Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > výměna modemů

výměna modemů

raf (3.5.2007 17:56:22)

Tak už mi taky O2 poslal šek. Je zajímavé jak dokáží kličkovat mezi pojmy. Jedna věta říká: "Jediné, co je z Vaší strany třeba udělat, je vyměnit stávající modem za nový." A další věta říká, že stačí: "...využít přiloženou poukázku na nákup modemu za zvýhodněnou cenu." U O2 asi nechápou principiální rozdíl mezi koupí a směnou, kde z podstaty věci absentuje cena. Mohu si tedy vybrat mezi směnou věci za věc a koupí nového za zvýhodněnou cenu? Asi ne,co? :-)))

Anonym (3.5.2007 17:58:53)

Koupíš si nový modem za zvýhodněnou cenu a pak ho doma vyměníš (rozuměj - starý vypojíš a nový zapojíš) za starý modem.

Anonym (3.5.2007 20:18:51)

A ten starý si nacpe do ..... Všechny slušné firmy, které to s podnikáním myslí vážně a nechovají se tudíž jako monopolní prasata, dnes základní příslušenství tj. modem, nabízejí v rámci plateb paušálních poplatků spokojeným zákazníkem placených za odběr jejich služby. ;-)

Anonym (3.5.2007 23:13:29)

Fakt jsem si nevsimnul ze by me T-Mobile nebo Vodafone cpali novej mobil zadarmo.

Anonym (3.5.2007 23:37:32)

kolik jim platis za simkartu?

Anonym (4.5.2007 00:43:11)

A kolik ty platis O2 za telefoni zasuvku?

Anonym (4.5.2007 09:38:29)

403,40 Kč za mesic, chytraku

Anonym (4.5.2007 11:41:50)

děti...

miloge (10.5.2007 21:17:25)

Tak tohle mě vážně dostává na kolena, jsou to necelé 3 měsíce co jsem investoval 2500kc do nového modemu alcatel 515iw a ten modem má psanou rychlost az 12Mbps, ale svete div se, vy ty dobe to byl pouze adsl1, kupoval jsem ho v prodejne telekomu, ale nikdo se ani slovem nezminil, ze za 3 mesice mě bude k hovnu...musel jsem si koupit tenhle typ za1 protoze je to jeden z nejstabilnejsich modemu(narozdil od toho za 1kc, ktery vecne padal a nedokazal znovu navazat spojeni, za2 proto ze ma inegrovany firewall takze uz nemam problemy s hackery a viry...navic platim pres 2000kc mesicne za extreme3000/256+tel. linku kterou nikdo nevyuziva a ty telata z O2 nejsou schopni mi zaplatit alespon vymenu meho modemu za x peněz, kterej se tim padem stava bezcenym kusem plastu...nehlede nato, ze vloni pri zrychlovani jsem platil taky 2000 za zmenu tarifu a to jsme dobrymi zakazniky o2 uz skoro 15let...tomu rikam politika spokojenosti zakazniku!!! Timto sem zacal silne premyslet o wifi providerovi kterej mi nabidnul neomezenej a GARANTOVANEJ 2Mbps/512kbps za 2000, coz uz neni tak nevyhodne...proste o2=kriply španělský a nikdo mi to nevymluví!!!

Anonym (10.5.2007 21:49:12)

1) Zhruba před třema měsícema byli informace o plánované migraci již zveřejněné. 2) Co je to 515iw? To snad ani neexistuje... Nebyl to náhodou 510i? 3) 2000 za změnu tarifu si platil prosím tě za co? Jinak, 12Mbit znamená, že ten modem umí standart ADSL2 a ne 2+... ... děti

Anonym (12.5.2007 21:57:49)

1.) alcatel 515iw NEEXISTUJE 2.) Telecom/O2 ho nikdy neprodával jak by taky mohl 3.) integrovany firewall má skoro všechno kromě USB shitek 4.) IE EXTREME 3072 stojí 1.399,- Kč/měs tedy 1665Kč s DPH, a ne 2000 5.) 2000Kč se neplatí ani za změnu tarifu, platí se 990 + DPH při přechodu na kvalitativně nižší tarif, na vyšší je přechod zdarma Takže když to shrnu: kecy, kecy, kecy

Duran (12.5.2007 23:13:41)

Jo, ja s tebou souhlasim, taky uvažuju o WiFi bo co ty telekomaci už dělaji to svět neviděl... aď si ty jejich agregovane internety se směšnym UPem a ještě směšnějšim FUPem s poměrem rychlosti strči do prdele , za všechno si nechavaji platit mrchy... jako by nestačilo 403 měsičně za pevnou a + ty jejich nabidky, .. udělam jim velkou reklamu, tak jako oni lžou lidem v TV a radii, tak ja jim udělam taky reklamu na internetu..... pěkně to všechno vypišu, jen aď si lidi počtou než si něco od nich objednaji... --------------------- ot nebudou žadne + 24H připojeni, atd atd a ty jejjich neomezene stahovani a ty kidy, pěkně s reklamou ven, FUP,agregace, a + to za co si všechno nechavaji platit vč. ten jejich PC Stražce co je tak dobry na emaily

Anonym (13.5.2007 11:26:42)

Vis co bez k lekari..nech se vysetrit...protoze to co tu pises se opravdu malo vidi..

