Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > IE Optimal

IE Optimal

Jaroslav Patocka (3.3.2005 13:51:50)

Jake mate zkusenosti s kvalitou Internet expres optimal od Ceskeho Telecomu? Jaka je prumerna realna rychlost varianty 1024/256? Jak stabilni je pripojeni? Dekuju vam za kazdou vasi reakci. S pozdravem Jaroslav Patocka

silenec (3.3.2005 14:10:37)

20-30ms, prumer 24ms, stahovani 110kB/s v podstate stabilne,nejde to pod 100kB/s

tatik expres 1024/256 (3.3.2005 14:23:03)

potvrzuju slova silence:-)) pokud nepresahnes limit 2 gb tydne tak je to super pokud to prejedes tak rychlost 64kb ale ping zustava stejny takze enemy teritory se da nadherne hrat:-))

Vašek (3.3.2005 14:53:51)

Běhá to fajn, akorat to tak 1 denně spadne. Když sem měl Expres 512/128 padalo to 1 za 14 dní. Možná v tom ale není souvislost.

Jaroslav Patocka (3.3.2005 17:00:20)

Dekuju vam vsem za vase prispevky. V soucasnosti mam jiny druh pripojeni a mam vypadky nekolikrat za den, takze se poohlizim po jinych moznostech. IE Optimal mi prisel jako ferova nabidka ceny a vykonu. Ale jde mi hlavne o spolehlivost. Doufam, ze se i dalsi lide podeli o svoje zkusenosti. Jeste jednou dekuju za vase reakce.

Jack Sharp (3.3.2005 21:12:02)

Dobrý den,pokud nemáte možnost kabelové televize,je pro vás adsl správné řešení...možná bych doporučil spíše eurotel data speed nonstop...Je to prakticky stejná služba,ovšem na ni neni v současné době aplikována FUP...Podotýkám v SOUČASNÉ... Dotazy na E-mail S pozdravem Jack Sharp IT manager

Jaroslav Patocka (7.3.2005 17:14:02)

Dekuji vam jeste jednou za vase podnety. Mam bezdratove pripojeni a o ADSL zacinam cim dal tim vic uvazovat. Chtel jsem jen vedet jestli bych zmenou zpusobu pripojeni nepresel jen s deste pod okap co se tyka kvality a stability pripojeni. Skoda ze tato diskuze uz zmizela z hlavni obrazovky a tak uz dalsi lide nebudou pravdepodobne reagovat. Dekuju vsem kteri se vyjadrili. S pozdravem Jaroslav Patocka

Pavel (12.3.2005 09:41:48)

Neboj se toho je to fakt lepsi jenom si proboha neber USB modem

Anonym (13.3.2005 03:10:06)

co je na usb modmu spatnyho?Na lan modemu bude lepsi ping?Nebo vo co de?

Anonym (14.3.2005 07:43:32)

na LAN modemu bude skutečně nepatrně lepší ping, ale hlavně ti LAN modem nebude zatěžovat procesor a dokážeš s ním podstatně více síťových věcí (většinou mají integrovaný router)

Jaroslav Patocka (15.3.2005 23:03:19)

Diky za radu. Vubec jsem o tom nevedel, ze to takhle je. Jeste jednou dekuji.

pk. (25.3.2005 20:46:02)

Vašo už si to konečne pořid. Nic lepšího u nás stejně není. Vídím že na této diskusi jsou lidé kteří tomu rozumí a tak doufám že nebude vadit otázka mimo mísu. Mám modem Asus TI4631 a nemám tušení jak ho nastavit abych mohl být Aktiv na DC++. Děkuji za rady.

jan (27.3.2005 16:34:57)

Mam ten samy modem a udelal jsem to takto. V nastaveni modemu vyber Advanced->Port forwarding. Pak User->New a vytvor si tam pravidlo: LAN IP das adresu tveho PC (standartne asi 10.0.0.1), protokol vyber TCP,UDP a pak tam jsou tri pole pro porty(Start, End, Map), ja jsme do vsech dal stejne cislo (treba nake mezi 6000 a 7000), pak dej Apply, pak jeste "soupni" to pravidlo mezi Applied Rules. Potom dej jeste v tom Tools->Sys.commands->Save All(ale to asi znas). No a potom v DC++ vyberes activ, IP adresu das tvou verejnou adresu(je videt treba zde: Status->Connection Status) a do policka port das cislo toho portu co jsi vybral. A melo by to fungovat. Obecne je ten postup popsanej na stankach tech DC HUBu..... Cau

Anonym (17.3.2005 11:10:49)

co je to lan modem? Lan modem muze bejt klidne i USB modem. LAN-local area network. Teda lan muzu mit s cimkoliv pres cokoliv ale ethernet je jen jeden

Anonym (17.3.2005 12:03:44)

Dobře, uznávám, že ta formulace nebyla úplně přesná, ale domnívám se, že pro tento příklad dostačující a pochopená. Formulace ADSL modem s rozhraním (nebo rozhraními) Ethernet je zcela jistě přesnější. Pak bychom se ale mohli začít i bavit o jednotlivých normách a obecně slovíčkařit a z této diskuze by se stalo na internetu tak časté "skladiště" flamu

Pavel (14.3.2005 09:36:38)

Proc asi myslite ze vam porad ty USB vnucujou protoze to nikdo nechce tedy ti kteri tomu rozumi a navic jenom mensi problem z USB a win jdou na drzku je tak hluboko v systemu ze proste to neni vhodne na stale spojeni ... usb beru jak nahradu za dialup

Anonym (18.3.2005 21:23:44)

Nebude to třeba v ceně.USB 1000,-. Router 4000,-

ADAM (13.3.2005 09:00:23)

mám usb a zatím to jede super well 8000

anonym (10.4.2005 12:02:09)

Tak to máš štěstí

Ozzy (11.3.2005 06:32:18)

Zdravím, údajně Eurotel data speed má šílené kolísání rychlosti-máte nějaké poznatky v tomto směru?...díky....Nashle....

Happy (9.3.2005 22:32:37)

jaroušku jestli ti 1024/256 připadá jako ferová nabídka tak si přečti tohle: např ve švédsku TeliaSonera 24mbps ADSL2+ za 1500kč, nebo francie Neuf Telecom 8mbps za 500kč a frčíme dál japonsko 44mbps ADSL2++. Takže furt se jedná o férovou nabídku v dobrém poměru cena výkon, ha ha ha

Anonym (10.3.2005 00:20:28)

Tak se odstehuj ty chytroline, to by tady jinej mohl napsat, ze v Africe krovaci pouzivaji kourovy signaly a zerou se navzajem.

Withman (10.3.2005 01:51:26)

LOL, ty si chytrej...pokud si chce ČR říkat vyspělá země EU, tak musí dokázat nabídnout kvalitní, rychlý internet za dobrou cenu...neříkám, že to co máme je špatné, ale snad nejhorší z celé EU, i to Slovensko má lepší přístup k netu než my, a to je už co říct... BTW. neříkej mi, abych se přeetěhoval, či tak podobně...

