Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Posadil mě na zadek - zase jsem naletěl...

Posadil mě na zadek - zase jsem naletěl...

Naletěl (19.11.2004 20:34:13)

Tak jsem si říkal že si polepším a nechám si zřídit ADSL. Využil jsem nabídky ČT a obědnal internet na zkoušku. Vyplnil telefonní číslo na webové stránce ČT a zjistil že služba je na mém čísle dostupná. Obědnal jsem a čekal. Prý do 10 dnů mi to příde. Po třech týdnech jsem jim zavolal a nejdříve se paní divila že jako nic nepřišlo ale pak mi v klidu sdělila že na ústředně v mé lokalitě nejsou volné porty a že do konce roku to určitš nepude... Krása, to je ten internet co mě posadí na zadek :(

pip (19.11.2004 21:38:18)

To je proste neuveritelny pristup, proste desny, hrozny, sileny. My s tim nic neudelame a ti co by mohli, nechtej.

Anonym (19.11.2004 22:27:01)

Brzy uz se to proda a jestli Holandanum kteri uz ted ac mensi vlastnici si diktujou a muzou za to jak telecom vypada tak panbuh s nama.

Anonym (19.11.2004 22:58:25)

Banda je to . . .

Lam0r (20.11.2004 00:39:23)

Nic si z toho nedelej ja sm si internet na zkousku taky obednal hned jak to bylo mozne po dvou tydnech se nic nedelo volal sem tam a o nicem nevedeli.Obednal sem si to podruhe a opakovalo se to same.Obednal sem si to potreti opakovalo se to same.Tak me prepojili na jejich specialisty a ty nevedej co se deje tak to predali technikum a slibyli ze se do tejdne ozvou.Uz je to zase 14 dni a nic se nedeje.Takze dohromady mi to dela asi 2 mesice a porad nic nevim.Ale nejhorsi na tom je ze se ani neuracej cloveku omluvit a rict ze je tam nakej problem a clovek se tesi kazdej den na balicek a ono nic.Je to banda presne tak.Sorry za hrubky :-).

Leos (20.11.2004 17:58:02)

Ja si to obednal, taky nic nedoslo. Az na fakture - uctovali mi to. Ted mi uznali reklamaci - uvidime jak to dopadne :(

vlajuta (27.11.2004 09:49:08)

No vidím že nejsu sám.Ten horor s objednáním a zřízením služby jsem si taky pořádně vytrpěl.Teď na to jedu a mám dujem že je to otrochu rychlejší než obyč.modem.Dal jsem tam veškerý softwer na ochranu a stejně to stojí za houby.FUP nemám zdaleka vybraný. Tak si někdy říkám kdyby ty jejich hovory byly fakt monitorovány,tak by tam muselo hodně pracovníků jít do p.....le

tatik (27.11.2004 10:54:15)

no ja mam expres uz celkem dlouho a stabilni rychlost ted podle mereni:Rychlost downloadu: 58.16 kB/s 465.29 kbps

Anonym (27.11.2004 12:46:42)

Tak to buď rád že ho máš... Já ho ještě nemám a asi ani hned mít nebudu . . .

pepa (20.11.2004 09:00:15)

A to si jeste uzijes az to budes chtit zrusit,to je taky na delsi dobu .V mem pripade to trvalo skoro mesic nez se uracili to odpojit

Lukáš (20.11.2004 14:17:14)

Než si něco koupíš, tak si přečti podmínky, výpovědní lhůta je měsíc.

Anonym (21.11.2004 10:02:48)

No to asi ne,protoze u akce na zkousku mi ta husicka rikala,ze to maji odpojit do 5 dnu

Miroslav Šilhavý (20.11.2004 17:37:34)

Člověče, na co si vůbec ztěžujete? Na to, že mnoho lidí dostalo možnost si to zadarmo vyzkoušet? Na to, že zrovna Vy nemáte dostatečné štěstí na volný port?

Anonym (20.11.2004 17:44:26)

Návrat ztraceného syna :'-)

Nargon (20.11.2004 17:48:05)

Konecne.