Duran (13.5.2007 11:35:03)

Bez si k lekaři sam ANONYME... ty jsi kdo ? Nějaky paprda z O2 ?

Brutus (13.5.2007 13:29:31)

Opravdu mel predchozi "Anonym" asi v necem pravdu jses bud "alergicky" na O2 nebo na hlavu...od kazdeho asi neco...ale lecit by jsi se mel...

Duran (13.5.2007 14:07:08)

Alergicky jsem na O2 hodně, protože takove zkušenosti jake mam s O2 bych opravdu nikomu nepřal, kdybych byl debilek co mu jen chodi faktury a plati, tak by na mě ti parchanti neskutečně zbohatli, naštěsti si hlidam každou učtovanou položku... ------------------------------------------------------------------------------ všechno to začalo asi když byl rozmach mobilnich telefonu a pevna linka jako že pořad byla aktualni věc, protože to měly duchodci, ale i mladi, obilni technologie pomalu ale jistě vytlačuje pevnou linku z cesty, ale až na ty co nemaji jinou možnost připojeni k Internetu, na těch si O2 pěkně zhrabne,... takže - je ten měsični paušal což čini myslim 403 a to rozhodně neni malo Proč jej prostě nemužou zrušit ? ------------------------------------------------------------------------------- Pevnou linku jsme zrušili i my, sice horne je levne z pevne na pevnou, ale ten poplatek neni uměrny, .. za par let zjistim, že by se mi pevna docela i hodila, ale v te době zřizeni 5000,- , jiny poskytovatel u mě nebyl, takže jina možnost adekvatniho internetu nebyla ------------------------------------------------------------------------------- Nakonec jsme se teda nechali "nalakat" se sousedem na nedavne reklamy s Krausem, na IE zřizeni a nevim co všechno za 1kč, soused byl ochotny semnou do toho jit takže nic nebranilo, než protě službu na jeho pevnou linku objednat, - službu jsme objednali 12. listopadu 2005, ALE CO JE ZAJIMAVE JE TO, ŽE BYLA V PROVOZU *A*Ž* 7.3.2006 ... takže 5 měsicu jsme čekal jen na to než ti kryplove zvednou prdel a začnou něco konečně dělat... Když už konečně přišel baliček s Modemem, tak jsme se připojily a bylo docela vše v pohodě, až na to jak přišla 1.Faktrura (Naše objednana služba byla v te době zvyhodněna že 1.měsic je za 1,- a druhy za polovični cenu) jenom že ono ejhle za IE na faktuře 3700,- Kč ... takže to už začalo, toto jsem 3X reklamoval, 3krat mi poslala fakturu z daleko vyšši cenou .... takže si u mě O2 udělali perfektni postaveni ve spolupraci a ochotě k zakaznikum, vřele jim děkují za jejich předražene a vychnace služby/reklamy

Anonym (13.5.2007 20:14:49)

>jenom že ono ejhle za IE na faktuře 3700,- Kč A sdělíš nám to sladké tajemství, za co ta položka byla? Protože ať tak prohlížim, jak prohlížim, tak ji v ceníku nenalézám.

Duran (13.5.2007 21:02:33)

IE = Internet express, neboli služba kterou jsem měl mit prvni měsic za 1,- a ne za 3700 ,- ... trošku uvahy by taky neuškodilo při čteni ... Jianč jestli si pochopil co je IE tak nevima na co se mě tažeš, určitě viš jak ma O2 rozdělene položky na fakturach, no, a prsotě za internet Express (sprint myslim) bylo misto 1,- (ale ikdyby tam bylo 799,- což je měsični cena služby) ale tam 3700,- ...

Anonym (14.5.2007 00:07:01)

Ty jsi tedy sedmilhář, neexistující typ modemu, nesmyslné částky která ti prý účtovali a od 12. listopadu 2005 do 7. března je podle tebe 5 měsíců.

Duran (14.5.2007 10:16:31)

Bože tak nevypisoval jsme tam všechno, vy jste tady fakt někteři ... Jde o modem Xavi 8122r A jakych 5 měsicu prosim tě, jim 5 měsicu trvalo než vezmou posrany kabel co k nim odemě vede a zapichnou ho do DSLamu Takže meleš pěkne lejna protože router jsem si vyzvedl z pošty 6.3.06 a tohoto data se teprv začina internet platit, buď když převezmeš zasilku nebo se poprve připojiš,... tak kde maš pořad těch 5 měsicu ? Před 5ti měsici jsme si službu objednal a to mi tady chceš řict, že platim už i od te doby co si to obědnam a moje linka ještě nevěděla co to je digitalni signal ? .... ty si asi poadly nahlavu a moc neviš jak to ISP dělají

Anonym (14.5.2007 14:48:20)

Nauc se pocitat, od 12.11. do 6.3 nasledujiciho roku jsou NECELE 4 MESICE. U tech tvych zvratku uz jen chybi "Banik pi*o!"

