Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Dochází U:fonovi dech?

Dochází U:fonovi dech?

Anonym (5.11.2007 00:00:00)

Rychlý nárůst počtu zákazníků operátora U:fon má jeden negativní důsledek. Průměrné rychlosti internetu v U:fonově CDMA síti prokazatelně klesají. V přehledech naměřených rychlostí na měřáku DSL.cz budou nově uváděny i rychlosti internetového připojení po optice.

Aleš (5.11.2007 08:20:57)

Opravdu to tak vypadá.Mám Ufonův telefon s internetem asi tři měsíce a za tu dobu klesla rychlost připojení snad o 40%.Někdy dokonce nejde používat ani telefon,jestli to bude pokračovat stejným tempem bude brzy tahle služba nepoužitelná.

pip (5.11.2007 09:33:24)

tak to je "prdel"... teda jak pro koho :) Da se potom vyvazat bez sankce z dvoulete smlouvy? Když to nefunguje?

Honza (5.11.2007 19:10:43)

Všechno co tu bylo napsáno tak se dá odsouhlasit. Včetně problémů s telefonováním. Když jsem se na infolince ptal jestli to není způsobeno nějakými technickými problémy, tak mi soustavně popírali jakékoliv problémy. Zajímavostí v Brně snad může být, že prý má dojít k posílení sítě. A vyvázání ze služeb? Docela by se hodilo. Dokud to alespoň trochu jede, tak to asi nepůjde. Rychlost neni garantovaná. Ale jestli to přestane fungovat úplně, přeci by bylo proti dobrým mravům trvat na dodržení smlouvy. Budu první kdo bude iniciovat nejaké sdruženi proti Ufonovi, jestli nepůjdou služby a přesto bude trvat na platbách.

Milan (12.11.2007 22:35:11)

Ahoj, mám stejné problémy jako ostatní s Ufonem, inicioval jsem stížnost na ČOI a přeposlal jsem výsledky měření a své zkušenosti redaktorovi Technet na novinky.cz. Ufonu jsem napsal, že odstupuji od smlouvy, avšak po mě požadují 3000 tis jako poplatek za nedodržení smlouvy. myslím, že je nutné se obrátit na právníka, který může řící, zdali je možno od smluvy odstoupit, jelikož ve smlouvě není ani čárka o podobných povinnostech operátora, ale už mě opravdu došla trpělivost s Ufonem, protože mít FOFR internet a čekat minutu na načtení stránky Seznamu je fofr z dob vytáčeného připojení. A zákaznická linka, tak to bych se po... 45 minut to vyzvánělo a pak to vypadlo, vydržel jsem u toho 2,5 hodiny a nedovolal jsem se. Nemyslím, že je to v pořádku a proto na ně..... peču

Pavel (13.11.2007 06:45:21)

Ahoj, i já se musím připojit. Mám Ufona od samého začátku, to vyšlapoval internet rychlostí 900-1300kbit/s Postupně se zhoršoval, poslední dny jsem jej několikrát měřil a dosahuji závratné "FOFR" rychlosti 28-60kbit/s Pravda, teď ráno, kdy asi ještě ostatní spí, nebo jsou na cestě do práce jsem naměřil 120kbit/s Ještě chvíli počkám, třeba ten nápor zvládnou a zase to zrychlí, ale jinak bych je pak nejradši udal ČOI-ce za klamavou reklamu, nebo něco takového... Ještě bych řekl, že UFON stáhnul své reklamy, dlouho jsem se neviděl

Pavel (13.11.2007 06:52:17)

To občanské sdružení není špatný nápad, taky by se dali možná trochu potrápit ČOI-kou

Jirka (10.3.2008 16:41:55)

Souhlasím s příspěvkem zn. Mirek - také mi stále vyskakuje aktualizace Ufon CW.exe, ale nic se nenainstaluje, nevím, zda to není nějaký virus či trojan atp., alespoň mi to zatím neinfikovalo. Ale rychlost stahování - dnes závratný průměr cca asi 1 kbs. no to je fofr! Jinak pro čtení a mobilitu to jakž takž zatím jde, nejsem žádný surfař a tak mi to málo zatím stačí. Doufám, že s tím ale Mobilkom něco bude dělat - uvidíme.

Tom (5.11.2007 08:52:01)

Tak tenhle vývoj snad předpovídali všichni, zvlášť po zkušennostech s CDMA od kyslíků. Rozumný broadband patří jedině na vlákna, investice do jiných technologií jsou v delším výhledu vhozené. Když to pochopily i amatérské sítě, je divné že to nedocvalko velkým operátorům.