Anonym (20.11.2004 21:47:18)

To nebude pravej Myrek.. ztěžujete - takovou gramatickou chybu my myslim pravej Míra neudělal :-/

Anonym (20.11.2004 18:44:33)

Kde se flákal půl roku?

Anonym (20.11.2004 22:53:07)

dyž něco dabízím tak jsem schopen to i splnit!!! A ne abych pak čekal a ani nevěděl jak vlastně dlouho . . . Ale jako průzkum trhu je to dobrej trik ! ! !

Lam0r (20.11.2004 23:08:42)

Na co si stezujem?Ze nejsou ani schopny se omluvit na email nebo sms jak to pri obednani slibujou.Ono je to docela vymrd kdyz tam pisou ze do trech,ctyrech dnu to sprovoznej a clovek pak ceka dva mesice.Kor kdyz se na to tesim a kazdej den se tesim az otevru schranku a bude tam listek z posty ze mi dosel balicek.Me dodneska nejsou schopny rict proc mi to nejde a to uz sem tam ctyrikrat volal jen se omlouvaj ale jinak se nic nedeje.A nejde o to ze je to na zkousku zdarma bylo by to to samy kdybych si porizoval treba IOL BROADBAND 512/128.Cekam dyl jak dva mesice.

Pavel H. (23.11.2004 11:03:13)

Ty hlupáku když si stěžuješ tak se aspoň nauč česky - to tvoje "obědnal" se tu opravdu vyjímá...

Naletěl (25.11.2004 20:34:51)

Omlovám se za svou slabou češtinu, ale na věci to stejně nic nemění... je to banda...

Lam0r (25.11.2004 22:36:54)

Tak takovy blbi co me opravujou mam opravdu nejraci Pavlicku H.Co si o sobe myslis?Koho urazis?Sam jsi hlupak a zrejme milujes Telecom.

Anonym (26.11.2004 11:18:57)

nemá cenu volat na zelenou linku, to se dovoláš někam (např do Budějovic), chce to vyzjistit přímo dealera pod kterýho spadáš a řešit to s nim, pak se věci hýbají jak mají, na dispečinku to někam napíšou ani nevědí kam...

Anonym (23.11.2004 08:04:02)

kdo si počká ten se dočká... ČT :)

Rosol (23.11.2004 08:39:49)

Nechápu, že o dsl telecomu vůbec uvažujete! Jsou to lumpové! Mám dsl od Contactelu a paráda!!!

Anonym (23.11.2004 08:40:35)

To jsou ti největší lumpové, chtějí abys platil za data.

Martin (25.11.2004 20:38:03)

Ono jde o to jestli chces stahovat a mit omezenou rychlost, nebo si za data zaplatis a jede ti porad bezvadne. Osobne si rad za data a rychlost zaplatim a ne jako u VOLNY kdy jsem si stahnul 50MB za den a uz se mohli posr.t a jel se 50kbit/s

Anonym (26.11.2004 09:28:11)

Ne, špatně jsi to pochopil. Chci stahovat a nemít omezenou rychlost! Omezení rychlosti = okrádání zákazníků

A (29.11.2004 08:22:10)

Ne, omezeni rychlosti = jen naplneni podminek smlouvy.

Bubik (23.11.2004 09:05:26)

Jo chlapče to není jen u ADSL. To je o přístupu Telecomu obecně. Příklad? Potřeboval jsem zřídit CLIP. Na obyčejné analogové lince. 800123456. Den prvý: Ano pane, zřídíme. Ano do pěti dnů. Ano není problém. Den šestý: Že ještě nefunguje? Podívám se. No já vás tady ale nemám. Vy jste chtěl CLIP? Aha. Tak já to tady napíšu. Ano bude zřízeno do pěti dnů. Že už jste to jednou objednával? NO jo ale já to tady fakt nemám. Den jedenáctý: Ano, měl být zřízen do včerejška. Ne není zřízen. No to tvrdíte Vy, že zřízení CLIPu je pár klepnutí do klávesnice. Tak já to dám na urgence. Den čtrnáctý:Já nevím, v čem je problém. Napíšu tady urgenci. Víte dnes je pátek a o víkendu se tyhle služby neprověřují. Ale hned v pondělí se na to podívají. Určitě. Den sedmnáctý, pondělí: CLIP funguje Den dvacátý: ze schránky na mne vypadne dopis: Vážený zákazníku, sdělujeme, že Vám byla dne xyz zprovozněna služba CLIP a děkujeme, že jste bla bla bla..... Jsou slušní. To je jejich jediné plus.