Duran (14.5.2007 17:18:25)

Ty jsi fakt jen vymaštěny anonym, co se neumi ani zaregistrovat ... Což oto, buď si, ale ty nechapeš moji podstatu věci, kdyby to trvalo 1 tak už ot je hodně na to jake maji reklamy, všechno blesku rychle a ja nevim co ... a co ta faktura no ? CO mi řekneš na ni frajere ? Mysliš že ot je OK ? Ja bych neřekl ,... nevyčitej mi chujovinky a nedostatky v textu, tedy jde o princip a ten z toho znatelně vyplyva, takže bych prosim odpověd na otazku jestli je OK mit za 1 měsic 1,- (slibenou) nebo 3700 ,- a už nepiš žadne dalši blaboly o modemu a nevim čem, na to nesejde.

Cilek (14.5.2007 17:31:00)

Nejsi ty spíš buran než Duran? Tatovi vyřiď, že tě málo mlátil po čuni a že teď už je asi pozdě. Teď už ti přes tu nevymáchanou hubu bude muset dát někdo rozumnější. Co děláš místo docházky do školy, že máš tak vybraný slovník a skvělý pravopis?

Duran (14.5.2007 19:55:56)

Hmm, myslim že tohle spravny směr neni neni teto diskuze, ale aspoň jsi mě povavil ! :-D ... Nechapu co ti vadi na mojem slovniku ? ? Je to moje osobni věc jakou slovni zasobu použivam a jakou ne ... a že nepišu diakritiku to už je jina ... je to zdlouhave... Viš co ti řeknu ja ? Že s takovym přistupem jako že mlatěni děcek asi daleko nedojedeš .. Jak jsme byl ja vychovavany muže byt tobě uplně volne ! Koho mysliš tim rozumnějši ? Je tom uj osobni nazor na O2, a mame domokracii, ne ? takže si mužu hlasta kde chci, co chci !

Duran (14.5.2007 20:19:11)

Dokud tím, co píšeš, obšťastňuješ všechny kolem, tak to tvoje osobní věc není. btw - demokracie není o tom chovat se jako hulvát, i když si to spousta lidí myslí.

Duran (14.5.2007 20:37:01)

To jsme taky neřekl, je to svoboda nazoru, tak konečně pochopte, že jsme řekl na ně svuj nazor a teď mě tu snad chcou všichni ukřižovat za muj slovnik, tak když vam to tak vadi, tak si ty vyfoťre, vymazejte si těch par sprostych sloviček když vam to uděla radost aby to bylo ťip ťop ! ..

Duran (14.5.2007 20:38:05)

A až to budete mit, tak si ten text PROSÍM přečtěte znova, aď chapete o jakou problematiku u O2 mi jde...

Anonym (14.5.2007 20:47:41)

jsme? Vás je tam víc?

Duran (14.5.2007 20:51:07)

no až budeš psat tak rychle jako ja, tak mi to přestaneš vyčitat tyto překlepy ;-)

Anonym (14.5.2007 20:59:24)

nj. Obchodní akademie. To všechno vysvětluje.

Duran (14.5.2007 21:01:43)

Co to ? jaka obchodni akademie ?

Duran (14.5.2007 10:20:51)

K tomuto přispěvku (obzvlašť někteři) prvně čtěte, pak polemizujte ;-)

Anonym (4.5.2007 07:19:28)

Nemám s T-Mobile zkušenost, ale třeba UPS ti modem poskytne napprosto bez řečí.

Anonym (4.5.2007 12:14:55)

Pokud si náhodou myslel UPC, tak je to tím, že ten modem je jejich a ty ho máš jenom v pronájmu. Pokud máš modem od O2 v pronájmu, tak ti ho taky vymění.

Anonym (4.5.2007 16:37:53)

Jasně...UPC.... Pronájem.... to je pro zákazníka ta nejvýhodnější možnost, protože cena rok nebo dva starého modemu, kterého se zákazník chce zbavit, je nula nula nic....Má doma jen další neprodejný krám. Navíc, když porouchá modem, který je v majetku soukromého zákazníka, tak má problém pouze zákazník zatímco poskytovateli může být situace zákazníka ukradená..... naprosti tomu u pronajatého modemu zákazník poruchu jen oznámí poskytovateli a nechá vyřešení na něm..... ADSL od O2 je ve srovnání s jinými providery (např. tím zmíněným UPC) velmi nevýhodná služba s mizernými parametry a poměrem "cena/výkon". O2 těží pouze ze své monopolní minulosti - prostě většina soukromých zákazníků není u O2 proto, že by byla s jejich službami spokojená, ale pouze proto, že prostě jinou možnost broadbandu nemá.