Stepan (5.11.2007 16:12:03)

Tak to mně U:fonůf "fofr" internet po počátečním velmi rozumně rychlém brouzdání nešel tři týdny vůbec! Chehe

petr (5.11.2007 19:35:30)

nevim proc by mel ufonovi dochazet dech kdyz mu to jede na nakych 45% objednane rychlosti u O2 je to uplne stejne 2Mbit = 1100 real 4Mbit = 2200 real 6Mbit = 3200 real 8Mbit = 3500 real Tak tady nepiste takove hloupe clanky. Osobne nejsem zakaznikem ani jedne firmy(O2 nebo ufon), net mam od 802.cz kde mi to jede stale 95-100% objednane rychlosti za jakehokolic pocasi ci denni dobe

Anonym (5.11.2007 19:51:13)

Ty si zase vybiras jen to co se ti hodi. O2 to na zadnych 45% objednane rychlosti nejede - v tech merenich jsou zahrnuty i mereni pri FUP. Jinak to jede stabilne na 80-85% "objednane" rychlosti.

Thomas (5.11.2007 20:17:06)

Vsak rychlost po uplynuti datalimitu je parametr tarifu, proste rychlost, jakou si koupil zakaznik po preneseni urciteho mnozstvi dat.

Anonym (5.11.2007 22:43:45)

No jistě. Ale to by jste musel započítat i rychlosti u Ufounova internetu po překročení datového limitu. Jenomže to nejde, protože ty jsou tak nízké, že se s nima na DSL.cz nikdo nedostane:-/ Jinak, statisticky vzato, pokud porovnáváte rychlosti O2 a Ufouna, tak musíte porovnávat rychlosti před uplatněním nějaké restrikce. A to hlavně proto, že zákazník TO2 si de facto může vybrat, jestli překročí dat. limit a klesne mu rychlost. Zákazníka Ufouna omezí ostatní, bez jeho přičinění.

RBk (7.11.2007 23:58:54)

Jsem frajer dostal jsem se sem pri 8kbps :P (U:fon FOFR i-net)

petr (5.11.2007 22:51:11)

OK takze proc ma O2 v reklamach ze muzete stahovat film, hudbu,... az rychlosti 8 Mbit/s a ne treba : kupte si nas super vyhodny interent se kterym muzete tahat kolik chcete ale jenom rychlosti max 3.5 Mbit. Pokud nebudete prase tak vam jako bonus pustime rychlost 8 Mbit ale jenom nez stahnete X GB dat pak vas na cely mesic zafupujem.

Anonym (6.11.2007 00:56:43)

Protože to tak není... A protože reklama slouží k tomu vzbudit zájem zákazníka o daný produkt a ne k tomu, aby o něm podala vyčerpávající informace. Od toho jsou Provozní podmínky. A taky protože NIKDO, vůbec nikdo na světě ve svých reklamách neuvádí všechny podrobnosti. Takže nechápu, jak může být někdo tak zabedněný a požadovat jenom kvůli svému komplexu od O2 něco, co nedělá NIKDO na světě. Pokud si přečtete Provozní podmínky, tak tam jsou všechny informace jasně a přehledně. Včetně datových limitů. Pokud je někdo /negramotný/líný, může se obrátit třeba na své šťastnější známé, nebo třeba na Lampárnu, ale nikdy si nemůže stěžovat na to, že mu to neřekli v REKLAMĚ.

lu (6.11.2007 13:21:14)

jo všichni jsou stejné hovada...

majk (5.11.2007 23:54:52)

Mám 4Mbit adsl přes platformu O2 a jede to okolo 3,4Mbit pořád, fup nemám. Známej má 8Mbit a ten jede něco lehce nad 7Mbit.

xpavel (6.11.2007 20:02:44)

no tak to mu zcela jiste dech dochazi... maji jednoznacne poddimenzovanou sit a nezvladaji napor zakazniku - trialistu, kteri to pak samozrejme vraci.... mam fofr internet a pres 150kbps se nedostanu (lokalita Praha)....takze bych byt vami ubral na invektivach....realita je takova ze ufon casto nefungu a kdyz uz funguje tak nedosahuje slibovanych rychlosti....to je prazska realita... mel jsem moznost srovnani s TMO 4G i O2 CDMA a to jsou sluzby o dve tridy uplne jinde (v jejich prospech samozrejme)...

