Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Televizní reklamy z nás dělají svědky Jehovovy

Televizní reklamy z nás dělají svědky Jehovovy

Anonym (28.5.2011 00:00:00)

Znáte to – ať se snažíte jakkoliv, smrti a reklamám neuniknete. Na rozdíl od smrti reklamy ale můžete přežít. Možná proto je jejich výtvarné pojetí takové, jaké je.

Ludgie (28.5.2011 02:11:19)

Čo to zasa je? Ani ten alibisticky záver to neospravedlní. Čo to má čo spoločeného s IT???

Ondra (28.5.2011 03:33:06)

Honzo Lipšanský, možná budete překvapený, že dsl.cz čtou i SJ a ti se určitě minimálně pousmějí na těmi různými (s prominutím) žvásty, co to tu píšete. "Pokud se stanete řadovým jehovistou, odevzdáváte jim většinou svůj majetek" - jsem si nějak nevšiml....

prokop (28.5.2011 07:42:58)

Že by najednou změnili dlouholetou praxi?

IchtylusErektus (29.5.2011 23:28:44)

Neřekl bych, můj kamarád (a to nebyl žádný ichtyl) se nějak propadl do jejich království a teď má hovno. Kupodivu zázračně nyní prozřel...

Rostík Pokluda (28.5.2011 19:54:14)

Já s názorem autora souhlasím. Současná politika marketingu je krutá manipulace s davy za použití jakékoli metody. Nejde jen o TV, ale také o krásné letáky, plné barevného zboží za vynikající cenu. Pak přijdete do shopu a v lepším případě zboží není, v horším je, ale pravou cenu uvidíte až na účtence.

Jirka (30.5.2011 12:19:47)

V podstatě s Váma souhlasím ale že si všimnete ceny až na účtence?Vy nesledujete co ta kasa píše?????? Přeci to musíte sledovat.Aspoň já to dělám vždy.Předešel jsem takhle již několika nedorozuměním.JH.

Jirka (30.5.2011 12:02:59)

Dobrý den. Ještě že je pod textem tohoto článku že to máme brát jako nadsázku.Jinak bych musel konstatovat co to je za blábol !!!!!JH.

Jirka (30.5.2011 12:15:18)

Víte.Mě osobně zaráží,kolik to všechno kolem těch letáků stojí peněz a co si budeme povídat.Většina jich buď poletuje po sídlištích a nebo putuje do popelnic.Přeci ten papír není jednak zadarmo a povětšinou to není jentak obyčejný papír.Barvy,elektriku pro stroje které je tisknou a v neposlední řadě lidská masa která ty letáky expeduje a podobně.To přeci musí stát strašně moc peněz.Ve finále pak vidíte hlavně důchodce jak letí ve čtvrtek ráno do Kauflandu aby jim někdo nezkoupil ty slevněné produkty.Francouzké hole v ruce a letěj jako blázni.Vím očem píši.Dělám pro obchoďáky.Jsem tam každý den. Zboží zlevní o pět korun a lidi blázněj.Nechápu.Ti ostatní co jsou někde v prácimti mají smůlu.Zlevněné zboží už hodinu po otevření je skoupené.Musím se tomu prostě smát.Lidi jsou fakt jako ovce.Nemám nic proti důchodcům.To určitě né.Jen se mě zdá že to od těch supermárketů není fér.Co ti lidé co musejí někde pracvat a nemohou si taky nakoupit za takzvané vysoké slevy? Oni sice něco nechají ve skladech na odpoledne ale né vždy a jak co. Mějte se a podotýkám že namě nemá vliv žádná reklama a už vůbec né nějaké slevy. S pozdravem,JH.

David (31.5.2011 21:52:40)

Ano pokud se dívám na reklamy jsem svědek Jehovuv.Ba co hůř dokonce chodím nakupovat do supermarketu,vždypodle předem vybarvené brožury.A rád si vždy promluvím s lidmy mávajíc na mne z dálí oselstvím života a slev.Díky otevřel jste mi oči okamžitš některého svědka vyhledám a připojím se k jeho víře.A jelikoš mám známý v reklamním průmyslu už se těším na sqelou spolupráci...:)))