 12698.51 3504.04 06-06-01 06-06-30 2841.09 185.94 06-07-01 06-07-31 6385.38 1249.27 06-08-01 06-08-31 6029.71 928.63 06-09-01 06-09-30 11034.95 2731.99 06-10-01 06-10-31 14078.05 1395.59 06-11-01 06-11-30 11780.85 5591.89 06-12-01 06-12-31 1832.16 744.42 07-01-01 07-01-31 10491.40 3512.38 07-02-01 07-02-28 8457.63 4803.89 07-03-01 07-03-31 34809.29 6909.86 07-04-01 07-04-30 8511.16 1826.29

CeL78 (24.4.2007 12:41:07)

Obcas mi pripada že tady na ty stranky pisou jen dementi, co si poridi 8Mega linku a pak jeste breci ze maji FUP. 8MB stoji asi 1100kč tak si poridte 4Mega extrem ten je taky za 1100 a za mesic stahnete dat ze si nebudete stihat kupovat disky. Fakt sjou vsichni cesi uplne blby ?? a pro ty co maji 4Mega si poridte 2Mega extrem a taky jste v kllidu a kdo mi na to rekne ze si radeji poridi 8Mega za 1100 nez 2mega extrem za 800. Tak at nebreci ze mu za tyden jede kompl 128/128

Jan Wagner (24.4.2007 13:11:43)

parada, supr napad, jenze u 50ti procent linek ti operator sdeli, ze extreme na tvy lince nejde, stejne jako volny extra a stejny typ pripojeni u gts novera... pak uz jedine wifi, nebo premium sky... do ktereho asi pujdu

Anonym (24.4.2007 13:16:07)

btw. pro chytraky, kterym "staci" 10 gb mesicne... v reklame se nechate zlakat online hrama, online televizi, radiem a pod... cistym propoctem, kdyz vam 300kb/s sezere sledovani tv online (ct24 napr.), tak vam to dela 1 gb za hodinu sledovani tv... takze je to nejakych 10 veceru s kompletnima zparavama na ct24 a mate limit, i bez jakehokoliv serfovani v pr****... stahovaci nelegalnich dat... :D

Durannn (24.4.2007 20:14:14)

No jasně, nemam rad ty chytraky co tady tvrdi že kdo nesosa tak to nepřetahne, - opravdu nemam problem dat za den 2Gb aniž bych něco stahoval jako na strankach či P2P... prostě TV,RADIO, HRY, google earth aj. a je to fuč... takže IE na to, co O2 nabizi v reklamach opradu děkují, ale NE

Anonym (24.4.2007 14:06:18)

Pane Wagnere, nelzete nam tu. Kdyz uz s adsl z technickych duvodu neco nejde, je to navyseni rychlosti. U tarifu extreme se jedna jen o pripojeni bez fup, naroky na kvalitu vedeni oproti stejne sluzbe s fup jsou stejne. Navic, neverim tomu, ze by se jednalo o 50% linek, na kterych se rychlost neda zvedat...

Whatever (27.4.2007 17:58:17)

... úplně zbytečná lež. Extreme je jen tarif, nemá s technologií na přenosové trase nic společného, jde pouze o fakturační balíček pro opravdu neomezená data. Proč by neměl být dostupný, když na dané lince je dostupný obyčejné ADSL s FUP? Ukažte jediný takový případ ...

Patrik (25.4.2007 10:54:24)

40% lidí má nejlevnější variantu s 2Mbs a tam už není kam klesat. 3GB je pak výsměch všemu legálnímu stahování.

Anonym (25.4.2007 19:23:09)

kazdej nemuze davat takovy prachy na net jak ty idiote prazackej di do pici demente

Eser (25.4.2007 22:06:33)

raději bys místo nadávání měl jít pracovat, potom budeš mít na net

petr (25.4.2007 22:44:15)

no nevim ale net se da sehnat mnohem levneji a jeste o neco lepsi, ja mam net pres motorola canopy coz je 5 GHz, 1500:300 agregace 1:1(jede mi to kdykoliv kolem 1450/370), mam verejnou IP, poruchovost temer 0, zadne omezeni dat ani casu, telefon bez pousalu kde cena za minutu hovoru v CR je ve spicte 0,7 kc s DPH,... Za net platim 360 korun mesicne + to co provolam na telefonu(ale nikdy se nedostanu k tomu abych platil to co chce telekom za to ze mi pristroj lezi na stole a nemusim ani jednou zvednout sluchatko a nekomu zavolat)

Anonym (26.4.2007 08:29:59)

A kde bydlíš to bude nějákej lokální provider né ???

petr (26.4.2007 19:37:00)

jiste ze je to lokalni provider, ktery ma neco kolem 9000 lidi, sice se co s poctem zakazniku nemuze s telekomem rovnat ale co do kvality sluzeb tohoto obra polozi na lopatky

Anonym (27.4.2007 07:30:35)

a jses jsi s tou kvalitou služeb a položením na lopatky jistý? Co třeba garantované lužby na metalice nebo optice, na ty se nějaká ušmudlana pojítka nedotáhnou ani omylem kvalitou ani servisem....

jméno (25.4.2007 22:19:57)

Jak si to tak čtu tak jeto tu samá lama ;o))) co musí pořád na něco nadávat ... ať se jedna o cokoliv... no těch lidí co padá do fup je minimum cca 5-10% tak proč by měly ubírat agregaci ostatním ??? pokud tady tedy někdo ví co to vůbec agregace je protože ji stejně vetšina lidí ani nezaregistruje tak ať si těch 10%přejde na službu bez limitů a stěžujou si jak to mají strašně agregovaný a tak proč ne o tom je Fair User Policy nemyslíš ... nehledě na to že kdyby udělaly zvýšení rychlosti i FUP najednou tak nedokážou odhadnout co to sesíťí udělá ... jo a nehledě na to že existuje služba kde si můžeš LIMIT PŘIKOUPIT (nějáký DATACLICK) takže když spadneš do fup tak si do stahnu co potřebuju a hup zase zpátky na původní rychlost :o)))

Jméno. (25.4.2007 23:55:00)

No agregace a FUP nemá nic společného , i když v celku spolu mají určitě hodně velký význam , nedokážu si představit agregaci bez FUPu a FUP bez agregace, jedině tato spojitost dává mnohem větší sílu než o samostněná ..je to takoví udržovaní určitého řádu, jak, by, kdo, co, a, jak,.. myslím že momentálně není možné nic lepšího jak je spojitost FUPu s agregaci ..

Anonym (26.4.2007 08:27:23)

1. fup je proto aby se snížilo vytížení provozem kde je šířka pásma závislá na počtu lidí a agregačním poměru (př: 20x1Mbit se dá šířka pásma 1Mbit při poměru 1:20) což znamená že pokud jeden z těch lidí stahuje jak magor tak to může ostatní ovlivnit ... ehmmm no v praxy je to tak že většinou jsou zákazníci agregování po desítkách tisíc takže to ani není znát protože těch 5% s to pořádně nevytíží ... ale souvislost tu je !!!

Anonym (27.4.2007 18:57:41)

zrychleni bylo hlavne z duvodu ze lide driv vycerpaji FUP svuj limit, takze zbytecne nebudou zatezovat uz tak NEZATIZENOU sit