Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Vracejí se FUP - omezovací limity?

Vracejí se FUP - omezovací limity?

Anonym (8.12.2011 00:00:00)

Myšlenka přiškrtit kohoutek drzounům, kteří toho na internetu narejdí moc, je stará jako broadband sám. V době největšího rozkvětu internetového pirátství se to dokonce mělo stát metlou na piráty.

OSPF (8.12.2011 00:36:32)

Clanek o nicem. Nic noveho nerekne a navic je zmateny. Proc se v clanku odvolavaji na nake firmy ktere maji bezdratove site a do toho montuji DSL a AT&T

anonym (8.12.2011 06:13:53)

nevím čím zajimavý ? ale i tak pokud neký poskytovatel tedy u nás dá ,limit na Gb tak zbohem papa tahnu jinam :) případně k sousedum do PL :)

zdenda (8.12.2011 16:47:34)

jsem laik povoláním řidič takže jsem pouze uživatel IT -mail,film,hra,nákupy. mám CDMA od O2 právě změřená rychlost 19kb/s,včera 14kb/s nejsem pod FUP,když jsem včera volal na zákaznickou linku drze ji vyvěsil s tím ,že se jde zeptat..náprava rychlosti žádná.. u O2 může člověk jen držet pusu a krok s pomalou rychlostí.pokud bude číst můj příspěvek někdo kdo se vyzná prosil bych o zkušenosti a rady -děkuji jinak chci odejít od O2 na 5GHz síť za stejné měsíční poplatky, myslím že si nepohorším .děkuji všem kdo poradí týká se to mě ale i nás všech jak se k nám může chovat O2 který nás oslovuje vážený zákazníku a přitom nás má u zadečku.

ladinusamad (8.12.2011 19:57:09)

Jednou jsem napsal cosi O2 technické podpoře na twittwer a brzo se mi ozval borec kterej to chtel se mnou resit. Tedy monitorujou twitter, tak treba neco napsat tam :) Jinka odejit na wifi doporucuju, o2 je banda xxx kteri xxx a zaslouzili by xxx!!! :) Proc nevlozit penize do ceske firmy ktera zamestnava ceske lidi a plati je v Kc? Lepsi nez rvat prachy do chrstanu spanelu... Jinak v clanku lehce povrchni analyza. SLo by se nad tim zamyslet trochu do hloubky... Ale upozorneni na zajimavou souvislost.