hamiro (17.9.2003 06:48:53)
Byla již někomu spuštěna tato vyšší rychlost ADSL, nebo dostali jste nějaký mail, kdy vám bude suštěna?
hamiro (17.9.2003 06:48:53)
Byla již někomu spuštěna tato vyšší rychlost ADSL, nebo dostali jste nějaký mail, kdy vám bude suštěna?
telekoumak (17.9.2003 07:13:42)
Vyšší rychlost je pouze na požádání.Musíte o to požádat vašeho ISP,automaticky se tak nestane.
iNDY (17.9.2003 10:38:21)
presne 1.11.2003 !!!
telekoumak (17.9.2003 10:52:24)
Jste na omylu,1.11. pouze přestanou být velkoobchodně nabízeny současné tarify,pouze pokud zákazník sám nepřejde na nové tarify do konce roku,tak potom bude od 1.1.2004 automaticky migrován na tarif příslušný k jeho stávajícímu tarifu.Pokud však chcete vyšší rychlost již nyní,musíte si o to požádat.
iNDY (17.9.2003 11:26:41)
... jednak mi poslal provider zpravu o tom, ze 1.11.2003 automaticky prechazim na novy tarif (vzhledem ke vseobecnym obchodnim podminkam) a to same popisuje i CTc s odvolanim na vseobecne obchodni podminky. Provider ma totiz presne 30 dni predem na oznameni zmeny tarifu a dle jeho vseobecnych podminek staci k oznameni e-mail a k potvrzeni zmeny tarifu zaplaceni faktury. Z toho celeho mi vyplyva, ze presne 30 dni pred planovanym ukoncenim tarifu vas prevedou a vy se s tim bud smirite nebo odstoupite od smlouvy a nezaplatite tu novou fakturu, cimz vlastne take nepotvrdite zmenu a provider vas pote co? Odstrihne a sluzbu vam nadale poskytovat nebude. Nerikam, ze to takhle nutne musi byt, ale tohle mi vyplynulo z e-mailu od ISP a take ze VOP CTc.
telekoumak (17.9.2003 12:05:22)
Samozřejmě záleží na konkrétní smlouvě a podmínkách toho kterého ISP.Telecom nemůže sám o sobě převést zákazníka na jiný tarif,vždy je to na pokyn od ISP.Otázka je zda na to ISP vyžaduje pokyn od zákazníka nebo to udělá automaticky.
Nando (17.9.2003 23:16:51)
Pane telekoumaku, prozraďte co bude od 1.1.2004, když máte přístup k informacím. ADSL mám téměř od začátku a neustále trnu v obavách, co už nebude, co se zruší, co se omezí atd. Produkt samotný považuju doposud za vynikající, ale stále vypadá nepravděpodobně, že bych jej mohl užívat ve stejné kvalitě trvale. (Podotýkám že 3-násobné zrychlení je mi na prd) (Mimochodem, 3-násobné, to je 576, že?!?)
telekoumak (18.9.2003 07:31:02)
Napsal jsem to o pár řádků výše,jaké budou tarify nikdo neví.
LaqueR (21.9.2003 23:34:58)
Tak aby bylo jasno... ten kdo ma jako ja smlouvu podepsanou na dobu urcitou, a kdo ma ve smlouve jako ja poznamku o neomezeni casem ani daty, ten muze telekomu nakopat vite co!!! TELECOMUNISTA ROX
Radim (19.9.2003 00:52:52)
ČTc má na provedení migrace 12 dní od objednání ISP! Před migrací pošle email, kdy k ní dojde. Během migrace může dojít k výpadku služby. Každý ISP to má jinak, někteří dělají migraci plošně, jiní na základě požádání klientem. Podle smluvních podmínek. Automatická změna nastane 31.12., kdy budou ukončeny staré služby. Toto je ale ve vztahu ČTc a ISP. Klienti, kteří nestačí migrovat tak mohou mít de facto smlouvu na starou službu, ale bude jim poskytována již nejbližší služba nová.
iNDY (17.9.2003 11:27:14)
Luboš (18.9.2003 15:56:36)
O změnu 512/128 jsem požádal hned 15.9. kolem desáté hodiny dopoledne. Zatím mi přišel pouze jeden e-mail od IOLu "že se můj požadavek vyřízuje" a dál se neděje nic.. 16.9 odpoledne sem vytočil p. Kozáka ( ČT ) a ten mne ujistil, že ta změna má proběhnout do tří dnů. Jelikož se ani 17.9 v podvečer nic nedělo zavolal jsem na notoricky známé číslo 800 184084 ( notoricky známe hlavně z důvodu mých stížností na kvalitu resp. NEkvalitu nabízených služeb ADSL ) a tam mi podali informaci " že na vyřízení požadavku mají týden a že 72 hodin před migrací na 512/128 mi pošlou e-mail s upozorněním" Jelikož se tak zatím nestalo,silně začínam pochybovat jestli to ČT do toho týdne stihne. PS. Jinak pozor na pana Kozáka před 3mi měsíci mi klidně slíbil ke službě " home" pevnou IP adresu až proběhlo žřízení služby tak nas..t. inu ČT ... co dodat ..
David (23.9.2003 17:18:41)
Huráá, ode dneška už mi to jede (IOL). Reálně 432/128. Stahuju 54kB/s.