Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Internet Expres Optimal

Internet Expres Optimal

tomy (12.1.2005 22:22:25)

Od 17.1 spousti Telecom Interenet Expres Optimal. Cena 799,- bez DPH, rychlost az 1 Mbit/s. Nevite o to neco vic. FUP a pod. Na telcomu zatim mlcej.

Anonym (12.1.2005 22:34:12)

A ty to vis odkud?

tomy (12.1.2005 22:42:39)

Prisel me k tomu letacek, ale moc toho nepisou.

Anonym (12.1.2005 23:14:07)

950 s DPH, to uz neni zas tak malo. Co limity, FUP, neni tam vubec zminka? Nebo nejaka adresa kde se daji zjistit blizsi informace? Snad tam neni jen napis Internet Express optimal, rychlost a cena? Nekdo tu psal ze FUP bude asi 3 GB, postupne snizovani rychlosti, pote 64/64. Nic extra - to je tak 12 GB na mesic, za tisicovku.. no neni to uz tak spatny, ale revoluce se taky nekona.

tomy (12.1.2005 23:29:52)

Aktivace za 1,- Pes je v tom ze chteji podpis smlouvy na 12 mesicu

Anonym (13.1.2005 11:45:55)

Paráda, konečně náhrada za mizernou službu od Nextry. U telecomu jsem se ptal, ta smlouva je sice na 12 měsíců, ale při předčasném ukončení služby zákazník doplatí pouze poměrnou částku z jedné tisícovky, kterou ušetřil na zřizovacím poplatku. Tedy budu-li chtít po půl roce odejít, zaplatím 500... To je super!

Anonym (13.1.2005 15:31:49)

No a proč už někde nejsou podrobnější informace o parametrech? To se musí všechno tajit do posledního dne?

Anonym (13.1.2005 23:35:19)

No a co tak zkusit zavolat na zelenou linku ČTc? Já jsem to zkusil a vím, že to je 1Mbps na 12 měsíců za paušál 799 Kč bez DPH, poslední měsíc je za paušál 1 Kč a zřízení je taky za 1 Kč, jinak platí vše co dosud a předčasná výpověď tady už byla popsaná. Jde to zřídit na zákaznickém centru, nebo telepointu. Na internetu to zatím není.

silenec (14.1.2005 14:59:01)

takze uz to jde zridit?

divan (14.1.2005 16:49:20)

Vzdyt se to tady porad opakuje - az od 17.1.

silenec (14.1.2005 19:39:08)

Vychazel jsem z vety "Jde to zřídit na zákaznickém centru, nebo telepointu. Na internetu to zatím není."

Anonym (20.1.2005 01:15:21)

No skutečně mě to zřídili na zákaznickém centru už toho 13.1.2005, samozřejmě pouze administrativně. Šok nastal až poté, když 17.1.2005 jsem dostal osobně od ředitele péče o zákazníky mail, že mi službu zřídit cituji: "... nemohla byt prijata z duvodu chyby v objednavce. Informace o chybe: ERR014: Pro zadanou telefonni linku jiz existuje ADSL sluzba. Prosime, zkontrolujte Vasi objednavku a provedte opravu vyse uvedene chyby." Konec citátu. Což byla zřejmě jeho reakce za vrácení Vánočního balíčku dne 28.12.2004 na telepointu, protože ač mám svůj modem, nebylo možné ze smlouvy odstranit závazek na zakoupení modemu od ČTc. No a pokud se mi tedy nepodaří opravit chybu ohlášenou počítačem ČTc pracovníkům téže firmy, což lze s pravděpodobností rovnou jistotě očekávat, mám doživotního zaracha na ADSL od kohokoliv.

tatik expres 512/128 (13.1.2005 06:35:02)

tak jsem volal na infolinku a je to nejakej pilotni program(baba taky nic moc nevedela)ale co me nasralo jestli je to pravda tak to pry pude jen pro nove zakazniky.zmena sluzby pokud uz expres mate tak je PRY!!! nemozna

Martin (13.1.2005 16:30:56)

Bylo by asi hloupy, aby stavajici zakaznici nemohli prejit na novou variantu. Nehlede na to, ze to zavani diskriminaci urcite skupiny zakazniku a to jeste vlastnich, coz je asi mozny opravdu jen v teto zemi. No, uvidime s cim prijdou.

pH (14.1.2005 00:00:48)

Zmena sluzby je neuveritelne komplikovana - puvodni Expres nebo IOL Broadband musite vypovedet, po uplynuti mesicni lhuty muzete objednat neco jinyho. Akorat ze po ukonceni puvodni sluzby zustane pry na nejakou dobu (dny, tydny?) "zablokovane" puvodni ADSL konto, dokud se "neuvolni", nejde objednat nova ADSL sluzba. Takze pauza v pripojeni mozna na par tydnu... Totez se tyka i zakazniku, kteri prechazeji k CTc od jinych operatoru.

