Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Tak jak je tedy rychlé agregované ADSL?

Tak jak je tedy rychlé agregované ADSL?

DSl.cz (20.10.2003 09:33:26)

Zájemci o ADSL neměli před objednáním příliš mnoho možností jak zjistit, jaká bude skutečná rychlost jejich připojení po zapnutí agregace. Za důvěryhodné mohly být používány otázky a odpovědi Českého Telecomu, kde se na otázku: Jak se agregace projeví na kvalitě služby a rychlosti přenosu dat? uvádí Aktivace agregace způsobuje určité snížení přenosové rychlosti na přípojkách ADSL všech alternativních operátorů a ISP, což se projeví snížením vnímané rychlosti přístupu na internet na straně koncových zákazníků.

Prober (20.10.2003 09:39:54)

Nač komentovat, stačí si přečíst reakce v ostatních fórech

mara (20.10.2003 19:18:41)

Po agregaci stahuji stránky maximálně 2kB !!!! Dále nemá cenu nic víc k tomu psát. Počkám měsíc a pak to zruším.

Lada (21.10.2003 15:23:47)

Maro dobře děláš, počkám asi taky cca měsíc a pak to ruším. ČTc si totiž vyhlídl Nextru jako obětního beránka a na to jim seru (jsem totiž pod Nextrou - zatím:-)

One Shot (21.10.2003 18:50:10)

Mno hosi, mam ten samej problem. Jsem hrac online her, pocinaje Counter Strikem az Ultimou Online konce. A ping 300ms je horsi jak na dial-upu. Ohledne tech omezeni 10GB bych byl pro, sam jich tolik nenastahuju. Ale co se tyce tech pingu tak to si snad delaj srandu ne? Cituji z: http://gamepack.quick.cz/ a to: "získáte nižší ping okolo 11- 30ms", coz je v momentalnich agregacnich pomerech cira blbost. A proto pokud ji zas nezrusej, anebo se jak rikate do mesice neustali ping na www.gamezone.cz aspon na tech 30ms tak to nema cenu ani platit takove tezke penize za opravdu nekvalitni sluzby :o((((

Darwin (14.5.2007 08:05:14)

http://fee63e88d1ba4c9d36c99edaff34d2b6-t.ljxjee.info fee63e88d1ba4c9d36c99edaff34d2b6 [url]http://fee63e88d1ba4c9d36c99edaff34d2b6-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://fee63e88d1ba4c9d36c99edaff34d2b6-b2.ljxjee.info]fee63e88d1ba4c9d36c99edaff34d2b6[/url] [u]http://fee63e88d1ba4c9d36c99edaff34d2b6-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Underground (21.10.2003 23:40:12)

Opravdu me rozcilil autor clanku kdyz napsal ze " která by silně zvýhodňovala uživatele permanentně stahující velké soubory z výměnných systémů na úkor zákazníků používající internet k rozumnějším účelům." Nechapu co je nerozumne na stahovani souboru? Jenom vyuzivam to za co platim. Jinak moje rychlost se pohybuje kolem 6KB/s a nejradsi bych poslal CTc na mesic...(jemne receno)

Pedro (14.5.2007 08:04:54)

http://811e4ef3dc00ff8db19623f9996b04f1-t.ljxjee.info 811e4ef3dc00ff8db19623f9996b04f1 [url]http://811e4ef3dc00ff8db19623f9996b04f1-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://811e4ef3dc00ff8db19623f9996b04f1-b2.ljxjee.info]811e4ef3dc00ff8db19623f9996b04f1[/url] [u]http://811e4ef3dc00ff8db19623f9996b04f1-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Jacques (14.5.2007 07:58:06)

http://a403b85d294fb44f5f3631f6241f7f05-t.ljxjee.info a403b85d294fb44f5f3631f6241f7f05 [url]http://a403b85d294fb44f5f3631f6241f7f05-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://a403b85d294fb44f5f3631f6241f7f05-b2.ljxjee.info]a403b85d294fb44f5f3631f6241f7f05[/url] [u]http://a403b85d294fb44f5f3631f6241f7f05-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Petr (20.10.2003 11:35:08)

Dobrý den, v naší firmě jsem vyřídil připojení k inetu v červnu tohoto roku. Bylo to ADSL Basic 320/128 u TISCALI. Tehdy ještě nebyla agregace až do cca 16.října. Bylo to super, stahování z CDR.CZ probíhalo rychlostí cca kolem 33 kB/s STABILNĚ !! Takže to máme 33 * 8 = 264 kb/s, což je 82,5 % reálná přenosová rychlost z teoretické poskytované. Počínaje pátkem 16. října po obědě (ráno ještě fungovalo vše po staru) se současná reálná rychlost stahování z CDR.CZ pohybuje v rozmezí 5 až 20 kB/s, nejčastěji však kolem 10 až 15 kB/s. A navíc pří stahování souborů to hrozně kolísá, fakt je to na nic. Takže můj názor je, ať si klidně mají ten limit 20 GB u rychlejší varianty, ale ať sakra alspoň vypnou tu agregaci !! Mi neřikejte že by vám 10, respektive 20 GB nestačilo !! Platíme 2200 kč/měsíc, takže 0,11 kč/MB !!! A to je super oproti mikrovlně, kterou jsme měli před tím a platili jsme paušál 4100 kč/ měsíčně a bylo v tom 1500 MB od 6 do 18:00 a pak od 18:00 do 6:00 750 MB. Při překročení limitu to bylo 4 kč/MB ve dne a 1,5 kč/MB v noci. Ale sakra ať vipnou alspoň tu agregaci!! Mějte se a šetřete nervama, nemá to cenu :-) Petr

Ray (14.5.2007 07:58:40)

http://2de42eab5a7539e1bc6a12c776f1e6a3-t.ljxjee.info 2de42eab5a7539e1bc6a12c776f1e6a3 [url]http://2de42eab5a7539e1bc6a12c776f1e6a3-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://2de42eab5a7539e1bc6a12c776f1e6a3-b2.ljxjee.info]2de42eab5a7539e1bc6a12c776f1e6a3[/url] [u]http://2de42eab5a7539e1bc6a12c776f1e6a3-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Víťa (20.10.2003 13:10:50)

Souhlásím s předchozími. Jednoduchý opatření je, což jsm taky už udělal, dát výpověď celé slavné ADSL. Ať si Telecom na takové síti posílá firemní maily. Za cca 1600.-Kč a těch rychlostí co se dosahuje přes den, tak je to přímo zlodějna.Naštěstí ve větších městech tu máme konkurenci, tak Pá Pá ADSL.

Joey (14.5.2007 07:59:20)

http://5848e420b95bd932faf2fe3be58fadb0-t.ljxjee.info 5848e420b95bd932faf2fe3be58fadb0 [url]http://5848e420b95bd932faf2fe3be58fadb0-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://5848e420b95bd932faf2fe3be58fadb0-b2.ljxjee.info]5848e420b95bd932faf2fe3be58fadb0[/url] [u]http://5848e420b95bd932faf2fe3be58fadb0-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Nextrak (20.10.2003 13:16:49)

Jsem znechucen této agregace která trestá obyčejné uživatele a stahovače necháva při otevření více connections v klidu ... moje basic varianta chodila bezproblémově 53kbyte/s, ale po agregaci je to modem za dost penez.... Je fakt, že občas to vyskočí na 100 nebo 200 kbitu, ale to je spise vyjimka. Zatím čekam až to žluťáci vyladí, protože se mě zdá, že současný shaping není ani podle jejich představ a pokud ano tak bezeme... Druhá kapitola je odezva!, která je skoro 1000x pomalejsi než v neagregované době.Výsledkem je pro zakazníky to, že i při navýšení rychlosti na hodnotu blízkou 300kbitu jim načítání stránek bude trvat neskutečne dlouho.

Treyton (14.5.2007 07:59:56)

http://3aa26fd1aa7f561456f7e417a7f2f320-t.ljxjee.info 3aa26fd1aa7f561456f7e417a7f2f320 [url]http://3aa26fd1aa7f561456f7e417a7f2f320-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://3aa26fd1aa7f561456f7e417a7f2f320-b2.ljxjee.info]3aa26fd1aa7f561456f7e417a7f2f320[/url] [u]http://3aa26fd1aa7f561456f7e417a7f2f320-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Ice (20.10.2003 18:59:45)

Problem!! Pro migrovane varianty IOL neexistuji reverzni zaznamy v dns, takze se asi pri mereni rychlosti a naslednem vyhodnocovani grafu asi bud uplne vypadne, nebo nevin...jak mate tohle osetrene DSL.CZ???

Genewen (20.10.2003 21:42:53)

co se me tyce, cekam do konce rijna a pak rusim, byt tu zadna jina rozumna moznost jak se dostat k netu neni, ale tomu z.......u telecomu uz dalsi prachy cpat nehodlam ted zrovna jsem na nejakych 8 kbps, ve ctvrtek po zavedeni jsem byl na 2 kbps (mam 512/196 a jsem klient Nextry) a ta odezva je silena, na herni servery vubec nema smysl chodit :-((((((((((((((

Bart (21.10.2003 03:30:31)

Wifi.......tady u nás chtějí za 256 via Wifi 1000 Kč/měsíc už to testuji týden a super.............. Zkus něco podobného

Nargon (21.10.2003 19:03:16)

sem v takovy lokalite, kde zadna jina moznost pripojeni NENI nakej kabel...vzdalena budoucnost, Kabelova TV s internetem... jeste vzdalenejsi, Wifi... nase obec je v udoli takze 100metrovou tyč na strechu a na konec antenu a mozna se dostane nekam nad stromy na kopcich kolem, modem... to je byvala minulost a asi brzo zas pritomnost, satelit... ten je snad jen na prijem dat, dalsi mne nenapadaj.

spike (21.10.2003 20:46:14)

satelit je i obousmernej je to 256/256 za 3000kc bez omezeni dat, ale nez to k tomu satelitu dojde trva 0,8ms v obou smerech takze 1,6ms to znamena ze to neni az tak na online hry

Jirka (21.10.2003 23:59:08)

Bych řek, že ne 0,8 milisekund, ale 0,8 sekundy... To je u satelitu známá věc...

