Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > DOPORUCENI MODEMU?

DOPORUCENI MODEMU?

Flamer (29.9.2004 17:49:10)

Chci se zeptat, jaky ADSL ethernet modem by jste mi doporucili?Cena by se mela pohybovat zhruba maximalne do 3000Kc... Premyslim o ASUS 6310EV mate s nim nekdo nejake zkusenosti ? (klady, zapory, ping ve hrach apod.) Potrebuji modem, na kterem by byl nizky ping + nepadalo spojeni, rychlost... Predem dik za komentare...

Anonym (29.9.2004 20:35:26)

SpeedTouch 510i (snad se jeste prodava) zatim slouzi dobre, jednoduchy na nastaveni

Roman (30.9.2004 21:29:17)

Zyxel 650R-33 ne R-3E!!!, nebo neco z Connexant chipsetem napr SMC7204BRB.

Anonym (1.1.2005 19:30:17)

taky sem pro SMC7204BRB mam ho od rijna a zatim plna spokojenost.

Anonym (3.1.2005 16:54:01)

SMC7204BRB mam taky, sice jednou sem uz reklamoval, ale za ty prachy je dobrej,mapovani v poho activ v dc, ping na GZ 40-50,ale to je spis na operatorovi

Anonym (29.9.2004 22:07:33)

asus rozhodne nebrat, je to srot radeji ten alcatel ja osobne mam za 5000 3com s routerem a wifi, vse v jednom i s adsl modemem

Anonym (29.9.2004 22:44:21)

také ti doporučuji SpeedTouch, mám jej a je v pohodě, ASUS neber, fakt je to plečka

Bubik (30.9.2004 00:24:43)

Asus funguje (většinou), s novým firmware už ani netuhne, ale blbě se nastavuje. Má podivně definovatelná pravidla (např IP filter) apod, jejichž nastavení není úplně jednoduché (stejný problém má třeba Cellpipe a pod. ). Navíc mi i přes zapnutý NAT poslal ven IP adresu stanice!!!!! (zřejmně v chybovém paketu). Má ale výhodu - je bezkonkurenčně levný Přesto raději nebrat

Jirka (30.9.2004 08:46:54)

Máte někdo zkušenosti s CellPipe 22A-FX? Někde jsem četl porovnání mezi tímto typem, ASUSem AAM6310, Speed Touch-em 510i a dalšími. Ten CellPipe chválili jako nejlepší řešení - především z hlediska zabezpečení. Re SpeedTouch 510i - má to nějaký firewall?

Mark (30.9.2004 15:27:49)

Jasne ze yo.Taky je ten modem celkem drahej na to jak je starej.. no starej,to se zas rict neda. Je to proste standart.

r@ze (13.1.2005 09:11:56)

No hele stary asi ye, i kdyz... Znam spoustu lidi, kteri maji take dva, nebo tri roky "stary" telefon. :o) Jde spise o to, ze drtiva vetsina lidi jeste nedospela do stadia, kde by ocenila treba WI-FI, bohate jim staci ze se pripoji na DSL a jede jim to jako fik, o modemu vedi jen tehdy, kdyz sis s nim hraji a neco zkousi. A to ye presne pripad SpeedTouch510ky. :o) Ted uz ye to pro mne hudba minulosti, ale za celou dobu provozu ADSLka jsem s nim fakt nemel problemy. A kdyz jsem delal v Telecomu (ano, ja vim, povlece se to se mnou cely zivot, ale bylo to nastesti jen kratce) tak se jen potvrdilo, jaky rozdil ye v ostatnich modemech a tomto. ASUSy byly vecne na nic, porad se musela upravovat tabulka UDP routeru, protoze se zahlcoval. A nedrzelo nastaveni, kdyz se to seklo. ST510i? V pohode. Maximalne nekdo zmenil heslo.. Tak se to znovu nastavilo do factory default settings, zadalo se jmeno a heslo a uz svistel. :o) Tolik me zkusenosti. :o) **R**

r@ze (13.1.2005 09:07:41)

Ano, jasne ze SpeedTouch510i ma firewall. Pristupuje se k nemu ale pomoci textoveho rezimu (CLIR). V manualu ye to nekde take popsane. Tusim, ze kdyz se telnetnes na 10.0.0.138 tak tak ye prikaz menu, nebo neco takoveho. A pak se dostanes do podmenu pro firewalll. Implicitne ye tusim zapnuty, ale nenastaveny. **RZ**

Mark (30.9.2004 15:26:33)

Ja bych do ASUS 6310EV rozhodne nesel,co sem ho mel tak s nim byly s nim same malery. Od doby co sem si poridil eth Alcatel Sp 510i jde vsechno absolutne bez problemu.

Rudi (30.9.2004 16:00:29)

A co ten ADSL modem od Emey? za 999+DPH ??