Jaroslav Patocka (11.3.2005 15:34:28)

Dekuji za vase reakce. Ja uz dva roky mam bezdratove pripojeni s garantovanou rychlosti 170 kb/s za 2 000 Kc mesicne. Rychlost skutecne je stala, nekolisa, mam neomezeny prenos dat, ale zlobi me v posledni dobe caste zavady na bezdratove jednotce, kdy jsem ji musel i nekolikrat denne restartovat. Po restaru zase internet bezel v poradku. Ale ta rychlost uz mi nyni v soucasne dobre prijde nizka a cena vysoka, proto jsem v uvodnim clanku napsal ze mi nabidka Telecomu 1024 kb/s za 1 000 Kc mesicne prijde ferova. Zdravim vsechny ctenare a doufam, ze se i dalsi lide podeli o svoje zkusenosti s IE Optimal. Jaroslav Patocka

Pavel (12.3.2005 09:39:57)

jardo souhlasim vlastnim taky od Contactelu garantovanou 64/64 bez omezeni za 2600+DPH ale uz 4 roky a ted kdyz jsem si jeste prikoupil ADSL IEO za 1400 i stelefonem tak mito pride jako rajsak hudba na bezdratu max 8 kB/s ted kolem 105kB/s no neni to bozi je videt ze ty mladi chlapci co maj zapotrebi loupit ruzny soft a video s muzikou asi nepamatuji jako ja firemni pripojeni 128/128 kbit za 17000 kc by asi jinak kecaly . oh ty casy kdy jsem chodil na BBS Infima modemem 2,4 a koukal jak se vykresluji pismenka :)) jak si nekdo muze stezovat kor kdyz pred rokem 89 nebil ani internet a telefony a vsude na ty staty co se poukazuje s rychlosti uz natahovaly optiku me to rozum proste nebere

Sekáč (12.3.2005 14:26:05)

BBS... :-))) Zrovna nedavno jsem si vzpomnel, jaxem kdysi do Ameriky posilal 64kB soubor skoro celej den, protoze to vzdycky tesne pred koncem spadlo, nebo jak Burza cennych papiru chtela za pristup na svoji BBSku pres 3litry mesicne. Tak tohlke uz nikomu nemuzu vypravet... :-)))

Jaroslav Patocka (12.3.2005 15:43:48)

Ja jsem taky mel nejdriv jen garantovanou 64 Kb/s ale pak jsem je pritlacil ke zdi a dosahnul jsem zvyseni rychlosti na tech 170 Kb/s. Je to prima, ze rychlost nekolisa, pingy jsou slusne, datove limity neomezene, ale ta rychlost a kvalita moji wapky neni zrovna nejlepsi. Na BBS jsem taky zavzpominal se slzou v oku, kdyz jsem na www.isdn.cz cetl kolik desitek mega jede DSL po svete :-) Dneska asi jen malokdo tusi co to ta tajemna BBS byla a nedokazi si predstavit jak modemy stahovaly po bajtech a kazdou chvili to padlo, protoze draty Telecomu staly za .... Nebo dnesni parani si nedokazi predstavit jak vedle sinclaira byl magnetak a hra byla na obycejny kazete :-)))

Zajda (14.3.2005 15:02:39)

Takovych je nas vic. Ja musel trpet voiceband - analogovy okruh od tehdejsiho SPT. Proste dva draty od ucastnika k ISP a na obou stranach analogove modemy. Tenkrat to byla opravdu jedina moznost jak se pripojit jinak nez komutovane. Ona rychlost byla zavisla na na momentalnim pocasi-vetsinou 32kbit bez komprese a na tom jestli PVT neumrel modem. Ale trpel jsem to rad, jelikoz tehdejsi poplatky(Zadny tarif I99) byly neunosne. Navic na zdejsich analogovych ustrednach zadny med. Na tom analogovem okruhu viselo 10 pocitacu a realna prenosova rychlost se pohybovala pri plne zatezi ve stovkach bajtu. Casy BBS Infima byly krasne lec pro mimoprazaka sprznene poplatky za mezimesto. Lokalni BBSku jsem nel v KV akorat ja a jeste jedna byla v Chebu ale to uz bylo mezimesto. Navic u nas uctovani za mistni hovory zaclo fungovat velmi brzy takze se mi stejnak krom kamaradu nikdo cizi nepripojoval. Presvedcovat nekoho aby si koupil modem bylo obcas nad me sily.

Anonym (20.3.2005 12:41:03)

No ja tehdy lehce hackoval telecomu jeho nijak nezabezpecene draty a na Infimu volal zadaco z druhe strany republiky.... postupne jak digitalizovali sit a delali poradek, tak uz to neslo, ale to uz vznikali lokalni ISP, taxe dalo jeste byt neomezene na netu za pausal pro ISP a jednou za hodinu vytocit mistni spojeni za nejake 2-3 Kc (vzdy kdyz vas ustredna shodila po hodine)...rychlost 33.6 v lepsim pripade.... jo to byly casy :-)

Karboxilas (10.3.2005 16:59:17)

Ano, to je presne ve stejnym smysu, jako kdyz Klaus kdysi prohlasil, ze se nesmime neustale porovnavat s Nemeckem nebo s Britanii, ale naopak s Urajinou nebo s Rumunskem a hned pozname, jak jsme na tom dobre... Kdybychom tahle uvazovali i v ostatnich oblastech, tak by z te nasi republiky, ktera se chce stat plnopravnym clenem EU, byla periferie na kraji sveta.

Ozzy (11.3.2005 06:26:04)

Nabídka možností připojení se začíná stávat zajímavou tehdy,když můžu mít GARANTOVANOU rychlost 4096/512 kbps....za měsíční paušál 500 Kč...s Fair User Policy 50 GB/měsíc.....-))...-myslím,že v tomto směru má Telecom určité rezervy......čuss......

Anonym (11.3.2005 18:23:21)

jsi spadl z višně, ne???

Martin (11.3.2005 22:02:02)

Nějak mě nenapadá, na co bych potřeboval každý den v průměru skoro 2GB dat z internetu. Na tuhle nabídku by chtěli určitě všichni současní uživatelé ADSL. To znamená cca 100000 lidí. A to nepočítám ty, které by takto výhodná nabídka přilákala jako nové zákazníky. Aby rychlost byla garantovaná, musel by mít telecom konektivitu do internetu 4Mbit/s*100000=400Gbit/s. To je docela zajímavá hodnota. Kdybych to spočítal při současných 1:50 a 1Mbit/s tak jim stačí 2Gbit/s a to je slušný rozdíl (a navíc spousta lidí má rychlost ještě menší).

Happy (20.3.2005 18:07:24)

Proč se rovnou nepodepíšeš jako "hlopý zaměstnanec firmy žlutý smrad"??? když v telecomu zřejmě pracuješ??? dobře ty země jsou možná ekonomicky před náma ale už HLOUPOUČKÉ SLOVENSKO má rychlejší broadband než my a přitom je dalece zaostalejší než my!!! a proč ???? no protože jejich Slovak Telekom je v soukromých rukách a nedohazují se tam vymatlaní lidi ještě vymatlanější socdemáckou vládou vedenou standou popř. vláďou!!!!! Jestli se ti můj názor na telekom nelíbí tak si nalep na prdel samolepku český telecom - víc než jen slova a běž protestovat proti "zdi proti monopolu" a volej alelůja alelůja!!! češi nemají kráčet za evropou!!! ale S EVROPOU!!!

Anonym (20.3.2005 18:17:07)

Slovensko jiz davno neni zaostale za posledni 3 roky nas nakopalo .To ze tam funguje prodanej S.Telecom neznamnena ze bude na stejny urovni i nas az se proda.Nenech se gumovat Evropskym dogmatem,nas stat je jen takovej privesek kterej ukazujes navstevam aby videly kolik tam tech privesku je.Koho myslis ze novy vlastnik dosadi do vedeni minimalne dva lidi kteri budou mit konexe s vladou ktera bude zrovna vladnout, nezapominej ze v korupci sme dobry moooc dobry,to znamena necekej zadne zmeny az se to proda.

Happy (20.3.2005 18:30:10)

No to ty změny čekám!

Anonym (20.3.2005 21:05:02)

A proc by mnely prijit nejake zmeny?Chces rict ze kdyz neprijdou pujdes k nekomu jinemu nez Telecomu nebo jak se po prodeji bude jmenovat.Nebud naivni :-)

:) (21.3.2005 00:03:42)

Dost podniku co se prodalo (zprivaizovalo), tak bud krachly, protoze je nekdo vytunylkoval nebo hodne vydelavaj . Kdyby se telecom rozprodal na kousky kazdej by si mohl koupit vedeni , pak by si videl, jak by tu kvetla konkurence a hlavne by uz mozna platitala veta dnesnich poskytovatelu internetu zvlast Telecomu: NEOMEZENY VYSOKORYCHOSTNI INTERNETza par korun".