Anonym (4.5.2007 16:58:31)

190% Souhlas. O2 je k zblití

Pavel (4.5.2007 20:36:04)

Bleješ nesmysli.

Anonym (4.5.2007 17:10:57)

Když ADSL začínalo,tak šlo mít pouze pronajatý modem a lidi křičeli,že si chtějí koupit svůj vlastní a lepší modem.Tak ČTc rozhodl,že si zákazník může zvolit,zda si modem koupí nebo pronajme. A hle,nyní ti samí lidé křičí,že jim nikdo nedá modem zadarmo. Mimochodem,jak by se vám líbilo,mít modem pronajatý,ale zaheslovaný a nemohli byste v něm nic nastavit tak jako třeba u UPC (tam je modem pronajatý z technických důvodů - kabel TV je speciální techologie a tyhle modemy nejdou na nic jiného použít,dokonce ani u jiné kabelovky).

Duran (4.5.2007 22:26:16)

jasně že O2 neni dobre "cena/vykon" ... ale přesně oto tu jde, ja taky nema jaksi momentalně jinou možnost než pevnou linku ještě k tomu od souseda... Ale, už se kope u našil panelaku optika od UPC, takže bay bay O2

Duran (4.5.2007 22:28:05)

Taktež ta jejich za*raně draha mobilni siť, taky bych o ni ani neškrl, Vodafone, T-Mobile 4Ever !

Pavel (4.5.2007 20:38:37)

A kdo tě nutí mít modem ve vlastnictví? Nikdo panáčku. Jen jsi chtěl využít nabídky, že si koupíš modem za 1 Kč a teď bys chtěl další. Kdybys ho měl v pronájmu rovnou, platil jsi 49 Kč měsíčně (a tahle možnost u O2 je), tak by ti ho bezplatně vyměnili ;) Jenže to se ti nelíbí, co? Představa, že máš rok ADSL a zaplatíš 12x49,- Kč navíc, se ti asi nelíbí co?!

Duran (4.5.2007 11:00:36)

Jak to teda je s tou vyměnou, mně přišla nabidka, ale žadny router tu aspoň za 1,- nemam.. někteři udajně jo.... Když chcou spouštět takove rychlosti tak na to musi byt zakaznik taky technicky vybacem, neni moji povinosti abych utracel stovky za novy router, ja si tu blbost se zrychlenim nevymyslel ! ! ! O2, steďte se !

Anonym (4.5.2007 12:32:26)

Myslím, že většina si neuvědomuje jednu základní věc. Ten modem je vlastnictví zákazníka. Ten vám nikdo nedal, vy jste si ho dobrovolně koupili. Nikdo vám nic vyměňovat nemusí. Ve smlouvě s O2 je napsáno, že poskytovatel má právo změnit podmínky služby a vy máte nato konto právo vypovědět smlouvu bez pokut. A teď přijde O2 s nabídkou, že lidem vymění modemy, které nestačí na novou technologii. Přiznám se, že opravdu nevím, kvůli čemu se vztekáte. Navýší vám rychlost. Zadarmo. Prodají vám modem za zvýhodněnou cenu. Taky plus. To si opravdu nikdo neuvědomuje, že zadarmo NIC nedostane? A ano. UPC vám opravdu dá modem v rámci paušálu. Ale pokud chcete nějakou rozumnou funkcionalitu (např. LAN, WIFI LAN, nějaký Bandwith management) tak si stejně musíte koupit vlastní router. A rozhodně ne za zvýhodněnou cenu.

Duran (4.5.2007 13:15:03)

Tak za : 1, - o žadne navyšovaní jsme se je neprosil (kdyby misto toho zvedli ti blbečci limit FUP) ----------------------------------------------------------------------------- 2, Platíme nemaly poplatek za ty jejich slavne strhujcí rychlosti ktere jsou za 10 dnu na 128 (ale to je jedno) a oni nemužou nam dat novy modem když už přišli s nějakym navyšovanim, a tak či onak, zachvili budou muset mit VŠICHNI ADSL2+ modemy/routery protože navyšovat se bude stale, takže čekam že tak přišti rok to budou mit všichni ----------------------------------------------------------------------------- 3, Proč by nemohli dat za 1 kč router, neřikam s wifi atd. (to už je nadstandart a když to někdo chce, aď si připlati) klasicky 4 Ethernetovy, Když platime mizerny poplatek za linku (a je vic než stoprocentní, že kdyby se ten poplatek přestal platit když by koncovy uživatel nepoužival pevn. linku , tak minimalně 50% zakazniku by tu linku zrušilo a nechalo si jen internet (což by šla celkova cena o 400,- dolu) ----------------------------------------------------------------------------- ->> že když cca 4800,- ročně jen za linku, tak proč by nemohli na dat modemy pro plnohodnotne využiti ? ----------------------------------------------------------------------------- UPC tady nemužeme motat, ti si neberou měsični poplatky za to, že mate doma krabičku UPC... -V praxi to funguje tak, že lidi maji od UPC kabelovy tel. signal a když se to da, tak si ještě plati net, ale nikoliv že by chtěli přestat platit TV a jen net, Což u O2 je to přesně opačně, lidi by nehraději ten net, a telefon aď si strči někam (jenomže těch 400,- budete platit stejně, takže .. ) ----------------------------------------------------------------------------- Kdo semnou souhlasi ?