Mark (30.9.2004 19:50:03)

USB modem SUX

Anonym (5.7.2005 16:30:56)

Anonym (6.1.2005 16:00:53)

D-Link LAN (nepamatuju si presne) za 990 + DPH i se splitterem a kabelama (jen cca 1m), ale musis si objednat jejich sluzbu (dalsich 990). nicmene 512/128 za 590 mesicne a 3GB limit nejni spatny. ja sem spokojenej

Flamer (30.9.2004 16:33:49)

Zatim diky, jeste uvidim pro co se rozhodnu... :) zatim to vypada na ten Speedtouch 510i... uvidim... :-)

Flamer (30.9.2004 17:06:48)

Tak jsem zjistil, ze asi nikde krome www.telepoint.cz v ceniku ADSL modem SpeedTouch 510i neni, ale nejvice se objevuje modem od Micronetu... nemate s nim nekdo zkusenosti, popripade, co si o nem myslite? dik...

r@ze (13.1.2005 09:03:58)

Cauves! Kdybs chel sehnat ten SpeedTouch nejak levneji, tak mam pro tebe mozna zajimavaou informaci, ze jeden doma mam a presel jsem na kabelovku. Takze bychom se mohli domluvit na nejake rozumne cene. Ye sice necely rok "stary," ale zase ti k nemu muzu dat velmi podrobne info, protoze ho dobre znam. Akorat ted mi ye uz k nicemu. Yo, BTW: Ye to ten ctyrportak. Tak se kdyztak ozvi. Ale i jinak kazdopadne jdi do SpeedTouche510i. Ye jednoduse nejlepsi.Pokud jde o cenu, dost mne prekvapuje, ze ho maji porad za 4000Kc. Mne by uspokojilk klidne za ten muj i treba 2000 - 2500Kc. Takze kdyztak mailni. **R**

Jirka (1.10.2004 08:04:34)

Tak jsem to rozštíp - žádnej CellPipe, žádnej Asus. Včera večer jsem si přinesl z Telepointu SpeedTouch 510i, zapojil, připojil dva stroje a jedu. Souhlasím s Markem a dalšími - tendle modem zapojíš a jedeš. BTW: Telekominíci tak vehementně doporučujou Lucenta CellPipe až mě to odradilo.

Tomáš (3.1.2005 19:50:21)

Ja sem mněl taky CellPipe modem ale nešly mi žadne servery na hry ani ftp a ani prd.A taky mám teď Alcatel SpeedTouch 510i a nemužu si v ničem stěžovat,vše šlape jak ma a pingy se pohybujou kolem 12

Anonym (5.7.2005 18:06:26)

pokial mas dobrej soubor pppoa.ini, pokud ho mas naprd a neposkytne ti ho ISP tak muzes modem zahodit, a jeste mi rekni jak si tam nastavil natovani?

Jarda (30.12.2004 23:52:02)

Já jsem pořídil 3COM OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router (ADSL modem, router, firewall, wifi AP, 4 port switch). Vše v jenom včetně wifi AP. Nyní probíhá akce 3COM-u za skoro poloviční cenu a dá se pořídit kolem 2,5tis. bez DPH. Záruka 5 let a maká super. Doporučuji všem za ty prachy.

(2.1.2005 12:26:30)

Mám to samé a taky naprostá spokojenost, přístup přes webové rozhraní a cena ? 2.636,- i s dph, no nekupte to.

TomZ (31.12.2004 10:55:10)

Rozhodne bych nekupoval USB modem, to je na prd. Ja mam Microcom ADSL Deskport Router 400, je s 4LAN porty,ale je poridit za levnejc i s jednim.Zda se mi kvalitni a neslysel jsem na nej jedno spatne slovo.Doporucuji.

Patris (1.1.2005 14:02:48)

V soucasne dobe mame asus 6310EV a je na to pripojeno 14 uzivatelu. Desne me stve, ze se obcas (asi jednou tydne) zasekne. Je to zpusobene malou kapacitou NAT tabulky. Spolehlive ho zaseknu i sam, kdyz potrebuji nahrat treba rozbalenou strukturu nejaky php aplikace na web. Protoze takovy stranky se skladaji ze stovek souboru, tak v prubehu uploadu na web se modem zasekne. A kdyz pak za jeden den nekolikrat musim modem vypnout a zapnout, tak to fakt nastve. Jaky modem s routerem byste mi doporucili pro spolehlivy provoz pro vetsi pocet uzivatelu? Co ten 3COM OfficeConnect ADSL Wireless 11g Firewall Router?

Muf (2.1.2005 04:17:22)

mimochodem na tomto modemu viz.hore.mam vifi sít s 11 lidma a je OK..mužu směle doporučit i tobě...

