Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Jak vam jede profi 256/64 kbit/s ve skutečnosti? 1:20

Jak vam jede profi 256/64 kbit/s ve skutečnosti? 1:20

Fifin (16.5.2004 17:59:58)

Napiste sem prosim vase zkusenosti s touto variantou a jestli ji mate doma atd... a hlavně rychlost stahovaní!!!!!!!!!!!Děkuji všem za reakce a odpovědi

Kikin (16.5.2004 21:49:39)

Bohužel nemůžu sloužit s 256/46, ale mám 512/128 1:20. Rychlost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 101 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 808.1 Kbps Pod 700 Kbps to nepadá. DOWN: 486.216 kbps (60.777 kB/s) UP: 112.728 kbps (14.091 kB/s) odezva(min,avg,max): 17ms / 20.3ms / 26.9ms

kix (16.5.2004 23:10:09)

Nechápu, takže vám to jede rychleji než je teoretivké maximum?

Kikin (16.5.2004 23:17:32)

Jede to rychleji, ale dnes je neděle večer. V pracovní dny to jede pomaleji tak 550 Kbps, ale pod 400 Kbps jsem nenaměřil nikdy. ISP NewTelekom. Co mají lidi z mého okruhu tohoto ISP na mé doporučení jsou spokojeni i s jinými službami než je ADSL. 1:50 512/128 jim jede taky dobře.

Withman (16.5.2004 23:34:20)

Trošku reklama.... odezva(min,avg,max): 17ms / 20.3ms / 26.9ms to mi připadá jako dost velká blbost....:-/ A další věci sou taky dost divný...

Kikin (17.5.2004 00:04:05)

Mě se to zdálo taky divný napíšu sem měření zítra v pacovní den.

Fifin (17.5.2004 11:51:53)

Hmm ja si chci prave nechat 256/64 domu protoze ADSL s limitem je děsná věc nemužu prostě dělat všechno co chci.Nejdriv ale pockam az to ADSL trochu zlevni.Chtěl bych 512/128 ale to je už moc drahy ..No ta 256/64 přes 2000 s DPH je taky dost ale co se da Dělat když jsem měl tu smůlu se narodit v ČR

Milan (17.5.2004 12:33:09)

Hmm každopádně ta rychlost nijak senzační neni, 26 KB neni moc, pořizoval jsem si to hlavně kvůli pingu, jinak mě maji u ISP rádi, můj traffic je zhruba 3 - 4 GB měsíčně, takže bych se spokojil s normální 1:50 variantou, ta ale nefunguje, takže je to mrhání penězma, věřte ale, že až si budu jistej že ta základní varianta dokáže udržet ping na minimu, nebude mi líto těch 900 Kč za návrat na tuto variantu.

Jolinar (17.5.2004 14:50:20)

Já mam u IOL stabilně 420kbps a dále pingy kolem na český server do 27ms a do anglie a tak je to cca 50-57ms

Fifin (17.5.2004 17:08:45)

Hele Jolinare mi vime ze mas novy ADSL ale ja se ptam na 256/64 víš?? Cau Brutal-Predator

Jolinar (17.5.2004 18:17:56)

Tak ale to se musíš podepsat, víš brouku?A já vim, jak běhá 1:20, ale když seš protivnej tak si trhni...:o)

Fifin (17.5.2004 19:13:55)

:-)

Anonym (17.5.2004 19:48:33)

fifin žere hovna a šrot

Fifim (17.5.2004 20:05:49)

Ne ne jenom hovna šrot je moc suchej :-) a už klid Jaline

Jolinar (17.5.2004 20:47:07)

Diskuse plná intelektuálů :o) ještě Mirek Šilhavý a je tu plno :o)

Pepa (18.5.2004 02:29:13)

Ano, Mirku, nepřidáš se? Chtěli bychom tu o multithreadovém stahovači který to položí 50 ostatním. A nebo tu o tom jak za špatné ADSL nemůže Telecom, nýbrž zlí nezodpovědní ISP. Děkujeme.

Kikin (18.5.2004 09:56:41)

DOWN: 395.26 kbps (49.425 kB/s) UP: 102.272 kbps (12.784 kB/s) odezva(min,avg,max): 29.4ms / 37.4ms / 47ms Test v pracovní den kdy asi většina ADSL ve firmách normálně jede.

peter-otazka (18.5.2004 12:09:45)

Zdravim, mam taku otazku, ak mozem. Som zo SR, to je asi jasne :), uvazujem nad DSL, a pri flat programoch s agregaciou , napr. 384/64, agr. 1:20 (370,-SK)mi bolo povedane, ze teoreticky pri plnom vyuziti je rychlost 384/20=19,2kb/s down a tu hadzete cifry u 256/64-download 300-400 kbs??? Tak tomu nerozumiem, ako to je mozne? Dakujem.