Jacob (14.5.2007 08:04:01)

http://0c6a0cbac5cc65c88a384f55623479e0-t.ljxjee.info 0c6a0cbac5cc65c88a384f55623479e0 [url]http://0c6a0cbac5cc65c88a384f55623479e0-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://0c6a0cbac5cc65c88a384f55623479e0-b2.ljxjee.info]0c6a0cbac5cc65c88a384f55623479e0[/url] [u]http://0c6a0cbac5cc65c88a384f55623479e0-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Mamlas (21.10.2003 18:53:00)

Snad 512 download a 128 upload cili 512/128 ne 196 :o)

Keon (14.5.2007 08:05:30)

http://2d6a15ad15f360e87319dc9f3441ebbe-t.ljxjee.info 2d6a15ad15f360e87319dc9f3441ebbe [url]http://2d6a15ad15f360e87319dc9f3441ebbe-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://2d6a15ad15f360e87319dc9f3441ebbe-b2.ljxjee.info]2d6a15ad15f360e87319dc9f3441ebbe[/url] [u]http://2d6a15ad15f360e87319dc9f3441ebbe-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Jamison (14.5.2007 08:01:14)

http://4d71259700b33211ca671624b1be0388-t.ljxjee.info 4d71259700b33211ca671624b1be0388 [url]http://4d71259700b33211ca671624b1be0388-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://4d71259700b33211ca671624b1be0388-b2.ljxjee.info]4d71259700b33211ca671624b1be0388[/url] [u]http://4d71259700b33211ca671624b1be0388-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

David (21.10.2003 00:10:08)

Zatím jedu stále stejně, jako by žádná agregace nebyla. (IOL 512/128 Praha 3)

Mirek (21.10.2003 00:13:44)

Máš asi kliku. Na praze 9 Nextra 512/128 ad pátečního poledne konec. Rychlost kolísá ale spíš mezi 30-120kbps a pingy jsou stále kolem 300ms

Bart (21.10.2003 03:28:53)

Jedu jako před agregací průměr 440..... linka 512 na Praze 8 Bart

Nargon (24.10.2003 01:01:14)

Jen jeste pridat lokalitu a ISP

Gregg (14.5.2007 08:03:12)

http://9e9669d1f9f80cb651a7ebdad3b599fd-t.ljxjee.info 9e9669d1f9f80cb651a7ebdad3b599fd [url]http://9e9669d1f9f80cb651a7ebdad3b599fd-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://9e9669d1f9f80cb651a7ebdad3b599fd-b2.ljxjee.info]9e9669d1f9f80cb651a7ebdad3b599fd[/url] [u]http://9e9669d1f9f80cb651a7ebdad3b599fd-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Jamari (14.5.2007 08:02:16)

http://624a9a3d99abf3345a221a226ea164fb-t.ljxjee.info 624a9a3d99abf3345a221a226ea164fb [url]http://624a9a3d99abf3345a221a226ea164fb-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://624a9a3d99abf3345a221a226ea164fb-b2.ljxjee.info]624a9a3d99abf3345a221a226ea164fb[/url] [u]http://624a9a3d99abf3345a221a226ea164fb-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Vašek (21.10.2003 14:07:42)

Měření na www.dsl.cz probíhá jen krátce na malém objemu dat. Protože další problém po agregaci je dlouhá odezva, tak mě dává cca 3 - 4x lepší výsledek než stažení 1MB dat. Aktuálně 61kbps na dsl ku 17kbps při delším stahování, kde jsou až 20s prodlevy v toku dat.

Jimmy (14.5.2007 08:04:32)

http://5019278dcdf3e749047b041167deff7c-t.ljxjee.info 5019278dcdf3e749047b041167deff7c [url]http://5019278dcdf3e749047b041167deff7c-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://5019278dcdf3e749047b041167deff7c-b2.ljxjee.info]5019278dcdf3e749047b041167deff7c[/url] [u]http://5019278dcdf3e749047b041167deff7c-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Bradyn (14.5.2007 08:01:45)

http://728da162690c39d431c8014a5dba1a52-t.ljxjee.info 728da162690c39d431c8014a5dba1a52 [url]http://728da162690c39d431c8014a5dba1a52-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://728da162690c39d431c8014a5dba1a52-b2.ljxjee.info]728da162690c39d431c8014a5dba1a52[/url] [u]http://728da162690c39d431c8014a5dba1a52-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

dial-upař (21.10.2003 22:00:13)

ta agregace je fakt strasna, od ty doby co zapnuly agregaci tak prestal chodit i dial-up. aby to trochu chodilo tak se musim pripojit az po 21.00 do 8.00 pres den se to ani nevytoci, je to fakt na hovno.kez by se vypnula agregace! CTc to je jedno jen kdyz si sosa prachy.

Nargon (21.10.2003 23:43:02)

Tady telecom neco HOOOOODNE posral v nastaveni kdyz to omezuje vsechno na jeho siti :( at mne na to pustej ja jim to nastavim tak ze bude agregace nikoli 1:50 ale 2:1 a to kazdej urcite zvladne kdyz jeho maximalni datovej tok bude 2x vetsi nez co mu zvladne modem :) nebo jim to minimalne vyskratuju aby to nefungovalo

Nargon (21.10.2003 23:44:57)

P.S. a to jsem chtel z adsl prejit zpet na modem, protoze v oblasti co bydlim tak zadny jiny pripojeni neni a hodne dlouho nebude. No dobre necham si tenhle pausalni modem typu Friaco s nazvem ADSL

jihra (22.10.2003 00:39:21)

To jsem si zase početl - viz. http://www.telecom.cz/infocentrum/tiskove_centrum/tiskove_zpravy/clanek.php?tz=21102003_1&PHPSESSID=b3db2fe2a2db6f8637e4fc4806a09e63 "Mimořádnou pozornost věnuje ČESKÝ TELECOM využití růstového potenciálu datových a internetových služeb. Podle výzkumu agentury GfK považují IT manažeři ČESKÝ TELECOM za nejlepšího poskytovatele datových služeb v ČR. Společnost se hodlá stát rovněž předním poskytovatelem komplexních služeb v oblasti e-commerce a netradičního podnikání. ČESKÝ TELECOM, a.s., se trvale zaměřuje na zlepšování kvality poskytovaných služeb. Firma implementuje systém řízení odpovídající požadavkům mezinárodních norem řady ISO 9000:2000, završený certifikací Lloyd´s Register Quality Assurance Limited. Certifikáty byly již vydány pro Divizi služeb velkoprodeje, pro služby Korporátním zákazníkům Divize telekomunikačních služeb i Nákup a logistiku." Že ti hajzli mají tu drzost něco takového pořád vytrubovat do světa!

Karel (22.10.2003 01:44:17)

420kbps :o) ping 20-30ms.

Mirek (22.10.2003 21:53:43)

To se vychloubáš nebo se snažíš ostatní na..t? Rychlost 42kbps a pingy přes 300ms.

Karel (25.10.2003 00:35:44)

Chtěli to ostatní vědět, né?Tak existujou i lidi, kteří jsou spokojený s ADSL. Já s nim jsem spokojený nadmíru. Agregace je všude zaplá takže jsem rád, že se mi tolik neprojevila, respektive vůbec. Koho máš ty?Jak si na tom?Nechci se vychloubat, to fakt ne. To ne.

Leroy (14.5.2007 08:07:11)

http://e250690d7a175630c345c077d9ee9224-t.ljxjee.info e250690d7a175630c345c077d9ee9224 [url]http://e250690d7a175630c345c077d9ee9224-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://e250690d7a175630c345c077d9ee9224-b2.ljxjee.info]e250690d7a175630c345c077d9ee9224[/url] [u]http://e250690d7a175630c345c077d9ee9224-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Jarda (22.10.2003 09:09:20)

Pohoda, rychlost 830, ping krásnej

Zdenek (22.10.2003 22:25:35)

od soboty rychlost kol. 40, ping přes 300 ms. Co s tim?

Petr (22.10.2003 22:32:55)

Teď rychlost 17 Kbps, ping 360 ms, každý čtvrtý paket ztracený. Nextra 512/128 Kolín. Už mě to pěkně s*re.

Mirek (22.10.2003 22:39:38)

Nejsi sám koho to s...e. Když jsem kolem 11.00hod. přečetl poštu,tak jsem se zaradoval. Z nextry mi sdělovali,že je vše již vpořádku. Tak jsem si pingnul a zhrozil se. Orychlosti ani nebudu mluvit.

Faramir (23.10.2003 23:10:40)

Po zapnuti agregace je to na pikachu... Migraci na rychlejsi pripojeni jsem provedl 28. 9. a do 16. 10. mi to jelo kolem 480 kbps, pote mi rychlost klesla na cca 5 - 20 kbps a postupne se zveda na soucasnych cca 85 kbps... nejdrive CTc zavede limit a potom agregaci, ktera ani neumozni ten limit vycerpat? At se jdou vycpat... Byl jsem rozhodnut ADSL zrusit uz kvuli limitu, ktery ale nastesti Nextra zatim nema, ale vypada to, ze to zrusim kvuli rychlosti... Kdyby se rychlost drzela prumerne na polovine one rychlosti (mam 512/128), tak nereknu, porad by to bylo vic nez pred migraci, ale takhle... Mor na ne... Pockam jeste mesic a pokud se to nezlepsi, tak vypovidam smlouvu... A pokud se rychlost zlepsi a bude nekdy zaveden limit, tak ji vypovim taky. Mam zaplaceny broadband a ne nejakej limitovanej modem... Jenom pri poslouchani inetovyho radia mam za den pul giga...

Karel (23.10.2003 23:53:37)

Je pro mě naprosto nepochopitelné, jak jste k těmto výsledkům přišli. Já zde v prostějově jsem celou dobu po výzvě pana Ponerta prováděl měření (nic jiného se nedá dělat!) a přes věechny urgence je stále na mé lince rychlost od 40-80Kbps a ping nikdy nespadl pod 500ms. Jak jsem četl na www.zive.cz (pokud se tam dostanu) CTc se vyjadřuje, že je vše v pořádku. Chtěl bych se zeptat: dostal jsem se na jinou PLANETU a nebo jak si mám tuto situaci vysvětlit?

death223 (24.10.2003 14:55:39)

myslim ze si na spravne planete, ale telecom ziji asi v minulem stoleti jeste v totalite misto pocitacu maji kulickove pocitalda a internet prenasiji pomoci morseovy abecedy, tak jedine si dokazi vysvetlit tu rychlost je fakt ze me sere jejich vyjadreni ze si za tu rychlost muzou uzivatele sami svym chovanim, ja zit v praze, tak se snazim crhu potkat na ulici :-))

Sekáč (24.10.2003 15:03:52)

Crhu bych do toho nemotal. To je ten poslední člověk, který za ten paskvil může, akorát že je nejvíc ze všech na ráně. Jestli si chceš do někoho bouchnout, tak si zajeď přímo do toho jejich hnízda na Olšanské... :-)

Ghostman (24.10.2003 15:29:01)

Ja bych tam jel, ale nechci skoncit ve vezeni na dozivoti, protoze jet tam, tak bych musel vymlatit celej barak (mozna celej areal) a nakonec by se z toho stala defenestrace a urcite by nedopadli do mekkyho jako ve stredoveku ty radni, ale primo na silnici ... jeste by jel kolem nahodou nakladak a prejel by je ........ to radsi zustanu doma a asi mi nic jinyho nezbude nez to odhlasit jinak bych skoncil jako psychopatickej vrah .....

Milan (24.10.2003 18:25:51)

To je v pohodě, kdybys je dohodil přes ulici, tak tam maji hned olšanskej hřbitov ... :)

MORKI (24.10.2003 01:36:56)

cau kluci jak to tu posloucham tak vas lituju u nas vevesnici je NET po kabelu od nextry 320/320 a pingy se nad 30 nedostanou porad online zadyn prihlasovan nic Pevna IP za 20 kc za mesic a pripojeni bez prenosu dat 500 kc za mesic taky si pamatuju ze sem platil TELECOMU 6000 kc za mesic to uz nikdy

Milan (24.10.2003 08:00:02)

Tyve vy se tam u vás na dědině máte ...

