Martin (30.8.2004 21:13:25)
Tak by mne docela zajímalo co sem VOLNÝmu udělal, jestli je to, že jsem si včera a předevčírem dovolil stáhnout 50MB důvod k tomu, že mám dneska rychlost 66kbps tak to už je trochu moc. Právě jsem dopsal výpověď, déle už se rozčilovat nebudu, pořídím si Telecom Broadband a na FUP budu vzpomínat jako na blbý žert. Jestli si chcete něco pořídit a zůstat v klidu tak na VOLNý zapomeňte. A ti arogantní operátoři na call centru (ke kterým se dostanete asi tak za půl hodiny), když si dovolíte na něco stěžovat Vás akorát ještě víc nas**ou. Podle posledního testu (30.08.2004 20:56) je rychlost připojení vašeho počítače
DOWN: 29.08 kbps (3.635 kB/s)
UP: 66.328 kbps (8.291 kB/s)
odezva(min,avg,max): 91.3ms / 776.5ms / 3488.5ms
Bubik (30.8.2004 22:07:39)
Varování 2:
navíc a/ ignorují e-maily (přijde jenom automatizovná informace že děkují a budou se situací zabývat a nic se neděje, nikdo se nezábývá) b/ ignorují dopisy (na ty nepřijde ani automatizovaná odpověď, když je hodíte cestou na poštu do kanálu tak aspoň ušetříte za známku a výsledek je týž) c/ mají málo operátorů na call centru takže trávíte dlouhé minuty posloucháním keců jak všichni operátoři jsou vytížení.. atd. Po pěti mnutách znechuceně zavěsíte, aniž byste se něco dozvěděl d/ když už se dovoláte a oni vám slíbí, že zjistí a zavolají - nebojte nezavolají.
Něco se na volném děje, tohle dříve nebývalo......
Mik (31.8.2004 10:00:25)
No nevim já mám Volnýho už tak rok a to co tady popisuješ je naprosto standartní. Kam až mi paměť sahá tak to tak bylo. Už první den mě stihli naštvat :o)
Za rok co u nich mám ADSL tak jsem jim párkrát volal a snad jenom jednou jsem tam narazil na příjemnýho člověka.
Jinak jsou veškerý chyby na tvojí straně oni za nic nemůžou. Asi tak by se dala konstatovat jejich chování jak přes email tak i telefon.
Nejlepší je jim posílat doporučenej dopis ten když vezmou tak už se na nic nevymluvěj :o) já to tak alespoň dělám
kaox (31.8.2004 17:35:15)
Pche ja jim poslal doporučenou výpověd a stejne ji prej neobdrželi jsou to šmečkaři největší
Martin (1.9.2004 16:39:19)
Zítra ji taky pošlu a s dodejkou a pak mi můžou výlízat pr*el.
Pepino (31.8.2004 23:15:53)
Plně se ztotožňuji. Po tech. stránce vcelku spokojenost.
Jednání se zákazníkem? -To se hned tak nevidí. To je opravdu rarita. Odpověď na mail u Volnýho =sci-fi.
Na call centrum raději nevolat. Dostanete v lepším případě nekompetentní odpověď a v tom typickém a běžném záměrně nepravdivou informaci (pokud se ovšem dovoláte, neberou se telefony)
Nabyl jsem dojmu, že se cílevědomě snaží, aby staří zákazníci neprodlužovali smlouvy. Myslím, že se jim to daří
mynonA (7.9.2004 21:58:53)
heh tak v tomhle ohledu je třeba GTS dobrý :o) slušný jednání, žádný čekání na operátora na e-maily odpovídaj ... ale stejně se nic nestane ;o) aspoň člověka neprovokujou
Pěkně nasranej borec (8.9.2004 12:59:41)
To máš pravdu. Kdykoliv jsem u GTS něco chtěl tak jsem sice musel telefonem, ale aspoň jsou příjemní. Sice to většinou udělaj až po 2. telefonátu, ale to se dá přežít. Aspoň ten kontaskt s operátorem je příjemnej :o)
Stoupa (2.9.2004 00:06:42)
Zkusil jsem u Volnýho vyreklamovat, že mi to vypli 6 dní před ukončením smlouvy. A jejich odpověď? "Nemáme tu žádný záznam, že by služba byla před koncem smlouvy nefunční a tudíž reklamaci neuznáváme. Pokud s tím nesouhlasíte, můžete si jít stěžovat na ČTÚ." Já jsem jim samozřejmě ihned po vypnutí hlásil telefonicky, ale to se někde z jejich záznamů vypařilo. A když jsem mluvil s jejich technikem, tak říkal, že od Telecomu dostávají zprávy, kdy to bylo vypnuté. Je to banda podvodníků.
