Nargon (5.7.2007 23:09:25)
A nebo tam nevolat :)
Me by zajimalo kolik procent telefonatu, je takovych, kde za problem opravdu muze ISP a jen on ho muze vyresit.
A kolik je tech ostatnich, za ktere muzou viry, urgence o zrychleni, a nebo postizeny zrak uzivatele (ze si informace sami neprectou).
P.S. A myslim ze na infolice se ty hovory stejne nahravaji, tak nevim proc by mel byt vstricnejsi, tak se to holt nebude nahravat 1x ale 2x to uz moc velkej rozdil neni.
Anonym (6.7.2007 06:53:55)
Ohlasovna poruch O2 ma dlouhodobou statistiku ze vice nez 96% vsech ohlasovanych poruch je na strane neznalosti/neschopnosti zakaznika. 4% jsou ruzne vypadky technologie a konfiguracni chyby u jednotlivych pripojek.
Anonym (6.7.2007 07:49:08)
v mem pripade mam 95% vyresenych listku
Anonym (6.7.2007 07:47:35)
no tak to si chlapecku jenom myslis. Moje vstricnost je zalozena na tom jak se dany clovek ke me chova. Kdyz mi vola trdlo, ktere si mysli, ze naka takova vyhruzka zlepsi moje pracovni nasazeni tak odvedu profesionalni hovor ve kterem udelam jen to co podporujeme, ale nic vic
Eser (6.7.2007 08:22:27)
co to meleš, jsou vstřícní až dost, ona trocha soudnosti by ti prospěla.