Martin (14.1.2005 08:29:51)

No uvidime. Ja kdyz menil z 256 na 512 udelali mi to za 2 dny bez preruseni. Jasne, v ramci jedne sluzby, ale pokud mam IE od Telecomu a chci zase neco o Telecomu, tak mi nerikej, ze se to musi zrusit a znovu zapojit, tomu neverim ze je to mozny ani u Telecomu. Mezi jinym operatorem OK, ale v ramci jednoho? No uvidime.

Sergey (17.1.2005 16:23:35)

Bohužel to možný je, už jsem si to jednou zažil, takže když mi baba dnes zase rikala, že pokud chci Optimal, musim svoji stávajíci službu vypovědět, poděkoval jsem, že nechci. Když jsem 15.11 sluzbu rusil, trvalo skutecne zruseni do 22.12. Ve FAQ píšou, ze zvažují umožnení přechodu i pro stávající zákazníky, tak tiše doufám, že dostanou rozum.

Anonym (13.1.2005 11:52:49)

Nic převratnýho, bluetone to zavádí od ledne za stejnou cenu taky a FUP má 6G.

Anonym (13.1.2005 12:07:56)

A nějaké informace o tom najdu kde?

Anonym (13.1.2005 21:38:37)

www.bluetone.cz :-)

Anonym (13.1.2005 21:40:28)

Přešneji řečeno nemá to FUP, ale limit 6G pak platíš 40Kč/GB.

Anonym (13.1.2005 23:39:59)

Mno ja bych rekl ze s toho nic prevratnyho ani vylezt nemuze.Rozhodne je ale videt ze na to vetsina znas ceka jak na smilovani bozi, ze?Pokud teda zrovna nesedi v pracovni dobe na netu po 100Mb/s lajne a jen tak zbuhdarma nesosa jedno DVD za druhym na svuj suplikovej hadr a ostatni poucuje o tom ze ten telekom vubec neni spatnej a ze bychom na nej nemeli tak moc nadavat dyt oni za nic chudaci nemuzou.Ale ze ja si rvu vlasy pri cca 50Kb/s po aplikaci FUP a mam stazenou stezi pulku takovyho peknyho bijaku to uz kua nikoho do dele nezajima.Klidne budu platit dva litry mesicne za 1Mb lajnu nebu zrat ani kourit mozna prestanu i chlastat jen vypnete nekdo to zas..ny !!!!!FUP!!!!!

Martin (14.1.2005 14:42:39)

Pořiď si broadband jantare a žádný FUP mít nebudeš

Anonym (17.1.2005 15:09:39)

No jo chytroline ale za dva tacky zadny DSL 1Mbit bez FUP asi nesezenu.A jestli myslis broadband od CT tak to bych si musel trosku priplatit, ze?Nejde o to ze tam FUP je ale ze je spatne nastaveny.Kdyz mas doma 1Mbit lajnu tak to asi nemas na stahovani mailu,ze?No a jesli jo tak bud nevis co s prachama nebo ses hlupak.At se na me nikdo nezlobi ale 2GB se slusnou rychlosti tydne a smitec tak to je fakt trosku moc i na mou silnou naturu.S touhle rychlosti nemam kdyz se do toho vobuju za 3-4 hodky co resit natoz za tyden:))))) a potom uz si muzu opravdu tak akorat vyzvedavat maily.

Anonym (17.1.2005 16:54:13)

Pokud chces stahovat tri DVD za vecer, tak za usetrene penize (ktere bys jinak za ty filmy zaplatil v obchode) si muzes poridit nejake opravdu rachle a neomezene pripojeni! Nebo se pletu?

Anonym (17.1.2005 22:00:38)

Aaaa pan moralista.Jesli se nepletu ja tak jedno slusne DVD ma cca 4GB abych sosnul a neranila me pritom mrtvice tak na to teoreticky potrebuju 14 dni(fakt je ze ta doba bude kratsi pokud budu sosat FUP neFUP.No necham polemizovani a vratim se k tomu co sem chtel rict.Tak to mame jedno DVD kolem prumer 600Kc a ja si sosnu do mesice tak max 3 to mame 1800 a to furt neni na poradnou lajnu.Vis co radsi toho nech......