Anonym (21.3.2005 01:53:44)

Neard te upozornuju ale musim to udelat.Zadna z firem ktera chce koupit Telecom neni znama tim ze by firmu po nakupu rozprodala.Zato je o jedne z firem znamo ze je nejdrazsi jak v Evropa tak i v Asii.

anonym (30.3.2005 23:31:00)

Tak uz brzo uvidime kdo Telecom nakonec dostane

Unhappy (20.3.2005 22:28:20)

Když si přečtu tvůj příspěvek plný vulgarismů, přemýšlím co tě žere. Ještě sis ho dneska nevyhonil, co?

Happy (21.3.2005 11:53:51)

Opět bych tě rád odkázal na konec mého příspěvku plného vulgarismů, nalep si na zadek samolepku....

Anonym (21.3.2005 12:23:28)

Ty uz nechces ?

Happy (21.3.2005 13:34:13)

co nechcu???

Ozzy (11.3.2005 06:20:43)

Zdravím, mám tuto službu 2 měsíce-sice jsem nikdy avízovanou rychlost 1024 kbps nedosáhl-byť bydlím cca 800 metrů od ústředny Telecomu-ani mimo špičku. Ovšem poruchovost je opravdu minimální-a hlavně ,když už se nějaký problém objeví tak tu je non-stop linka technické podpory(800 184 084)-osobně jsem ji využil jedinkrát v 05,00 hod. a s technikem jsme závadu na připojení odstranili v podstatě za chvíli. Jediné co mě vadí na této službě je nastavení Fair User Policy-o čemž je vedena diskuze na jiném místě DSL.cz Jelikož se domnívám,že celková výše měsíčního paušálu s přičtením měsíčního poplatku za tel. služby je neodpovídající skutečné rychlosti připojení a omezení vyplývající z nastavení Fair User Policy.Prostě za tu cenu ( s DPH 950 Kč/měsíc) bych u takového Chella měl vyšší rychlost a více GB/měsíc,než u Telecomu....-ovšem bohužel v našem 60 000-vém městě se této firmě asi nevyplatí podnikat....-bohužel...Nashle.

titan (3.3.2005 22:01:38)

No mě to za vic jak 14 dni co to mam nespadlo ani jednou ale libi se mi jak u me funguje fup :) normalne me po giga stahnou na 512 a po dalsim na 64 ale to trva par hodin a pak zas jedu jako na 512 az do konce tejdne bez omezeni :)

Anonym (30.3.2005 00:16:08)

vydím že ten optimál všichni chválíte ale já jsem rozhořčen při podepisování smlouvy mi nic o fup neřekli a jak jsem se pak divil když mi už na druhý den jelo vše na zbídou 64 kb jelokož preferuji p2p prg a a fpu sčítá data jak odemne tak ke mne

ADAM (3.3.2005 15:27:45)

Taky se k vám přidám.Ještě bych naopak řekl,že FUP je větší ve prospěch uživatele.Aspoň teda u mně.

Miky (7.3.2005 18:56:37)

Já mám IE Optimal asi tři týdny a zatím se rozhodně němohu stěžovat ani v nejmenším. Stabilita perfektní, pingy od 15-30ms, rychlost přes 850kb/s. Opravdu spokojenost, zatím :)

divan (7.3.2005 19:54:29)

Mám Optimal přes měsíc. Nezaznamenal jsem výpadek, rychlost stabilně 840 kbps (mimo FUP), ping 20-30 ms.

tatik expres 1024/256 (7.3.2005 20:02:20)

zatim perfektni ale to byl i klasickej expres 512/128 ted mam 1024/256 a test rychlosti:Rychlost downloadu: 115.69 kB/s 925.51 kbps pingy v prumeru 22ms USB modem MICROCOM

ADAM (8.3.2005 08:00:51)

Kdyby to tak jelo furt,tak začnu telecom aji chválit.Data dávno přešvihnutý a jede to na plný prdy.

Mates (8.3.2005 10:47:22)

Mam IEO asi mesic,za tuto dobu jsem nezaznamenal ani jeden vypadek,klepu na drevo,rychlost stabilne 106kB,ping 15-25 v CS,na hrani je to super,FUP jim nejak blbne ,takze za unor sem nasosal asi 35GB,ted mam asi 3GB a jedu porad asi 850kbit,zatim naprosta spokojenoast,lokalita- mala vesnicka na jizni morave

Anonym (8.3.2005 16:51:31)

O jakou vesni ku jde?

Pepa (8.3.2005 18:00:43)

Rychlost stahování dat: 107.2 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 858 Kbps připojení stabilní

Jaroslav Patocka (9.3.2005 11:34:18)

Diky

JanSehak (9.3.2005 12:42:41)

Musím se přidat ke spokojencům...Rychlost 110Kb/sec. stabilní...

chafa (9.3.2005 20:53:40)

rychlost 200-500KB/s nestabilni, pac nemam odkud takovou rychlosti stahovat ... chello ;)

ADAM (9.3.2005 21:01:35)

To bych chtěl u IE vidět a umřít.

Medy (9.3.2005 15:50:10)

Ahoj nemáte někdo zkušenost s IE Optimal v Ústí nad Labem lokalita Všebořice?Jsem zklamanej že mi to jede jen 512 přitom necelých 1.5Km je velké sídlo telecomu a divil bych se že tam nebude ústředna.Popřípadě nevíte jakým způsobem zjistit kde má telecom své ústředny?Od telecomu se totiž obyčejný smrtelník nic nedozví.Dík čau

jin (9.3.2005 23:56:08)

Ahoj bydlim v Dukelskejch a jede mi to v pohode,porad kolem 850-ti

Pavel (9.3.2005 20:29:49)

Zdravim Mam to 14 dni ale bohuzel mi to jede jen 512 Kbps Podle technika co mi to zapojoval to mam nastavene na tech 512 Kbps a staci jen zavolat a rychlost mi bude navysena Jenze ouha Uz 14 dni slysim jen ze z neznamich duvodu mi neni mozne zmerit vzdalenost a proto migrovat na vyzsi rychlost :-( Nikdo mi nedovede vysvetlit proc sousedovi na patre vzdalenost zmerit jde (930 m) a me o pet metru dal ne Proste nevime proc a tak vam musi stacit tohle Docela me Telecom stve :-(

Anonym (12.3.2005 23:45:39)

Mam velice podobny problem. Nam to take bezi jen 512/128, volal jsem na tu technickou podporu 800 184 084 a technik rekl, ze vi, ze to bezi 512/128 a ze nevidi duvod proc by to nemohlo bezet rychleji, ale ze to je zalezitost obchodniku a prepojil me na ne. Obchodnici rovna se asi normal 800 123 456, takze tam byla zenska, ktera tomu moc nerozumnela a vice ci mene mi nebyla schopna rict, proc to bezi jen 512/128. Takza si nas tam prehazuji jako horky brambor:) Nikdo nic nevi. Jo a od ustredny(Usti n/L v ulici Berni) jsme vzdusnou carou asi 900m.

Pavel (13.3.2005 01:12:56)

To je ono Mam si pry zazadat o nove premereni a prezkouseni zapojeni linky Tot vse Kdyz na to nikdo neprijde tak mam holt smulu Ja si myslim ze se sem hlavne nikomu nechce z Prahy jet Je to proste daleko tech 20 km a taky proc Penize nam jdou od nej stejne jako by mu to jelo rychle ze :-(((

kuba (15.3.2005 01:46:06)

nechci se tu rozepisovat, ale necim podobnym sem prosel taky (napsal jsem tady o tom takovy maly pribeh) hadam ze me spatne zmerili propustnoust protoze jsem pri mereni zrovna stahoval a mel vytizene pripojeni naplno. Prozil sem si ctyri dny obvolavani a posilani do ruznych mist (samozrejme v ramci telecomu hehe) a vysledek je ten, ze jsem zavolal na to jejich obchodni oddeleni kde jsem zazadal o navyseni rychlosti. nic nevysvetloval nic, proste sem te pani hned rekl ze tohle zadam, ze to melo byt na netu a ze sem to tam nenasel takze objednavam telefonicky... druhy den to bezelo 1024. samozrejme musim dodat ze sem vedel ze sem od ustredny 600m, a predtim IE 512/128 vykazovalo lepsi hodnoty na ping a download nez ostatni uzivatele telecomu takze varianta se spatnym vedeni neprichazela v uvahu.

ten z UL (ustredna Berni (16.3.2005 12:49:13)

presne tak, chce to tam volat, volat, volat a volat.......:) Nam uz to konecne take zvysili na patricnych 1024/256

Jaroslav Patocka (17.3.2005 10:46:22)

Co si clovek nevydupe, to nema :-)

Panther (9.3.2005 22:48:57)

Zatim spokojenost, za 14 dnu to jeste nikdy nespadlo. Rychlost kolem 900kbps, ping 16-22ms(na gamezone).

