Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > reklamace Asusu

reklamace Asusu

Forest (19.6.2004 14:41:35)

Mám dotaz. Po přečtení spousty příspěvků o adsl modemu Asus AAM 6310 a hlavně po vlastních problémech s tímto zařízením jsem se rozhodl, že ho vyreklamuji a vyměním za SpeedTouch 510. Na stránkách Telecomu píšou, že k reklamaci je nutný (mimo jiného) i záruční list ke spliteru. V krabici jsem ho neměl a tak by mě zajímalo, jestli se to dá vyreklamovat i bez něj. PS:Tenhle modem je fakt shit

Lada (19.6.2004 15:20:55)

Ahoj, můžeš mi prosím tě napsat kde o tom pišou, myslím konretní odkaz, já bych si ho nechal asi taky vyměnit. Diky

Forest (19.6.2004 17:26:06)

http://www.telepoint.cz/broadband/business/reklamace.php

Smoker (19.6.2004 18:15:33)

Ahoj, muzu se zeptat, co Ti modem asus dela za binec? Ja totiz mam asus 6000/ev a jsem s nim relativne spokojenej, zatim mi neodesel. Ale abych vedel, na co se mam pripravit. Zadne prizpevky ohledne asus jsem necetl. A zajimalo by me, jestli tam mam nove firmvare, pripadne jestli vubec pro tohle zarizeni asus aam 6000/ev jeste firmvare je? Ja tam mam firmvare verze 138309B.

Forest (19.6.2004 19:24:26)

Zrovna ted jsem měl strašný problém jenom odepsat. Prostě tuhne spojení. Dáš načíst stránku a ono to po půl minutě hodí Stránku nelze zobrazit. Zkusíš to znovu a už najede. Někdy u toho sedím třeba 5 minut, než se to rozběhne. Pomáhá vytahnout modem ze sítě nebo ho resetovat, ale nechce se mi dělat to každých pět minut. Takhle si online internet nepředstavuji. Ani nový firmware to nevyřešil. Týden to šlapalo bez problému a teď je to tu zas. Přečti si ostatní příspěvky, je jich tady spousta a v podstatě skoro žádné nejsou kladné. FW jsem stáhnul na www.joyce.cz

karel (20.6.2004 20:17:31)

Asus mi bez problému vyměnili za alcatel po měsíci provozu asusu.Dplatil sem cca 1800 za alcatel s výstupem na 4 síťovky.Asus fakt tuhne.kdo si načítá jen pár stránek tomu může vyhovovat.Nový firmware odstranil vytuhování ale za dva dny modem zasmrděl jako žehlička na silonu a byl po smrti.Zašel sem do telepointu a velmi slušně je požádal o vrácení a doplatek.Vyhověli.Zkoušejte nejdřívě slušnost.Né že je to krám a co vám to prodali.ˇUtok vyvolává obranu a můžete čekat 30 dnů na opravu.Stejně ho neopraví.Ten co sem já koupil už byl předtím v opravě a já ho kupoval jako nový.To mi na joyce potvrdili polde čísla výrobku.