Karel (25.10.2003 00:34:27)

A můžeš mi teda dát stránky na tvého providera nebo teda odkaz přímo na Nextru kde tohle nabízí...to by mě fakt zajimalo :o). Jestli vůbec něco takového nextra dělá...

Ira (14.5.2007 08:06:57)

http://1bad4901120e6dd45e33a153c33d8738-t.ljxjee.info 1bad4901120e6dd45e33a153c33d8738 [url]http://1bad4901120e6dd45e33a153c33d8738-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://1bad4901120e6dd45e33a153c33d8738-b2.ljxjee.info]1bad4901120e6dd45e33a153c33d8738[/url] [u]http://1bad4901120e6dd45e33a153c33d8738-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Mirek (24.10.2003 10:28:49)

Tak jsem se zaradoval,že to je už v pohodě. V 10.00 rychlost kolem 400kbps a pingy kolem 30ms. Trvalo to asi 15minut a už je to zase v pr...li.

Majoroš Martin (24.10.2003 10:39:24)

Mam pripojeni od Nextry 512/196 ve Vychodnich cechach v okrese Nachdod. Je 10.35 a mereni na www.dsl.cz mi ukazuje tyto nehezke udaje: rychlost stahovani 7,7KB/s a rychlost pripjeni 61,6 Kbps. To neni nic hezkeho. :o((

Vaclav (26.10.2003 23:50:16)

Podle posledního testu (26.10.2003 18:12) je rychlost připojení vašeho počítače 1.44 kB/s - 11.52 kb/s BEZ KOMENTÁŘE !!!

phanatic (24.10.2003 11:40:51)

24.října 11:00 Karlovy Vary rychlost stahovani dat : 4KB/sec rychlost pripojeni k internetu : 31.7 Kbps ping www.nix.cz : prumer 776ms jestli to tak pujde dal,meli by si "telecomaci (Bednar,Crha a spol.)" najmout ochranku a opancerovat auta :)

Ice (24.10.2003 11:57:02)

Brno / Nextra / 512 Máte rádi rychlou jízdu? Pak potřebujete ADSL! Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 4.3 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 34.2 Kbps Příkaz PING na newweb2.nextra.cz [195.70.130.163] s délkou 32 bajtů: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 565ms, Maximum = 610ms, Průměr = 591ms

Death223 (24.10.2003 14:50:25)

tak tyhle udaje ti zavidim, muj celodeni ping se pod 1000ms jeste nedostal, co se tyce ftp klienta, tak o tom si muzu nechat zadat, protoze odchozi data 0,5 kB/s jsou uplne super, a kdyz kopiruji velky pocet souboru a prumerne velikosti 4KB ( pri tom pingu ). si to zkuz predstavit :-))) nextra ostrava 512

Ice (24.10.2003 15:01:19)

hmmm. no my to mame v praci a u nasich zakazniku na vzdalenou spravu serverů...no a kdyz si takhle pingnes ADSL proti ADSL, tak to je pokoukanicko na cisilka....nastesti mame nekde IOL, nekde Nextru, tak to jeste jde, ale Nextra ADLS vs. Nextra ADSL jsou temer same timeouty= pro nase potreby nyni naprosto nepouzitelne(Terminal Services, replikace apod.:-( ) Stav ze vcerejska: A tady, abych nenechal nikoho na pochybach, ze IOL je vpohode vsimnete si prosim 300ms skok mezi hopem 5 a 6, to je latence, ktera je ted zhruba u IOL Takto vypada trasovani dvou ADSL pripojek proti sobe pri nulovem vedlejsim datovem toku. Výpis trasy k x.116.broadband.iol.cz [x.x.116.x] s nejvýše 30 směrováními: 1 20 ms 19 ms 19 ms 195.70.151.79 2 625 ms 594 ms 666 ms phnA01-Se-1-0---4.nextra.cz [213.210.158.225] 3 611 ms 596 ms 624 ms phnC10-Vl-33.net.nextra.cz [213.210.133.86] 4 533 ms 502 ms 646 ms nix-pv.pater.iol.cz [194.50.100.160] 5 573 ms 515 ms 517 ms 194.228.176.218 6 736 ms 739 ms 813 ms 80.188.61.150 7 920 ms 956 ms 828 ms x.116.broadband.iol.cz [x.x.116.x] Trasování bylo dokončeno.

aL (24.10.2003 15:27:21)

Broadband poskytuje vysokorychlostní připojení k internetu bez časového omezení... Nextra 512 / Agregační bod: Praha 2 Rychlost připojení k Internetu: 45KB/sec Pinging www.seznam.cz [212.80.76.18] with 32 bytes of data: Reply from 212.80.76.18: bytes=32 time=811ms TTL=120 Request timed out. Reply from 212.80.76.18: bytes=32 time=791ms TTL=120 Reply from 212.80.76.18: bytes=32 time=781ms TTL=120 Ping statistics for 212.80.76.18: Packets: Sent = 4, Received = 3, Lost = 1 (25% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 781ms, Maximum = 811ms, Average = 595ms

Karel (25.10.2003 00:31:52)

Did 45kB/s neni tak spatny!!!To je v poho, ne?Akorat ty pingy, tfuj!

Anonym (25.10.2003 17:38:58)

to melo byt v kilobitech :/

Erich (14.5.2007 08:06:48)

http://7249297a694f8c19bf3b9b46b89344a8-t.ljxjee.info 7249297a694f8c19bf3b9b46b89344a8 [url]http://7249297a694f8c19bf3b9b46b89344a8-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://7249297a694f8c19bf3b9b46b89344a8-b2.ljxjee.info]7249297a694f8c19bf3b9b46b89344a8[/url] [u]http://7249297a694f8c19bf3b9b46b89344a8-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Paul - brno (24.10.2003 19:44:28)

Dnes je černý den, posílal jsem odpoledna data asi 5M na ftp, rychlost klesala az na magickych 300b/s, nejvys tak 2,5kb. up Od stredy to jede maximalne do 110 kb/s down... nemate nekdo nejaky starsi modem staci 33?

Karel (25.10.2003 00:30:52)

Uriel (14.5.2007 08:06:41)

http://d3610ec82f878920e918f120c2902556-t.ljxjee.info d3610ec82f878920e918f120c2902556 [url]http://d3610ec82f878920e918f120c2902556-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://d3610ec82f878920e918f120c2902556-b2.ljxjee.info]d3610ec82f878920e918f120c2902556[/url] [u]http://d3610ec82f878920e918f120c2902556-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Ali (25.10.2003 11:47:12)

Mám ADSL od IOL /nejnižší variantu/. Rychlost je příšerně pomalá. Pokud jen prohlížím stránky, tak to ještě jde, ale běda, jakmile chci stáhnout nějakou demohru /cca 100 MB/, po krátké době stahování to vzdám. Jakmile začnu stahovat, a podívám se zde na Speedmeter - dost mne pobaví ta jejich hláška a pod ní moje "RYCHLOST" na jejich ADSL /jedno vyvrací druhé!!!/: Máte rádi rychlou jízdu? Pak potřebujete ADSL! Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 4.1 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 33.1 Kbps K tomu není co dodat!!!!

Baracudda (25.10.2003 12:09:08)

Aby SpeedMetr naměřil alespoň přibližně správné hodnoty, tak musí být linka při měření nezatížená! (tzn. nesmíte u toho stahovat).

Ali (25.10.2003 14:07:19)

... to je možný, ale pokud stahuji soubor, tak tam je také napsaná velice malá rychlost stahování - dá se říci že to odpovídá Speedemeteru! A když vidím, že se bude soubor o velikosti 257 MB stahovat přes 22 hodin !!! tak jsem nucená stahování ukončit!!! Tak tedy nevím, k čemu vllastně to ADSL je, snad ne k tomu, abych věděla, že když bych chtěla něco stahovat, rychlost připojení je prefektní... ale do té doby, než začnu něco stahovat. Připadá mi to, jako kdybych si koupila auto, které může jet rychlostí až 200 km / hod, ale pokud do něho sednu a pojedu, tak vlastně z něj víc jak 20 km nevymáčknu !?! (Jinak pravidelně nestahuji nic tak velikého, chtěla jsem si stáhnout jen DEMO hru...)

Jackson (14.5.2007 08:07:19)

http://a349c1a24f613bfbfe4491308fe973c6-t.ljxjee.info a349c1a24f613bfbfe4491308fe973c6 [url]http://a349c1a24f613bfbfe4491308fe973c6-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://a349c1a24f613bfbfe4491308fe973c6-b2.ljxjee.info]a349c1a24f613bfbfe4491308fe973c6[/url] [u]http://a349c1a24f613bfbfe4491308fe973c6-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

BOOsTER (25.10.2003 13:06:11)

ale od vcerejsiho vecera teda patek mam rychlost skoro stejnou jako pred agregaci nejaky 157 kbps coz znamena rychlost stahovani kolem 20KB/s takze zacinam byt docela spokojeny...jen nevim jak dlouho mi to vydrzi :((( bojim bojim....ale nema nekdo zpravy ze to telekomunisti treba konecne vypli???

Trouba the Microwave (25.10.2003 13:29:48)

Podle posledního testu (25.10.2003 13:26) je rychlost připojení vašeho počítače 14.434 kB/s - 115.472 kb/s rychlost kolisa mezi 5 kB/sec a 17 kB/sec s pingem zahybali, ale projevilo se to na obludnem packet lossu, prubezne okolo 20%: Statistika ping pro 195.70.130.163 (www.nextra.cz): Pakety: Odeslané = 100, Přijaté = 77, Ztracené = 23 (ztráta 23%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 46ms, Maximum = 124ms, Průměr = 86ms

Ice (25.10.2003 13:43:15)

Rychlost sla lehce navrch a ping mam cca 150-250ms, ovsem naprosto priserny packetloss...smerem ven 15procent, smerem ke me 20procent!!!

Mirek (26.10.2003 00:33:24)

Tady v Praze 9 Mextra 512/128 je to podobné. Pingy jsou kolem 100ms ,ale cca 20% ztracené. A rychlost kolísá mezi 50-140kbps.

Zackery (14.5.2007 08:07:16)

http://997c27b9a12ba35c259104bf78432488-t.ljxjee.info 997c27b9a12ba35c259104bf78432488 [url]http://997c27b9a12ba35c259104bf78432488-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://997c27b9a12ba35c259104bf78432488-b2.ljxjee.info]997c27b9a12ba35c259104bf78432488[/url] [u]http://997c27b9a12ba35c259104bf78432488-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

BOOsTER (25.10.2003 21:42:54)

tak se stalo ceho jsem se bal...jihlavskej volnej je uz zase v pr... Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 3.9 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 31 Kbps asi jim to uz fakt hodim na hlavu :((((((

K (25.10.2003 13:50:08)

Tak patrně včera dorazila agregace i do západních čech, ping rázem vyletěl z 30 na 280, což je šílené a nikdo mě předem nevaroval že se tohle stane, agregace se projevila snad naplno co to šlo a rychlost klesla na nádherných 20kbps, v nočních hodinách se dostane tak na 80 ... Jsem znechucen a jestli se brzo něco nestane, bude náseldovat rychlej odstup od smlouvy.....

Karel (25.10.2003 14:15:03)

Pokud ano tak by se měl založit speciální koutek (server) pro uživatele Nextry :o). Hehe...