Karel (12.3.2005 14:51:14)

Bohuzel ja mam prvni spatnou zkusenost co se tyce pingu.Mel jsem IE 512 dva mesice a ping i stabilita super.Ted jsem presel na IE OPTIMAL a uz dva dny mam ping od 40 do 250 ale spis je horsi :-( .Nevim proc mozna jen docasne porucha nekde na siti uvidim dal ale je to spatny.Pokud to neprejde vratim se opet na rychlost 512 treba to ted sdilim s nakejma stahovacema a kazdej vikend nez se jim spomaly pripojeni na 64 budu mit spatnej ping ale doufam ze ne a ze se to vyresi ostatni hrace ktere znam a co maji IE OPTIMAL tenhle problem nemaji.Mozna je na ping a hrani her opravdu nejlepsi pripojeni s co nejmensim datovym limitem.

Anonym (12.3.2005 18:36:39)

No ja mam taky od vcerejska ping 200+,dotet to bylo v pohode.Ve dve rano,kdyz sem to skousel,tak to bylo zas dobry.Netusim co se deje.Lokalita Most.Modem usb siemens.

Jaroslav Patocka (12.3.2005 22:05:18)

Snad to bylo jenom prechodne zhorseni. Ocenime kdyz se o sve dalsi zkusenosti tady s nama podelite.

krab (13.3.2005 03:05:45)

Tet je to zase v pohode.Uvidim rano.btw ten anonym nad Jardou sem byl ja.

Karel (13.3.2005 11:00:22)

Vcera vecer tak kolem 23:00 se to sklidnilo a bylo to super az do ted asi do 10 rano.Ted je 11 a ping zas lita jak blazen :-( .Mimochodem jeden kamos kterej taky hraje na gz ma taky IE a je z Litomeric a ma uplne to samy dneska rano nam to zaclo blbnout spolecne taky severni cechy.Doufam ze se to rychle vyresi budu muset zavolat na nonsop linku IE kde se hlasej poruchy uvidime jestli neco zjistej.

krab (13.3.2005 12:01:15)

jj ping zase lita.Vcera vecer sem na hot linku ie volal a rekli mi, ze se na to koukne technik a pak ze mi zavolaj.Tak cekam co se bude dit.

Jaroslav Patocka (13.3.2005 21:38:22)

Mezi jakyma hodnotama se pohybuje vas ping?

Sergey (13.3.2005 22:40:01)

Ping na www.gamezone.cz 15-16ms

krab (14.3.2005 04:15:11)

Serci,zkust to zmerit v 16:00.

freepiti (16.3.2005 14:22:08)

Ping na gz po celý den 10-20ms. Lokalita Ostravsko. lamyyyyyyy

Anonym (22.3.2005 01:14:52)

Tak jestli hrajes na gz,tak ses lama ty.A ping 10-20?To ti ustredna huci za zadnici,nebo mas ultra low rate.Ty kluku z Ostravy. ;)

krab (14.3.2005 04:12:53)

mno tet 30-40.Ale prez den 300.

Jaroslav Patocka (14.3.2005 14:40:37)

Jestli tech 300 ms se tyka pingu na domaci servery, tak je to neco priserneho. Doufam, ze to Telecom co nejdrive vyladi.

krab (14.3.2005 18:32:39)

Jo je to na seznam.

Panther (14.3.2005 15:29:06)

Je 15:24 a ping stabilne na gamezone 19-23ms.

art (14.3.2005 10:37:18)

Rychlost kolem 900 kbps, stabilita dobra, pingy trochu litaji od 40 do 240 ms, ale osobne mi to nevadi, takze spokojenost.

JR (14.3.2005 19:30:23)

Nevite jestli jde zmenit tarif z IE Start na IE Optimal, pripadne jak? Diky moc

Anonym (14.3.2005 19:53:58)

http://cweb.core.telecom.cz:9001/ADSLReg/ChangeLogin.do

Laďa (17.3.2005 20:05:10)

Nevíte, jak je to možné, že mám mít připojení 1024/256 kbit/s a stahuje to jen kolem 105 kbit/s? A to jsem ještě neměl stáhnuto více jak 1 GB dat.

Anonym (17.3.2005 20:08:31)

Tvá rychlost připojení je asi tak 800kb, ale tvá rychlost stahování je jen 100. Tak to odpovídá. Těch 1024 je relativní hodnota. Abys vědel jakou rychlostí budeš reáoně stahovat musíš těch 1024 vydělit číslem 8 :o) Je to takový podvod na lidi neznále informatiky :o(

Farmerjoe (17.3.2005 21:22:29)

Co v tom vidis za podvod? Je podvod, kdyz u 128 kbps MP3 ma minuta misto 8MB velikost 1MB? :)

Anonym (17.3.2005 22:20:44)

Podvod je v tom, že když máš modem tak stahuješ rychlostí 10 kB. Pak podlehneš nabídce na připojení ADSL 1024 kb a čekáš že to bude stahovat rychlostí 1024 kB ale stahuješ jen 128 kB. Viděl jsem spoustu dotazů typu: "Mám linku 1024 a stahuju rychlostí jen 120 kb. Nevíte čím to je? Limit pro FUP jsem určitě nepřekorčil ??? :o( " Pro normálního člověka je kB a Kb ten sam pojem. Je to je marketingový trik a oblbování lidí. :o(

Farmerjoe (17.3.2005 22:46:22)

Rychlost datoveho toku se uvadi v *bitech. Tak to je a asi to tak i nadale bude. Nezacal s tim Telecom a ani to nijak nevyuziva jako marketingovy tah. Proste to tak je. Rychlost linek, sitovych karet, bitrate pri kompresi zvuku nebo videa se udava v bitech.

Anonym (18.3.2005 00:13:59)

A to že všechen "neomezený" internet na území ČR je omezený hned několika způsoby(2GB, FUP, agregace atd), a minimálně 20% lidí se to dozví až po podepsání smlouvy tak to taky není marketingový trik? :o) Jinak zákon a ochranu spotřebitel uvádí. Klamání spotřebitele: "Kromě údajů nepravdivých mohou být za klamání spotřebitele považovány i údaje neúplné - jakési polopravdy. I tyto údaje jsou často klamavé." A to už nemluvím o zatajování informací některými společnostmi. Spotřebitel není povinenn si sám zjišťovat údaje o výrobku co kupuje, ale má ho na všechno upozornit pordejce, aby nemohl být kupující uvedený v omyl. :o) Co víc dodat.

Anonym (18.3.2005 00:40:54)

Muzes klamat pouze kdyz zakaznik o tom neco vi.Kdyz nevi nic pouze ho uvadis v omyl a to se muze.

Anonym (18.3.2005 01:45:03)

tak se mrkni sem tam je to jasně napsané http://www.spotrebitel.cz/article/articleview/6215/1/1376/ Porušením zákona oochraně spotřebitele je: uvádění nepravdivých, nedoložených, neúplných, nepřesných, nejasných, dvojsmyslných nebo přehnaných údajů, zamlčení údajů o skutečných vlastnostech výrobků nebo služeb či úrovni nákupních podmínek.