Anonym (26.11.2004 01:35:36)

Nechapacka proc si zakaznik tyto sluzby nemuze nastavovat z hlasove nabidky na free cisle nebo treba z web interfacu. Viz. Oskar.

paulo (30.11.2004 21:52:06)

Kdybys chlapče věděl jak nás počítačové programy koupené za těžký prachy deptají. Dávno by jsi CLIP měl. ještě si přidej to , že nejednáš s technikem ale s vyučenou prodavačkou vlašáku a musí Ti být doba požadavku jasná

chege (25.11.2004 22:03:22)

To musim říct že mě opravdu posadil na zadek,se srovnáním služeb v zahraničí(xDSL) mi pořád vrtá hlavou jestli si z nás telecom a stát dělá srandu nebo úroveň nabízené služby a hlavně její cena...?Shit nehoráznej,jdu na BluetoneAngel,tam mám kvalitu zajištěnou,holt Telecom se zamrazil někde v pravěku.Jo díky za pujčení inet express - 256kbit běhající na 50kbit mě opravdu posadilo na zadek hehe

charles (26.11.2004 12:55:37)

Chtěl jsem využít akce u ČT a objednat pevnou linku a internet expres zároveň. Volám na začátku září na hotlinku. Protože jsem neměl číslo,tak nemohli zjistit dostupnost.Musel jsem si zjišťovat čísla u sousedů a ověřovat si to sám.ADSL v okolí fungovalo tak tam volám druhý den.Nejdříve si musíte zažádat o pevnou linku a pak znova o ADSL. Zároveň to dělat nejde.Objednal jsem pevnou linku s telefonem do vlastnictví a čekal.Do 10 dní se měl ozvat technik a domluvit si schůzku. 11.den volám, že furt nic. Aha.Tak to já vás napíšu na urgence a do 7 dnů se vám ozve. Po 7 dnech volám, že stále nic. Aha.Tak to já vás napíšu na stížnosti a do 7 dnů se vám ozve. Po 6 dnech volá technik a za 3 dny příjde nainstalovat telefon.Nainstaluje a předá smlouvu. A hele telefon je do pronájmu.Vysvětluju mu,že ho chci do vlastnictví.On že to tam má napsaný do pronájmu, tak ho musím mít do pronájmu.Nakonec si ho teda beru do pronájmu. Technika se ptám,jestli není problém s ADSL u mé linku.Tvrdí,že ne, ale že jsem zapojen v koncentrátoru a někdo mě musí nejprve odpojit a zapojit jinak. Hned volám na hotlinku a objednávám ADSL a upozorňuju slečnu,že jsem zapojen v koncentrátoru,aby to sdělila technikům. Není problém, do 10 dnů to bude zprovozněno, příjde vám mejlem heslo, poštou modem a SMS o zprovoznění.Jedniný co přišlo byl mejl s heslem. Tak jim tam 11. den volám, co se děje, až že jsem to měl mít zapojeno. Ale pane, 10 dnů je pro normální zákazníky, vy jste zapojen v koncentrátoru. Musíte počkat další týden.Po týdnu příjde SMS o zprovoznění. No jo, ale kde mám modem.Volám hotlinku. Modem jsme vám poslali včera. Až vám příjde zavolejte a mi vám posuneme 14 denní bezplatnou lhůtu. Čekám 5 pracovních dní a furt nic. Volám znova. Mi to prověříme,tvrdí slečna.Pak mi večer příjde mejl,že modem byl odeslán dnes. Čekám další týden a nic. Nakonec mi poradí, že si mám zajít do Telepointu modem koupit a až mi příjde poštou tak ho zase vrátím. Koupim teda modem,příjdu domu a snažím se připojit. Nefunguje.Volám hotlinku. My teď v té oblasti máme technický výpadek zkuste to večer už by to mělo fungovat.My vám zavoláme až to poběží. Samozřejmě, že nikdo nevolal. Internet naštěsí večer u běžel. Přesně po dvou měsících, kdy jsem zažádal o pevnou linku :( Říkal jsem si, že teď už snad bude vše v pohodě a už mě nic nepřekvapí. Omyl.