Jeden z Vašich operátorů (18.5.2004 12:53:24)

Tady je řeč o 256/64 a 512/128 s agregací 1:20 někteří uživatelé si pletou pojmy s dojmy. Jolinar má 1:50 512/128 od IOL a zapomněl to napsat. Občas když je něco někde špatně nastavené tak to jede rychleji. Viděl jsem to osobně ale jen asi tak 3x.

Jolinar (18.5.2004 16:39:45)

Jojo, děkuji za doplnění. Jak si to věděl?:o)

Jeden z Vašich operátorů (18.5.2004 17:32:09)

Číst jsem se naučil...............

Milan (17.5.2004 19:10:46)

Já taky míval dobrý pingy na 1:50 variantě, problém je ten, že už prostě něvěřim tý službě, že kvalitu dokáže udržet 24 h denně a příštích 5 let. Bude mi dlouho trvat než službě začnu opět důvěřovat, i kdyby to mělo všem jet jak víno.

Nesosam (17.5.2004 23:43:15)

LOLek ;) to ja davam 5 GB denne

Vladimir T (17.5.2004 23:44:23)

Ehm... Tak nejak :)

Kebule (18.5.2004 11:25:20)

Tolik porna? Co s tim delate?...nebo, ze byste kazdy den potreboval 5 novych distribuci linuxu?

Nesosam (18.5.2004 12:44:22)

Porno..pche. Hudba a filmy, ne?

Kebule (18.5.2004 15:27:31)

kazdej den 3-4 filmy?...to musite mit oci jako kralik

Jeden z Vašich operátorů (18.5.2004 17:29:51)

Pravda, pravda! Myslím že na ty filmy ani nekoukají, jen je vypálí a mají je ve skříni. Až dostanou od nás výpověď a posléze jim službu zrušíme tak se místo stahovaní alespoň na ty filmy začnou dívat..... Huhehe!

donky (18.5.2004 17:35:54)

Ale pochop, operator nema resit, co kdo taha a kolik. Operator proste nabizi sluzbu, 70 % lidi ji vyuziva na 20 % svejch moznosti a 30 % treba na 90 %. Ale kdyz si proste nekdo zaplati za lajnu, ktera nema omezeny data, tak by ho taky nikdo nemel omezovat. Co si bude prenaset a co s tim bude delat, tak to uz je jeho problem. Jeho zodpovednost. Do toho nikomu nic neni.

Derek (18.5.2004 20:50:41)

To je ale blbost. Vsadím se, že by to bylo i protiprávní dát výpověď uživateli, který má neomezenou linku za to, že sosá a linku využívá. Bylo by to porušení smlouvy na straně poskytovatele. A jestli něco takového ve smlouvě je (myslím nadměrné zatěžování) tak to tam musí být specifikováno jinak je to neplatné (konkrétní data. Př: 5GB za den během 5 měs.)

Vladimir T (19.5.2004 00:33:11)

Ve smlouve byva, ze obe strany mohou smlouvu bez udani duvodu vypovedet. To je jako kdyby bylo protipravni vypovedet smlouvu z Vasi strany z duvodu, ze jste nasel levnejsi pripojeni, nejste spokojen s kvalitou a tak dale.

Anonym (19.5.2004 00:38:09)

Protipravni ? Sudte se s nima.

Jeden z Vašich operátorů (19.5.2004 10:04:57)

Tak to je dobrý vtip! Napíše se zákazníkovi výpověď, ta mu je doručena a dle všeobecných podmínek běží výpovědní lhůta. Zajímalo by mne jakým způsobem si zákazník může vynutit aby sním byla uzavřena smlouva ev. by mu nebyla dána výpověď. To bychom taky mohli zakázat zákazníkovi aby dal výpověď a soudit se s ním že nám jí dal.

Nesosam (18.5.2004 17:33:08)

A kdo rika, ze koukam na 4 filmy denne? Mam proste asi 700 filmu v avi a kdyz chci, tak si nejakej pustim. Mam na vyber. A nemyslete, nejsem takovej ten typek, co to vsechno sosa. Taky mam 250 poctive koupenejch DVD, 30 SACD, 20 DVD-a a asi 200 CD. Jen me nebavi cekat 4 mesice na DVD a nektery speky, treba japonsky filmy tady vubec nevychazej. Nebo zase ten film za koupi nestoji. Clovek si musi vybirat. A do kina chodim nekdy i 2x tejdne, ale spis jen jednou.