WIFI (17.1.2005 22:04:26)

:-)) Ctes mi z duse!

Anonym (17.1.2005 22:42:00)

Co ja bych dal za WiFinu nebo kabel.

Wifi (17.1.2005 22:47:18)

Nechci drazdit, ale mam WIFI za 400/mesic bez FUP, bez dat limitu, 512/128....Prej a bude ti prano. Ale stejne bych radeji draty. Kabel nehrozi a tak budu cekat az bude za rozumnou cenu nejake xDSL.

Anonym (17.1.2005 22:52:51)

Ja sem takovej krupan z dediny a sem nez se dostane TELENOR tak do te doby zezloutnu a na cele se mi udelaj tri modrozeleny pruhy :))) A pak ze EU podporuje rozvoj Inetu v mensich regionech.No vlastne ona ho podporuje ne prikazuje a to je rozdil, ze?

Wifi (17.1.2005 23:06:12)

:-)) No tak to asi bude. Oni nejdrive vysosaji veskere mozne dotace na rozvoj komunikacnich technologii z fondu EU, daji to telekaci na pilotni projekty (viz INDOS) a ve finale se verejne zjisti, ze to jede jenom tam, kde "zluty pes" docura... Ale jsem uplne stastny, ze manazeri z CTc maji nadprumerne platy... Oni si to URCITE zaslouzi, za to, co nedelaji.

Sergey (18.1.2005 01:01:03)

Co se týká projektu Indoš, tak na tom Telecom moc nezbohatl, ponevadž s ním byly spojeny vysoké investice do rozšíření infrastruktury. Zato Autocont, který dodával veškterý HW si určitě přišel na své.

Wifi (18.1.2005 19:49:00)

No ja mam jine zpravy... Ale Autocont se tam urcite nabalil pekne. A stejne konektivitu dodava jenom Telecom a urcite ne zadarmo :)

Anonym (19.1.2005 06:49:28)

tak o tomhle něco vim, ta konektivita neni zadarmo, to ne, ale supr balik to teda neni, ty infrastruktury co museli postavit....to taky neni zadačo

Anonym (19.1.2005 07:52:51)

Vetsinu postavily za nase penize i kdyz nepopiram nasledne investice po 89 z jejich kapsy,ale pater dostaly zadarmo.

Anonym (20.1.2005 07:21:43)

co porad kazdej operujete s infrastrukturou pred rokem 89.....to je uz takovejch 15 let.....kolik myslis ze z tech kabelu a ustreden jeste funguje? myslis ze pred rokem 89 byl nejakej indos?

Sergey (20.1.2005 14:30:35)

Přečetl sis, na co reaguješ? Kdo co psal o r.89? Probuď se a přečti si to znovu.

Wifi (20.1.2005 20:23:26)

Tak tak, jde o to, ze CTc (stat?) stale zdime z obycejnych lidi prachy kde muze. Ted ma sice par "vyhodnych" nabidek, ale za cenu casovych zavazku. Takze se muze prihodit ze od cervna snizi ceny na 512/128 taky na polovinu a potom budou nadavat ti, co maji IEO s rychlosti AZ 1024(uvidime kolik to pojede v realu)

Anonym (21.1.2005 06:56:00)

mozná, kdyby ses obtezoval ty příspěvky přečíst všechny, tak bys na to možná i přišel....

Anonym (14.1.2005 10:45:38)

To je všechno hezké co tu píšete ale co FUP či datové limity??? Kolik se dá přenést za týden či měsíc tou rychlostí???

Anonym (16.1.2005 22:21:44)

Jak je to s FUP??? Je to snad stejné jako u IE 1024/256??? Asi těžko že, tak v čem je ten háček???

Martin (17.1.2005 12:18:59)

Tak uz je to na jejich webu. Parametry uplne stejne jako dosavadni 1024/256, cena 799 bez DPH, FUP totozny jako dosavadni 1024/256, tedy po 1GB dat na 512/128 a po dalsim GB na 64/64, tedy 2GB slusne rychlosti. Prozatim dostupnost jen pro nove zakazniky, migrace mozna pozdeji. Musim rict, ze tou dostupnosti jen pro nove zakazniky me telecom dost rozcilil a zvazuju ukonceni sveho dosavadniho IE a prechod na telenor. Prozatim jsem se k tomu neodhodlal. Nevyhoda je, ze je to za technto podminek za rok a pak je otazka co bude.