Anonym (4.5.2007 13:23:36)

...at zvedne ruku...

Pavel (4.5.2007 20:26:43)

1) Sám jsi blbeček, nesosej a bude ti to stačit. Nebo si pořiď extreem 2) Buď rád, že ti něco nabízejí se slevou. Nemusíš taky dostat nic. Nebo zústaň na rychlosti 2048 nebo 4096 a modem měnit nemusíš 3) protože to tak je. Prostě poplatek za hlasový paušál je povinný (stěžuj si u ČTú a ne TO2) ---- já s tebou nesouhlasím ;)

Duran (4.5.2007 22:13:03)

Aa, takove chytraky miluju,1, "pořiď si extreme" / a budeš mi to platit ? Klidně si to necham zařidit, extreme 8mb ? .... Jsem student takže na nějaky extrem si mužu nechat zajit chuť ... --------------------------------------------------------------------------------- 2, Ze slevou ? :D Ale hovno ze slevou, když to davaji za 600 Bez DPH tak co to je za slevu když se da na internetu sehnat za 800,- ? ... a navic, neni to sleva, beztak to je jen nakupni cena O2, čili aby na tom neprodělali ... jako vždy, nejvic vychcaně je nalakame, jak to jen jde.... - jasně, ja si dam 2048 pod jejich nazvem strhujci rychlost, ale že tam je 3GB na měsic to už raději v reklamě nedavají, a to že tam je 128 UP taky ne.. proč by taky jo že... --------------------------------------------------------------------------------- 3, :D Chceš mi řict, že koriguje hlasovy poplatek ČTÚ ? Mno tim bych si nebyl jisty a už vubec bych to takhle na veřejnosti netvrdil, jak je potom možne, že u ČRa u ADSL PREMIUM vychazi hlasovy poplatek o nějakch 200-300 lěvněji ? ? ? To bych si rad nechal vysvětlil, no, a pak dalši věc je ta, že kdyby O2 aspoň trošku chtělo, tka z těch cca 400/měsic mužou udělat 150,- nebo 100,- což už bych neměl nic proti. nakonec, oni jso una tom ztratni, ne ja... V době kdy byl rozmach mobilnich telkefonu O2 (telecom) ztratili neskutečne množstvi zakazniku ... ---- Souhlasit bys měl, jestli nesouhlasiš, tak buď si tak "jednoduchy" člověk, nebo si v baliku takže nějake internety a limity neřešiš nebo Nejsi u O2 takže se pořad diviš, proč my zakaznici O2 si pořad stěžujeme...

Tom (4.5.2007 16:52:38)

No a navíc kdo od nich nemá internet a založí si ho u nich tak si může ten modem koupit za 1 Kč bez DPH a ostatní si ho musí koupit za draho? Co to jako má být? Já mám navyšovat rychlost na 6144/384 a nabízí mi k tomu modem/router značky well pti-845 za 699 Kč bez DPH a nový zákazník jim podepíše smlouvu a má ho za 1 Kč bez DPH. Proč to tedy nemají jak u mobilů. Koupím nový modem za 1 Kč bez DPH a upíšu se na rok. Tak to O2 (dříve Eurotel) má. No a po cca hodinové diskuzi s operátorem se zjistilo, že naše linka zvládá až ten nejlepší internet, příčemž mi tvrdili že to umí max 4096 a že modem/router Datacom Xavi nezvládne víc jak 4096 což se taky zjisitlo, že nakonec umí až do 8 mega. Takže pokud mi nenavýší rychlost bez koupi modemu podám na ně stížnost na Hospodářskou komoru pro klamání zákazníka.

Duran (4.5.2007 17:22:22)

Naprosto s tebou souhlasim, co si mysli.... platime nehorazne prachy, tak aď se staraji.... taky jim seru na ty jejich nabidky nějaky Well za 699 bez DPH do aď si strči do prdele .... A abych se znova upsal na 12 měsicu O2, to už NIKYD !!! Taky mam Xavinu 8122r, a v navodu je že zvlada 8 nebo i dokonce 10Mb/s se mi zda, takže je mrdam, žadny adsl+2, prostě to musi zapnout, pošlu jim e-mail jako stižnost, když nebudou reagovat (což je u těchto ISP zvykem) tak se obratim vyš. A nakonec mi jej daji, a jaště zadara :D ....

Anonym (4.5.2007 19:43:40)

Kam vyš se obrátíš?