Muf (1.1.2005 23:24:28)

podívej se na modem SMC 7204BRB 1960kč.....za tu cenu co víc si muzes přát.......ma 4portový swich hw firewall,max rychlost adsl 8Mbit up 2Mbit down......:-)

Muf (2.1.2005 04:14:29)

ABych nezapoměl pouzity cip conexant a je stabilní jede měsíc a pul v kuse a jestě ani jednou nespad... --V nastavení je audo diagnostika (spustíš test připojení a pokud se ti nekonektne tak ti to ukáže přesně kde máš chybu-- vlastní dhcp nat,napt,virtual server prostě je toho hodně......

Anonym (5.7.2005 18:04:18)

pouzity chipset je sragora, dela si co se mu zamane a 10% modemu je poruchovych, navic ho nerozjedes na nextre...

Anonym (5.7.2005 23:42:38)

Je videt, ze jsi ten modem pouzival. Ja ho mam vice jak pul roku a pokud ho nerestartuju sam (treab pri zmene konfigurace), tak o nem nevim. Mel jsem moznost vyzkouset modemy znamych firem 3Com a Zyxel a vzdycky jsem byl rad, ze mam tohle levny SMC. Takze asi tak.. Na Nextre asi chodit nebude, ale to je problem Nextry a ne modemu. Na Nextre chodi snad jen Zyxel, ktery sami prodavaji..

rodier (2.1.2005 02:49:13)

hmm ja mam za 4000kc od Lucentu (ten vyrabi vlastne 99% vnitrku vsech modemu ad uz je to, co je to..) Cellpipe , je na usb i ethernet. jako usb sem teda ten soft k tomu nerozchodil. jako ethernet je to vyborne...... ALE treba ted mi zacal blbnout. je to proste od kousku a nahody nez jako od znacky :( .. nastesti ho mam od bluetone jen za 1kc/mes najem :-)) V kazdem pripade na co se hodne zaober, co ten modem umi, jakej ma web management a tak.. aby se dal lehce nastavit abys byl na DC++ v activu.. mohl zakladat herni servery nebo tak..dle potreby

Anonym (7.1.2005 01:07:14)

Ehm. 99% vnitrku modemu? Dukaz prosim. Myslite boardy? Tak je to tak ze nekdo si je nechava vyrabet a nekdo je vyviji sam. Co se tyce svabu tak na trhu maji majoritni podil cipove sady alcatel v mensi mire pak lucent,ericsson atd.

Max (2.1.2005 22:38:06)

Mám z Telepointu Vigor 2600GE (ADSL modem, router, firewall, wifi AP 54, 4 port switch). Plná spokojenost (zatím), pouze jsem měl malý problém s Quick Start Wizard - nedokázal rozpoznat modem (mám v PC 2 síťové karty). Připojení přes www nebo po zakázání druhé karty fungovalo perfektně. Má opravdu podrobné nastavení a jsem spokojený.

michal (3.1.2005 16:04:33)

sory ze tady otravuju sem lama jakej modem byste doporucily ke sluzbe NEXTRA ADSLink Fun 2048/384? hlavne ne usb a je na jeden comp

HollyG (3.1.2005 16:38:27)

Mam ten Zyxel r-33 nebo jak se to presne jmenuje a je dobrej. No ted uz myslim prestali nabizet za zvyhodnenou cenu, takze by se nejspis vyplatil vic treba tenhle http://www.cybex.cz/Produkt.aspx?Shortcut=SMC-335414&Type=K&CategoryId=0 ma navic 4 Ethernet porty, ale osobni zkusenost s nim nemam...

Michal (3.1.2005 16:46:58)

Michal (3.1.2005 16:48:10)

No WOW!!! ja su tupe:)) si vlastne muzu objednat jen sluzbu a modem uz nekde sehnat sam? tak to je husty

Anonym (3.1.2005 16:55:57)

Jo, tomu se rika pokrok.

Anonym (4.1.2005 18:01:55)

no prostě smc barricade 7204brb jasná varianta

martin (5.7.2005 18:02:34)

ak to bude telenor, tak ani smc, ani asus, maju chipset conexant, na ktory upozornuju na strankach nextry, inak mal som asus od CTc a vypadavala konfiguracia, a celkovo bol ten modem problemovy

Anonym (4.1.2005 23:44:46)

ja myslim ze asus neni nejlepsi volba, prej docela padaj, casto se restartujou, ja mam Alcatel SpeedTouch uz asi 8 mesic koplej pod stolem a nevim o nem :-)

Jiří Šmach (6.7.2005 19:52:01)

Mám ASUS TI4631 - modem-router-firewall (včetne spliteru), OUT: 1xeth. 1xUSB, zatím nemám jedinou výhradu ke spolehlivosti. (na www.cybex.cz za cca 1800Kč)