Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Víte, co všechno platíte v účtu za mobil?

Víte, co všechno platíte v účtu za mobil?

Anonym (4.3.2010 00:00:00)

Pokud má někdo pocit, že co český poskytovatel mobilní sítě, to podfukář, který se nesnaží o nic jiného, než je patřičně nafouklý účet, a že něco takového se jinde nemůže stát, může klidně spát. Spojené státy mohou posloužit jako příklad.

Honza (4.3.2010 10:11:37)

Kdyz jsme meli od o2 mobily (bylo jich asi padesat), resil jsem skoro kazde vyuctovani nejakou reklamaci. Nevim, jak to delaji, ale jednou za dva tri mesice se nejaka ta chybicka vzdycky vloudila. Odpoved byla vzdycky stejna - omluvili se s tim, ze udelali vsechno proto, aby se to uz neopakovalo. Za mesic dva jsem resil uplne stejnou reklamaci znovu :-) Zajimave je, ze u pevnych linek se jim to nestava.

MatKal (4.3.2010 16:37:26)

Vodafone má neustále nějaké rozpory ve vyúčtování. Co je v článku zajímavé je stížnost svým kongresmanům, což je u nás tak úsměvná věc, že by jeden brečel. Stěžovat si tady komukoli je k ničemu. I proto jsme založili skupinu na FB Nechceme předražené mobilní volání a služby: http://www.facebook.com/pages/Nechceme-predrazene-mobilni-volani-a-sluzby/275389913958?ref=nf

polarbear (5.3.2010 00:17:19)

za necelejch 9 let jsem neměl od vodafone, resp oskara, na vyúčtování cokoliv špatně..

David (6.3.2010 22:40:40)

Já taky ne, ale otázka je jestli tam ta "chybka" neskáče spíš lidem s vyšší útratou, u kterých je perspektiva, že si toho nevšimnou... Přeci jen, když člověk provolá 600 Kč měsíčně, tak si 50 Kč navíc všimne spíš, než při útratě 3 tisíce (třeba) :-D

Jindra (7.3.2010 15:50:49)

To já měl tarif od Oskara přes 8 let a pak pravidelně 4 měsíce po sobě účtovali víc, než měli (přesněji zpoplatňovali celou částkou i minuty, které měly být zdarma) a vždy jen slíbení, že to prověří a ozvou se a ani jednou se neozvali, tak po 4 stížnostech během 4 měsíců jsem to zrušil a už od této firmy nikdy nic nechci.

tripe-x (11.3.2010 14:24:47)

ahoj dělam na infolince telefoniky a můžu říct že tato chybovost je velimi zajímavá nečastěji se dějí chyby ve vyučtování a nejen tam lidem kteří jsou z odpuštěním p*č* až mi to někdy připadá že pořekadlo boží mlýny melou pomalu ale jistě fakt funguje.pohodoví rozumní normální zákazníci mívají problémy v naprostém minimu.....:D