Duran (4.5.2007 19:58:39)

Čtú

Anonym (5.5.2007 01:03:13)

hele hnal bych to az k Venovi na Hrad:o)

Pavel (4.5.2007 20:11:44)

jsi blb, který umí se umí vyjadřovat jen vulgarismy a nerozumí vůbec problému

Duran (4.5.2007 22:01:34)

Problem je v O2, je to za*rany monopol, a oni to moc dooobře ví, a zneuživají toho ! ... A ty jsi kdo ? Nějaky zaměstananec z O2, co ?...

mišu (5.5.2007 16:42:40)

monopolní postavení ješte tehdejšímu Českému Telecomu bylo již před několika lety odebráno...

Duran (5.5.2007 20:26:45)

Tim bych si nebyl tak jisty, protože jeslti maš ISP ČRa, volny.... tak prostě jedeš přes O2 kably, a ti si nechavaji za to platit

Anonym (12.5.2007 14:37:31)

Tak at si ti ostatní postaví svoji infrastrukturu a pojedou po svých...

Pavel (4.5.2007 20:14:19)

O2 ti rychlost navýší, jen je problém v tom, že když se provede změna na 6144kbps, tak na DSLAMu budeš přepojen na ADSL2+ technologii a s tou XAVI může a nemusí pracovat. Buď ti to pojede v pořádku, nebo ti to pojede ještě pomaleji než teď. Ale nikdo tě k tomu 6144 kbps nenutí. Dej si variantu 4096 kbps a můžeš si v klidu nechat XAVInu. Nevím, co je to za nekalou soutěž. Podle mě je vše v naprostém pořádku.

Duran (4.5.2007 22:02:41)

Jooo, jasněě, dam si 4096 s 15Gb na měsic ne? Nepotřubuju mit FUP za 8 dnu

Anonym (5.5.2007 14:04:38)

pavle , a to jako , O2 pojede na dvou linkách? jedna s ADSL starou a druhá ADSL2 , nemáš to nějak dopletené? ty tam děláš? že to tak znáš? já to nechápu , to snad není pravda , proč se tady vedou tak zavádějící řeči. Technologie ADSL2 nahrazuje strou ADSL a ve slotech se na ústřednách vyměnují desky , to jako tam zřídí nové stojany a sloty pro nové desky s ADSL2 ? Prosím vás iudělejte si exkurs do O2 at víte o čem mluvíte.

Duran (5.5.2007 16:36:26)

Jo, to se mi zda taky byt blbost, ale, co to znamena pro mě, proto uživatele ktery odmita uvalovat prachy za ADSL2+ modem ? rychlost byhc pak měl mit 6mb/s

Indian_CZ (6.5.2007 01:08:13)

Pravda,vetsina stavajicich modemu zvladne to jejich "super" navyseni,protoze max je 8mb a to zvladne vetsina,takze klamani zakazniku a trik jak z lidi vytahat dalsi prachy.

Anonym (5.5.2007 13:58:27)

No nejlepsi je vypovedet smlouvu a hned pozadat o novou tak to delam vzdycky ja a jeste k tomu dostanu neco zadarmo bud telefon nebo internet na par mesicu za zvyhodnenou cenu. A co me na tom nejvic vzrusuje je to ze O2 na tom projizdi strasny prachy(urcite je to nezabije ale aspon na me tolik nevydelaj) musi k Vam technik dostanu vzdy novej modem za 1Kc atd. A ted mam do konce smlouvy asi 2 mesice takze to zas pekne zrusim a zase pozadam o nove pripojeni az donekonecna dokud nepochopi ze jsem lepsi zakaznik nez potencionalni a zacnou si nas vazit jinak neprestanu xD

Duran (5.5.2007 16:33:27)

Jasně, je to řešeni, jestli jsi s O2 spokojeny, proč ne,... ale ja se usal O2 jen jednou a to na rok jak jsem zřizoval net... a už bych to třebas neudělal, teď se citim vic volny a mužu je kdykoliv zrušit

Tob (13.5.2007 13:09:49)

Ano i já jsem toto chtěl dělat ,ale nemohl jsemsi dovolit být ani několik dnů bez připojení.Nakonec jsem přešel k radiokomunikacím.Jaké bylo me překvapení když následující týden radiokomunikace již můj tarif ( 1m bez omezeni) přestaly nabízet a zcela okopirovali nabídku O2.

Petereček (5.5.2007 14:05:58)

to Duran: T-Mobile a Vodafone forever??? U o2 jsem ejště nezažil aby spadla mobilní síť 40 procentům zákazníkům, T-Mobilu se to stalo dvakrát, proč si myslíš že veškeré státní instituce, policie, hasiči a sanitky mají o2??? SPOLEHLIVOST :) a předražený rozhodně není, jak paušál tak předplacené služby ne :) si to srovnej kktku :) ... to se mi líbí jak vždycky všichni tvrdí něco :) podívej se na předplacené služby a tarify u o2 a T-Mobilu, kdo ej levnější? Hm??

