spokojený zákazník GTS (1.11.2004 23:14:07)
Ať se podívají od GTS svým vlastním ksichtem do toho svého zrcadla. Jestli se tam vůbec uvidí. Nechápu jak může nějaký ISP (GTS) omezovat svého zákazníka i v dalším platebním měsíci za něco co se dopustil třeba měsíc před tím. Přečerpám limit cca 5 dne v měsíci a 2 měsíce mi nepojede net. Divně se to chodí platit na poštu, když už vím že celý měsíc to nepojede. Ať se těma 750 kč zaperou ty jedny K___Y. vůbec nedodržují podmínky co mají ve Všeob_Podmín. je to jeden velký cirkus. ceník si taky mění co 14 dní a vůbec mi to nedávaj vědě - to se musím obtěžovat na ty jejich "udržované" stránky kde mají 1/2 roku staré ceníky a k tomu ještě 22% dph. asi tam chlastaj..... vůbec nechápu jak může pod nima někdo být, to jen já - takový blbec co se nachytal a nepřečetl pořádně smlouvu a nebo nějaký důchodce co vystačí s tím že si přečte denně blesk na netu. vyhněte se obloukem takové ZOO