Anonym (27.4.2010 00:00:00)
Nemohu se ubránit dojmu, že svou současnou televizní reklamou si Vodafone nevidí do pusy. Minimálně ve dvou případech totiž omezil bez předchozího oznámení nebo udání důvodu své služby.
Anonym (27.4.2010 00:00:00)
Nemohu se ubránit dojmu, že svou současnou televizní reklamou si Vodafone nevidí do pusy. Minimálně ve dvou případech totiž omezil bez předchozího oznámení nebo udání důvodu své služby.
rattkin (27.4.2010 06:24:56)
Mě přišla informační sms (hned dvakrát), že Vodafone ruší dobíjení účtu ze SIM Toolkit. Psal sem si to do blogu, tak vím přesně, kdy to bylo. Je to skoro před rokem. Že by to vypínali postupně? http://rattkin.info/blog/?p=37
Marcus (27.4.2010 06:47:02)
No, a za chvíli budeme zase sto let za opicema. Těším se, až budou mít v akci Nokii 5110:-) Za 7777,-Kč:-)
pasl (27.4.2010 20:04:20)
a to s linuxem a foťákem :-DDDD
vasjo (27.4.2010 09:24:13)
Ono je to v podstatě jedno, ne? Důležitější je informace, že zrušili jednu ze špičkových služeb. A nahradili ji možností jít si dobít na prodejnu. V dnešní době!
pidda (27.4.2010 13:57:43)
a kam ta dnesni doba speje? ze uz pomalu nikdo nezvedne prdel aby si pro neco dosel, natoz aby neco delal rukama.. myslim ze celkovy rust civilizace se rozjel az moc rychleji doporucuji vsem kouknout na dokumentarni film HOME.. kouknete jako na tom jsou lide i jinde.. a pak reste takove s prominutim kokotiny ktere tu resite..
tom-tom (27.4.2010 13:35:52)
Mnoho povyku pro nic. Je sice jasné, že když si zvyknu na nějakou službu, která je mi pak odepřena, budu mrzutý. Rozhodně bych ale netvrdil, že SIPO (nebo chcete-li INKASO) je nějakým přežitkem socialismu. Je tady především proto, že šetří čas a usnadňuje platby. Jistě, kdo platí např. jen za používání mobilu, může si dovolit provádět pravidelné platby sám s pocitem, že "mám vše pod kontrolou". Ale kdo má více takových plateb, bude nad tím trávit spoustu času a zbytečně si přidělává práci. Osobně si nedokážu představit, že bych musel ručně provádět periodické platby, byť by šlo jen o zaplacení služeb mobilnímu operátorovi. Jistě, mám sice T-Mobile, ale v bance mám povoleny inkasní platby s limitem a omezením na jejich číslo účtu a jakmile dojde k inkasu, přijde mi od T-mobilu sms s oznámením. Nemusím na nic myslet a platba proběhne sama, tak proč si to komplikovat. Co se týče lidí "kteří mají rádi, když jim nějaká cizí firma může hrabat na účet". Divil byste se, kolik klientů se nás ptá po možnosti platit inkasem za naše služby (poskytujeme internet) a to platí fixní částku za svůj paušál, kterou je možné platit trvalým příkazem. Takže se vší úctou, věnujte prosím příště Váš drahocenný čas psaní hodnotnějšího článku, který zaujme větší okruh pravidelných čtenářů ;)
vasjo (27.4.2010 21:22:11)
A kolik lidí by rádo platilo M-platbami, kdyby jejich banku Vodafone stále podporoval, máte i tuto statistiku? Nebo tarif platební kartou ze samoobsluhy?
šmánkote (29.4.2010 20:12:38)
co jste za generaci? SIPO a INKASO jsou dvě naprosto rozdílné služby!!!
mcmlxxx (27.4.2010 17:48:48)
Pane redaktore, bohužel tu žvatláte blbosti. Vodafone nabízí spousty možností plateb napřiklad - Inkaso, klasický příkaz k úhradě, m-platby, složenkou a také nabízí možnost platby faktur z bankomatu, kde přímo v bankomatu najdete položku Vodafone platby. Tato poslední metoda je nejrychlejší obvykle bývají peníze připsány na účet Vodafonu do hodiny. Pro Vodafone pracuji, takže vím jaké metody plateb nabízí.
vasjo (27.4.2010 21:19:39)
Fajn, a teď si ten článek přečtěte znovu a pomalu a celý, abyste pochopil, že reagujete zcela mimo mísu.
ALFicek (1.5.2010 21:14:37)
Co mohu z clanku potvrdit je ze se smsky opravdu zpozduji nekdy i o 4h a dele... sms odeslana v 11h prijde klidne v 16h