Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Kdy jim to dojde?

Kdy jim to dojde?

Zwick (14.9.2004 13:54:46)

Kabelovka rulezz :-) 2 * rychlejší :-) Fakty SUPER, ale co ADSL? Kdy jim dojde že v Praze nemají šanci, pokud nezrychlí? První rychlost chello classic byla 256 kB/sec , v téé době srovnatelná s ADSL... ADSL je nyní 512kBit/sec a kabelovka 1536 kBit/sec !!!!

ARow (14.9.2004 15:12:41)

Dete s telecomem do p*dele ty kur*y me uz se*ou ... mam doma 256/64 "neomezeny" za 2500 s dph CO TO JE ??? PTAM SE CTc CO TO JE ?? upload 64 ktery neni pouzitelny ani na hrani HER !!! sem na CTc cim dal vice nas*anej... jakto ze kabelovka (ktera musi investovat do rozvodu) muze mit LEVNEJSI RYCHLEJSI a HLAVNE LEPSI internet nez CTc?? ten kdo bude argumentovat ve prospech CTc tak at se nejdriv probere protoze 512/128 limit 10gb agr. 1:50 a spatne pingy a nestabilni rychlost za 1600Kč ???????? blbej ftip ;)

De*il kterej to koupil (14.9.2004 15:18:25)

Kdy jim to dojde? NIKDY! A proč? PROTOŽE SE DYCKY NAJDE DE*IL KTEREJ TO OD NICH KOUPÍ, PROTOŽE NEMÁ JINOU MOŽNOST PŘIPOJENÍ, NEBO Z JAKIÝHOKOLIV JINÝHO DŮVODU!

Zwick (14.9.2004 16:24:25)

To jeale bohužel pravda.... nejvíc na ho*no je, že drýty, který jsou kolem nás mají několikánásobně větší propustnost dat!!! Ok, možná na to NEM8 ústředna, ale 2048 kBit je setsakramensky málo!!!! A ještě lidi omezujou na 512 (pokud si samozžejmě nezaplatím trojnásobek!! A ještě tak směšný objemy dat jako jsou 3 GB???? Co to je za blbost! Vím, jsem jeden z těch debilů :-) Ale s DIAL-UPem bych to vážně psachicky nesnesl :D

Smoker (14.9.2004 19:28:51)

Ano, já jsem taky jeden z těch debilů, co má broadband od telecomu. Ale opravdu, platit 1238 Kč bez dph za 10 gb, je dost. A ještě směšnější mi přijde to připojení 1024/256 agr. 1.50 a 6 gb limit. A ještě klidně si dají pro tuto službu prostor na ftp serveru 10 mb a u rychlosti 512/128 10 gb mám 30 mb, tak co to je za cenovou politiku? Přece když už budu platit za rychlost 1024, tak mám nárok na nějaké alespoň výhodnější doplňkové služby. Ale to je prostě český telecom. Jediná cesta, jak dosáhnout toho, aby telecom začal dělat něco s cenama, je aby kabelovky co nejvíc posilovali a jakmile telecom zjistí, že lidi odcházejí ke kabelovkám a jejich adslko jde do pr..., tak uvidíte, jak budou zlevňovat. Jsou to opravdu hajzli. Taky nemám jinou možnost, než adsl. Kabel v Kroměříži není, alespoň myslím. Nebo snad jo? A jestli jo, tak poraďte.

Mik (14.9.2004 19:39:14)

No bohužel telecom se nemusí bát, že mu lidi odejdou ke kabelovkám, protože kabel je na tak málo místech, že pokrytí ADSL ho s přehledem převálcuje. Lidi jako já co prostě ADSL musí mít (nemají na výběr) tak jim to zaplatí a nic jiného jim nezbývá. Já mám třeba Internet Expres 256/64 ne že bych chtěl platit málo, ale proto že podle jejich pravidel které jsou nesmyslná mi nad vzdálenost 3.2Km ADSL rychleji nepojede. Takže úvahy o tom že kabelovky válcují ADSL je nesmyslné, kabel má jen těch pár "vyvolených". Nezbyde nám než prostě zatnout zuby a zapomenout na to, že za to za co já platím ADSL mají u UPC 1.5MB a 20GB dat zatímco já mám 256KB a 250MB dat. Je to směšné ale je to tak žijeme ve státě ignorantů a lidí co by si zasloužili ...... no však víte co.

