Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.

Petr

TO2 - Garance (10.8.2007 10:38:40)

Predem rikam, ze se v IT technologiich moc nevyznam. Pracuji jako manager pro jednu firmu a nechapu proc tu vsichni nadavaji na TO ci ADSL ISP obecne. Ve firme mame 8mb bez fup, zaplacena zvysena technicka podpora (+/- 500kc mesicne - pro firmu pakatel a garance opravy do nasledujiciho dne) Vypadel byl za rok dvakrat, vzdy opraveno podle smlouvy. Nevim proc tu nadavate TO2 do zlodeju, vsichni ISP chtej +/- stejne.

Auder (10.8.2007 10:42:28)

A to mam jako jeste platit prachy aby mi to vopravili??? TO je snad samozrejmosti ne

Anonym (10.8.2007 14:12:14)

Prachy platíš v případě že je výjezd technika marný nebo pokud se dožaduješ nadstandartních služeb. Vytrhaný dráty v druhým patře a bordel v počítači nesouvysí s poskytováním služby.....

David (10.8.2007 11:16:26)

A nepřijde vám trošku trapné při cenách v ostatních zemích to, že vy musíte dávat skoro tři tisíce (chápu to dobře, že máte za cca 2150 s DPH Extreme 8192 a k tomu za +/- 500 tu podporu) za to, aby se o vás aspoň trošku někdo staral? Až budou mít lidé ve smlouvě napsáno "na zákazníky do 1 000 Kč/měs serem a pojede jim to v úterý a na podzim", tak asi není o čem... Nicméně dokud si člověk řádně platí paušál, jaký mu stačí (tj. klidně levnější) a TO2 často není schopna zajistit akceptovatelnou funkčnost a na zákaznické lince sedí naprostí dementi, co pořád melou dokola tak pět frází, budou lidi asi nadávat, no...

Anonym (10.8.2007 14:07:55)