Laďa (6.11.2007 14:15:39)

Doufám,že mu dech nedojde.jinak mu budu muset dát umělé dýchání.Mám U:fon telefon a internet od konce srpna a funguje tak jak slibovali,rychlost se pohybuje kolem 100kbit/s.Při objednávce mně operátor varoval,že se jedná o pomalé připojení ,ale měl jsem dial-up od O2 a proti tomu je to bomba za poloviční peníze.Jsem asi jeden z mála spokojených zákazníků.

beda (6.11.2007 19:32:41)

zdravim,nemohl byste mi popradit proc mi to jede jen neco okolo 20až40kb/s diíky a jsem s pozdravem Danko

Petr (6.11.2007 20:23:28)

U-FON katastrofa je to o ničem za ty peníze platím už 3 měsíc za fofr net a jde to kolem 30-50 smlouvu jsem nepodepsal ale nabídku jsem využil na 24 měsíců . Zatím nechtejí ani podepsanou smlouvu zpět a uvažuju že to pošlu zpět . Za ty peníze to nemá cenu .

Paolo (6.11.2007 21:00:19)

Musim potvrdit, že v posledních dnech to jde nějak z kopce. Mam fofr internet a leze to jako šnek, snad je to tim půjčováním a brzo se to zlepší. V nastavení připojení jsou možnosti EVDO a 1X a funguje pouze 1X, EVDO se nechytá. Ale stejnak nevim co to znamená, jen sem vypozoroval, že EVDO je rychlejší:-)

xpavel (7.11.2007 10:22:56)

EV DO pouziva pro data a hlas jinou frekvenci (DO = data only) kdezto varianta DV (=data voice) pouziva pro data i hlas frekvenci stejnou...

Paolo (9.11.2007 23:37:38)

Sem zase chytřejší, díky ;-)

Jan (7.11.2007 00:16:14)

Mám ufona a jsem spokojenej nic se s ním neděje rychlost porád stejná zdraví Honza Praha 5.

Michal (7.11.2007 17:02:42)

Mám U:fona již od začátku co bylo možné jeho zakoupení, a ze začátku jsem nějaké ty výchylky čekal a jen jsem si stále říkal, že až se ustálí na trhu, tak že vše pujde k lepšímu. Jenomže opak je pravdou. Informační linka stojí za prd, jejich technici rovněž. Již několikrát jsem urgoval vyřešení potíží, pokaždé řekli že se ozvou atd ... No a do dnešního dne se nikdo neobtěžoval. Prostě katastrofa. Dnes jsem urgoval naposled, mají na to 7 dní a pokud ani teď nepomůže, tak odcházím, protože za cenu cca 500 kč mít spojení o reálné rychlosti 8 až 40 kb/s to je teda ubohé. Není to for internet ale nějaký retardovaný šnek. Dřív jsem se zastával že jsou noví ale dnes už prozatím v tento moment bych U:fona nedoporučil alespoň prozatím. Služby jsou mizerné a to ve všem. škoda :-( Michal.

majkl (7.11.2007 20:06:55)

No, ale furt je to nejlevnější plnohodnotné mobilní připojení.

Riči (7.11.2007 20:51:49)

Plně souhlasím,mám ho dva měsíce a najadnou jsem tam,kde jsem nechtěl být!!!Používám ho na dvou místech a při zkoušení jsem byl na 1,2Mega a na 0,5 Mega a teď jsem už asi třetí den max.na nějakých ušmrdlaných 56kb/s a nejhorší na tom je ,že tato tendence se mi jeví spíše jako sestupná - jsem zvědav , co s tím budou dělat!!!

sx (7.11.2007 22:53:45)

taky sem cekal ufona jak blazen,a ted\\\\\\\' se nedockam ani jeho zpocatku slibovaneho signalu ani rychlosti a ma vysoke porizovaci cenu,mam ted\\\\\\\' o2 cdma 512kbs za 830kc s dph a ted\\\\\\\' prave uz je moznost zdarma prevest za tu stejnou cenu na 1024kbs tak zustanu aspon dokonce smlouvy

rasasak (9.11.2007 17:03:46)

Ja su s U:fonem spokojen ... podle jeho mapky by u nas nemel byti signal na internet a v pohode si slapu 300-600 ... nekdy i 800 ale to vyjimecne ... Coz zase neni tak spatne, kdyz predchozi internet za dvojnasobnou cenu jel cca stejne .... Uz se tesim jesli ke konci roku u nas zlepsi signal jak maji na strankach inzerovane ....

honza (13.11.2007 19:28:02)

A kde se Připojuješ?

Honza - (9.11.2007 18:35:50)

Problémy narůstají. ale mail zákazník-ufoun dorazil. Mám se obrátit na ZÁKAZNICKOU LINKU. Krásný příklad firmy, která není schopna si přeposlat problém dále - vše se vrací k zákazníkovi. To je ten krásný příběh o závodech sportovců a vojáků.......

