Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Huawei Echolife HG520i - odpojování wifi..je jiné řešení,než reklamace?

Huawei Echolife HG520i - odpojování wifi..je jiné řešení,než reklamace?

petr (21.11.2008 16:17:36)

Tak uz jsem mel plne zuby kazdodenniho opravovani wifi site.Zavolal jsem na O2 podporu a tam mi bylo receno,ze byla nejaka vadna serie techto modemu,kde padala wifi.. a ze ho mam poslat na reklamaci...Nevi nekdo,zda je jine reseni,treba novy FW,ktery by to vyresil?

petr (21.11.2008 18:56:49)

Hlavne,pokud mozno..neradit,jako pani operatorka O2..ktera mi radila,,pouzivat modem po kabelu,,...opravdu rada nad zlato..

Mirek (23.4.2009 15:58:26)

U mě je tento problém. Pokud modem nevypnu, tak je vše v pořádku. Wifi je viditelná a připojuji se k ní bezproblémově. Problém nastává pokud modem vypnu a opětovně zapnu. Poté není wifi vůbec vidět. Při přihlášení na správu modemu je vše nastaveno. Pomáhá pouze wifi deaktivovat a opětovně aktivovat. Pak se opět bezproblémově připojím bez další nutnosti cokoli nastavovat.

pavel (27.10.2010 15:16:36)

Ahoj, mě pohmohla až reklamace ktera trvala prez mesic. vymenili desku a dodali jiny adpter s nizzsim proudem. tot vse, problem vyresen.