Adin (9.7.2004 15:19:57)
Volej na ADSL koordinator, ta linka je o necem jinem nez Hotline, tam ti to zodpovi. Drive tam uvadeli cenu za deinstalaci a myslim ze se to platilo z velke casti telecomu.
Jeff (9.7.2004 15:23:31)
Pokud je to tak skutečně myšleno, myslím, že je to nezákoné, přeci, když mám od někoho něco půjčené, v pořádku platím pronájem, pak ukončím smlouvu o poskytování nějaké služby, ke které je pronájem vázán, tak prostě vrátím zařízení a hotovo, přece za to ještě nebudu platit. Třeba to platí jen, když chceš, aby si ten modem vyzvedl někdo od Nextry (a to by měl za ty prachy přijet alespoň Mercedesem), ale když jim to sám odneseš, či pošleš, tak přeci nemůžou nic chtít. Max. nějaký manipulační poplatek, tak okolo 100 Kč, i když nevim za co... Jinak, pokud vím, tak když je smlouva na dobu neurčitou, tak bývá u všech poskytovatelů ukončení bezplatné. Vlastně musí být, jelikož řádně vypovím smlouvu, takže poskytovateli nezbývá, než výpověď akceptovat, ale už si nemůže nic naúčtovat. To jedině, pokud by byla provedena nějaká deinstalace zařízení, ale pokud jde o toto, tak vytáhnu adaptér ze zásuvky, odpojím od modemu kabely, a je to, to zvládne každý sám. Modem jim pak osobně odnesu, max. pošlu a hotovo. U smlouvy na dobu určitou může být účtována nějaká pokuta za předčasné rozvázání smluvního vztahu.
Jeff (9.7.2004 15:24:57)
Třeba také ještě nabízejí možnost odkupu zařízení, to bývalo asi za 500, to je určitě levnější, zkus se zeptat.
B (11.7.2004 20:30:00)
Je to de facto poplatek za výjezd technika, který si u tebe vyzvedne pronajaté zařízení. Když si ho odkoupíš, zaplatíš méně :-)