Honza (4.3.2010 10:11:37)
Kdyz jsme meli od o2 mobily (bylo jich asi padesat), resil jsem skoro kazde vyuctovani nejakou reklamaci. Nevim, jak to delaji, ale jednou za dva tri mesice se nejaka ta chybicka vzdycky vloudila. Odpoved byla vzdycky stejna - omluvili se s tim, ze udelali vsechno proto, aby se to uz neopakovalo. Za mesic dva jsem resil uplne stejnou reklamaci znovu :-) Zajimave je, ze u pevnych linek se jim to nestava.
tripe-x (11.3.2010 14:24:47)
ahoj dělam na infolince telefoniky a můžu říct že tato chybovost je velimi zajímavá nečastěji se dějí chyby ve vyučtování a nejen tam lidem kteří jsou z odpuštěním p*č* až mi to někdy připadá že pořekadlo boží mlýny melou pomalu ale jistě fakt funguje.pohodoví rozumní normální zákazníci mívají problémy v naprostém minimu.....:D