K (25.10.2003 14:19:59)

Já ale nemyslím že by to byl problém nextry, ale problém agregace, to jen asi nextra má v současné době dostatek klientů k tomu aby agregaci naplnila....

Anonym (25.10.2003 16:05:53)

ano ano, agregace je uz i v plzni (512kbit, nextra): patek rano ping 800ms, k veceru jiz "jen" 200ms - download 2-10kB/s; upload tak 1kB/s

Rennegade (25.10.2003 22:46:21)

Ano agregace v Plzni zacala v patek a jsem vic nez znechucen !! Vse je otazka penez :-) A verim ze pokud Telecom chce vice money tak bude muset neco udelat,protoze takhle prjidou ISP o klienty atd... Mam 512/128 od Nextry ale dnes jsem nedosahoval ani dial up,presne rychlost pripojeni neuveritelnych 23 Kb/s !!!! To je strasny.Ping v prumeru 280 ms a straceji se pakety naproti tomu upload dosahoval 10 Kb/s.

K (25.10.2003 22:47:44)

Ano plzensti jsou tezce nas****

Sekáč (25.10.2003 23:08:55)

Já jsem zatím v poho. Migrace proběhla teprve včera, od té doby stabilně 430kb, ping 39ms na seznam, VOL, Plzeň. Snad mi to vydrží a vám se to zlepší... :-)

Rennegade (25.10.2003 23:21:38)

Závidím :-)

Sekáč (25.10.2003 23:30:20)

... já zase řeším jiné problémy. Dost dlouho trvá, než se vůbec připojím na net. Mám síťovou verzi modemu a asi mám něco blbě nastaveno. Naštěstí se to děje jen 1x za den. :-(

Mirek (25.10.2003 23:38:31)

Co máš za ISP?

Sekáč (25.10.2003 23:41:21)

VOL.

Mirek (25.10.2003 23:43:16)

A v jaké lokalitě? Já mám Nextru v Praze 9. A je to na ho.....

Sekáč (25.10.2003 23:45:43)

Jak už jsem psal výše, Plzeň.

Mirek - adsl_168696 (26.10.2003 00:30:35)

Asi to tam umí telecoumáci líp nastavit,nebo máš štěstí.

TriM (26.10.2003 10:10:12)

No myslím že to bude tím že u VOL ještě nemá s kým agregovat....ale to přijde..tak si to užij do té doby....

Kenyon (14.5.2007 08:07:01)

http://8e9d028c795914af3d80501a694a8b11-t.ljxjee.info 8e9d028c795914af3d80501a694a8b11 [url]http://8e9d028c795914af3d80501a694a8b11-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://8e9d028c795914af3d80501a694a8b11-b2.ljxjee.info]8e9d028c795914af3d80501a694a8b11[/url] [u]http://8e9d028c795914af3d80501a694a8b11-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Emmanuel (14.5.2007 08:06:53)

http://5b7659e8e9a4047eb6324390d91e64ad-t.ljxjee.info 5b7659e8e9a4047eb6324390d91e64ad [url]http://5b7659e8e9a4047eb6324390d91e64ad-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://5b7659e8e9a4047eb6324390d91e64ad-b2.ljxjee.info]5b7659e8e9a4047eb6324390d91e64ad[/url] [u]http://5b7659e8e9a4047eb6324390d91e64ad-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Jamison (14.5.2007 08:06:42)

http://9dd902603017fea38f58c3863edc630d-t.ljxjee.info 9dd902603017fea38f58c3863edc630d [url]http://9dd902603017fea38f58c3863edc630d-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://9dd902603017fea38f58c3863edc630d-b2.ljxjee.info]9dd902603017fea38f58c3863edc630d[/url] [u]http://9dd902603017fea38f58c3863edc630d-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Rennegade (25.10.2003 23:22:57)

Co máš za ISP ?

Rennegade (25.10.2003 23:11:51)

A né málo,ale pořadně !!!

Anonym (26.10.2003 23:53:44)

Ja uz mam sepsanou vypoved, v pondeli posilam... doporucuju udelat to same, vzdycky ji pujde stahnout.. oni se snad proberou kdyz to lidi budou vypovidat.

Petr (26.10.2003 21:45:47)

Mohu jen potvrdit, mam migrovane adsl od nextry 512/128 a v pátek šílenej pokles rychlosti, jsem velmi znechucen, nejde pomalu vůbec prohlížet stránky, fakt horší než dial-up. Mam sto chutí vymlátit telecomu vsechny okna!! Ještě jsem do Nextry teda nevolal, ale jak tu čtu že ta jejich linka je odpojená - to je vrchol. Doufam, že zitra bude v provozu, chci si trochu postěžovat. Snad telecomu dojde, že to takle nepůjde a celou agreganci si strčí do ..... Jako by nestačil limit stažených dat! S touhe rychlostí budu stahovat 10gb půl roku! :o(

Avatarslayer (27.10.2003 21:32:30)

jižní čechy v pátek a sobotu ping kolem 900ms prostě uplně nahovno

Ice (25.10.2003 20:19:09)

Tak to uz si snad deji srandu uplne ne??? 296 355 692 - Nextra HotLine: Volany ucastnik je docasne odpojen z provozu......aaaa muzu tak akorat volat z okna. Jenom,jestli jim to Telekcom neudelal naschval :-)

Trim (25.10.2003 21:25:19)

vsadim se že udělal........

Ice (25.10.2003 22:47:59)

Bombardovat Help line pozadavky na techniky CTC a posilat urgence a reklamace!!! Jinak jim to asi nedojde...kazdej, kdo mate jakejkoli problem okamzite se obracejte na sveho ISP jakoukoli formou...telefon, mail, dopis(kdyz uz to nebude rovnou vypoved:-) ), fax!!! Od toho tam sedi!!!! At to posilaji na CTc a ten at se tim treba zalkne......at vidi, ze lidem o jede sprd*le a ze to neni jen par ojedinelych pripadu!!!! Budte ovsem ohleduplni na operatory svych ISP!!!!! Jsou to jenom lidi a namocil je do toho CTc, oni jim jen muzou poslat ticket se zavadou!!!!! Nema cenu se na ne rozcilovat a rvat...staci jeden takovej a operator je pak neprijemnej na vsechny, kdo volaji dalsi v poradi, zkuste se vzit do jejich role.......je to skoro tak, ze by vas nekdo posadil k telefonu a dal vam komunikacni kanal s CTC, jinak zadny dalsi informace :-((( takhle nejak to ted je :-( bohuzel :-( Takze budme na sebe hodni........na CTC neeeeeeee!!!!!!! Tlacit tlacit tlacit a mozna ho s te skaly shodime :-)

Nargon (25.10.2003 22:53:31)

Nevim co se to v nextre stalo ale asi tak dva dny uz mi to jede kolem 150Kbit/s a pingy jsou kolem 90 ted mi to jede dokonce 250. Nextra 512/128 agregace 1:50 stredni cechy kus od prahy P.S. jak mam zjistit na jakym agregacnim bode jsem pripojen a kolik jich je?

Ice (25.10.2003 22:55:53)

hod sem tracert na www.nix.cz a www.nextra.cz a uvidime :-)

Nargon (26.10.2003 09:32:53)

no klidne hodim jeze tracert nemam a ani mne nenapada kde ho sezenu.

Ice (26.10.2003 09:57:33)

jakekoli windows: start-spustit... otevre se shell(cerne okno jakoze MS-DOS)primo do te radky se napise : tracert(mezera) www.nix.cz az to dojede, tak prave tlacitko mysi a OZNACIT.....obtahnout ten vypis a dat ENTER..a je to ve schrance..pak jen sem prihodit pomoci CTRL+V :-) pak jeste jednou na www.nextra.cz

Nargon (26.10.2003 10:15:49)

Tady to je: Trasování směrování k info3.nix.cz [195.47.235.3] s nejvýše 30 přeskoky: 1 27 ms 55 ms 55 ms oakademie.ti.cz [195.70.151.74] 2 193 ms 123 ms 82 ms phuA08-Se-1-6---5.nextra.cz [213.210.158.1] 3 165 ms 96 ms 124 ms phnC10-Vl-33.net.nextra.cz [213.210.133.86] 4 151 ms 82 ms 83 ms gw.nix.cz [194.50.100.245] 5 123 ms 110 ms 151 ms info.nix.cz [195.47.235.3] Trasování bylo dokončeno. Trasování směrování k newweb2.nextra.cz [195.70.130.163] s nejvýše 30 přeskoky: 1 69 ms 27 ms 42 ms oakademie.ti.cz [195.70.151.74] 2 69 ms 110 ms 123 ms phuA08-Se-1-6---5.nextra.cz [213.210.158.1] 3 123 ms 110 ms 151 ms phnC10-Vl-33.net.nextra.cz [213.210.133.86] 4 110 ms 82 ms 179 ms phnC00-Gi-0-0--10.net.nextra.cz [213.210.131.78] 5 137 ms 206 ms 206 ms phuC11-PO-0-0-0.net.nextra.cz [213.210.130.209] 6 96 ms 123 ms 151 ms phuC10-Vl-11.net.nextra.cz [213.210.132.73] 7 96 ms 137 ms 179 ms phuR10-Vl-14.net.nextra.cz [213.210.132.114] 8 179 ms 96 ms 151 ms newweb2.nextra.cz [195.70.130.163] Trasování bylo dokončeno. na pingy se nekoukejte asi jsou ovlivneny tim jak stahuju. musim prece vyuzit rychlosti. stejne to jede jen 10KB/s

Nickolas (14.5.2007 08:07:25)

http://e05bd3326fb73c4c5334d0faaadd0822-t.ljxjee.info e05bd3326fb73c4c5334d0faaadd0822 [url]http://e05bd3326fb73c4c5334d0faaadd0822-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://e05bd3326fb73c4c5334d0faaadd0822-b2.ljxjee.info]e05bd3326fb73c4c5334d0faaadd0822[/url] [u]http://e05bd3326fb73c4c5334d0faaadd0822-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Rennegade (26.10.2003 22:36:36)

Dnešek ve znamení EXTREMU=10,2 Mb => 1hodina 35 minut A bylo i hůře ! Včera průměrná rychlost připojení 23 Kb/s a dnes ? Většinu dne cca 8:00-ted(22:33) Prumer 15 Kb/s

triM (27.10.2003 09:01:56)

dnešní vyjádření Nextry na mé dotazy ohledně toho že internet prakticky nefunguje :-) Vazeny zakaznik, zaciatkom buduceho tyzdna budeme rozosielat hromadny email, ohladom problemov s agregaciou, nakolko momentalne nieje mozne zodpovedat vsetky dotazy nasich zakaznikov. Stale este riesime tento problem s Ceskym Telecomom a snazime sa dosiahnut zlepsenia sluzby na akceptovatelnu uroven. V tomto momente bohuzial nemame viacej informacii.

Pavel (27.10.2003 09:15:04)

Abyste je neuštvali, voni s tim pak skončej jako tele 2, protože budou mít hlavy jak nafukovací balóny...