charles (26.11.2004 12:56:38)

První překvapení byla ta jejich Fair Users Policy. Věděl jsem, že jí mají a že mají limit na přenesení dat, ale že bude jen 250 MB na týden, to mě fakt posadilo na zadek. Pak vás na týden zpomalí na 64 kbit. Další překvapení bylo když přišlo první vyúčtování. Vlastně ono nepřišlo :) Když jsem šel vracet modem do Telepointu (protože mi mezitím přišel poštou druhý), rovnou jsem se jich zeptal na vyúčtování, protože už dávno mělo dorazit. Paní praví: bylo odesláno před 14 dny a splatnost byla včera. Tak mi ho vytiskla na počítači a přiložila složenku.Zjistil jsem že mi naúčtovali telefon do vlastnictví :(Volám hotlinku. Ale pane, vy tady máte ve smlouvě telefon do vlastnictví tak to musíte zaplatit. Poté co jsem zjistil, že mi opravdu nic jiného nezbývá, jsem ho nakonec zaplatil do vlastnictví. Poslední překvapení bylo s bezplatnou 14 denní lhůtou. Poté co jsem se poprvé připojil, že volal hotlinku ať mi začnou účtovat. Slečna: tak mi vám to teda prodloužíme, platí vám to ještě 5 dní. Říkám jí, že si snad ze mě dělá srandu. Tak dobře, máte 12 dní a pak si zavolejte a mi vám to prodloužíme o 2 dny. Po 12 dnech volám,že to chci prodloužit. Slečna: to nejde. Jediné co můžete je reklamovat až vám příjde vyúčtování :((((((((((( Závěr: ČT a Česká pošta je banda neschopnejch ignorantu a ty jejich podniky by měly být srovnány se zemí. Manažeři odpovední za firemní strategii dostat doživotní zákaz působení ve svém oboru a zaplatit všem uživatelům odškodnění. Internet Expres je brak, která se stává díky omezení dat naprosto bezcennou. Doufám,že jim nebude trvat dva měsíce, až si budu odhlašovat telefon a ADSL. A to bude velmi brzy!!!

FuZZi (26.11.2004 15:11:04)

si vem IOL ... to je o neco lepsi, nemas FUP ale platis za data a pri prekroceni taky, ale aspon ta rychlost je nejaka ... btw kdyby si se trochu snazil sehnat nejake informace kdo to ma a jak mu to jede tak bys udelal lepe .. prece kazdy vi ze IE je uplne hloupá vec (FUP rulezz) , tak nevim proc si do toho vubec sel. Kazdopadne kdyz uz mas pevnou a vsechy ty blbosti k tomu, tak zkus prejit na IOL a az kdyz se ti tohle nebude libit tak to zahrabat :>

charles (26.11.2004 16:00:34)

to je z bláta do louže. Já jsem chtěl internet na krátkou dobu, max. tak rok, protože se budu stěhovat.A protože mi do baráku nevede kabelovka, tak mi zbývalo jedině ADSL. A chtěl jsem taky minimalizovat náklady spojené s instalací, tak jsem využil té jejich akce za korunu. Samozřejmě, že jsem uvažoval o změně operátora, např. Contactel (měl 2x rychlejší a o 100 levnější paušál, 3GB za měsíc). Jenže já mám home-mini a to bych si musel změnit tarif. To by podle info z ČT trvalo min měsíc a další měsíc než by to mohl Contactel zapojit. A navíc se mi nechce platit za data navíc. I když jsem si to připojení nezařizoval kvůli stahování filmů a hudy, ale hlavně kvůli audio konverzaci do USA, tak stejně těch 250 MB za týden překročím jako nic. Internet v Česku stojí za nic. Rozumné připojení za přijatelnou cenu prostě neexistuje. S tím co jsem zažil v USA, kde jsem pár měsíců vegetoval se do nedá vůbec srovnat.