Anonym (18.3.2005 02:34:37)

Zalezi jak to kterej pravnik vysvetli :)

Anonym (18.3.2005 10:14:29)

Tak tedy nevím, ale nikde jsem neviděl, zě by mi někdo vysvětloval např. při koupi auta vztah mezi KW a HP, nebo při tankování benzínu něco o jeho složení a měrnou jednotku. Jsou to jasně definované obecně známé měrné jednotky (možná snad i v tabulce SI?...nevím) a jedle mého názoru jednoznačně na uživateli, aby se naučil fyziku základní školi nebo alespoň něco z informatiky pokud chce používat počítač

Anonym (18.3.2005 10:19:58)

pardon ...školy

Lm (18.3.2005 14:31:44)

hehe, tak ty si fakt dobře zmatenej týpek, prej stahovat modemem rychlosti 10kB, tj nejvic lol věta... :)

titan (17.3.2005 20:12:17)

uvadenych 1024/256 je v kilobitech (kb) tech tvych 105 je v kilobajtech (kB). Jeden bajt (B) je 8 bitu (b)

Anonym (17.3.2005 21:10:32)

Láďa má velkou hlavu, jak pytel od banánů.

Anonym (18.3.2005 10:09:00)

Láďa se v davu neztratí :)

Anonym (17.3.2005 20:05:19)

Za minulý týden jsem z IE optimal 1024 udělal skoro 10 GB :o) A to se vplatí............

titan (17.3.2005 20:07:17)

18.02.05 29.535 GB 17.03.2005 00:30:00 11.02.05 12.406 GB 17.03.2005 00:30:00

Anonym (17.3.2005 20:11:26)

No teda :oO Napiš mi na mail nějaké tipy jak na to. Tak dobrý ještě nejsem. Dík

Nargon (18.3.2005 11:01:21)

Jak bylo v jedne diskuzi, staci stahovat od uzivatelu telecomu. Ikdyz jste ve fupu 64 tak od takovehleho uzivatele stahujete plnou rychlosti. Tak 10GB za tyden neni problem.

titan (18.3.2005 13:05:06)

No a kdyz nefunguje fup tak to neni problem uz vubec :)

MiroF (19.3.2005 13:11:27)

No ja jsem zaFUPovany uz po necelych 24 hodinach... Ty 2GB jsou opravdu nic moc. No, alespon budu mit broadband vzdy 1 den v tydnu.

Anonym (18.3.2005 15:48:43)

Jak poznat uživatelel telelcomu? Počítačí se mezi ně všichni kdo mají přípojku adsl v ČR. Nebo je rozdíl podel providera? Protože to vlastně nakonec jede vše přes kable telekomu :o)

Anonym (18.3.2005 16:15:26)

Poznas to podle faktury :D

titan (19.3.2005 00:35:44)

Je rozdil podle providera kazdy provider ma urcitej rozsah ip. pokud se nepletu tak telecom ma 83.208.x.x

Anonym (20.3.2005 14:11:12)

on tech rozzsahu ma samozrejme vic

titan (20.3.2005 14:27:16)

Ale to je jasny ale tenhle rozsah maj uzivatele adsl sluzeb ( minimalne express)

Anonym (20.3.2005 14:57:32)

expres ano, broadband maji 80.188....

First Tazatel (20.3.2005 16:50:23)

No to je fajn, ale P2P programy IP nezobrazují. Nedá se topozant nějak jinak?

Nargon (20.3.2005 17:06:04)

P2P programy ne, ale netlimiter, kerio firewall ty zobrazuji IP na ktere je urcity program pripojen. Urcite je takovych programu vice, ale na vic si momentalne nevzpominam.

titan (21.3.2005 16:55:31)

Nejvetsi sranda je hrabat se ve vysledcich netstatu :)

Anonym (19.3.2005 08:31:53)

Nevíte, jestli se do objemu přenesených dat započítává i upload nebo jenom download? Myslím to u FUP.

titan (19.3.2005 09:00:44)

download+upload

Jaroslav Patocka (19.3.2005 16:40:12)

To je dost neferovy, ze to scitaji.

Radik (19.3.2005 17:12:14)

Co je na tom neferovy, je ten provoz iniciovanej z tvyho poce? Jede to po infrastrukture ISP? Tak co to placas?

domek (19.3.2005 20:18:13)

Neplácá. Ne každý přenos iniciuje uživatel. Má však většinou u většiny ISP převahu.

Anonym (21.3.2005 14:36:59)

Hňupe....

Sergey (21.3.2005 16:07:50)

Opravdu prispevek hodny obsahu (nebo spis prazdna) prispevovatelovy lebecni DUTINY.

Anonym (21.3.2005 22:33:49)

Bohuzel prazdno me lebecni dutiny nestaci na to abych pochopil jak jsi ted prispel TY do tohoto tematu.Pravda je ze to byla jen nemistna poznamka na cloveka co urazi druheho

titan (21.3.2005 22:42:39)

Prispel tim ze se alespon, byt neuspesne, pokusil odstranit alespon jednoho anonyma s prazdnou lebecni dutinou z mnoha :)

Nargon (19.3.2005 18:43:36)

No muzou to i nasobit, ale to bude jeste horsi.

Anonym (19.3.2005 19:42:28)

Nargone mlc!!!! Velky bratr nasloucha !!!!!

Nargon (20.3.2005 03:04:21)

At si nasloucha, ja jsem nic nerekl, jen napsal. A tohle snad necte :)

wojtishek (21.3.2005 14:45:50)

FUP je od toho, aby se nezasirala linka....bohuzel linka se nezasira jenom downloadem, ale prave uploadem, protoze ma prednost...tak to bohuzel je.

Anonym (21.3.2005 15:00:12)

Tohle je nechutny vyjadreni bud si to budu pouzivat na co chci anebo mne bude nekdo narizovat jak mam net pouzivat.Chci hrat hraju,stahovat stahuju vykecavat se vykecavam.Pokud Telecom nema technologie na takove urovni aby to zvladly a pouziva trpasliky kteri nosi data v putnach a potom je tridi je to smutny ale mne to nezajima.Pokud Telecomu vadi zasirana linka at to daj vedet at reknou ze lespi pingy uz nebudou a vyhlasi to verejne.Odliv uzivatelu jim jiste uvolni zasirane linky pro lidi co si po ni stahnou postu a projedou web,otazka zni zda pocet lidi kteri takto vyuzivaji svuj net bude natolik dostacujici aby pokryl dosavadni investice plus vydelal na udrzbu a modernizaci do budoucna.Bylo by dobre udelat si pruzkum kolik lidi by odhlasilo i telefoni pri takovem pristupu nemaly to penezni tok a ne dotaznik jak sluzbu zlepsit a za dva dny nato ji uplne zmrsit...

Wojtishek (21.3.2005 15:06:56)

kdyz uz pises takovy nazor, tak se podepis.... Kdyby Telecomu nosili data trpaslici, tak poznas krutou agregaci a megac ti nepojede napr. 800kbps ale jenom tech krasnych 20. A prave kvuli takovym, co jim bezi od rana do noci DC byla zavedena (a nejen u telecomu) FUP. O pingach se vi, a resi se. A ty tu linku muzes pouzivat na co chces i kdyz pretahnes FUP, protoze nebudes odstrihnuty, akorat ti zustane jenom 64kbps. A na tom zustanes...TO je ten pojem neomezeny....kazdy si totiz mylne predstavuje, ze neomezeny net je o tom, ze se pripoji megovou linkou, a stahuje a stahuje....firma sezene 1000 klientu a konci, protoze nebude mit kapacity na dalsi...vsichni totiz plne vytizi linku tim, ze budou sosat o sto sest...a navic i tem to pojede tak pomalu, ze vlastne nic nestahnou...

Anonym (21.3.2005 15:16:21)

Kdo to ma porad vyplnovat,at tu zavedou registraci :( .FUP mne nevadi spadnu do nej jen vyjimecne a jeho reseni je inteligentnejsi nez u jinych ISP.Vadi m ping a tak sem trochu vztahovacny to zasirani linky asi nebylo na hrace.

wojtishek (21.3.2005 15:32:56)

Mno jo, o tech pingach se vi, proste nekde neco nevyslo, ale to se stava, bohuzel nic neni dokonale, kort takovy gigant jako Telecom, a to muzu rict i z hlediska vnitrniho... Co vim, tak se na tom pracuje a zjistuje se, kde je problem...