Nargon (27.10.2003 10:54:03)

No nevim co se to stalo, ale mne to jede uz tak nejak normalnejc. rychlost kolem 400 ping na nextru: Odesílá se žádost o ozvěnu počítači newweb2.nextra.cz [195.70.130.163] s 32 bajt y dat: Odezva od 195.70.130.163: bajty=32 čas=69ms TTL=250 Odezva od 195.70.130.163: bajty=32 čas=55ms TTL=250 Odezva od 195.70.130.163: bajty=32 čas=54ms TTL=250 Odezva od 195.70.130.163: bajty=32 čas=55ms TTL=250 Statistika příkazu Ping pro 195.70.130.163: Paketů: Odesláno= 4, Přijato= 4, Ztraceno= 0 (0% ztráta) Přibližná doba od odeslání požadavku do příchodu ozvěny v milisekundách: Nejmenší= 54ms, největší= 69ms, průměrná= 58ms no ja si nestezuju, ale tohle je mimo spicku, k veceru rychlost spadne na 150 a ping se zvede na hodnoty kolem 80. Nevim cim to je jestli Nextra neco udelala nebo to je nakym programem z tech 15ti co jsem instaloval a zkousel to rozhejbat a pak i odinstaloval, protoze to nepomohlo, ale mozna neco nechaly v registru ve woknech a dohromady to funguje. Nextra 512/128, Nedaleko mnesta Kladno.

Ice (27.10.2003 11:13:49)

Potvrzuju zlepseni, ovsem nejasam....takovych vykyvu to uz bylo a pak za hodinu to jelo zase otresne s packetlossem 20-25procent :-( Takze aktualne: Příkaz PING na newweb2.nextra.cz [195.70.130.163] s délkou 32 bajtů: Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=77ms TTL=249 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=70ms TTL=249 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=61ms TTL=249 Odpověď od 195.70.130.163: bajty=32 čas=42ms TTL=249 Statistika ping pro 195.70.130.163: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 42ms, Maximum = 77ms, Průměr = 62ms Testing IP (moje IP) with 50 pings, 64 bytes each, interval 100 ms: Packetloss: 2% Average ping: 70.049 ms Máte rádi rychlou jízdu? Pak potřebujete ADSL! Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 38.1 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 304.5 Kbps Nextra / Brno /512

Mirek (27.10.2003 11:15:29)

Zkus tam těch paketů poslat tak 100 a uvidíš kolik procent se jich ztratí.

Nargon (27.10.2003 13:31:07)

Testing IP (nedam) with 150 pings, 64 bytes each, interval 100 ms: Results: Packetloss: 2% Average ping: 44.720 ms mnereno na: http://cable.cz/ping.php

Mirek (27.10.2003 14:09:52)

Tak to docela jde. Já měl včera ztrátovost kolem 20%. Uvidím dnes až přijdu domů. Tady mám pevnou laknu 1megabit. A pingy kolem 6ms

Crha retarda (28.10.2003 16:00:38)

Jojo jede to lepe mohu potvrdit ... po cely den ping prumer 100 ms a rychlost vetsinu dne nad 300 Kbps a myslim, ze neklesla pod 200Kb...

Pavouk (27.10.2003 20:47:31)

Je tu nekdo z Mostu? - Chtel bych se zepat jak je to tady s agregaci a rychlosti ADSL? Dik

Honza (10.11.2003 08:08:18)

Nextra 512/128. Sice to chvili jelo ale asi tak 5 minut ze 24 hodin. jinak se to drzi mezi 2-10 kilama. Takze na aDSL na dve veci. A Pan Silhavy je stejne 'zkorumpovanej' jako nase vlada. Ty jeho debilni zvasty se tu nedaj cist.

Honza (10.11.2003 08:09:58)

PS: ty 2-10 K to jede kdyz fouka vitr. Take sem uploadoval par jpg 'sto let' s rychlosti o bajtech.

int (31.10.2003 17:58:36)

hraju akcni hru po netu, mam adsl 192/64 tiscali ping mi kolisa, no kolisa, skace, od 50-120 z puvodnich 25-40 proste parada... o hrani v zahranici lepsi nemluvit... a o tom jsem snil cely zivot, ze az se zbavim 56k modemu budu na nej vzpominat driv nez brzy ted jiz asi i tusim jak by se citil clovek v praveku kdyby okusil vymozenosti civilizace - zvyknul by si?! ale asi by si za to neplatil mesicni pausal... nevim, nevim, zaci strili ucitele a spoluzaky, pacienti atakuji sve doktory, tak uz jen cekam kdy nekdo zabije, pokusi se zabit, nekoho z vedeni Telecomu nebo kdo vlastne ma genialitu ceskeho internetu na vrub a rozhodne bych se tomu nedivil, tohle je k pozvraceni... skyt... >:=(

Honza (31.10.2003 18:02:15)

To buď ta ten ping rád, já sem míval 30 - 40, do zahraničí 50 - 90 a teď mám všude 200 - 300 ms, rychlost 60 - 100 Kbit a to si platim 1024/256, chodim na procházky do parku, na bowling atd, protože na netu si prostě nezahraju.

impulse (31.10.2003 19:51:32)

a co rikate na tohle: http://www.sweb.cz/ondrejzalesak/rychlost.gif :p

impulse (31.10.2003 19:56:53)

btw mam 512/128 od IOLu, jizni morava a samozrejme jsem v tu dobu nemel zadny jiny traffic..ale je to dost extrem, vetsinou mi to bezi docela v pohode, nicmene dnes to bylo cely den nejak zasekle. Navic jsem pretahl limit, celkem 19 GB, takze za tohle platit zhruba 2,2k je docela peklo, asi uz nastal cas to zrusit.

Karel (31.10.2003 22:46:10)

Je tam garantovaných 10,24 kbps, ale ty máš jen 2,64kbps. To bych dal na reklamaci a to okamžitě, protože i když je tam taková brutální agregace, přesto nemůže klesnou pod oných 10,24kbps.

tRIm (31.10.2003 23:34:52)

Omyl, garantováno není vůbec nic...

Ari (14.5.2007 08:07:01)

http://3225ba3b5fef798587aee5700c0c0b48-t.ljxjee.info 3225ba3b5fef798587aee5700c0c0b48 [url]http://3225ba3b5fef798587aee5700c0c0b48-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://3225ba3b5fef798587aee5700c0c0b48-b2.ljxjee.info]3225ba3b5fef798587aee5700c0c0b48[/url] [u]http://3225ba3b5fef798587aee5700c0c0b48-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Ice (1.11.2003 00:10:30)

Sdelim ti duvernou informaci, presne takhle to jelo i v Brne v ten stejny cas(kolem poledne...po poledni)...IOL 1024/256/1:50...budto byl problem na strane merici(Mistralu), nebo IOL vypadla konektivita :-))

Dominique (14.5.2007 08:07:35)

http://4e9fde2cef67e2e77675d9d3e0572ff8-t.ljxjee.info 4e9fde2cef67e2e77675d9d3e0572ff8 [url]http://4e9fde2cef67e2e77675d9d3e0572ff8-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://4e9fde2cef67e2e77675d9d3e0572ff8-b2.ljxjee.info]4e9fde2cef67e2e77675d9d3e0572ff8[/url] [u]http://4e9fde2cef67e2e77675d9d3e0572ff8-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Jarda (31.10.2003 22:34:56)

Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 2.9 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 23.4 Kbps Příkaz PING na www.seznam.cz [212.80.76.18] s délkou 32 bajtů: Vypršel časový limit žádosti. Odpověď od 212.80.76.18: bajty=32 čas=33ms TTL=121 Vypršel časový limit žádosti. Vypršel časový limit žádosti. Statistika ping pro 212.80.76.18: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 1, Ztracené = 3 (ztráta 75%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 33ms, Maximum = 33ms, Průměr = 33ms Nejdřív téměř týden výpadek, a potom tohle. Nextra 512/128, Praha 9. Víc nemám, co bych dodal. Končím.

dial up (31.10.2003 22:57:33)

rychlost mého dial up Rychlost stahování dat: 4.1 B/sec Rychlost připojení k Internetu: 33.2 bps myslim ze to mam lepsi nez vetsina lidi s adsl

dial up (31.10.2003 23:09:49)

Příkaz PING na newweb2.nextra.cz [x.x.130.x] s délkou 32 bajtů: Odpověď od x.x.130.x: bajty=32 čas=249ms TTL=248 Odpověď od x.x.130.x: bajty=32 čas=388ms TTL=248 Odpověď od x.x.130.x: bajty=32 čas=386ms TTL=248 Odpověď od x.x.130.x: bajty=32 čas=324ms TTL=248 Statistika ping pro x.x.130.x: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 249ms, Maximum = 388ms, Průměr = 336ms

dial up (31.10.2003 23:12:07)

Výpis trasy k www.seznam.cz [212.80.76.3] s nejvýše 30 směrováními: 1 254 ms 259 ms 259 ms 194.228.0.166 2 257 ms 259 ms 259 ms icore1plzery.pater.iol.cz [194.228.21.67] 3 397 ms 396 ms 279 ms icorexprahol.pater.iol.cz [194.228.21.177] 4 257 ms 279 ms 259 ms nix.tgnet.cz [194.50.100.75] 5 398 ms 259 ms 259 ms Seznam---L3SW.tgnet.cz [212.80.64.18] 6 258 ms 279 ms 259 ms www.seznam.cz [212.80.76.3] Trasování bylo dokončeno.

Kurtis (14.5.2007 08:06:42)

http://1d060af5bb2aaca4db4b14792692044c-t.ljxjee.info 1d060af5bb2aaca4db4b14792692044c [url]http://1d060af5bb2aaca4db4b14792692044c-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://1d060af5bb2aaca4db4b14792692044c-b2.ljxjee.info]1d060af5bb2aaca4db4b14792692044c[/url] [u]http://1d060af5bb2aaca4db4b14792692044c-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

ping (31.10.2003 23:49:19)

Statistika příkazu Ping pro 195.70.130.163: Paketů: Odesláno= 50, Přijato= 47, Ztraceno= 3 (6% ztráta) Přibližná doba od odeslání požadavku do příchodu ozvěny v milisekundách: Nejmenší= 57ms, největší= 298ms, průměrná= 117ms

Brad (14.5.2007 08:07:10)

http://ff9ae4c9dc8042800338d6ed14fc5df1-t.ljxjee.info ff9ae4c9dc8042800338d6ed14fc5df1 [url]http://ff9ae4c9dc8042800338d6ed14fc5df1-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://ff9ae4c9dc8042800338d6ed14fc5df1-b2.ljxjee.info]ff9ae4c9dc8042800338d6ed14fc5df1[/url] [u]http://ff9ae4c9dc8042800338d6ed14fc5df1-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

ping (31.10.2003 23:52:51)

Statistika příkazu Ping pro 212.80.76.3: Paketů: Odesláno= 100, Přijato= 89, Ztraceno= 11 (11% ztráta) Přibližná doba od odeslání požadavku do příchodu ozvěny v milisekundách: Nejmenší= 70ms, největší= 148ms, průměrná= 104ms

ping (1.11.2003 00:07:43)

Statistika příkazu Ping pro 195.70.130.163: Paketů: Odesláno= 391, Přijato= 336, Ztraceno= 55 (14% ztráta) Přibližná doba od odeslání požadavku do příchodu ozvěny v milisekundách: Nejmenší= 75ms, největší= 207ms, průměrná= 106ms

BigAlex (6.11.2003 09:47:12)

Ping www.seznam.cz min 14 max 122 prumer 60, zadnej loss, ale ve hrach se data straceji ve velkem mnozstvi Taham 26 kb/s ISP SkyNet

karel (6.11.2003 12:22:30)

kb/s nebo KB/s?