Duran (5.5.2007 16:30:17)

Hele že někomu vypadne siť :D :D TO mam v paži, nejsem psychač co musi brat sebou mobil i na hajzl... A nějaky ty vymluvy že O2 to nepada, no z ty prachy neni divu, to ti řeknu asi tak... Jasně,statni organy to použovají, protže ti si to neplati ;-) ... Kdo je tady kktek si tak možna ty, netvrdim že T-M je nej, ja mam vodafone už 4 roky, a za celou dobu jsem nenašel u jinych poskytovatelu tarif, kde se plati měsičně 10 kč, za těch 40Kč je 40 minut, a sms za 35haleřu, takže kdo je tady kktek, si tak možna ty, protože tvoje sms u O2 nepujdou pod 1kč !!

Anonym (6.5.2007 00:08:42)

Vodafone ty Joudo jedinej operator, kterej tak nejak ma rozumny ceny. A bude taday dalsi konkurence U-Fon. jeste priznivejsi ceny. O2 A T-Mobile se jeste pekne zapotej - nejelvnejsi pausal skoro 3 kila no stim at jdou doprdele

Duran (6.5.2007 08:36:30)

Přesně tak, když to chce člověk zruš, musi doplatit ostatni měsice, prostě uplně hajzlarna, to u V nejsou aždne smlouvy takže ...

Petereček (6.5.2007 12:52:48)

Nejlevnější paušál :) ... u o2 mám O2 Pohoda Simple za 180,- bez DPH / měs. tj. nějakých 205,- s DPH ... jste vážně všichni tak naivní a myslíte si že vám někdo bude něco poskytovat za nějakou směšnou cenu když by vás tím nějakým způsobem neoškubal??? Mám takový pocit že u toho tvého paušálu stojí hovor 10 Kč / min.... jde jen o to kdo je s jakým paušálem spokojen, a já nejsem z těch lidí co by viděli někde na billboardu nebo v TV reklamě nějaký paušál kde lákají na všechno možné a já hned letěl do prodejny a sepisoval smlouvu, dobře jsem si prostudoval do čeho jdu :) o to se neboj ... a jsem nadmíru spokojen ... mám kamaráda co má nějaký paušál od T-Mobile, voláme tak zhruba stejně, on má základní paušál 250,- bez DPH, tzn. větší než můj a když mu příjde účet tak daleko masnější než mě a při srovnání výpisu máme tak zhruba stejně provolané a proSMSkované

Duran (6.5.2007 13:41:44)

Tka 205,- bych měsičně nedal ! ... a to maš beztak ještě jen nějakych 20 volnych minut, ne ? ..... No to ja si taky velmi dobře přečtu něco než do toho jdu, ale u Vodafone žadna smlouva neni takže to mužu hned dalši měcic zrušit když nejsem spokojeny, a ne jak O2 a T-M , Tak to by mě zajimalo jak vypadaji tvoje měsični faktrury, ale určitě ne při celkově platbě 40kč, jako u mě, že ne ? .... takže ostatnim co plati jen 200 za tarif + co projedou se TAAAAAAAKHLE HOOODNĚ JENOM SMĚJUUU Z POVZDALÍÍÍ, kam že ten svět vlastně spěje když lidi neumi porovnat co je vyhodne a co ne,, :D :d :D :D :D :D --------------------------------------------------------------------------------- Když už jsem u těch operatoru, nevim lidi ktery z těch 3 nabizi SMS neomezeně z netu ? ... T-M to určitě nebude a O2 s těma 70ti znakama taky asi ne...

Perereček (6.5.2007 14:45:59)

Mno dobrý já tam nemám volné minuty, v podstatě je to tak, že platím 180,- .. dostanu fiktivně 270,- Kč jakoby kreditu, ze kterého čerpám (SMS 1 Kč, hovor 3,90,- celý den) a když ho přečerpám, tak to jsou peníze navíc... to samé jako když ty přečerpáš těch 40 minut volných, a potom už si frčíš pěkně 10 Kč / min. + k tomu všemu mám volání o víkendech do o2 a pevných linek zdarma a s těmi SMS, o2 sice nemá dlouhé SMS ale když si na to najdeš nějaký prográmek, což s google.com není žádný problém, tak si můžeš posílat i do o2 neomezeně :)

Anonym (6.5.2007 14:55:07)

No to je hezke, ale ty to platiš aď chceš nebo ne, když to ja platim jen těch 10 kč a když to nepřečerpam tak mě to tak nesere jak kdybych nepročerpal 200,- ... Ano, volam pak 10kč/minuta, ale kolik stoji u O2 minuta s kreditem ? Myslim že ot moc odlišne neni... Volani na pevne :D to je jen reklamni tah, doopravdy to je k hovnu, protože pevnou linku dneska už moc lidi nema, a co z toho když mužeš volat jen na PEVNOU, tzn. že když je v praci, venku, na kalbě, tak mužeš tak volat z okna zadarmo... No na programy pěkně s*ru, to už smrdi, prostě jsou zm*di že davaji jen 70 znaku ...