Defman (21.3.2005 23:07:48)

Človece sleduju tě už delší dobu a opravdu i přezto ze jsi zřejme dobře zaplacený zaměstnanec telecomu nechápu jak můžeš souhlasit ze 2GB týdně na 1Mbit lince je dostačujících.Pustím si inetové rádio stáhnu nějakou tu muziku(nemluvim o DC to je otázka sama pro sebe) nějaké pěkné demo hry atd. a za dva dny je zameteno i s broadbandem.Teď už si akorát tak vyzvednu mail(bez přílohy)páč kdyby tam nějaká příloha byla tak porodím ježka než to ztáhnu a jako dom. stránku si musím chca nechca nastavit seznam páč je nejrychlejší, že?Tenhle limit je dobrý možná tak pro 256Kbit kde si uživatel raději odpustí naročnější záležitosti na rychlost.Je to jako když dáš děcku hračku a řekneš mu že se na ni smí jen dívat.Jo třeba takových 10GB týdně to by bylo o něčem jiném a možná že by jsme byli o krok blíže evropskému standartu.Na závěr jen to že mnoho z těch co tady dnes tvrdí že jim to stačí tak za pár týdnu možná ani ne budou tvrdit přesný opak protože přijdou na to že internet nenabízí pouze tisíce obrázků porna ale i spoustu jiných daleko užitečnějších věcí které jsou ovšem velmi náročné na OBJEM DAT.Podle mě tím telecom pouze zakrývá skutečnost že jeho síť za naše peníze není v dnešní moderní "broadbandové" době schopna pojmout takové množství dat ale on to vlastně ani nezakrývá.

Anonym (22.3.2005 01:01:27)

No jeslti si nevzpomínáte tak vám osvěžím pamět. Když se před 9 měšíci začal uplaťnovat FUP tak limit byl okolo 250 Mb týdně.!! Teď je 2GB týdně (ale v pohodě se dájí udělat 4 GB) Takže počítám že za dalších 9 měšíců bude limit 10 GB týdně úplně bez problémů. Nabízejí se pořád rychlejší linky za menší peníz a s vyššími limiti pro přenesená data. Za rok: - Budou v nabídce běžně 2 MB za 850 Kč - Limity budou tak 30 GB mešíčně - FUP nebude 64 ale aspoň 128 - když budete tahat místo 30 GB 50 GB tak vám příjde pokuta za přetěžování linky 500 Kč. :o) To by bylo něco.

H (22.3.2005 10:54:30)

Happy (22.3.2005 11:06:14)

No řekl bych že fakt v telecomu dělá, ale chtě lbych říct že tady defman má pravdu, když si to spočítáte to inetové rádio (E2 128 stream) by vám mělo tahat tak 16kB/s ale je to tak 10kB/s moje počty pokračují - takže 10 * 60 = 600 (takže 600 kB za minutu) * 60 = 36MB (za hodinku) * 24 = 864MB (za den) dál už pokračovat asi nemusím je vám jasný zvlášť tady angažovaným telekomákům že ten limit je směšný??? no chtěl bych dodat že má I BroadBand (asi bohužel) a s tím limitem jsem si připadal královsky (3GB) ale ejhle jako nic sem na tahal 6GB ani jsem nevěděl jak. Tak bych chtěl říct jak tady defman psal o tom že ti spokojení uživatelé kteří si teď připadají s FUP královsky, tak zjistí tak za 2měs. že je to málo! mimochodem cením toho že je tady ten "dobře placený zaměstannec čtc" a že nás aspoň může o něčem informovat, atd. i když je to pro telekom velký skok, pro lidstvo malý krok! :)

Jiný anonym (22.3.2005 11:15:48)

No nevim, ale ty posloucháš internetové rádio 24 hodin denně? Nechodíš do práce? Nebo používáš tuhle hlavně pro domácnosti určenou službu pro něco zcela jiného, jako třeba pro podnikání? Pokud ano, pak si nestěžuj, pro tebe jsou určené zcela jiné služby, pokud ne, pak si nedovedu představit, že by si poslouchal internetové radio 24 hod denně. Samozřejmě můžeš namítnout, že mi do toho je houbeles na co tu linku využíváš (a budeš mít pravdu), ale pak je to zase o tom, že chceš po službě něco, na co není určená a stavěná.

Defman (22.3.2005 11:56:18)

Ale on i já a i spousta jiných ji využíváme přesně k tomu k čemu je služba určená a to je opravdu aktivní "domácí" využití Internetu v té podobě v jaké je dnes znám tudíž v podobě multimedialního neomezeného zdroje informací ať již v podobě obrazu zvuku nebo textu.A tento trend bude neustále pokračovat a nároky na zvětšování kapacity linek se budou zvyšovat.Totiž pokud někomu stačí skouknout pár oblíbených stránek a poslat nějaký ten mail tak si nemusí pořizovat 1Mbit linku a zřejmě si v pohodě vystačí s dial-upem nebo nějakou základní rychlostí DSL tento uživatel opravdu nepozná rozdíl v tom jestli nějaké FUP existuje či nikoli.

Happy (22.3.2005 13:15:37)

Takže pokud bych poslouchal třeba jen 4 hod denně (a to dělám) tak to je 1/6 z celodenního poslechu tzn. 144MB za týden to je 1008MB, pokud bych poslouchal 8hod denně což je klidně možné tak si jenom za týden poslouchání rádia zaplnim FUP! k práci linku nepoužívám ale domnívám se domácí linky by měly být dalece neomezenější a rychlejší nežná linky na práci! k čemu by ti pro práci byla linka třeba 4Mbps??? ty něco v práci stahuješ, posloucháš rádio??? asi NE! ale doma to všechno děláš!! tím chci říct že na domácí potřeby je zapotřebý linka z vyšší rychlostí a větším datovým limitem! co se dělá v práci?? posílají se jenom majly a maximálně se surfuje! a doma??? poslouchá se rádio, hrají se on-line hry, stahují se filmy, atd!

Jiný anonym (23.3.2005 19:37:20)

V práci sice používám internet mimo jiné i na maily a jak ty říkáš na "surfování", ale hlavně na propojení databází z poboček do centrály a na videokonference. Nedovedu si představit, že bych na to používal DSL. To je představa naprosto absurdní. Zkrátka a dobře, pokud ti nestačí limit ve FUP, kup si jinou variantu neomezenou daty např DSL s agregací 1:20 má jestli se nepletu neomezený objem dat, nebo změň službu na jiný produkt (pronajatý okruh, wifi, satelitni spojení...).

Happy (23.3.2005 22:54:02)

Ano to máš pravdu! nedovedu si představit že by telekom používal adsl pro vlastní účely ale předsav si že já sem pouze domácí uživatel a nevím na co by my byli pronajaté okruhy!Ano to je představa naprosto absurdní s takovým pomalým adsl!! a memysli si že každá firma má na pronajeté okruhy a každá firma používá videokonference!!! to o čem si mluvil používají snad jen korporace!já nemám tolik peněz abych si mohl dovolit adsl se neomezenými daty!! víš co mě sere a co tady všem zainteresovaným telekomákům uniklo??? že v jiných zemích můžou mít služby i s kvalitou pronajatých okruhů na bázi adsl2++ , vdsl2 nebo ftth za stejné nebo nižší ceny!! a to je ono my víme že si můžu třeba vykopat 300km dlouhou díru z prahy-nixu až ke mě do baráku, natáhnout tam hdpe chráničku a za 3000kč měs si užívat 100mbps net (vím že to všechno asi tak jednoduché není) ale jediné co všichni po telekomu chceme aby zrychlil a a zvedl datové limity a to né o 250mb nebo rychlost 500kb/s ale tak o 10gb a rychlost o 4mb/s. Je to úplně normální že jiní operátoři zvedají rychlosti třeba o 10mb/s! ale telekom bude sockovat s dnešní již prakticky zastaralou technologií! vymáčkne z ní marketingovými tahy max a potom se ukáže jako hodný tatík a zrychlí o 500kb/s!!! DOKAŽTE ŽE TO NENÍ PRAVDA A BĚŽTE ALESPOŇ VELMI VELKÝM KROKEM VPŘED!

