Anonym (1.6.2007 16:43:32)
asi neuspěješ...........
Nargon (1.6.2007 17:53:34)
Tezko se da reklamovat neco, co funguje tak jak je specifikovane ve smlouve.
Vsude se uvadi ze 4Mbit je MAXIMALNI rychlost. A nikdo nikde nerika, ze te maximalni rychlosti realne nekdy dosahnes.
A vzhledem k agregaci (ikdyz tou to ve skutecnosti neni, ale lze to na ni svest) je jakakoli rychlost mezi cca 82Kbit a 4096Kbit zcela normalni. A vzhledem k tomu, ze nikde ti nic negarantujou, tak by klidne mohla klesnout i pod 82Kbit a stale to bude v poradku.
Az kdyz klesne na nulu a nepujde ti internet vubec. Tak muzes uspet s reklamaci. Mas smlouvu na "Pripojeni k internetu" kdyz ti nejde internet, tak ti ani neposkytuji tu sluzbu, kterou si platis. Ale jak ti to jde alespon 1b/s tak je to zcela OK :(
Karel (1.6.2007 21:42:24)
Už jsem to tu řešil. Pomůže ti jedině přechod k jinýmu providerovi
Máme víc telefonních linek a měli jsme na nich současně víc přípojek ADSL. Samozřejmě každou na jiné lince.
Vzhledem k tomu, že všechny jsou tahaný jedním a tím samým kabelem měly by mít stejný parametry.
Od O2 3MB linka jela 2,7, od Bluetonu jen asi 2,3.
Takže jsem BT zrušil. S
Snaha o nějaké řešení z jejich strany = 0.