Blbej_Tonda (14.9.2004 21:18:43)

taky patřím k těm b****, co podporujou Telecom, protože jinou možnost prostě nemám: chtěljsem přejít o dialupu an něco lepšího, ale: kabelovka v mé čtvrti není (kámoš bydlí tam, kde je, ale jen na papíře, když ji chtěl, řekli mu že možná příští rok, přitom mají reklamu vylepenou na kažým baráku), zkouel jsem WiFi, hodinu jsem ležel s maníkem o dfirmy nad mapou města a koumali jsme, kam dát vyílače (tam to nejde, je to památka, tam chtějí moc peněz, to patří ČD a ženou nás svinským krokem, tady by to šlo, ale ten komín se bude bourat :) atd). Takže co já chci od slavnýho adsl: rychlost? ale ne, mě stačí těch 64/256, ping aspoň jako na dialupu, ale hlavně nechci hlídat čas a přenesený data! Strávím na Netu tak 100-120 hodin za měsíc, dial up by mě přišel na 2400kč, Expres 64/256 mě přijde na cca1200kč měsíčně..takže je Telecom konkurenceschopná firma nebo ne? Je to smutný, ale řek' bych, že docela jo!

Thomas (14.9.2004 21:45:43)

Taky jinou možnost neš telecom nemáme. Naše místní kabelovka nezvládá ani to aby jí aspoň jeden týden vroce všlo všech 5 programů ze základu. Mikrovlny - škoda mluvit. Takže mi nejlépe cenově připadal Expres je pravda že jsme začli na 252/64 ale po týdnu jsem skočil na 512/128 rozdíl 200 stovek na 2 násobné rychlosti a 4násobném množství přenosu dat mi připadal celkem v poho. Samozřejmě by se mi líbila rychlost např, Chella ale zase cena už ne.

ARow (14.9.2004 22:23:56)

no nevim ale ten internet expres je jedna z nejvetsich prasaren co kdy telecom splodil... me by1gb na tejden nestacilo i kdybych se mel maximalne omezit ;) kdybych mel moznost (majitele baraku nam antenu nedovoli:(( ) tak bych sel okamzite do mikrovlny.. ve vetsine pripadu je tam garantovana rychlost, lepsi a profesionalnejsi pristup k zakaznikum (ne jako ty ko*oti na lince CTc) a hlavne lepsi cena...

Smoker (15.9.2004 08:27:00)

Jo, myslím, že internet express je opravdu hovadina, ale ani ne tak ten 512, ale ten 256. Nechápu, jak někomu může stačit v podstatě na týden 250 mb dat. Já jsem např. mluvil včera večer na skype se třema lidma (měli jsme vytvořenou konferenci) a sežralo mi to za ty 2 hodiny přes 50 mb, což je docela dost ne? Taky vím, proč si platím limit 10 gb.

Mik (15.9.2004 15:58:12)

Já ti řeknu jak nám co máme 256/64 může stačit limit. Vážená paní, vážený pane, Pro telefonní číslo XXXXXXXXX je služba Internet Expres dostupná. Maximální rychlost pro objednání je 256/64. Můžete uskutečnit vaši objednávku. Děkujeme váš ČESKÝ TELECOM Tím asi celá diskuze.... buď budu mít tohle nebo dial-up tak mi řekni co si mám vybrat :o(((

Zwick (15.9.2004 18:28:15)

Proč zlevňovat?? prostě zrychlovat!!! Na kabelech od Prasekomu může běžet 2MBit/sec, ale ten bohužel stojí hoodně mooc... tuším že je to 5-ti ciferný číslo (když je neomezenej) ... je to fakty na nic... sám to vidím jak je to omezováno... ono by to sice chtělo jet rychleji, ale ale ke mě ta data nepustí...

Smoker (15.9.2004 20:09:06)

No, nemyslel jsem to samozřejmě ve zlém, spíš vůči telecomu, že by se měli zamyslet nad stupidním fup zrovna u téhle rychlosti. Protože předpoklad je, že když má člověk broadband, tak chce si občas něco stáhnout a nebo poslechnout nějaké kvalitní netové rádio, ale 250 mb je katastrofa.