Farmer (17.1.2005 12:24:48)

Ze to je jen pro nove zakazniky, to me taky stve, ale ve FAQ stoji, ze moznost prechodu z jine sluzby se pripravuje. BTW: jak muzes premyslet o prechodu z IE na Telenor? Jak bych mel tu moznost, uz bych tam byl:)

Martin (17.1.2005 12:31:28)

Ja tu moznost ted nove nejspis mam :-) Ale to mas tak. Na netu jsem celkem zavislej, tedy ve smyslu, ze ho potrebuju i k pracovnim ucelum a malinko se obavam, ze kdyz zrusim telecom a pozadam u Nextry o telenor (mam na mysli prozatim 512K), tak se mi muze stat, ze najednou nebude volno na DSLAMu, nebo, ze zjisti, ze to z nejakeho duvodu nejde apod. Mesic bez netu bejt muzu, ale vic uz je problem. Krome toho ted nejak nevim, jak dlouha je u Telecomu vypoved.

Martin (17.1.2005 12:59:01)

Jeste dodam, ze alespon prozatimni bezprolemovost IE me zrazovala od prechodu. Zatim to zvazuju. FUP u IE je na houby, ale zase tak moc nestahuju, takze jsem se asi za 5 mesicu co to mam jen 3x dostal na zpomaleni. Krome toho silenyho FUPU me ale potesuje stabilni rychlost, dobre pingy a docela i spolehlivost. Nextry se celkem bojim. Zatim je ta jejich telenor varianta docela OK, ale obavam se zapnuti agregace a obecne kvality toho pripojeni, zejmena stability a rychlosti. Na nextru tu neni moc dobra odezva. Ten IE optimal se mi libi, ale sere me ta nemoznost na to prejit. Tech 12 mesicu by mi nevadilo. U nextry je smlouva taky na 12, coz je pritom, ze s ni nemam zkusenosti dost na houby.

ravo (17.1.2005 13:17:39)

Nikde se nic nepíše o nějaké smlouvě na 12 měsíců. Jediné, co je na stánkách telecomu napsáno je tohle: "Pilotního provozu se může zúčastnit každý nový zákazník, který podá objednávku služby v období 17.1. - 17.4.2005. Pilotní provoz trvá 12 měsíců od aktivace."

Martin (17.1.2005 13:25:14)

No tak to myslim, ze ta cena je platna jen tech 12 mesicu a pak to muzou klidne zdrazit, pokud to chapu, tak se to na tech 12 mesicu podepisuje a ten posledni je za 1 korunu. Zatim to ale neni treba resit, neb jsem jiz BOHUZEL zakaznik telecomu. To je ale zvracenost.

Ravo (17.1.2005 13:42:52)

Já to chápu tak, že nic nepodepisujš a pokud to těch 11 měsíců vydržíš, tak dostaneš dvanáctý zadarmo. A zdražit po 12 měsících? No to snad ani žlutý mor už nedokáže. Dneska cokoliv podepsat na 12 měsíců je neuváženost, protože se ti pak po 6 měsících může stát, že budeš platit za něco 2x tolik, než někdo, kdo nevyužil nějakou "supervýhodnou zavazující nabídku" a prostě si počkal až se pohnou ceny směrem dolů...

es te be (17.1.2005 16:31:52)

nemáš pravdu, pokud se upíšeš na 12 měsícu tak máš zvýhodněnou cená 1 Kč jinak 990 Kč, pokud zrušíš v tomto období : příklad za 6 měsiců pak cena kterou doplatíš je 990/12*6 takže nemáš co ztratit

Anonym (20.1.2005 01:50:03)

Teoreticky by to tak mělo být, nebýt toho slova "pilotní" a nových k tomu vydaných podmínek a nebýt praktických zkušeností s obstrukcemi při rušení zapojeného ADSL. To pak je o něčem úplně jiném.

Smoker (17.1.2005 14:16:33)

Jo, je to nehoráznost od telecomu, že to neudělají i pro nové zákazníky. Sice mi dneska taky na infolince řekli, že se to teprve připravuje a že v budoucnu to snad bude možný, ale stejně. A taky jsem na Tom podobně jako Martin, že jsem závislý na netu i pracovně. Mám sice jenom internet broadband 512/128 3 gb limit, ale potřebuju i dobrou rychlost, takže sem tam se mi stane, že překročím, ale jenom o ty 200, víc ne. Do expresu jsem nešel, protože mně tam štve ta fup, myslím u 512, ale pokud by byla možnost internet expres optimal, tak bych taky přešel. Ale takhle? Nebudu přece kvůli tomu rušit net.