Happy (23.3.2005 23:02:52)

Ještě bych rád něco dodal, jak sem si pročítal celou naši diskusi tak sem si všiml že si ji docela slušně odvedl od domácností přes firmy až ke korporacím! a to není pěkné já to napravím, musím říct že to byl dobrý tah

Jiný anonym (24.3.2005 20:06:42)

obavam se, že jsi trochu vedle, wojtishek a já nejsme jedna a ta samá osoba a já navíc nepracuju u telecomu, ale mám sokromou firmu (tedy ne rozhodně korporaci). Ale já nezmiňoval jen pronajatý okruh, zmiňoval jsem i Wifi a satelitní připojení...jestli se nepletu, tak zrovna satelitní připojení nabízí po celé republice daleko lepší objem dat a pro aplikace vyžadující lepší odezvu nebo obousměrnou komunikaci (což tebou zmiňované rádio nebo video patrně nebude) můžeš použít jiné připojení....

Happy (25.3.2005 12:34:42)

Nechci tě zklamat ale odezva u satelitu začíná na 400ms

Nargon (25.3.2005 13:03:43)

Presne tak, satelit patri mezi nehorsi druh pripojeni co se tyce pingu.

Jiný anonym (25.3.2005 13:22:38)

Proto jsem řikal, že pro aplikace vyžadující lepší odezvu si múžeš pořídit jiné připojení

wojtishek (24.3.2005 16:27:17)

A ty si myslis, ze my radovi zamestnanci neco udelame s tim, aby tady byla treba ADSL2++??? To zalezi jenom na jednom cloveku, co podepise a co ne...hele, uz me fakt zacinas, s prominutim, stvat s tim vyrazem zainteresovany telecomak...myslis, ze mam doma pripojeni od telecomu??? nikdy, kdyz uz ADSL tak uplne od nekoho jineho, skoda ze ke mne nedosahuje telenor...¨ Ja jsem naprosto normalni clovek, ktery v telecomu PRACUJE!!! Ale to je tak vsechno...bohuzel, nikde jinde jsem zatim praci nesehnal....

Happy (24.3.2005 17:33:56)

No dobře sorry, ale je to stejné jako třeba s cigánama, najdou se mezi nimi slušní lidé ale taky pěkní parchanti a dalo by se říct že u čtc to je stejné! Sorry jestli sem se tě nějak dotknul ale když se řekne telekomák tak si každý vybavý nějakého hajzla a vím že ty asi image čtc nemůžeš nijak ovlivnit, že si asi jedna malá ovce z mnoha. No a když sme u toho jak si psal že "adsl od telekomu nikdy" tak mám takový dotaz. Musí mě telekom odpojit z dslamu (a tím pádem ztratím moji zásuvku) a potom znovu zapojit když chci přejít třeba k nextře (telenor taky not available)??? mám totiž docela reálné obavy že bude plný DSLam a že bude telekom dělat všechno možný aby mě nasral!!! ja mám adsl od dob I Expresu a tenkrát si myslím to nebylo tak strašné ale když se podívám na Karneval, UPC, Telenor,Slovensko tak je mi zle a myslím si že taková nextra na adsl i teď prodělává aby nabídla lepší nabídku!

titan (25.3.2005 10:42:08)

Ja si teda pri slove telecomak neuvedomim nejakyho hajzla protoze radovy zamestnanec nema nic spolecnyho s vedenim podniku. Mozna si to reknu kdyz uslysim "telecomak na vedouci pozici" ale rozhodne ne u jakyhokoli beznyho zamestantce. K ty zasuvce u DSLAMu...Jo musej te odpojit a hned jak te odpojej tak pokud maj nejaky lidi kteri cekaj na misto na DSLAMu tak je hned zapojej takze ty budes mit smulu :)

wojtishek (25.3.2005 14:24:30)

Jasne, ale podivej se, jak rozsahly je karneval...jak rozsahly je UPC...a hlavne, jakou technologii maji... Co se tyce DSlamu, tak ti uz bylo odpovezeno... A co se tyce telekomaku, tak vsichni kolegove, kteri sedi tady se mnou, tak jsou taky svetle vyjimky....resp. ta lepsi strana...jak rikal titan....nejvetsi lumpove, a nejenom v telecomu, jsou ti manazeri, kteri si berou v klidku tech svych 100, 200, nebo 900 papiru a jenom delaji rozhodnuti, ktere nastvou akorat tak uzivatele...

Anonym (25.3.2005 17:09:22)

JJ uz sem slysel ze na konci roku budou nabirat 4 novy manazery proto chtej do ty doby propustit 20% lidi z pevnych linek.Chudaci technici uz ted jich je v Praze jak Cernochu na Severnim polu...

Anonym (26.3.2005 19:25:44)

My si tě najdem!

Happy (27.3.2005 19:06:09)

a co mi uděláte???? bojim bojim že přijdu o adsl?? no tak to vám eště možná poděkuju ještě otázka koho si najdete a taky jestli si neděláte srandu, protože to sem může napsat každý hlupák! podle IP?? fakt?? a nemusí se na mě podat žaloba a soud nemusí náhodou vydat příkaz k tomu aby dostal výpis z weblogu tohoto serveru?? a za co mě zažalujete?? že kazím dobré jméno telekomu??? tam se dá ještě něco zkazit??? mooc vtipny!

Happy (27.3.2005 19:09:41)

jo máš pravdu, sry jestli sem něco proti řadovým zaměstancům řekl. mimochodem můžu se zeptat co v telekomu dělás - jestli technik, v call centru?? teda jenom jestli můžu

Wojtishek (24.3.2005 16:23:07)

sorry za ten vyraz, ale ses hlupak....myslis, ze me tady telecom nasadil, abych rozhlasoval, jak je skvely, jedinecny, bozsky a ze jste vsichni hlupaci, kdyz ho jeste nemate??? Kdyby na me prisli, tak mam z fleku padaka...ja tady chodim ze stejneho duvodu jako vy, pocist si, jake ma kdo zkusenosti, pripadne zkouset nejak poradit atakdale... a btw. je hromada klientu, kteri neposlouchaji radio na netu, nestahujou z p2p, nestahujou dema, hry.... jsou firmy, ktere tohle vyuzivaj, a reknu ti, ze me obcas i prekvapi, jake firmy si porizujou ADSLko....a to neni Express na 256kbps, ale broadband s 10G pripadne Broad profi... A dobre placeny zamestanec??? Si snad delas srandu...

wojtishek (24.3.2005 16:18:14)

Jo, delam v telecomu, ale to neznamena, ze s tim limitem souhlasim...to jsem nikdy nerekl... Spis naopak, tahle FUP je asi nejhorsi tah CTc, jenom kdyz si vezmes, tak na IE 256/64 je naprosto smesnych 250MB....to je proste na pi*u...je to sice tydenni limit, ale 1GB na mesic??? Je to xmichu...

Defman (26.3.2005 09:35:55)

Mno tak to pardon.I kdyby jsi byl priznivcem telecomu tak je to tva vec a clovek se taky aspon dozvi taky neco z druhe strany.Ale takhle je to prece jen lepsi.Jsem rad ze i v telecomu se najdou normalni lidi.Vlastne ja sem se nesetkal s nikym kdo by v telecomu delal a pritom byl jeho zarytym zastancem.No kdyz vas tam takovych bude vic tak s tim polostatnim bordelem treba jednou i pohnete.

Happy (27.3.2005 19:26:12)

Přesně tak, je dobře že tady jste, aspoň já vám za to děkuju a je pravda že řadový zaměstnanec je fakt jen řadový, byl u mě jednou technik (chtěl sem odpojit ost.tel zásuvky) a ani sem nemusel tohle téma navazovat a sám ze sebe vyhrnul že "v telekomu se teď dějou věci, ani se mi nechce mluvit" a sorry že sem proti řadovým zaměstnancům tak vyjel a myslím si že většina nemá telekom ráda, ale je to pro ně (vás) zaměstnání jako každé jiné a dostáváte (aspoň doufám :-) za to peníze

Anonym (27.3.2005 19:40:14)

Zadnej zazrak to neni co berou ale blizi se prumerne mzde.Vetsinu problemu co je s linkama podelaj nasmlouvane firmy a Telecomaci to pak zachranujou.

