Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > O2 ADSL: Po zvýšení rychlosti snížit tarif (?)

O2 ADSL: Po zvýšení rychlosti snížit tarif (?)

Mix (11.3.2009 09:17:10)

Prosím o radu zkušenější. Již nějakou dobu mám O2 ADSL - původně se závazkem 4Mbit, později zvýšený na 8Mbit, a nyní jži dokonce 16Mbit. Přesněji - v O2 kontu teď vidím tarif "O2 Internet ADSL 16M se závazkem". To "se závazkem" by sice dávno mohlo zmizet, ale zřejmě to ničemu nevadí. Na zrychlujeme.cz vidím tohle: "Gratulujeme. Vaše internetové připojení jsme zrychlili až na 9216/512 kbit/s", což mi ale jako 16M nepřipadá ;-). Chystám se, že změním službu na 8M, což mi dosud stačilo a stačit bude i nadále. Vidíte v tomto kroku někdo nějaký háček? Ušetřil bych rozdíl 713 - 475 Kč. Děkuji za rady.

Anonym (11.3.2009 09:37:11)

žádný háček v tom není, stačí si zavolat na O2 a do 5 dnů ti to bezplatně změní na 8M

Mix (12.3.2009 23:02:56)

Prozatím jsem našel jediný háček, a to, že změnu nelze fyzicky provést v aplikaci Moje konto, protože po kliknutí na "Přeji si opravdu změnit službu" se požadovaná změna neprovede, ale objeví se hlášení: Jméno nebo příjmení v doručovací adrese není vyplněno Adresa pro doručení balíčku neni kompletně vyplněná PSČ nemá správný formát (např. 13000) což je samozřejmě nesmysl, protože při změně se žádný formulář se jménem či adresou nevyplňuje, mimoto jsou údaje v os. údajích správně a navíc se žádný balíček doručovat nemá, protože jde jen o změnu služby. (Asi nedokonalá recyklace programového kódu? ;-). (A to už z úvodní stránky Moje konto zmizela tak dobře známá hláška, že se systém upravuje.) Uznávám, že toto patří spíše na technickou podporu O2...

Anonym (13.3.2009 07:58:48)

ono to tam asi vyskakuje protože si to myslí, že máš starý modem který novou rychlost nezvládne, tak ti chtějí asi poslat nový, proto asi ty údaje

Mix (13.3.2009 10:09:38)

Viděl bych to spíš na chybu, modem je v pořádku a při podávání žádosti o změnu jsem označil, že modem nechci. Zkusil jsem poslat mail na adminhelp@o2.com. Nechápu, proč upřednostňují telefonické řešení problémů před mailovou komunikací (asi proto, že je to telekomunikační společnost? :-) Každopádně díky za reakce.

Sicco (19.3.2009 16:29:57)

Volal sem do O2 že chci snížit rychlost z 16Mbit na 8Mbit,protože moje linka umí max 6Mbit,paní mi říkala,že to není problém,druhý den jsem měl již internet změněný. Dnes ovšem nastalo překvapení,že mi přišel dopis,ve kterém píšou,že mi velmi děkují,že jsem si objednal nové balíčky služeb a že cena celkem zůstává stejná. JÁ SI ALE ŽÁDNÉ BALÍČKY NEOBJEDNAL A MĚL SEM PLATIT 831KČ NAMÍSTO 1079KČ!!!!!!! takový podvod z jejich strany sem nečekal,aby nepřišli o hloupých 200Kč...co vy na to? mám nějakou šanci,abych platil těch 831Kč bez pitomých balíčků?

Mix (20.3.2009 22:54:45)

Já tam teda minulý víkend také raději zavolal, než bych čekal, že po víkendovém výpadku Moje konto bude umožňovat změnu tarifu ;-). Slečně na lince jsem řekl, jakou službu mám, jakou chci, ona mi řekla, že ok, že nová cena bude 475 Kč s DPH. Pak se zeptala, jestli nechci balíček DUO, řekl jsem, že ne, že jen ADSL 8M. Ještě jsem ověřil, že závazek už skutečně uplynul a změnou služby žádný nový nevzniká, rozloučili jsme se někdy ve 14 hodin a ještě ten den večer bylo změněno. Žádný další dopis nepřišel, ani jej neočekávám. Hm, nepřemluvili Tě nakonec na nějaký balíček? To jsou věci...

raf (11.3.2009 23:59:06)

Přesně o výše uvedené jsem požádal na prodejně O2. Nejdřív se mě paní snažila přesvědčit, že se mi tím ruší závazek 12ti měsíců, což jsem jí vyvrátil obchdoními podmínkami, neboť jde pouze o změnu služby. Pak mi tvrdila, že budu platit poplatek za snížení rychlosti (fakticky jde sice o zvýšení ze 4 na 8, ale podle nich už ze 16 na 8). Když jsem jí ukázal v ceníku, že mají poplatek za snížení rychlosti 0 Kč, tak mi řekla, že jí to tam počítač stejně hází, tak jsem zvědav na vyúčtování a dám to případně na reklamaci. Jinak ale net zrychlili za den.

Anonym (12.3.2009 08:26:11)

tak to paní neumí nic, snížení je totiž opravud zdarma, počítač ji tam to zpoplatnění hází ale v detailu je poznámka 0Kč, stačí kdyby ona paní uměla pracovat se systémem. Jinak doporučuju vyřizovat takové věci spíš po telefonu, protože na prodejnách jsou většinou schopni obsloužit bez problému mobilní služby, ale o pevných linkách ví většinou kulové

Mix (12.3.2009 12:27:01)

A ještě rychlejší a pohodlnější to bude přes aplikaci Moje konto. Je tak? Nevíte někdo prosím, proč na zrychlujeme.cz je uvedena rychlost 9 Mbit, když podle Moje konto to ma být 16 Mbit? Než mít 9 M za cenu 16 M, to je lepší mít 8 M (reálně 6 M?) za cenu 8 M. Že? :-)

Anonym (12.3.2009 13:39:33)

no já mám 8 a běhá mi to tak mezi 6-7, jak kdy. Zavolej si na 800184084 a oni ti přověří kolik ta linka snese

jure (14.3.2009 10:05:16)

Jednuduše proto, že tvoje linka utáhne pouze 9M, ovšem pro ně to znamená už vyšší tarif, i když ti to tím 9Mbitem nikdy realně nepojede. Prostě jsou to vychytralé svině a dali ti vyšší tarif. Jedinou možností je změnit si tarif na 8M (pojede ti to stejně a budeš platit méně). Ovšem ten závazek je tam zlý, nejspíš ti to kvůli němu odmítnou změnit. Holt je to zlé.

Mix (14.3.2009 13:36:29)

> Ovšem ten závazek je tam zlý, nejspíš ti to kvůli němu odmítnou změnit. Holt je to zlé. Nevím, jestli tohle byla reakce na mě - ale řekl bych, že v Moje konto je ta informace "se závazkem" dána jen technickým řešením, protože ten závazek už dávno uplynul, je tady se to nijak neprojevilo...