Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zmena na PPPoE

Zmena na PPPoE

Tommy (27.8.2007 11:02:50)

Zdrawim chtel bych se zeptat co muzu pro to udelat abych se dockal zmeny z PPPoA na PPPoE skousel sem to podle ruznych navodu na o2 nebo v aplikaci moje konto objednat a bezvysledne objednvka byla zrusena pro probihajici zmeny na vasi lince nevite nekdo co stim je chyba na me strane ? nebo co mam pro to udelat ? limit 13gb misto 20gb :( dik za pomoc

Anonym (28.8.2007 13:47:23)

volat 800123456

také anonym.. (2.9.2007 00:12:44)

No tak to je dobrý, jen mám jeden postřeh jako radu. Často mi vypadává adsl od ...2, volám tam neustále, komunikace mizerná, asi když slyší ženskou, odbydou mi, ale naposledy jsem mluvila s jedním šikovným operátorem, který měl trpělivost a poradil, jak mám nastavit modem na PPPoE, proto prý mi to asi nejde...a tak jsem to nastavila samozřejmě s jeho pomocí. Super..rychlost se mi zvýšila a mám 20Gb.. jenže, jak se to má dozvědět konečný uživatel? Nejzajímavější postřeh mám v poslední době, že když vypadne adsl, tak začnu vytáčet 800184084 a do několika sekund internet naskočí. Není to náhoda..prostě to funguje. Kdybych ale měla jinou možnost připojení, tak s ...2 končím. Bohužel musím stále ještě vydržet...a bádat proč mi to prostě sem tam nejde... ale jak nastavit PPPeE, to si musíte přes webové rozhraní otevřít modemové nastavení a dál už si to nepamatuji, prostě hledejte..