Anonym (25.11.2004 15:05:01)
ty hry nevím kolik žerou, ale data co budeš posílat se tam s největší pravděpodobností počítat budou taky, většina ISP to tak mám, když se podívej u ISP na webu, jestli počítají data v obou směrech, ale nevím o ISP který by počítal jen jeden směr
Anonym (25.11.2004 15:05:48)
Pocita se vse co posles nebo prijmes. 3 GB budou stacit pokud nebudes hrat 24 hodin denne.
Rici (25.11.2004 16:18:17)
Pokud budeš jenom pařit a nesedět na DC++,tak Ti to stačit nejspíš bude.Já osobně žádný limit nemám,takže jsem Free
pcmag (25.11.2004 16:41:20)
Tak stačit ti to určitě bude,já např pařím skoro furt,na DC++ se taky občas juknu a ještě mi do limitu zbyde tak 0.5 GB
Flamer (25.11.2004 17:05:42)
Zalezi kolik hodin denne chces hrat;)... napriklad strilecka Painkiller zere v prumeru 50MB/s, coz by se veslo do tveho limitu 3GB cca 60hodin/mesic
Jinak jak tady jiz uz bylo napsano, soubory, ktere budes posilat se budou pocitat do toho limitu.
Oak (25.11.2004 19:07:23)
mno záleží taky, jak si tu hru nastavíš. Hraju q3 a při nastavení cl_maxpackets 125 mi drawping klesne na hodnoty okolo 18, ale zase to žere 9kB/s upload, což je fakt hodně. Když zvolim cl_maxpackets 100 drawping stoupne na hodnoty okolo 22 a už to žere únosných 5kB/s upload. Download je v obojím případě 2kB/s. Call of Duty i MoHAA jsou hry na enginu Q3, kde platí stejné příkazy, možná však budou větší datové přenosy, protože tam jsou rozsáhlejší mapy s více hráči... nevim.Výše uvedené honoty platí při nastaveních rate 25000 a snaps 40.
KeNoam (26.11.2004 07:20:50)
No, pokud se vejdeš, tak jen když nebudeš moc hrát, protože například CoD bere docela dost.
S Contactelem ping na českých serverech CoD +-50, MoH +-40.
Když stahuju minimálně a jen večer hraju (do noci) tak se stěží vejdu do 10 GB měsíčně.