Milan (17.5.2004 01:48:01)

Připadá mi, že ten člověk měří spíše 1024 linku, jinak ten ping je v pohodě, míval jsem kolem 11 - 12 ms na seznam, momentálně kolem 30 stabilně.

wojta (17.5.2004 11:16:51)

A ještě aspoň u kabelovky a ne ADSL.

Anonym (17.5.2004 23:11:25)

Nejspise to nejak ISP spatne nastavil. Me jelo teba UPC ctrnact dni 10Mbps. :-)

Vladimir T (17.5.2004 23:34:18)

UPC ma ale uplne jinak nastavenou agregaci, muzeme-li vubec o agregaci mluvit. Na upc vyuzivate vzdy vsechno volne pasmo. Agregace zde ma tedy opacny ucinek - limit tu je take napevno, ale zatimco u adsl limituje zezhora (tedy maximalni rychlost), u UPC limituje ze zdola, tedy pres adsl nepujdete pres maximum a u UPC nepujdete pod maximum. Alespon teoreticky ne.

Vladimir T (17.5.2004 23:35:33)

A navic kdyz se v upc jedna o prenos upc-upc, je mozne dosahnout zase vyssich rychlosti, nebot se vyuziva kapacity kabelu a ne konektivity. Toto take u dsl nefunguje.

Mates (18.5.2004 09:59:31)

co ? u UPC je jedno jestli se pripojuje nekdo mimo UPC nebo do UPC ... nemaj uvolneny rychlsoti pro vnitrni sit ... kdysi pred par rokama to udelali .. a ta sit jim zacla kolabovat ... takze to zase zrusili ... ted to zavadi netbox ...za priplatek 100kc 100Mbps po vnitrni siti ..

Vladimir T (18.5.2004 14:26:58)

Aha, tak to mam stare informace. Diky za opravu

Vladimir T (17.5.2004 04:25:38)

V agregacnich bodech je pevne dany limit, pres ktery linka jit nemuze. Tudiz Vas s cistym svedomim oznacim za lhare.

y2k (17.5.2004 15:02:57)

Plně s Vámi souhlasím, máte naprostou pravdu. Ale, jsou různě shitové speedmetry a uživatelé, kteří nemají stopky a nebo neumějí počítat :-))) Nic méně, jednou mi má 512/128 jela asi 5 hodin cca 1560/256. Nevím, co to způsobilo, ale mrzí mě, že to bylo jen tak krátce (tyto rychlosti si převzal na onu dobu jako své maximální i router a dle měření času, po kterou jsem stahoval z Mrkvosoftu WIN 2003 to sedělo do puntíku :-))) ).

Fifin (17.5.2004 11:47:16)

Tak to je skveli super rychlost

Krleš (16.5.2004 21:54:16)

Ja sem mel 256 v Krci a jelo to konstatne 26. Ted sem v centru na P2 a mam 512 (1:20 samozrejme) a jede mi to konstantne pres 50. Muzu stahnout kolik chci, kdy chci. To je dle meho nazoru pripojeni, ktere by mel Telecom nabizet ve sve zakladni nabidce. A ne za 3500. Nema cenu sem hazet nejaky pingy a rychlosti, protoze to ruzne lehce kolisa behem dne. Kazdopadne mi to jede rychle a muzu si stahnou co chci a hlavne kdy chci, navic muzu surfovat, takze jsem spokojen. Jen ta cena....

Milan (17.5.2004 01:49:03)

Mám 256/64, rychlost downloadu je kolem 26 KB, mužu říct že to takhle jede téměř 24h denně. Ping na seznam kolem 30ms.

Zb. (18.5.2004 16:51:16)

Mám 2 měsíce, za tu dobu hodinový výpadek. Rychlost se pohybuje mezi 26-27kB/s, níž jsem ji snad padnout neviděl. ISP Nextra.

Fifin (18.5.2004 18:05:51)

O mas tu 256/64 doma??Kolik tak asi stahnes na ni mesicne??Dik

Zby (19.5.2004 08:12:04)

Na 1:50 agregaci jsem byl "vyrazný nadprůměr"...trafik cca. 20GB v součtu down+up

dark (18.5.2004 19:06:18)

tak sem presel z 512/128 1:50 na 256/64 1:20 abych se zbavil lagu (ztratovejch paketu) a muzu rict ze uspesne pakety uz se neztracej Statistika ping pro 212.80.76.18: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 87ms, Maximum = 148ms, Průměr = 111ms na basic lajne sem mel ping na seznam cca 30 ms :) takze zas bezvadnej upgrade.... jeste prihodim rychlost Rychlost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 18.3 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 146.4 Kbps