LOU-GTS (29.5.2004 20:38:05)
Mohl by mi nekdo "lidsky" vysvetlit co to znamena a jak se to projevi v praxi. Diky
LOU-GTS (29.5.2004 20:38:05)
Mohl by mi nekdo "lidsky" vysvetlit co to znamena a jak se to projevi v praxi. Diky
Anonym (29.5.2004 20:58:45)
CO TO ZNAMENA: urcite typy paketu ( bud podle sluzeb, nebo podle typu, ci "dulezitosti" ) maji v zahlavi paketu nastavenu urcitou znacku podle ktere by zarizeni po ceste mely rozhodovat o tom zda tenhle paket dostane prednost, nebo muze byt trosku zdrzen. JAK SE TO PROJEVUJE v PRAXI: teoreticky to funguje, ale je otazka jestli se tim opravdu zarizeni po ceste ridi. Je taky otazka zda jsou opravdu oznaceny pakety ktere to potrebuji. Nebot znaceni paketu muze provadet odesilatel, a ten to muze taky falsovat. Takze v praxi bych na to vubec nespolehal i kdyz vyjimky se mohou nalezt.
LOU-GTS (29.5.2004 21:36:19)
Dik, a co ve hrach? Je mozne, ze prave herni servery muzou tyto pakety takhle oznacovat?
Zajda (31.5.2004 12:40:54)
Pokud je herni server umisten na siti vaseho ISP a ISP ho provozuje a tak je to mozne.
Miroslav Šilhavý (30.5.2004 12:56:34)
IP TOS má několik bitů, které určují, zda se jedná o provoz: 1) který vyžaduje nízkou odezvu 2) který vyžaduje vysokou propustnost 3) který je naprosto neprioritní kombinací zle pak dosáhnout hodně různých kombinací typů provozu. V praxi: v praxi se IP TOS využívá hojně, ale většinou jen z "důvěryhodných" směrů; např. ISP si IP TOSu všímá jen z originací, které má pod palcem. V ostatních případech se buďto ignoruje nebo se přebíjí novou hodnotou. Osobně si myslím, že přejímat IP TOS od zákazníků ADSL by byla pro ISP sebevražda, neboť by netrvalo dlouhou než by si někdo zkusil všemu svému provozu dát vysokou prioritu.
LOU-GTS (30.5.2004 20:12:12)
Dekuji