Honza (9.11.2007 21:29:26)

Kdo dostal zdarma prodluzku USB od prodejce na lepsi prijem U:fouuna. Ja teda ne. Prodejce rika ze prodluzovaci USB kabel poskytujeme zakaznikum zdarma.

Karel (10.11.2007 22:46:58)

Po měsíci nekonečných stížností jsem se připojil rychlostí 6KB/s,a rychlost stahování mám celých 600bajtů.6x jsem si stěžoval na nefunkčnost sítě při plném signálu a bylo mi zděleno ,že chyba musí být na mé straně.Poté co i v prodejně se nemohli připojit, uznal technik chybu na straně Ufonu. Bylo mi řečeno,že síť je v našem městě v přestavbě a do 14 dní bude vše v pořádku.Nebylo.Žádal jsem výměnu modemu.V prodejně mi zdělili,že mám smůlu a nemám nárok na výměnu ,protože je to více jak 30 dní od zakoupení a tudíž mám smůlu.Jediná možnost je ,zaslat modem do servisu a čekat dalších 30dní.Technici již nereagují a v prodejně je můj problém nezajímá.Proto doporučuji tento typ připojení nostalgikům,kteří začínali před 10 lety s internetem a nevadí jim vypínat stahování obrázků a animace aby se dostali alespoň do pošty.

Honza D. (13.11.2007 19:26:26)

Mám stejnou zkušenost. Opravdu to dovede být frustrující že to nejede. Navíc když se člověk jenom zeptá jestli náhodou není hlášený výpadek, abych byl v obraze a neřešil třeba něco zbytečně, tak z člověka dělají vola. Když to ale jede, tak je to slušné. Mimochodem jediné mobilní připojení kde se dá používat rozumně VoIP.

Lůca (14.11.2007 12:21:23)

s U:fonem jsem to ukončila, měsíc stížností podle nich jsem uplnej debil, reklamovala jsem ten jejich přístroj a 1 měsíc pryč a oni se mi ani neozvali, nikdo nedokázal říct jak to s reklamací vypadá, týden před koncem reklamační lhůty jsem se dověděla, že mi posílají novej přístroj. další týden nic a pak se člověk dozví, že se přístroj opravuje. Není to bordel???Odstoupila jsem od smolouvy za nedodržení reklamační lhůty a teď po mě chtějí 3000Kč za ukončení smlouvy to je k smíchu ne??Operátoři vůbec netuší co mají dělat, neustále se odpojují a někoho se ptají a navíc vždy odkážou na zákaznické centrum - písemně!!! Už toho bylo až dost!!!Firma opravdu k obdivu!!!!

Jakub (13.11.2007 16:59:22)

Lol jako tesim se na ten ufon po 2 roucni smlouve s O2 a dnes prijdu jdu si zmerit rychlo a co tu nevidim Dochazi Ufonovi dech?rikam si co je to za blbost dam otevrit nove okno a zacnu mezitim se mi i mezi rychlost ok chvili ctu ..hmm skvele preknu WTF 6kb/s.......na strankach ufona 400-700kb/s tak tohle je celkem kktina ne?ta rychlost tam musi byt nejak zarucena a ne tohle ....6kb/s co tohle je?pockam tak 2dny a jdu sepsat tu zaruku spokojenosti...btw Karlovy Vary ....a kdyz jsem zadal na tech jejich strankach adresu ....tak mi to tam svitilo zelene .....jen se chci zeptat na tohle by se ta zaruka spokojenosti mela vztahvat ne?

Mirek (16.2.2008 20:21:05)

Ufon mě začíná štvát... mám tarif Ufon internet (přes modem-telefon) a stalo se mi už několikrát, že mi furt kdykoli v průběhu připojení vyskakuje hláška "Automatická aktualizace č. 1 nebo 2 neproběhla v pořádku". Na jejich stránkách v sekci downloadu a nebo podpora uživatelů však žádné aktualizace softvéru nemají... Kolikrát se mi pak stane, že data přestanou stahovat jako když utne, ikdyž je spojení nepřerušené a nebo se modem telefon samovolně vypne, ikdyž je baterie nabitá... nechápu to, ale když si zjistíte výrobce toho telefonu, už vás to nepřekvapí. Chtěl jsem si tak přes noc nechat stahovat nějaký torrenty v řádu jenom několik desítek MB, ale kvůli takovému připojení je to nemožné a čas na stažení dat se nepočítá ve dnech připojení, ale rovnou v měsících... shit jeden ufonovskej. Mám tu vánoční akci půl roku zadarmo, ale jak to vyprší, tak od nich dávám ruce pryč.