Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > „Tak ahoj, ať neprovoláš.“ Aneb co jsme chtěli, to máme, co chceme, o tom nevíme

„Tak ahoj, ať neprovoláš.“ Aneb co jsme chtěli, to máme, co chceme, o tom nevíme

Anonym (17.9.2010 00:00:00)

Minulý týden jsem byl upozorněn na blogový zápisek Tomáše Kaplera na serveru Lupa.cz. On to nebyl ani tak blogpost jako jen přetištěná stížnost na naše tři mobilní operátory adresovaná Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. A to kvůli „možnému zneužití dominantního postavení“. Čtenářům doporučuji si stížnost přečíst: zde.

anywh (17.9.2010 07:37:57)

jj, přes O2 internet v mobilu volám přes VOIP.....mohli by ode mě dostat víc prachů, ale takhle prachy za volání dostane někdo jiný ;-)

Martináč (17.9.2010 12:05:27)

Dobrý den V dané oblasti jsem naprotým laikem, omlouvám se za amatérský dotaz, ale proč se všichni VOIP operátoři nespojí k tomu, aby vybudovali co největší počet wi-fi sítí v republice? Využívat voip přes internet v mobilu od velkých operátorů je značně nevýhodné- omezení stahování dat, stále drahá cena, naví kolují fámy, že operátoři umí detekovat volání voip a pak schválně přehazují datové pakety. Byl by to velký problém, zaplavit republiku wifinou? Díky za odpověď. Jinak k Mikrotechu chci přejít co nejdřív, a klasické GSM volání si nechat na příchozí hovory. Jenže všude kolují zprávy, že voip volání je stále v plenkách, nekvalitní, vypadává, často se ani ze záhadných způsobů nedovoláte... nevím.

KOPY (22.9.2010 12:58:47)

Není pravdou, že v ČR nemáme virtuální operátory. Sám jsem zákazník jednoho z nich - 150Kč/měs, v tom je zdarma 40 SMS a 100min volání. Po provolání volných minut 0,8Kč/min. Hovory v síti virtuálního operátora jsou zdarma (bohužel užírají i volné minuty). Účtování 60+60.

KOPY (22.9.2010 13:01:43)

Ještě jsem zapomněl, že v paušálu je zdarma mobilní telefon. Po dvouletech nárok na nový a jde o síť O2.

kolemjdoucí (23.9.2010 21:41:42)