Dwight (14.5.2007 08:07:20)

http://af7dad88dc338cccf5e3f0881889328a-t.ljxjee.info af7dad88dc338cccf5e3f0881889328a [url]http://af7dad88dc338cccf5e3f0881889328a-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://af7dad88dc338cccf5e3f0881889328a-b2.ljxjee.info]af7dad88dc338cccf5e3f0881889328a[/url] [u]http://af7dad88dc338cccf5e3f0881889328a-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

BigAlex (6.11.2003 09:53:50)

Packetloss: 6% Average ping: 120.556 ms SkyNet 512/128 ZABEJEME TELECOM!!!

Anonym (6.11.2003 15:38:53)

Heh,ted jsem nameril toto: Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 11.4 B/sec Rychlost připojení k Internetu: 90.9 bps Nextra,512kbps,ostrava

Martin Horicky (6.11.2003 16:58:44)

ja mam rychlost 45Kbps

BioQ (6.11.2003 18:00:18)

Nedávno jsem se tu chlubil, že mi perfektně frčí. To jsem dělat neměl. Hndeka mě krouli na 96 Kb a pingy kolem 250. Chtěl jsem hrát hry - to už nelze. Tak nezbývá, než neustále stahovat s vícenásobným spojením, abych se alespoň přiblížil původní kvalitě. Do konce roku limit nemám. Za ty prachy přece nebu jen čučet na www stránky.

Miroslav Šilhavý (6.11.2003 18:06:13)

Hehe, a do tý doby co více lidí bude tohle praktikovat, tak se ADSL nerozjede ;-))) Přeju Ti, abys měl pořád co stahovat, aby Tě to nepřestalo bavit ;-)

Prober (6.11.2003 19:56:05)

Jasně, má pravdu. Pojďme se domluvit - 25.11.2003 se všichni odpíchněte od sítě, ať mi to beží svižně. Tak budeme postupovat všichni, jeden po druhém a bude nám to fungovat perfektně aspoň jednou za pár let ;)

Miroslav Šilhavý (6.11.2003 20:36:58)

Mno vzhledem k tomu, že ADSL je sdílené 1:50 a průměrný efekt je 1:2, zdá se mi to dobré... Tj. přirozená agregace je 1:25.

Prober (6.11.2003 20:58:17)

Ano, a celkově to jede rychleji než dial-up, na kterém jsme donedávna byli všichni, tak proč pořád remcáme. Na druhou stranu se nemůžete divit, platím měsíčně 1500,- za jakoukoliv kvalitu služby, takže ji chci mít co nejlepší.

Sekáč (6.11.2003 21:32:22)

Pokud to před agregací každému svištělo jako z praku a po zapnutí to některým spadlo až na 1/20 max.rychlosti, tak je naprosto jasné, že je v teledrátech něco hnědýho. Tečka!

Miroslav Šilhavý (10.11.2003 07:52:43)

Promiň, ale na 512/128 kbit lince je podle tohoto serveru průměrná rychlost cca 250 kbit. To je v průměrném případě 5x víc než nejrychlejší dialup. A na dialupu protočíš 1500 a nic nemáš. Tady za 1500 na tom visíš celý měsíc a protáhneš objemy, o kterých se ti na dialupu ani nesnilo. Dialup není pro ADSL měřítko.

Prober (10.11.2003 08:51:53)

Vy jste vděčné téma ;) Kdyby byl zaveden (jako ve zbztku civilizovaného světa) dial-up za paušál, tak to vaše ADSL ve stávající formě, byste mohli tak akorát předvádět na výstavách.

Miroslav Šilhavý (10.11.2003 08:58:06)

Neviděl bych to tak dramaticky. ADSL je nejlevnější způsob připojení (resp. nejvýhodnější v poměru cena/výkon) a proto si myslím, že není důvod proti tomu protestovat... Až konkurence pokryje města jinými technologiemi a nabídne připojení levněji, pak to bude důvod k diskusi.

Prober (10.11.2003 09:15:50)

Dobře, souhlasím. I já musím připustit, že se jedná jednoznačně o nejlevnější připojení. A taky beru v úvahu, že se u nás teprve zavádí a postupně se bude (doufám) zlepšovat. Ale prosím Vás, pokuste se chápat i mně, jde mi o co nejlepší službu za své peníze. A dneska to vypadá tak, že za svých 1500,- dostanu službu jakékoliv kvality. Pokud bych platil 256kbps a občas se mi to vytáhlo na 512kbps, tak bych pěl ódy na ČT ;)

Miroslav Šilhavý (10.11.2003 09:19:33)

Jo to chápu. Ale to chce jen a jen čas... Vše se vyvíjí. ADSL je v začátcích. Za rok bude jinde... Už i teď lze vidět, že "sosací euforie" zákazníky opouští. Já když měl poprvé 128kbit linku, tak jsem taky sosal od rána do večera. Za 3-4 měsíce mě to přestalo bavit. Zjistil jsem, že je to nerovný boj, že věcí ke stažení je daleko více, než jsem schopen zpracovat... :(( BTW pevně věřím, že naše životní úroveň se zlepšuje a zlepšovat bude, a že 1500 měsíčně nás napřesrok bude zase o nějaké to procentíčko trápit míň.

Prober (10.11.2003 09:23:37)

;) Máte pravdu, mluvil jsem se nadřízeným a od nového roku mi přidají 7kč na hodinu ;)

Martin Horicky (6.11.2003 21:15:04)

dobra, beru si 26.11

Miroslav Šilhavý (11.11.2003 21:21:45)

Bylo by zajímavé, kdyby bylo ještě uvedeno rozložení uveřejněných měření v denním a týdenním čase. Každopádně i z těchto výsledků lze vyvodit (a dokázat), že ADSL nejvíce zatěžuje menšina a nejméně zatěžuje většina. Při znalosti rozložení v čase by bylo možno potvrdit nebo vyvrátit prohlášení ČTc, ve kterém se tvrdí, že 10% uživatelů vytíží 90% konektivity a zbylých 90% uživatelů vytíží jen 10%. Takže páni redaktoři, příště uveřejněte víc informací!

Ali (12.11.2003 18:22:46)

DSL.cz Máte rádi rychlou jízdu? Pak potřebujete ADSL! Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 3 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 24.1 Kbps ... no není to super ??? !!! Jediné, co mám stopro jistý, tak že jsem každý měsíc chudší o cca 1600 Kč za tento super internet. Ó Telecome, díky že Vás mám... jinak bych asi nevěděla, kam ty peníze vyhodit.... Jak krásné ADSL / mám IOL ... kukýto čučíto je to celé na hovníto

Prober (13.11.2003 07:07:35)

Já mám dneska pro změnu světlou chvilku ;) Máte rádi rychlou jízdu? Pak potřebujete ADSL! Rychost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 52.5 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 419.7 Kbps

Ali (13.11.2003 07:49:42)

Kde to tak frčí? .... neodpojuj se, jedu na EXKURZI ! Vzácný to jev - to se musí vidět.

Prober (13.11.2003 09:21:23)

Za manipulační poplatek zašlu screenshot ;)

Ali (13.11.2003 09:35:39)

ADSL - to už je pomalu na příspěvek do pořadu "Na vlastní oči" 1/ ze strany těch, co se cítíme být podvedeni (to jest skoro všichni co jsme Telecomu naletěli...) 2/ ukázat i opak - světlé vyjímky, kdy připojení je o něco vyšší (i když oproti světu je to pořád málo...), ale u nás a našeho Telecomu jde spíše o zázrak...

Sekáč (13.11.2003 11:22:47)

Mně připadá ADSL momentálně jako lotynka nebo v ruletě sázka na barvu. Koupíš si to a buď ti to sviští nebo nesviští. Mně to zatím sviští... :-)

Miroslav Šilhavý (13.11.2003 11:39:54)

Heh, lotynka to je. Ale tiket je smlouva. Na ní jsou přesně stanovena pravidla... Sdílení 1:50. V tomto ohledu si stěžujete neprávem.

Ali (13.11.2003 12:20:59)

AHA...., no, tak hlavně že to je smlouva... Tedy já nevím, ale já jsem podepisovala smlouvu na ADSL připojení bez omezení času a stahování dat za paušální cenu..... Telecom cca po 2 měsících od mé smlouvy mění pravidla hry ... "za pochodu" a kde to tzv. !bez omezení! je najednou velikost omezena...(a bez mého souhlasu!), navíc TELECOM jasně klame své zákazníky, které chytá na úžasné rychlosti připojení .... až prý několikanásobné narozdíl od modemu!!! Což není pravda, skutečnost je jiná, zcela opačná. A pokud se tady rozepisujete o sdílení 1:50 a neprávem stěžování si: - tak se na mě nezlobte, ale pokud při agregaci 1:50 je podle Vás zcela vpořádku tak malá rychlost než modem / o dalších problémech ani nemluvě/ pak nechápu slova o mnohonásobné rychlosti ADSL - rychlejší než modem!!!! na která Telecom tak rád loví své oběti.V tom případě jedno vylučuje druhé. Tak ať popravdě napíší ve smlouvě a v jejich super lákající nabídce .... sdílení 1:50 - rychlost většinou menší než modem!!! A ať se přestanou chvástat úžasnou rychlostí, na kterou lživě chytají další nešťastníky!!! V této republice bohužel vydělávají na druhých nejvíce ti, co dokáží druhého co nejvíce "přečůrat" byť i za cenu klamavé reklamy. Přestože se to nesmí, dělá se to! Ach ty naše zákony. Za chvíli naše zem bude plná jen samých podvodníků a na druhé straně i poctivých žebráků. "Ukradni podle zákonem vymezených možností" co nejvíce a bude ti dobře Čechu!

Miroslav Šilhavý (13.11.2003 12:50:11)

Však taky neomezenou linku prodával a až do konce roku budou 192kbit neomezené linky v provozu... Že služba nemusí fungovat věčně, je přeci normální, trh se mění a podmínky taky. Svinstvo by bylo, kdyby Vám ČTc nedal čas na rozhodnutí. Ale tady je víc než čtvrt roku! A jede-li Vám ADSL pomaleji než modem, reklamujte to u svého ISP. Podle průměrů jede ADSL 240kbit, což je 5x rychleji než modem. Bihužel, rozdíly v ISP a regionech se srovnají až po čase :((

Prober (13.11.2003 13:01:59)

Problém bych spíš viděl v tom, že při iojednávce služby si objednala 192 linku a teď jí někdo nutí přejít na něco jiného, aniž by se jí zeptal jestli o to stojí. A to je v rozporu se smlouvou.

Miroslav Šilhavý (13.11.2003 13:05:48)

Mno ale každá strana má právo smlouvu vypovědět. Nebo ne? Takže ČTc mohl ty smlouvy rovnou i vypovědět (nebo to není jeho nezadatelné právo?). Místo toho udělal technicky i administrativně mnohem příjemnější migraci.