Petereček (6.5.2007 15:04:01)

''když to nepřečerpam tak mě to tak nesere jak kdybych nepročerpal 200,-'' proto si dávám asi ten paušál protože vím že volat prostě budu ne? :) kdybych byl takový že volám minimálně, tak si nedávám paušál ale nechám si tam předplacené služby

Duran (6.5.2007 15:40:57)

Ne, ja bych si předpacenou službu nedal, bo to bych u O2 se nedoplatil, prostě mylsim že tady neni o čem diskutovat, pro mě, jako studenta neni nic vyhodnějšiho než vodafone a tarif odepiš.

Petereček (6.5.2007 20:05:29)

Taky jsem student a je pro mě nejvýhodnější o2 Pohoda Simple :) hlavně že jsem oba spokojeni s tím co máme :)

Duran (6.5.2007 20:31:29)

Kolik za to davaš ? ... jasně, jsem spokojeny, ale nevim, nic jineho bych neutahl, kapesne nedostavam takže. .. .

Petereček (6.5.2007 23:19:52)

180,- (bez DPH), to mi platí rodiče, protože za dob kreditu mi stejně platili 200 - 300,- za kredit, tak takto to vyjde výhodnějí oběma stranám. Co překročím, to si doplatím ze svého :)

Duran (6.5.2007 23:54:43)

No tak to jsi šťastnej člověk, mi nikdo 3 kila na tarif nedaaa :-D

BB (6.5.2007 20:34:07)

Spokojenost až za hrob :D Studentík už nejsem , ale přesto je měsíční poplatek za můj tarif 185Kč , vzpomínáte na Eurotel Individual ? Tenhle tarif měl opravdu něco do sebe . Když me ted´chtěli nalákat na nové tarify ( a svázat mne opět na několik let k sobě) řekl jsem co přesně potřebuji a co mi poskytuje moje volba ... žádný ze simple ani jiných tarifů nebyl schopen dosáhnout na cenu mého stávajícího tarifu - o cenách hovorů nemluvě . A ano , cena je společně s kvalitou poskytování služeb to první oč kráčí. To že O2 není schopno konkurovat ani svým starším tarifům je věc druhá .

Anonym (9.5.2007 11:49:47)

jsem zvědavej , jak to teda s tou výměnou je, je zvláštní že O2 hraje mrtvého brouka

Anonym (9.5.2007 13:44:38)

http://www.travian.cz/?uc=cz2_39662 skvělá onlinovka

hugila (13.5.2007 13:51:04)

no já nevím proč kupovat nový modem, já sem do svýho nahrál nový firmware a najednou umí i adsl2+....takže nic měnit ani kupovat nemusím:)

Duran (13.5.2007 13:56:58)

A o jaky typ modemu konkretně jde ?

Anonym (13.5.2007 18:18:26)

jde o asus TI4631

Duran (13.5.2007 19:26:39)

Ano, tak ten jsem měl pujčeny na vyzkoušení, je to velice chytra krabička ! ... Je pravda že tento modem to podporuje, četl jsme to o něm na netu take, ADSL2+ je pro něj hračka, stači jen upgr. FW a jede to jak ma ..

Turner (14.5.2007 11:11:22)

POZOR! Existuje možnost získat modem za 1Kč. Pokud donesete do TELEPOINTu doklad že váš starý modem jste získali od telecomu máte nárok na ten nejlevnější zyxel660 za jednu korunu. Oni to parchanti nikde nepíšou ale když se jich v prodejně zeptáte a řeknete že vás ta cena štve protože je krmím už 3,5 roku a mám platit za modem kdežto nový zákazník ho dostane zdarma tak oni povolí a dají vám tuto nabídku.

Duran (14.5.2007 12:03:50)

To už zni lip, takže zavolat a poptat e přimo na tuto nabidku jo ? Že bych jim tam hodil stary router a oni mi dali novy jo ? ALe ja potřebuju 4xEth. .. je tam takovy nějaky za 1kč ?

turner (14.5.2007 16:47:00)

Za 1kč ti dají pouze model ZyXEL P660RU-T3 (Combo USB + 1xEthernet). To je ten nejlevnější jak je na tý poukázce na výmněnu. A to že jim přineseš ten starej ti nepomůže. Chtějí vyloženě nějaký doklad o koupi u telecomu. Faktrura,stvrzenka,daňový doklad..Já bohužel nic doma nenašel.Nepomohla smlouva,přístoj,krabice ani záručák.

Duran (14.5.2007 17:14:37)

Tak to ja všechno mam, koupil jsme to od nich ...

skoro O2 (15.5.2007 17:33:38)

Mame 4xethernet ted v akci za 1Kč do 31/5 2007, mozna je to jenom se zrizenim novyho netu. Skus to

czechtell :D (15.5.2007 17:54:31)

well 4xethernet

Anonym (15.5.2007 18:34:30)

už jste zkusily H2O net? mrknite na stránky, je to vedené vodovodní sítí , žádné FUP žadné omezení rychlosti , žádný modem ani router , jediná podmínka je být připojen do veřejné vodovodní sítě :o)