Smoker (24.1.2005 04:16:10)
Přesně tak, mně to dělá taky, jednou se mi stalo, že jsem tamměl za půlku měsíce staženo a odesláno 45 gb. Okamžitě jsem volal na technickou podporu, na tu bezplatnou a tam mi řekli, že do hodiny mě bude kontaktovat technická podpora. Taky že jo, do hodiny mi volali a řekli, že mají nějaký problém s tím měřením, ale že se nemusím bát, účtovat mi to nebudou. Potom jsem se tam díval další den a data odpovídaly tomu, co jsem naměřil přes traffic meter. Jindy se mi zase stalo, že se mi špatně připočítávaly data, měl jsem stažených třeba už 500 mb a pořád na user.iol.cz nic. Tak jsem tam zase zavolal, opravili to a už od té doby v pohodě. Mám iol broadband 512/128 3 gb limit.
Lukáš (24.1.2005 23:21:05)
Nejsi sám, mám úplně stejné problémy s nima. Moc dobrou reklamu jim to nedělá. Prý technici už pracují na jiné verzi měření dat.Myslel jsem si, že taková firma si může dovolit zaplatit opravdové odborníky, kteří to umějí nastavit, ale asi to tak není. To už já mám na naší síti lepší řešení než oni a dokonce to měření u nás pro každého běží online a navíc hezky pěkně v grafu a přesně.
Saper (25.1.2005 03:21:14)
Tak uz volali a vyjadrily se stejne jako u Smokera.
Anonym (25.1.2005 09:35:37)
a zvládne to tvoje resení provoz pro 100 000 lidí?
Lukáš (26.1.2005 11:24:56)
Ne toto moje řešení nezvládne tolik lidí, já ani nepsal,že to dokáže, ale vím,že se podobné online statistiky přenosu dat, dělají třeba u jednoho poskytovatele na Slovensku, takže to technicky řešitelné je!