Zabar (26.11.2004 16:19:07)

ADSL neni omezene tarifem home mini. Muzes na tom ject ADSL od libovolneho operatora.

charles (26.11.2004 17:32:04)

Hmm, to je divný. Když jsem se o to zajímal. Tak jsem na narazil na větu, že musím mít tarif, který umožňuje výběr operátora, a to Home-mini neumožňuje. Tak jsem z toho nějakej zmatenej. A stejně rychlost 518 by mi tu neběhala. A Contactel nižší nenabízí.

Nargon (26.11.2004 17:36:02)

To si urcite telecom vymyslel pro sebe aby vydelal. Ale pokud si k adsl od jine firmy vezmes i sluzbu na volani, tak u telecomu home mini nestaci. Tohle ze mas i volani, myslim dela Tiscali, ale jistej si tim nejsem.

Nika (30.11.2004 20:13:56)

Kdyz jsem se pred rokem poustela do ADSL od Tiscali, presla jsem z Home Internet na Home Mini. V rijnu jsem ted presla k jinemu ISP, stale s Home Mini. Tim chci potvrdit, ze to neni teorie, ale praxe. Na ADSL staci minimalni tarif tedy Home Mini. Howgh :-)

Zwick (28.11.2004 14:36:39)

Hmm... tyto všechny vaše reakce mi připomínají, jak jsem si objednával ADSL... mám ho sice od Bluetone, ale zdržoval to Telecom, a volával jsem na prasekom.... Vypadalo to asi takhle: PÁTEK: No, ve středu předáme zprávu Bluetone, že vám mohou poslat modem, ate nvám přijde nejpozději v pátek.. STŘEDA: Volám na Bluetone, nic... Na telecomu mi říkají, že to budou vědět v pátek... PÁTEK: opět nic... .... Takto to trvalo asi 14 dní.... Nakonec jsem obdžel ADSL asi po 40 dnech (ve smlouvě bylo maximálně 21 dní) ... Když mi přišel modem, byl jsem štastnej.... PIC, a modem nefungoval, takže mi ho ještě museli měnit :( Prostě telecom... už se těším, až u nás bude xDSL

Zwick (28.11.2004 14:37:34)

40 dnech od odeslání podepsané smlouvy

es te be (28.11.2004 15:38:12)

ve smlouvě určitě nemáš napsáno že max.do 21 dnů bez nějakého dodatku že pokud to bude tech.možné , nechci žádným způsobem obhajovat telecom, ale když si půjdeš koupit jakejkoliv výrobek tak může být taky vadnej, a to že ti Bluetone něco nakecá tak jim to nemusíš všechno sežrat

Daemon (29.11.2004 12:42:07)

Divil by ses ale u Telecomu to není nic neobvyklého. To že jsem se dlouho nemohl připojit protože jsem čekal na rozšíření DSLAM jsem bral. Ale když mi potom 14 dni nejel net...k mojemu ISP ani nedošel požadavek na připojení...to mě celkem zarazilo. A telecom celou tu dobu tvrdil že je u nich vše v pohodě. Tak jsem se nas...štval a obědnal jsem si výjezd jejich technika. Ejha...po dvou dnech kdy měl borec přijet a ukázat mi že jsem hlupák a tady mám blbě to a to, tak najednou telefon od technika telecomu ať se zkusím připojit. A následovala i omluva že jsem nebyl připojenej do správnýho portu... Takže taková 14ti denní náhoda...hmmm tohle telecomu nespapam.

Zajda (30.11.2004 17:56:29)

Malá, ale důležitá poznámka. xDSL==rodina DSL technologií jejichž společným znakem je to, že umožňuje vysokorychlostní přenos dat přes dráty(měděné) mezi něž patří i ADSL To že modem byl vadný neni vina telecomu. To se může stát každému. Spíše je třeba hledět zda-li výměna je promptně vyřízena

Valach (29.11.2004 20:52:00)

Jojo, Rožnov pod Radhoštěm, stejný problém, už je to měsíc co jsem objednal a čekal a čekal a pak se dozvěděl že nejsou volé porty na ústředně a do konce roku to prý lepší nebude... Tak tu sedím na zadku a čekám a čekám . . .