Smoker (17.1.2005 17:05:11)

Omlouvám se, v předchozím přízpěvku jsem napsal ravinu, že to neudělaj i pro nové zákazníky.:)) Mělo být pro staré.:))

Anonym (17.1.2005 14:39:31)

A co ti brání ukončit smlouvu a sepsat novou?

Martin (17.1.2005 14:43:58)

Rusit sluzbu kvuli zavedeni nove mi prijde zverstvo, nehlede na to, ze ten net celkem potrebuju. Jak rikam, pokud to umozni i stavajicim, asi do toho pujdu, ale jeste uvidim. Jsem docela spokojen s kvalitou sluzby (krome FUP) a z Nextry (telenor) mam do budoucna trochu strach, nehlede na tech 12 mesicu upis.

Farmer (17.1.2005 16:08:24)

Ja bych do toho taky rad sel. Psal jsem telecomu jak to bude s prechodem z jine sluzby. ZPRAVA: Dobry den, chci se zeptat, v jakem casovem obdobi bude mozene prejit ze sluzby Internet Expres Start 256/64 na sluzbu Internet Expres Optimal. Dekuji ODPOVED: Bohuzel migrace zatím není povolena. To by jednoho draplo, co to je za odpoved? Asi odmigruju to teplych krajin.

MARTIN (17.1.2005 16:11:16)

Nejlepsi je, ze podle zive.cz na tiskovce prej rikali, ze prechod je za 1kc, tak nevim :-(

Anonym (18.1.2005 09:14:09)

Známej z telecomu mi říkal, že při úvazku na 12 měs odpadne placení posledního měsíce (je za 1 Kč)a zřízení je za 1 kč a je možne odstoupit kdykoli, pak se ale plati poměrná část zřizovacího poplatku (je za 998 Kč....nebo tak nějak) a plnou cenu za poslední měsíc.....tedy celkem žádné riziko

Muf (19.1.2005 19:58:45)

a samozřejmě zjistíš během tohoto měsíce jestli maji volno na dslamu

Muf (19.1.2005 19:55:04)

ale vždyť máš možnost měsíc je výpovědní lhuta u čtc behem tohoto měsíce si zřídíš telenor k 1.x.x a máš vyhráno ...takže není co řešit

Farmer (20.1.2005 08:32:52)

To je vsechno moc hezky az na ten malej, nepodstatnej detail, ze bydlim v lokalite, kde telenor svy DSLko nema a dlouho asi mit nebude :)

zk. (20.1.2005 12:04:01)

Z toho si nic nedelej. Ja sem na tom zrovna tak. A mimochodem nevite nekdo kde najdu mapu pokryti telenoru?? nebo jejich plan do budoucna??

Anonym (20.1.2005 13:16:24)

http://www.telenornetworks.cz/produkty/xdsl/pokryti.php nic jineho neni

Martin (20.1.2005 08:42:17)

To neni tak uplne pravda. Nemuzes pozadat o novou sluzbu dokud neni ta stara skutecne zrusena. Osobne overeno u Nextry, takze maximalne zrusit telecom, pockat az to opravdu zrusi, potom teprve objednat Nextru (telenor) a cekat 2 tydny nez to zapoji. To je ten nejidealnejsi scenar. Problem ale je, ze ja Nextre moc neverim, ted to beha pekne, ale kdo vi co bude za nejaky cas. Telecom mi beha OK, pokud prejdu na Optimal, tak mam vlastne 8GB za mesic, protoze mam kazdy tyden 2GB slusnou rychlosti, tedy 1GB 1024 a 1GB 512. To je ve finale stejne jako Nextra 512/128 na Telenoru kde by mel byt 8GB fup az ho zacnou uplatnovat. Faktem je, ze pokud by telecom zvysil u svych sluzeb fup na 128/128 pak by to byla dost pohodova sluzba. Myslim expres a nebo optimal.

es te be (20.1.2005 09:10:32)

a ví někdo kdy se začně u TN uplatňovat FUP a jak bude nastaven ?

Anonym (20.1.2005 11:15:09)

Vi. 64/64 po preneseni 8GB (512) nebo 30GB (2048). Pokud si zpalatis dalsi data pojedes dal plnou rychlosti.

Joli (17.1.2005 14:30:32)

Všimli ste, že se zvyšil počet stažených dat u obyč. expresu 512/128 ???2,5 GB na týden při rozumné rychlosti, tedy 10GB... Optimal má 1024/256, ale pouze 2GB na týden :D, místo aspon 5GB. No fuj ;).