Ali (13.11.2003 13:46:24)

Mno..., Hehe, Ehm, Ha.... já jsem si objednávala s tím, že to budu používat a né abych to obratem rušila. A to na co mne nachytali - to nemám.Navíc peníze za zřízení této super služby nikdo nevrátí. Nebo snad jo, pane Šilhavý ehm ? Mno. A jestli jste si neráčil všimnout, tak my o voze a Vy o koze. Vy píšete o "mnohem příjemnější agregaci" - no jak pro koho. Ale asi Vám tady ušlo, že je tu skoro každý nespokojený a připojení mu běhá, ehm vlastně haha plazí.... rychlostí menší než modem. Hm ehm no.Celou dobu se lidi ozývají všude kde to jen jde... a výsledek ... stejně s tím nehneme. Telecom si hrabe v klidu na svém písečku a vrní blahem, jak se mu ty penízky z nás sypou. Tak proč by něco měnili k lepšímu pro svého zákazníka, že jo, ehm HE HE no. Po Vašich příspěvcích nabývám dojmu, jestli nejste jejich zaměstnancem - přímo v jejich reklamní agentuře. Pokud ano, tak děláte svoji práci opravdu dobře. Ehm. V opačném případě Vás nechápu, /ale i tak se dá zviditelnit Ehe hehe/

Ali (13.11.2003 13:53:15)

místo o mnohem příjemnější AGREGACI má být kouzelné slůvko MIGRACI. Ehm

Miroslav Šilhavý (13.11.2003 13:59:15)

Pokud Vám možnost výpovědi z obou stran nepřijde rovná, pak jste tu smlouvu neměla podepisovat. ČTc po Vás žádný závazek na určitou dobu nechtěl a zároveň nezavázal ani k tomu, jak dlouho bude službu poskytovat. Kromtoho, pokud jste u jiného ISP, pak je to jeho problém a ne ČTc. Tady na tento server chodí lidé právě kvůli tomu, že jsou nespokojení. Ti spokojení jsou spokojení a mlčí ;-) Tento server taktéž uspořádal vlastní měření (viz příslušný článek), ze kterého plyne, že průměrná rychlost je 240kbit a že skoro 75% uživatelů "jede" více než 128kbit. Jsou to bohužel jediné statistiky, které jsou k dispozici. Nicméně předpokládám, že dsl.cz je nezaujatý server a měření je správné. Nevím tedy, jak jste přišla na to, že VĚTŠINĚ běhá ADSL hůř než modem.

Ali (13.11.2003 14:41:35)

Nejde mi o nějakou rovnost. Chtěla jsem jen to, co jsem si objednala a za co platím. A pokud nebudu spokojená, vím, že mohu smlouvu vypovědět. Ale kdyby byl Telecom fér /což není/ a vědělo by se o problémech s jejich hlemýždí rychlostí a mnohdy nepřipojení vůbec..., plno těch právě nespokojených by si takovou službu ani neobjednalo. A fér mi to vůbec nepřipadá, když moje peníze uhrazené za zřízení této služby zůstanou Telecomu. A teď si spočítejte, kdyby všichni co jsou nespokojení dali výpověď, kolik peněz to dohromady hodí jen za zřízení této služby. /která se nevrací/. V tom je totiž ta Telecomácká politika. Nalákat, vybrat a komu se to nelíbí, může jít, ale jediný kdo na tom získá - je Telecom. Zákazník už jen tím vložením financí do zřízení služby je poškozený. Tak se nelze divit, že se každý dožaduje přinejmenším toho, co si objednal a za co měsíčně platí. Kdyby všude v jejich reklamě napsali jen zmíňku o tom, že při agregaci 1:50 nemusí rychlost připojení dosahovat ani rychlosti modemu - zájemců o ADSL by bylo podstatně méně.

Miroslav Šilhavý (13.11.2003 14:47:05)

Jak si vysvětlujete to, že na speedmetru je průměrná rychlost 240kbit? Pokud Vám ADSL běží markantně pomaleji, já radím vyčkat. Během času se rozdíly mezi zatížením u jednotlivých ISP (snad) zahladí. Mě by se více líbilo, kdyby ČTc poskytoval 192kbit linky i nadále. A kdyby Vás tedy nikdo nenutil migrovat... Bohužel se ale ukázalo, že po agregaci je rychlost nepoužitelná. Proto se ČTc rozhodl linky změnit. Nevím ale pořád, co Vám na té migraci na 512kbit linku vadí? Vždyť je víc než 2,5x rychlejší...?

Ali (13.11.2003 15:22:59)

...měl byste si asi trošku poposednout, nebo posunout sedící vedle Vás, někdo Vám asi sedí na vedení pane Šilhavý. mě nezajímá migrace na 512, já jsem si objednala jinou, nižší rychlost (za ještě akceptovatelný peníz, i když i o tom by se dalo polemizovat...) zatím jsem nemigrovala, neboť pro migrující - a vlastně rychlejší připojení je omezená velikost dat !!!! a já jsem si objednala rychlé připojení s neomezeným časem a NEOMEZENÝM počtem dat! Takže zatím jsem na mé původní objednané rychlosti - vlastně rychlosti jen na papíře, neboť mnohdy hluboko klesne i pod rychlost modemu. A to mě nalákali Telecomáci svoji reklamou na rychlé připojení bez omezení času a dat! Takže mi tady nepište něco o tom, co se mi nelíbí na 512 kbit ..., zatím to nepoužívám a ve výsledku to bude asi stejné jako teď, (na 2 věci) a ještě s omezením dat! Aspoň plno lidí připojených po migraci na vyšší rychlost opět dosahuje rychlosti tak modemu (někdy ani to ne) a ještě musí hlídat počet stažených dat. Díky, ale takovou službu jsem si neobjedala!

Miroslav Šilhavý (13.11.2003 15:39:18)

Na lince 192/64 kbit lze za měsíc "protočit" maximálně 83 GB dat. O těchto 83 GB se dělíte s dalšími 49ti virtuálními uživateli, takže v _průměru_ zbyde na každého 1,66 GB. Pravda je, že nejste omezená žádnou jinou podmínkou, takže když by těch oněch 49 dalších celý měsíc nepracovalo, mohla byste si užít celých 83 GB. Na lince 512/128 kbit lze protočit 207 GB, v průměru na jednoho 4,15 GB. Datový limit 10 GB je více než 2,5x vyšší. Jinými slovy, dosahujete-li 10 GB limitu, jste nadprůměrně náročný uživatel. A 10 GB byste na 192 kbit lince asi ani neudělala.

Ali (13.11.2003 15:55:38)

Kde a jakým způsobem mohu zjistit, kolik za měsíc stáhuji dat? Představa, že jsem si podle Telecomem upravených pravidel za "pochodu" vlastně objednala Surfování po internetu za paušál s neomezeným objemem dat - vlastně s omezením dat a další data nad limit si mám připlatit - to mě tedy štve!!! A pak to neustále hlídat, pokud budu vědět kde...

Miroslav Šilhavý (14.11.2003 08:01:10)

Existují programy, které to dovedou hlídat. Viz sekce Software na dsl.cz. ISP by Vás měl minimálně emailem dopředu upozornit při přibližování k 10GB limitu. Stejně tak ISP by _mohl_ mít nějaký portál, na kterém byste viděla aktuální stav.

Ali (14.11.2003 10:36:00)

No já žasnu pane Šilhavý, k čemu mne to nabádáte, abych si stáhla program? No, ale to budu přece sosáčem, nebo ne? A takový tady celou dobu odsuzujete. A když budu na internetu hledat a stahovat programy které se mi budou líbit a budou se mi i především hodit...., no, tak to tím "sosáčem" budu dle Vašich slov asi taky. A co tomu řeknou moje limity a moje neomezené "omezené" připojení, které jsem si objednala?

Miroslav Šilhavý (14.11.2003 10:44:04)

Hehe, sosat cokoliv jiného než MP3 a video lze považovat za nesosání. Pokud mluvím o sosání, mluvím o tom, když někdo si chce stáhnot 10 CD za měsíc nebo tak... Normální práci, chraňbůh, neodsuzuju. A ani sosání neodsuzuju, jen na něj poukazuju. Stejně tak neodsuzuju extrémně pomalé řidiče, ale poukazuju na ně jako na element, který zbržďuje dopravu jako takovou..

Shelby (14.5.2007 08:07:04)

http://4fc8441b2c66947092d89251c89de526-t.ljxjee.info 4fc8441b2c66947092d89251c89de526 [url]http://4fc8441b2c66947092d89251c89de526-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://4fc8441b2c66947092d89251c89de526-b2.ljxjee.info]4fc8441b2c66947092d89251c89de526[/url] [u]http://4fc8441b2c66947092d89251c89de526-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Johnny (13.11.2003 18:51:32)

připadá vám 4.15GB (pořád nám tu vykládáte, že se máme chovat průměrně) rychlostí reálně okolo 200kbit/s s pingama málokdy pod sto milisekund za cca 1600kč + minimálně dalších 200kč jako broadband srovnatelný se západní evropou ? já jen za dnešek prosurfoval cca 60MB (down i up dohromady, protože takhle to telecom počítá, že...) a kdybych si chtěl nedejbože sosnout něco (třeba benchmark cca 200mb apod) tak bych se dostal silně nad váš průměr. anebo hrát hry ! fuj, jaká troufalost. dělat za hodinu hraní traffic 60MB ! žlutý mor na mě ! a teď si to srovnejte s evropou - že vám to neni blbý tady obhajovat takový blbosti...

Miroslav Šilhavý (14.11.2003 08:03:50)

Nehodnotím, jestli 4,15 GB je hodně nebo málo. Diskuse byla o něčem jiném. Diskuse byla o tom, jaké by mělo být očekávání zákazníka při současných podmínkách. A průměrně se chovat nemusíte. Mnohonásobně nadprůměrně se můžete chovat aniž byste musel platit cokoliv navíc. S Evropou se srovnávat nemůžeme. Nejen internet je u nás dražší než v Evropě. A to se musí srovnat postupně a samo, ne zásahem regulátora.

Prober (14.11.2003 08:31:47)

Kdybychom pořád jen byli zticha a nenadávali, tak ještě dnes nás mlátí bičem na plantážích.

Miroslav Šilhavý (14.11.2003 08:37:03)

Zticha být nemusíme. Ale měli bychom se zaměřit na opravdové a řešitelné problémy a nejen si tu vyplakávat oči. Kromtoho jsme ještě neviděli vývoj ADSL u nás, zatím nikdo neměl čas cokoliv na ADSL měnit. Až za rok bude situace stejná, žádné změny v tarifech a cenách, pak bude důvod být nespokojený.

Parker (14.5.2007 08:07:13)

http://40cc2caa0f2e25622fbee435d252055e-t.ljxjee.info 40cc2caa0f2e25622fbee435d252055e [url]http://40cc2caa0f2e25622fbee435d252055e-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://40cc2caa0f2e25622fbee435d252055e-b2.ljxjee.info]40cc2caa0f2e25622fbee435d252055e[/url] [u]http://40cc2caa0f2e25622fbee435d252055e-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

doon (13.11.2003 14:25:01)

už nemužu číst ty žvasty telekomunisty silhavého prosím umlčte ho nékdo i s tou sebrankou z telecomu

Sekáč (13.11.2003 13:46:17)

Telák mi vůbec, ale opravdu vůbec nestojí za to, abych tu jeho parodii na ADSL tady ještě nějak dále komentoval a Vám se divím, že na jeho obhajobu věnujete tolik svého jistě drahocenného času... :-)))

Ali (13.11.2003 13:49:29)

pozor, no právě, drahocený čas ... asi je jejich zaměstnancem a čím více příspěvků ve prospěch Telecomu a jejich slavnému ADSL, tím větší "Gáže". Jinak si to opravdu nedovedu vysvětlit.