Saper (6.9.2004 20:49:12)
He Stoupo konecne si od nich vypad,ja se nastesti nenechal ukecat ze az bude FUP bude vsechno v poradku.To vypinani pred ukoncenim terminu je u Volnyho normalni,mne vypli 5 dni pred koncem a jinak pokud chces ziskat zaznam o tom jak je s Tvoji linkou nakladano napis si na Telecom,oni to na sobe nenechaj.Mne vypli asi o 3 pozdeji nez mneli zadost od Volnyho to znamena ze Volny chtel urvat 8 dni pro sebe,ale nastesti mneli spostu prace s tahanim ISDN do Sazka Areny tak se to opozdilo.Telecom si te nedovoli odpojit driv sou to sice levaci ale v mezich zakona :)
Prober (7.9.2004 02:08:55)
Bod 73 ve specifikaci:
"Zažádal jsem o ukončení služby a byla mi ukončena dříve než jsem požadoval. Mohu požadovat kompenzaci?"
Od podání žádosti o ukončení provozu služby VOLNÝ ADSL je v rámci provozních podmínek stanovených Českým Telecomem doba na zrušení služby 1 až 12 kalendářních dní. Kompenzace nastává za stejných podmínek jako při nefunkčnosti služby. Pokud tedy trvá nefunkčnost déle než 120 hodin, můžete nárokovat poměrnou část za nefunkčnost služby. Pokud vám bude služba odpojena dříve než za uvedených 120 hodin, nelze v rámci této lhůty kompenzaci na předčasné odpojení nárokovat.
Saper (7.9.2004 07:19:06)
No jo Probere,ale kdo by se s nima dohadoval nekolik mesicu o par korun,kazdej nespokojenec je rad ze je ma z krku.
Já (30.8.2004 23:22:16)
Holt smula na lokalitu... min jak 300Kbps uz nevim pomalu ani co znamena :) Take samozrejme pres VOLNY. Kdyz vezmu prumerny denni prenos (z celkoveho co mi pise to jejich pocitadlo dat) tak je to cca neco mezi 150-200MB na den....
Anonym (31.8.2004 01:18:02)
Hm no ja stahnu klidne 800 MB za den a zadne zpomaleni se nekona. Holt stari zakaznici s uplne puvodnimi smlouvami, na ne neni FUP vubec uplatneno a maji stale true no-limit.
Petr (31.8.2004 23:26:25)
Jo pořid si ho a budes bečet jako já?Nebrat: Ger Wi-Fi nebo GPRS - ne teleřrouty.
kopi (2.9.2004 00:39:38)
Muzu doporucit Contactel (mám to mesic a je to super),nechci to zakriknou, ale ta agregace snad nefunguje nebo co (zadny zpomalovani). A ty pingy jsou treba i polovicní na gamezone nez na rychlost.webprovider. Je to sice za 13stováku/mesicne. Ale 512 vychází na mnohem min, staci si vybrat.
Podle posledního testu (02.09.2004 00:28) je rychlost připojení vašeho počítače
DOWN: 835.096 kbps (104.387 kB/s)
UP: 209.008 kbps (26.126 kB/s)
odezva(min,avg,max): 43.1ms / 43.6ms / 44ms
klimka (6.9.2004 13:34:08)
Libi se mi Vas nadled a i humor Poridte si Telecom Broadband s FUP Jiste budete spokojeny zakaznik :o))
PS: nejdrive si zjistete vice informaci o problematice ADSL na uzemi CR a pak i o podminkach za jakych je ADSL provozovano
Anonym (6.9.2004 18:08:23)
Sire Klimko, chtělo by to číst pořádně příspěvky a dát si dohromady co je kde napsáno a dáno. Telecom má FUP na Internet Expresu, Internet Broadband má pouze agregaci, kterou má i Internet Expres .....
Martin (6.9.2004 19:17:49)
Možná byste si Vy měl zjistit více informací o problematice ADSL, protože v nabídkách se asi moc neorientujete. Express FUP má, ale Broadband, který je samozřejmě dražší(ale to je jedno) FUP nemá. .............
PS: než začnete někoho poučovat, rozmyslete si napřed, co vůbec píšete.
Yard (7.9.2004 15:57:18)
taky by sis mel precist vice informacisluzbach VOLNY. Pokud si objednate ADSL s agregaci 1:20, coz je stejna sluzba jako Broadband, tak VOLNY FUP neuplatnuje! Je uplatnovana pouze na tarify s agregaci 1:50 (u CT Express taky s FUP).
Martin (7.9.2004 16:19:40)
My s tady ale bavíme o agregaci 1:50. Mimo to 2500,- za 1:20 opravdu dávat nebudu, když můžu mít Broadband 8GB za 1099 bez DPH.
Sekáč (7.9.2004 12:20:54)
Hmmm, tak poslední dobou už se nedostanu u VOL ani přes 100 kbps. Už aby byl u nás Karneval, nemyslím si, že to pofrčí např. u IOL rychleji... :-(
timi (7.9.2004 12:29:25)
tak volny si kazi dobre jmeno ktere u mne kdysi mnel a kvuli cemu jsem si ho vybral pro ADSL, ale to co se deje ted je vysmech platit 1426 měsíčně +235 telecomu a za to mít připojení jak přes modem je trochu silná káva, mám tři měsíce výpovědní lhůtu tak musim jednat rychle no a holt od volnyho potažmo czech on line už v životě nic nebrat
Anonym (7.9.2004 15:45:49)
na výpovědní lhůtu jim dlabu - poslal jsem reklamaci na nedodržení parametrů připojení, a na konci měsíce šlusss.