Martin (17.1.2005 14:45:08)

Nikde nevidim, ze by zvysili objem u stareho 512/128????

Anonym (17.1.2005 22:03:43)

Tak se divej pak tlachej

Anonym (18.1.2005 09:10:23)

nesmysl, je tam porad stejnej limit, je na strankach optimal je neco jineho viz hxxp://www.telecom.cz/internetexpres/optimal/fair_user_policy.php a pro normalni expres hxxp://www.telecom.cz/internetexpres/fair_user_policy.php a ted povidej

Dev (17.1.2005 14:39:00)

No jo no...a kdyz jsme uz u toho tak jake to bude na hry???Co pingy??Budou lepsi nez u IE 512 ???? Co si o tom myslite ???

Mark (17.1.2005 15:19:58)

Podle me telecom neudelal zadny vyraznejsi krok,aby mohl konkurovat kabelum apod.. Je to jen takove nemastne neslane zamaznuti,ktere nic nevyresi. Akorat to nalaka par magoru. Ten kdo ma ve svy lokalite kabel,tak na DSL ani nepomysli.Leda,ze by to byl clovek s vaznou dusevni poruchou. Co nam tedy prinesl? -Za cenu 512/256 nabizi 1megabit.Pri stejnem FUPU. -Je to jen pro nalakani novych zakazniku. Na starsi se zatim kasle. -Zmirenni FUPU u 512/128. o 0,5giga na tyden. ----------------------------------------------- Podtrzeno secteno,na jedne strane radost,ze telecom alespon neco udelal. Na druhe strane vztek,ze udelal tak malo.

Nasrany uzivatel IE (17.1.2005 16:12:30)

Jste si jisti tim zvysenim limitu u 512/128 IE ?Nasel jsem vyssi limity jen u sluzby Internet Expresu Optimal 512/128.Ze by dalsi tarif ...?

es te be (17.1.2005 17:20:12)

tak mám nové info migrace možná od 14.2. tak se někteří můžou těšit

Farmer (17.1.2005 17:38:52)

Kde jsi se to dozvedel?

es te be (17.1.2005 17:59:12)

:-))

tatik (17.1.2005 18:01:32)

jestli je to pravda stou migraci tak ti libam nohy:-)) a nebo radeji ne:-)) je to nejakej dobrej zdroj?

es te be (17.1.2005 19:55:03)

muj zdroj je 100% ale víš že možný je všechno ale tohle je fakt potvrzená informace

tatik (17.1.2005 20:01:49)

dik moc:-))

es te be (17.1.2005 20:19:19)

ted jsem s nima mluvil říkali že kromě migrace s 256/64 na Optimal budou všechny migrace zpoplatněny 990 Kč :-((( nic moc

tatik (17.1.2005 20:56:58)

co uz nadelame:-(( porad lepsi jak nase olomoucka kabelovka od ktere jsem utekl 599kc 128/64 mesicni limit je 0.5gb!!!!!!!!!!

es te be (17.1.2005 21:48:28)

tak to máš pravdu tam co bydlím já žádnej kabel není tak jsem rádi i za ten expres

Farmer (17.1.2005 22:34:40)

A migrace z 256/64 nebude zpoplatnena, nebo vubec nebude mozna?

tatik (17.1.2005 22:38:10)

mela by byt nulova

Mark (20.1.2005 14:44:24)

Jde o to,jak daleko jsi od ustredny.

ji (17.1.2005 22:56:29)

Tak ted me zase dostali ted nevim jestli prejit k telenoru nebo si nechat 512 pokud to pujde prejit na optimal 10GB by asi stacilo

ales (17.1.2005 23:01:28)

a tys tam volal ze pude mozna zmena?dik

Anonym (17.1.2005 23:03:09)

Jakejch 10GB kua o cem to mluvis clovece.Je tam prece fup ne?1064 1GB 512 1GB a 64 slus konec hotovo smitec dohrano dostahovano proste konec uz to muzes vypnout a jit spat protoze s timhle uz se neda delat v podstate nic!

tatik (17.1.2005 23:05:17)

2x4=8GB A TY 2 NEJAK NA TU 64 UDELA:-))

Anonym (17.1.2005 23:07:14)

Jedine tak, ale kde na to ty lidi chodi.

