Michal (13.12.2007 10:18:18)
Tak dopředu říkám, že toto se týká pouze zákazníků TO2, kteří mají u O2 zřízenou pevnou linku a netýká se zakazníků s tarifem Mini a linek ISDN!
10.12. vyšel na LUPE článek o zrušení regulace tarifu Mini.
http://www.lupa.cz/clanky/stalo-se-konci-antiregulace-tarifu-mini/
No a v druhé části článku, redaktor našel dokument na stránkách O2, který umožňuje všem zákazníkům O2, kteří mají pevnou linku u O2 a nemají nedoplatky, čerpat slevu ve výši 20% ze základní ceny za použití telefonní přípojky po dobu následujících 3 měsíců.. Tzn. cca 80 Kč/měsíc, takže celkem 240 Kč. No nicmoc, ale proč je o to nestáhnout, že jo?
Jediné co je proto potřeba udělat, je zavolat v termínu 1.12.2007 - 29.2.2008 na info linku O2 (800 123 456) a zažádat o slevu.
Nejdříve operátoři nevěděli o co jde (neproběhla ani žádná reklamní kampaň), nicméně dnes snad již všichni vědí o co go... Na mě zkusili, že se nabídka týká pouze zákazníků, kteří chtějí zrušit pevnou linku!!! (O2 je první společnost na světě, která by poskytovala slevu za to , že od ní odejdou zákazníci :-)) Chtěl jsem tedy, ať mi ukážou dokument, s podmínkou zrušení tel.linky...no a nestalo, tak mi bylo rečeno, že mi zavolaji.. moc jsem tomu nevěřil, ale opravdu, za 15 minut telefon z cisla 800 174 174 a že vše bude nataveno s platnosti od 15.12.2007. Nechal jsem si pro jistotu poslat potvrzení na email, ale melo by to byt OK..
Celé mi to zabralo tak cca.10 minut čistého času.
TUDÍŽ ZAVOLEJTE SI PRO SLEVU!!!
Dokument obchoních podmínek pro poskytnutí slevy (Pořádně přečtěte, ať víte o co žádáte a zda splňujete podmínky)
http://www.cz.o2.com/file_sup/333902/Obchodni_podminky_sleva_na_pausal_3x20_.pdf
Link kde se dá dohledat dokument přímo z webu O2 (kdyby tvrdili, že o ničem nevědi)
http://www.cz.o2.com/home/cz/support/documents/stazeni_dokumentu.html
(dnes je to v odstavci Ostatní datové služby, včera v telefonní přípojce - furt to přesouvaj, stačí ale jen vyhledat slovo "snížení" najde to příslušný dokument hned.)
Měj te se!
Petr Velfl (14.12.2007 16:34:55)
tak jsem si povidal docela dlouho pres infolinku a naprosto nic nemohli najit, slecna slibila, ze jeste zavola. uvidime.
Anonym (14.12.2007 17:13:57)
este ze sem chodej takovy inteligenti jako Michal, jinak by v O2 nemeli co napraci...
Michal (15.12.2007 15:24:49)
Nevím, jeslti jsem měl štěstí na operátora, lidi na Lupě taky tvrdili, že stim mají problém. Ten kluk se kterým jsem mluvil věděl o co jde moc dobře, jen mi nechtěl tu slevu dát, tak to furt nějak okecával, ale v těch podmínkách je to jasně napsaný.. Jedíný co jsem po něm chtěl, ať mi něčim podloží, čím mi to vyvracel...to nedokázal...slevu mi dali následně, mám to potvrzený v emailu...
Nechci tady psát něco, co nefunguje, nedal jsem se odbít, tak 5 minut to zkoušeli taky a pak mi teda zavolali zpět, že sleva je nastavena a jeslti jsem teda spokojený... TOHLE MUSÍ UDĚLAT VŠEM!!! Jestli ty operátoři, tvrdí že neví o co jde, naveďte je na ty obchodní podmínky na webu a čtěte bod po bodu...nemaj šanci...
Mrzí mě, že se o tom nepíše víc na internetu, platí téměř pro všecny zákazníky s pevnou od TO2..a že jich je hodně... Ty podmínky platěji, ale jenom proto, že nebyla žádná reklamní kampaň a možná se do toho ani O2 nechce, tak nikdo o tom nenapíše článek?? Redaktoři na DSL se nechtěji probudit???... fakt to funguje...nekecám..
Anonym (22.12.2007 12:27:17)
To teda nechápu, prič tu slevu dávaj když nechtěj, aby jí lidi využívali.Nenu tohle trochu na palici?Bud tu slevu dam všen automaticky, nebo jí teda nedávám vůbec.To je sleva jak kdy a jak pro koho,kdo má čas se hádat.
Anonym (14.12.2007 17:28:33)
to same u mne, operatorka byla dokonale zmatena, nevedela o co se jedna, ze me pry jeste kontaktuje
pepe (19.12.2007 20:24:20)
Potvrzuji,
zkusil jsem to zavolat a telefonicky objednat, sice jsem se tam nemohl dovolat ale nakonec se podařilo, asi 3x mě zpět v rozmezí 2 dní volali různí lidé a dnes potvrdili slevu od 15.1.2008 na 3 měsíce. jak se tu píše nenechat se odbýt - nikdo "nevěděl" kde jsem ten dokument našel :-))))
Anonym (19.12.2007 20:55:56)
To zní férově. Hmmm ale nenabízí tak své služby levněji než při přeprodeji alternativcům ?
jantar (22.12.2007 19:25:06)
tak jsem tam prave volal, operator rovnez tvrdil, ze o nicem nevi, musel jsem ho navest na tu stranku, dlouho to vypadalo, ze tam ma neco jineho nez ja, no a nakonec po 20 minutach priznal, ze o teto nabidce neni informovan, ze jsem dnes druhy, kdo mu o tom rika, ze mam tedy pravdu, ale ze on neni kompetentni toto zadat, ze se mi do 3 praconich dnu ozvou a domluvi se se mnou. Tak jsem zvedavy, jak to dopadne.