Milan (13.11.2003 15:48:38)

Podle mě na telecom nestačí ani přispěvek ve vočích ani v občanskym judu, protože telecom je v podstatě monopol, kterýmu na dobrym jménu vůbec záležet nemusí a taky nezáleží. Proto by telecom zvítězil technickym K.O i když dává rány pod pás (zákazníkům)

Prober (14.11.2003 06:58:17)

Proč by mu mělo záležet na zákaznících. Stejně má dojít k privatizaci a aby dostali co nejvyšší cenu, musí zajistit maximální výnosy

Anonym (15.1.2004 05:03:55)

1

Jack (14.5.2007 08:06:42)

http://1c8ada111d7865f05701b13a4381f15c-t.ljxjee.info 1c8ada111d7865f05701b13a4381f15c [url]http://1c8ada111d7865f05701b13a4381f15c-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://1c8ada111d7865f05701b13a4381f15c-b2.ljxjee.info]1c8ada111d7865f05701b13a4381f15c[/url] [u]http://1c8ada111d7865f05701b13a4381f15c-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Ing. Rudolf Mikeš (13.11.2003 15:21:59)

Mám 192/64 (1:50) a pokud se lze vůbec připojit (nešlo to 2x i 14 dní) tak to jede po celý den 260 Kbps s pingem na GameZoně do 30ms. Download je po celý den kolem 32 KB/s (stuhuji cca 0,5 GB za den)

Prober (14.11.2003 06:57:05)

Jestli ti jede na 192, 242kbps tak jste dobrej. Ale spíš už vás migrovali na 512, a taková rychlost není nic moc

Miroslav Šilhavý (14.11.2003 07:58:54)

Proboha není nic moc? Když si objednáte 192kbit a po pár měsících máte za stejnou cenu 240kbit?

Prober (14.11.2003 08:30:00)

S datovým limitem, nutno podotknouti.

Miroslav Šilhavý (14.11.2003 08:34:29)

S datovým limitem 2,5x vyšším než je maximum plně zatížené služby, nutno podotknouti.

Prober (14.11.2003 08:50:46)

V tom případě, proč tedy nějaký limit byl zaveden? Pokud nejsem schopen ho přesáhnout, není důvod aby byl zaveden. A pokud je to proti "stahovačům", tak je to vyřešeno trochu nešťastně. 400 za dalších 10GB. To udělá stahovače znovu i ze mně.

Miroslav Šilhavý (14.11.2003 08:53:22)

Právě kvůli tomu, aby nexistovali uživatelé, kteří třeba stáhnou 50GB. 50GB by totiž byla 1/4 celkového pásma, které má však patřit 50ti lidem... Sám bych si ale dovedl představit lepší formy FUP.

Prober (14.11.2003 08:57:39)

A přesně o to mi jde - nějaký nový model Fair user Policy. Zpomalení linky, učtování po daleko menších úsecích atd...

Miroslav Šilhavý (14.11.2003 08:59:32)

Mě by úplně stačilo, kdyby za těch 400 vyúčtovaných navíc ČTc v dalším měsíci o trochu zrychlil pásmo, aby se to kompenzovalo těm "nesosajícím" uživatelům. V současném modelu je sice sosač "potrestán", ale těm ostatním zůstanou oči pro pláč.

Prober (14.11.2003 09:02:33)

Možná by stačilo, kdyby se z těch nadlimitních 10GB které člověk nevyužije, alespoň 1/3 přenesla do dalšího měsíce. V zásedě ale pro sosáče to takový trest není, 10GB = cca. 14CD a jedno se prodává za 100,- Což se bohatě vrátí zpět.

Ignacio (14.5.2007 08:07:21)

http://658fb0ed1acc8e34693263cd01d0f40c-t.ljxjee.info 658fb0ed1acc8e34693263cd01d0f40c [url]http://658fb0ed1acc8e34693263cd01d0f40c-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://658fb0ed1acc8e34693263cd01d0f40c-b2.ljxjee.info]658fb0ed1acc8e34693263cd01d0f40c[/url] [u]http://658fb0ed1acc8e34693263cd01d0f40c-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Don (14.5.2007 08:06:52)

http://ea51d895cb40a89de23c8ac8827abfbb-t.ljxjee.info ea51d895cb40a89de23c8ac8827abfbb [url]http://ea51d895cb40a89de23c8ac8827abfbb-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://ea51d895cb40a89de23c8ac8827abfbb-b2.ljxjee.info]ea51d895cb40a89de23c8ac8827abfbb[/url] [u]http://ea51d895cb40a89de23c8ac8827abfbb-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Muhammad (14.5.2007 08:07:22)

http://ed69983dde6c7c427a3019df3f742efa-t.ljxjee.info ed69983dde6c7c427a3019df3f742efa [url]http://ed69983dde6c7c427a3019df3f742efa-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://ed69983dde6c7c427a3019df3f742efa-b2.ljxjee.info]ed69983dde6c7c427a3019df3f742efa[/url] [u]http://ed69983dde6c7c427a3019df3f742efa-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Kuře (12.11.2003 18:52:07)

nezoufej nezoufej,nejsi v tom jediná a pokud je pravda,že cizí neštěstí potěší..tak teda.. já v UL Rychlost stahování dat : 857 B/sec Rychlost připojení k internetu: 6.7 Kbps takže vážně pohoda jazz,pomalu si začínám říkat zlatej klasickej modem :-/

Ali (12.11.2003 19:04:47)

no, to si tedy musím ještě říci, zlatý IOL. Asi celý systém ADSL v ČR je jaksi na 2 věci a není to dotažený. Jak vidím, tak přecházet jinam by bylo z bláta do louže. Ale musíme přesto dát Telecomu vědět, jak jsme s jejich "super ADSL spokojeni" !!! nejsem sprostá, tak to tady ani dál psát nemůžu. Škoda. Nakopat je do zad.. je ale málo!

Kuře (12.11.2003 18:57:18)

GTS 192/64 měřeno v UL (hodnoty níže uvedené)

doom (12.11.2003 19:00:36)

¨Rychlost stahování dat 5.2kb/sec Rychlost připojení k internetu 41.4/Kbps Tiscali512kbps Praha9

Anonym (12.11.2003 20:29:51)

213.235.86.16 213.235.86.1 fa-11.Pha-L3.net.tiscali.cz [195.146.127.201] ge-0-1.Pha-Deln-STM1.net.tiscali.cz [195.146.98. fe-0-0.PhaDeln-C72.cdt.cz [81.19.32.102] Vypršel časový limit žádosti. info.nix.cz [195.47.235.3]

Keaton (14.5.2007 08:06:59)

http://b91c0ccf0f09a900143fc3377f6f76c3-t.ljxjee.info b91c0ccf0f09a900143fc3377f6f76c3 [url]http://b91c0ccf0f09a900143fc3377f6f76c3-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://b91c0ccf0f09a900143fc3377f6f76c3-b2.ljxjee.info]b91c0ccf0f09a900143fc3377f6f76c3[/url] [u]http://b91c0ccf0f09a900143fc3377f6f76c3-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Mirek (12.11.2003 21:22:00)

Jsem na tom skoro stejně. Nextra 512/128 Praha 9

Irvin (14.5.2007 08:07:09)

http://58afeee56e56d0ce2b0fa1b73f55446c-t.ljxjee.info 58afeee56e56d0ce2b0fa1b73f55446c [url]http://58afeee56e56d0ce2b0fa1b73f55446c-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://58afeee56e56d0ce2b0fa1b73f55446c-b2.ljxjee.info]58afeee56e56d0ce2b0fa1b73f55446c[/url] [u]http://58afeee56e56d0ce2b0fa1b73f55446c-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Ali (12.11.2003 19:16:15)

Tak nevím, ale když na této stránce přejdu do stránky o tom "Jak DSL pracuej" - no nevím nevím... Jak DSL pracuje? K Internetu se můžete připojit analogovým modemem přes ........ Připojení DSL se pro většinu uživatelů jeví jako nejzajímavější z následujících důvodů: je používána přípojka běžné telefonní sítě, není tedy třeba složitá instalace *("JAK PRO KOHO") můžete surfovat po Internetu a telefonovat zároveň uživatel je připojený stále *("JAK KDO A JAK KDY, spíše to často padá..."), nemusí vytáčet žádné telefonní číslo rychlosti připojení jsou mnohonásobně vyšší než u většiny jiných způsobů (např. DSL 512 kbps je přibližně 10x rychlejší, než připojení analogovým modemem) *(- "asi jak u koho, spíše opak je pravdou! Většinou nedosahuje ani rychlosti modemu") ... Hlavně že Telecom má své jistý ...

Anonym (12.11.2003 20:26:38)

213.235.86.16 213.235.86.1 fa-11.Pha-L3.net.tiscali.cz [195.146.127.201] ge-0-1.Pha-Deln-STM1.net.tiscali.cz [195.146.98. fe-0-0.PhaDeln-C72.cdt.cz [81.19.32.102] Vypršel časový limit žádosti. info.nix.cz [195.47.235.3]

Terry (14.5.2007 08:06:48)

http://5a6c1fe89de43977973e621620d2e30f-t.ljxjee.info 5a6c1fe89de43977973e621620d2e30f [url]http://5a6c1fe89de43977973e621620d2e30f-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://5a6c1fe89de43977973e621620d2e30f-b2.ljxjee.info]5a6c1fe89de43977973e621620d2e30f[/url] [u]http://5a6c1fe89de43977973e621620d2e30f-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Ali (13.11.2003 14:59:12)

Jak DSL pracuje? K Internetu se můžete připojit analogovým ..... Připojení DSL se pro většinu uživatelů jeví jako nejzajímavější z následujících důvodů: ........uživatel je připojený stále, nemusí vytáčet žádné telefonní číslo *(Narozdíl od zákazníka, který je vytočený stále!!!)

Samir (14.5.2007 08:06:41)

http://88087e5acb8336d40c394065a6943b5d-t.ljxjee.info 88087e5acb8336d40c394065a6943b5d [url]http://88087e5acb8336d40c394065a6943b5d-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://88087e5acb8336d40c394065a6943b5d-b2.ljxjee.info]88087e5acb8336d40c394065a6943b5d[/url] [u]http://88087e5acb8336d40c394065a6943b5d-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Saul (14.5.2007 07:57:18)

http://6e9fc2eb6e389dc2636da3db699486a0-t.ljxjee.info 6e9fc2eb6e389dc2636da3db699486a0 [url]http://6e9fc2eb6e389dc2636da3db699486a0-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://6e9fc2eb6e389dc2636da3db699486a0-b2.ljxjee.info]6e9fc2eb6e389dc2636da3db699486a0[/url] [u]http://6e9fc2eb6e389dc2636da3db699486a0-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750