JI (17.1.2005 23:14:52)

myslim mesicne to co pises ty je 8 GB ale kdo je dal nez 3.4 km muze mít 512 s fupem 1.25 512 1.25 256 pak64 coz je 2.5 GB tydne krat 4 je 10GB aspon tak je to napsany u telecomu kua

Anonym (17.1.2005 23:28:44)

Uz te chapu.No kazdej na to deme z jine strany.Kdyz se v tom takhle vyznas tvoje vec.

JI (18.1.2005 00:08:33)

jeste tak mimochodem u nextry 512 bude od brezna fup 8 GB a u 2000 30 GB to tu ale asi nepujde kvuli vzdalenosti

Hellio (19.1.2005 19:46:09)

Bohužel musím potvrdit...dříve když jsem měl IE start a obědnaval jsem zboží přes net,tak vsechno hrozně dlouho trvalo věc kterou bych jinak vyřídil za 3 minuty jsem musel dřepět 15-20min jen kvuli tomu že je fup tak nizký...proč proboha pro pohodlnou praci neexistuje fup alespon 128/128....někdo to zase bude komentovat slovy ''vzpomeň si jaké to bylo na vytacené lince,tak nemel'' ale bohuzel(bohudík) tato doba je prostě pryč technologie jde dál,tak by ta služba měla trochu vypadat....k čemu je nám rychlost 1024/256 když by nám bohaťě stačilo 256/64 bez fupu nebo při nejhorším 192/64 jako to bylo dříve.....a myslím si že cena 700kč bez dph by u takovéto služby i v dneštní dobe byla relevantní....dejme tomu máte děti ty hraji třeba večer hry na pc,nebo stahují dejme legální data s ruzných českých serveru přijdu večer po práci k internetu a když vidím jak se pomalu stránky načítají,tak je mi blbě a to nemluvím,když výjde nová distribuce linuxu...nemám co dodat holt čtc to vzal ža špatný konec... už mám telenor cca 3 měsíce a musím řici že varianta 1:40 512/128 meomezeně za 1300 s dph je plně dostačujici na celý měsic i na linuxe apod....a zádný týdny a sestupování rychlosti,kdo si tohle mohl vymyslet to teda netuším....

ji (19.1.2005 21:55:42)

Ted je telenor do brezna bez fup pak bude u 512 8 GB potom 64 nebo prikoupit data

Spachal (18.1.2005 01:52:38)

Takze informace pekne pohromade, dle telefonatu na infolajnu CTc .. * Tarif Optimal bude mit jen jednu rychlost, 1024/256. Nejak jsem pak nepochopil ty dva grafy FUP na jejich strankach, ale budu prepokladat, ze 1GB > 512Mbit > dalsi 1GB > 64kbit * cena je 799Kc bez dane/mesic, k tomu tarif universal 280Kc bez dane/mesic, suma sumarum pro mne jako firemniho zakaznika 1.286Kc s dani / mesic. Coz je velmi slusne, protoze ted za cenu prakticky totoznou jsem mel 512/128 s limitem 0.5GB/tyden .. * aktivace mozna jen pro nove usery, pro ty, kteri chteji prejit z jineho dsl reseni od CTc, je migrace mozna az po 14/02 * cena za migraci dvoji, bud zadara pri uvazku 12 mesicu (jak jinak) anebo 990Kc bez uvazku Takze kdyz to sectu a podrthnu, za stejne prachy mam dvakrat lepsi sluzbu, coz ocenuji :) .. (jak rychlost, tak limit). Pro lidi co maji ted 256/64 to uz muze byt pri lehce vyssi cene jeste zajimavejsi nabidka .. Co dodat? Zlate kabelovky ;), kdyby nezlepsily konektivitu a cenu, prirodavi kdy by se CTc k tomuto kroku rozhoupal .. To ze maji lepsi sluzby nez adsl me proste netrapi, v KV neni jedina kabelovka schopna nabidnout krome tv i data, takze tohle je asi nejprijatelnejsi kompromis cena/poskytnuta hodnota. S IExpress 512/128 jsem byl doted spokojeny, doufam ze se to bude jen zlespovat :) ..

Mark (18.1.2005 15:10:51)

Kabel je lepsi ve vsech ohledech. A jestli ty mas moznost jit do kabelu a jdes radej do adsl,tak si hlupak,nebo zamestnanec Telecomu.

Anonym (18.1.2005 15:27:33)

"v KV neni jedina kabelovka schopna nabidnout krome tv i data"

tatik (18.1.2005 15:31:19)

v olomouci je super kabelovla maj supr net 128/64 jen za 599kc a mesicni limit je 0.5GB!!!! a kdyz srovnam tuto kabelovku a expres tak hadejte co asi vyhraje?:-))

Mark (20.1.2005 14:43:08)

Pardon,unahlil jsem se.Nevedel jsem ze v jinych uzemne samospravnych celcich je kabel tak desivej.