Tommy (3.3.2005 22:02:58)

Nazdasr Tondo je mnoho dalších možností jak se dostat k dobrému připojení. Z kterého města jsi ?

Defman (4.3.2005 14:59:21)

Nakopat do pr*ele,ne?

Anonym (4.3.2005 15:03:43)

Ani ne nakopat ale mohly by zakopat kabely treba pri vystavbe severniho obchvatu Prahy,aspon jinde to tak funguje ze se pri jednom kopani dela vice veci.

ARow (14.9.2004 18:41:12)

pristi mesic rusim smlouvu at si ten "Broadband" strcej do p*dele....

Petr (3.3.2005 22:27:58)

Já nikdy nepochopil, jak někdo může koupit za ty ceny varianty s agregaci 1:20. Docela by mě zajímalo, co k tomu vedlo tebe. Jinak dnes se dá pořídit 1024/256 1:50 za cca 750 + DPH + telefon. Pokud nepotřebuješ stahovat opravdu haldy dat, tak je to podle mě daleko lepší než dražší varianty 1:20.

Anonym (15.9.2004 12:38:01)

a proč je jako de*il když jinou možnost nemá?

De*il kterej to koupil (15.9.2004 15:42:51)

De*il je to pro ně. Já taky jinou možnost nemám. Ikdyž...každej má ještě jednu možnost...nemít net :-(

Anonym (14.9.2004 16:26:38)

256/64 za 2500,- ?? To nemyslis vazne!

Nargon (14.9.2004 18:33:31)

Ale asi mysli, vypada to na 256/64 1:20 tam je cena asi 2300 +- jak u kteryho ISP a kdyz se k tomu pricte telefon tak to tech 2500 da.

ARow (14.9.2004 18:38:53)

jo jo je to tak :(( tvrda realita kazdeho dne kdyz chci odeslat trochu vetsi mail a uz to trva hodinu :((

Nargon (14.9.2004 18:41:22)

No i512/128 ma jednu vyhodu, upload je stale 256 ikdyz jsem ve fupu v druhy fronte.

Mark (15.9.2004 12:32:43)

LoL pred nejakym casem to byl skvelej net:)

Lukáš (15.9.2004 09:22:14)

Tak jim prosim tě vysvětli, aby mi do rodinnýho domku ten kabel zatáhli. Rentuje se jim to jen do paneláků, co... Pak si Chello objednám...

Br (19.9.2004 09:39:46)

Toho, kdo hraje hry pres net bych na miste zastrelil...

Nargon (19.9.2004 10:13:25)

Duvod?

Forest (19.9.2004 17:48:17)

Tak tohle by me taky STRASNE zajimalo

4lik (5.3.2005 05:28:19)

citace "upload 64 ktery neni pouzitelny ani na hrani HER !!! " co to meles za pikatchoviny, bohate staci, spis je to otazka odezvy, ktera je u me, narozdil od tebe (to te lituju), nastesti fpoho, takze kdyz mi expres spadne na d-64/u-128, hraju dal... ja jsem narozdil od vas s telecomem spokojenej, upc mit nemuzu, jejich nabidka vypada hodne zajimave, ale kvuli tomu nebudu brecet jak malej kluk, ktery uvidel u kamarada lepsi auticko... pred casem se mi ani nesnilo o rychlosti pripojeni, ktere mam, dokonce pamatuju vytaceni pres modem 33kbs za pausalni mistni poplatek, myslim, ze neco kolem koruny :) ale to uz je daaavno...

Mark (15.9.2004 12:33:40)

Myslim,ze kazdej vi,ze kabel je mnohem lepsi nezli ADSL.Bohuzel vsak kazdy nema moznost mit kabelovej net.

Nargon (15.9.2004 14:26:46)

Jo to je smutna skutecnost :( kabelovej net je jen ve velkejch mestech a jeste ne vsude. Moje dalsi alternativa krome adsl je GPRS, CDMA a anlogovej modem. Jenze signal na mobilu tu mam hodne malej takze GPRS nepujde a CDMA taky nechci protoze to muze byt stejny problem se signalem a navic nemuzu mit verejnou IP. Analogovej modem se mi tu jeste vali v supliku, ale ten je zas dost drahej na trvaly pripojeni. Takze ja jsem rad i za to adsl, ktery nastesi jede dobre.

