Ralf (3.2.2009 21:21:16)
"Číslo nenalezeno Omlouváme se, vaše telefonní číslo se bohužel nenachází v databázi zákazníků se službou O2 Internet ADSL. Mohlo dojít k chybě v databázi nebo vaše číslo ještě nebylo do databáze zaneseno. Zkontrolujte si prosím zadané údaje. Pokud se vaše číslo shoduje se zadaným a jste zákazníkem O2, zavolejte prosím na bezplatnou linku 800 02 02 02. Naši operátoři vám rádi pomohou a sdělí vám potřebné informace. Pokud nejste zákazníkem O2, můžete si objednat některý z výhodných balíčků s internetem v nových rychlostech 8-16 Mb/s. " O2 si ze mě snad už opravdu dělá srandu! Nejen, že mám špatné údaje v položce objednaná služba, ale navíc nemůžu změnit službu, která podle jejich aplikace jde změnit a mě to vyhodí error. Teď ke všemu mé číslo NEEXISTUJE. Už mě ti lemplové nebaví!!