Rhino (18.1.2005 20:29:01)

Neříkej o někom, že je hlupák. Já osobně využívám IE 512/128. za 3/4 roku užívání jsem zaznamenal 1 výpadek a rychlost mi jede stabilně na 425kbs/s. FUP zdaleka nevyčerpám. Čili max. spokojenost. Nádherné odezvy, prostě báseň.

Wifi (18.1.2005 21:01:02)

Nechci prudit, ale ta rychlost neni 1024 a basta. Pokud nebudes mit technicky vhodnou linku, tak jenom 512 a za stejne penize. Proto je na webu IOL ten graf dvakrat, pro 1024 a 512.

Anonym (18.1.2005 21:05:50)

Ale jednou tolik FUP . . .

Wifi (18.1.2005 21:11:12)

To netusim. Nejak me FUP netlaci, ale u CTc je to nejaky tydeni limit podle rychlosti ne? Takze jestli mas 512 tak te po 0,5GB stahnou na 256 a po dalsich 0,5GB na 128 a potom uz jenom 64???

Sergey (18.1.2005 22:25:35)

Je to divny, protoze podle CTc mam v tomto cyklu preneseno 0.954 GB a uz pul dne jedu jen 64/64.

Wifi (18.1.2005 21:20:56)

Tak normalne jsem asi mimo. Dopoledne jsem se dival na web IOL, a tam je jina tabulka nez na telecomu. FUP u 512 IEO je po 1,25GB a na webu iol je po 0,5GB. Ja to nejak nechapu :-/

Martin (18.1.2005 09:16:36)

Telecom je ale opravdy neuveritelnej. Jediny duvod proc to nazyvat pilotnim testovanim je ten, aby to mohli omezit jen na nove zakazniky. Zadny dalsi duvod to mit nemuze, protoze je to uplne stejna sluzba jako dnes nabizeny 1024/256 za 2000 s universal tarifem. Klasicky model telecomu, abysme to mohli nabidnout jen novym zakaznikum a par jich pritahli, tak to nazveme testovacim provozem, sice stejnou sluzbu mame v normalnim provozu uz rok, ale takhle nikdo nemuze rict, ze nekoho diskriminujeme. Nechapu, proc to ma byt testovani jen pro nove zakazniky. Holt telecom.

technek (18.1.2005 20:16:12)

co dodat, at mi nekdo vyvrati ze jsou to jen vy**cane ku**y :-)

Anonym (18.1.2005 10:58:46)

Takže myslíte že po 14.2. bude jedno jestli mám 256/64 nebo 512/128 a ta migrace bude za stejné prachy???

Wifi (18.1.2005 20:19:44)

Ja mam nejake info, ze migrovat pujde jenom z 256 Internet Expres. Takze nevim nevim

tatik expres 512/128 (18.1.2005 20:22:41)

po 14.2 pujde migrovat z jakekoliv sluzby od CT a konec!!!!

Anonym (18.1.2005 20:25:12)

A bude to za stejné peníze??? Ať je zo z 256 nebo 512...

tatik expres 512/128 (18.1.2005 20:26:17)

zalezi jestli se upises na rok nebo ne:-))

tatik expres 512/128 (18.1.2005 20:27:16)

jinak po 14.2 si to muzete samy zmenit primo z webove aplikace

Anonym (18.1.2005 20:28:01)

To bude paráda...

Wifi (18.1.2005 20:40:00)

A to mas informaci z Telekomu?

es te be (19.1.2005 11:14:54)

migrovat můžeš z jakékoli služby jen z IE 256 to bude zadarmo, ze všech ostatní za 990 Kč a žádnej závazek pokud budeš migrovat nelze

Anonym (19.1.2005 13:22:08)

Je tam zvyhodnena cena kdyz upises svou dusi na 12 mesicu.

es te be (19.1.2005 14:00:41)

co vím já tak se upsat nejde zaplatíš tu cenu 990 Kč kromě tedy 256

Anonym (19.1.2005 16:37:29)

Fakt jooo??? Tak to mám asi rači ještě chvíli trpět na té 256... Za 990 Kč no neber to, kde ušetříš tam ušetříš, že jo? :)

es te be (20.1.2005 08:05:08)

omlouvám se! pokud se upíšeš tak i ta migrace je za 1 Kč fakt sorry