Petr (15.9.2004 13:14:35)

Přesně, do baráku se jim to nerentuje, škoda!!!!

Anonym (15.9.2004 16:00:30)

To jsou debaty o ničem. Je to otázka technologie a pokud dráty ČTc pro ADSL na rozumnou vzdálenost neumožňují více jak 1024 kbps, tak to prostě nebude. Nové technologie nebo nové dráty umožňují vyšší rychlosti a tudíž lepší služby ...

Anonym (15.9.2004 20:08:37)

A jen tak mimochodem Český Telecom se vychloubá, že má nejlepší infrastrukturu a v tom má zrovna pravdu. Protože ji postavil jako poslední , má ji taky nejmodernější. Takže v poho může zapnout i 8Mbps download a 800kbps upload

Nargon (15.9.2004 21:11:02)

Jenze nevim jestli by tohle utahli draty mezi ustrednou s DSLAMem a paterni siti. pokud by tam bylo 64 lidi tak by musel mit mezi ustrednou a paterni siti 512Mbit linky, ale na dslamech je urcite lidi vic. Nebo by musel agregovat ihned na ustredne.

Zajda (16.9.2004 10:36:25)

Jak tu bylo jiz receno telecom ma nevyuzite kapacity. Do kazde vetsi vesnice v soucasne dobe vede vetsinou tak 155Mbit. Navysovani do budoucna problem neni. Je faktem ze by to v soucasne dobe nebylo unosne dat kazdemu 8Mbit. To proste neni mozne z duvodu financnich. Co ale zarazi je proc telecom nenabizi ADSL s moznosti i tech 8Mbit treba par firma ktere o to zajem maji ale nechteji hned garantovane okruhy. Mate firmu ktera ma agregovany megabit. Tak si zavolate operatora a druhy den vam linka jede dejme tomu 7,5Mbit. Proc se naplno nevyuziva moznosti ADSL? Nebo proc CTc nenabizi vysilani TV programu pres ADSL? Co program to 1,5Mbit na ustrednu v pripade ze bude vysilano multicastem. Takovych patnact nebo dvacet programu by se dalo zvladnout.

Petr Borecek (15.9.2004 22:46:11)

Jenze to by ty draty misto 8, nesmeli nahrazovat 4 a mozna by se jim ty frekvence nerusili a ty rychlosti by sli vys. Ale jak rikal muj deda kdybu byli v ... ryby nebylo by ribnika.

Zajda (16.9.2004 10:16:30)

No infrastrukturou mysli svou pater a technicke vybaveni. A to je opravdu pravda ze je moderní. Nicmene posledni mile-draty z ustredny az domu, jsou nekde klidne i vic jak 30 let stare. Kvuli nejakemu pepovi z horni dolni se miliardove investice nevyplati. Navic onech 8Mbit/800kbit je do vzdalenosti 1km od ustredny. Se zvysujici se vzdalenosti rychlost klesa.

Zajda (16.9.2004 10:45:51)

No technologie prenosu dat pres kabelovku je zalozena na sdileni jednoho media. Proste mate urcite lokality ktere obsluhuje urcita CMTS kdezto na ADSL mate jeden modem k jednomu portu na DSLAMu. Cele pasmo na ADSL je vase narozdil od kabelovky. Sluzbu delaji poskytovatele a ne technologie.

Anonym (3.3.2005 22:48:57)

no comment http://www.netbox.cz/index.php

Filip (4.3.2005 17:13:12)

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) umru z ty NENAPADNY netbox reklamy.... alespon kdyby byla ta dostupnost tak nic nereknu

Honza (4.3.2005 07:05:05)

Když někdo zařídí, aby byla kabelovka všude, tak rád přejdu. Bydlim v Praze a kabelovku nemáme. Bůbec u nás neni kabel a asi nikdy nebude. :)

Anonym (4.3.2005 09:18:33)

U nas kabel je, ale pro zmenu neni pripojeni pres internet. Navic zakladni nabidka je priserne draha. Tak jsme si udelali kabelovku vlastni vcetne internetu;)