ADAM (19.3.2005 12:24:49)

je tam obojí,ale aby se v tom prase dopočítalo.

Jaroslav (19.3.2005 11:11:32)

sobota 11:00 % 858Kbps % 107,2KB/s % ping 13.9-151.6ms. IEO - 4týdny.

YS (21.3.2005 10:27:13)

No, hlavne ten datovy limit u "noveho, neomezeneho" Internet "Expres" "Optimal" je super, kdyz chce nekdo pouzivat linku pro nejake skutecne vysokorychlostni legracky, jako je stream video, tak se asi nestaci divit, protoze napriklad 2 hodinova prednaska zabira kolem 780 MB, mozna tak dve a kousek se nechaji tydne zvladnout, pak pri rychlosti 64 kbit/s uz ale zbydou jenom oci pro plac. Jako alternativa k dial-upu je to zajiste od Telekoumaku pokrok, ale jinak jakakoliv jina lajna, treba i pomalejsi, ale skutecne NEOMEZENA, BEZ LIMITU A FUP, udela svou praci mnohem lepe. Treba moje 300/300 kbps bez FUP a limitu za 850 Kc vcetne DPH sice maximalni rychlosti nemuze tomu slavnemu telekoumackemu Optimalu konkurovat, ale vzhledem k neexistenci limitu jsem na tom celkove mnohem lepe, ty stream videa sice musim stahovat na disk a sledovat lokalne, ale u "Optimalu" bych nemohl ani to.

SY (21.3.2005 16:30:24)

No a co jako

Anonym (21.3.2005 22:26:56)

No a nic jako

Mr Kobliha (21.3.2005 16:35:39)

Ja mam adsl 1024/256 od telecomu tedka tretim tydnem, prvni 2 tydny to behalo krasne (downstream okolo 100kB/s), nastahoval sem toho tak 8GB za tyden a zadna FUP a ja sem si o CT prestaval myslet, ze je to banda c****u a ejhle - od patku to beha, jak mi nameril speedmeter tak okolo 52kbs - downstream nepresahne 8kB/s. Pritom upstream je vyrazne vyssi (normalne kolem 30 kB/s). Tak kua, co to ma bejt?!(btw. rychlost pripojeni, kterou ukazuji wokna je 1mb/s, ale to asi ukazuje porad nebo pri snizeni kvuli FUP by se to melo menit?)

titan (21.3.2005 16:52:25)

i po fupu to porad ukazuje 1Mbps takhle jak to rikas ze ti to ukazuje tak by to vypadalo ze je to fupik ale pokud ti to dela uz od patku tak bych nejspis rek ze ti zmenili rychlost na 64/64 nastalo ;) Ne no tak neni to normalni i kdyz u telecomu se neda nicemu divit

Mr Kobliha (21.3.2005 20:06:52)

no jo, ale rikam prvni dva tydny uplne v pohode, nasosal sem skoro 20GB a tedka tohle - maj napsany, ze vzdykcy pred vikendem se rychlost obnovi no a prece sem od soboty 00:00 do 9:00 nenatahl 2GB? (teoreticky by to mozny bylo, ale stejne....)

tatik expres 1024/256 (21.3.2005 21:18:47)

SE podivej kdy zacina novej cyklus od soboty to urcite neni:-))

titan (21.3.2005 21:36:31)

Novej cyklus zacina v patek o pulnoci a ne od soboty :)

ADAM (22.3.2005 08:29:02)

Už to tady bylo řečeno mnohokrát,že v tom telekom má bordell.Takže je to takový houpavý.Jednou FUP je podruhý zase ne.Z mých měření vyplývá že je to spíš ve prospěch uživatele.Jinak telecom sice uvádí,že snižuje aji upload,ale není tomu tak.Ovšem jak to potom počítají na FUP to je záhadou.Může se taky stát,že ti na síti p2p někdo vycucne 2giga,ty jseš pak na 64kbps a oni dále tahají plnou parou.

Sergey (21.3.2005 16:53:46)

Tak kua, co to ma bejt?! Prece FUP Kobliho !

Kohn (26.3.2005 22:08:05)

To se chlubíš, nebo si stěžuješ??? typ testu aktuální propustnost propustnost 552 kB/s = 4416 kbit/s za 600 Kč s DPH 24hod. denně a dat co hrdlo ráčí. Shalom

MiVi (22.3.2005 12:33:34)

Doporučuji nebrat. Telecom se opět ukázal jako banda podvodníků. Po zhruba týdením více méně bezproblémovém používání nastaly neskutečné problémy se soustavným odpojování od sítě či nemožností se vůbec připojit. Až 10 během hodiny. Stahovaná data jsou v tahu, limit vyčerpán, rychlost připojení je schopná klesnout až na 13kbs/321bs. Raději si připlatím u někoho, kdo mi bude garantovat opravdu kvalitní služby a Český Telecom může jít do p....e

Anonym (22.3.2005 15:44:33)

Az na ty pingy co ted jsou a na tom limitu je to docela dobra sluzba. Rychlost alespon me jede jak by mela 420 Kb/s ->> 250 Kb/s ->> 60 Kb/s

Jaroslav Patocka (23.3.2005 18:04:06)

Jak na vznikly problem odpojovani od site reagovali technici od Telecomu? Dekuji

Sergey (23.3.2005 18:33:41)

Mas vyzkouseno jestli to neni treba tvym modemem? Jestli mas USB modem, tak je to docela pravdepodobne.

Anonym (24.3.2005 07:15:02)

to se mi moc nezdá, takovéhle problémy vypadají spíše na modem, nebo na špatné vedení. Volal jsi na Telecom?

Anonym (24.3.2005 16:34:07)

mám USB modem bez problému a spojení je stabilní.

Anonym (24.3.2005 18:04:48)

Zaznamenali jste taky zlepseni funkcnosti FUP u telekomu během poslednich dvou tejdnu? Nevim jak vam, ale me to usekne rychlost prakticky okamzite co prekrocim limit

Nargon (24.3.2005 18:12:52)

Takhle to ale ma byt. Nema se cekat dva dny nez vas omezej. Takhle FUP normalne fungoval pred zavedenim IE Optimal.

Kohn (26.3.2005 21:56:32)

Co to je FUP?? Fofrem Uživali Prchej neb co??

Anonym (26.3.2005 22:07:41)

Fantom Utlacovaneho Platce

Kohn (26.3.2005 22:30:39)

Upřímně lituji plátce. Jestli někdo krákorá v reklamě o neomezeném internetu a ptom požívá FUP, omezený přenos dat a agregaci 1:50 tak je u mě lump a zloděj a nechal bych si od něj připojit ani domovní zvonek, protože bych se bál, že budu moci zvonit jen ve svátek a jenom od -do.:--))))

Cuba (26.3.2005 22:47:10)

pane Kohn už vás pozoruju delší dobu a musím říct že konečně po čase tu je někdo s normálnímy názory. Prostě by si ti ch**i nahoře měli vzít slovník a podívat se na význam slova NEOMEZENÝ. Shalom pane Kohn :-).

Anonym (26.3.2005 22:59:56)

Ti nahore vychazeji z toho ze pred ADSL tu byl pouze modem a ten byl omezen financni strankou.Nyni ziskavas za pausal kvalitni a casove neomezene pripojeni,v jake kvalie je to jen otazka financi

Cuba (26.3.2005 23:04:51)

do jisté doby jsem názor anonymu chápal ale teď? Se aspoň podepiš - nebo se snad bojíš? Na diskuzi cdma jsem psal své názory a od eurotelu mi přišel mejl, že mi přidělujou FUP - a přitom zákazníkem CDMA nejsem

Cuba (26.3.2005 23:10:45)

Tak sem se podepsal si spokojenej.Jednal sem i se sdruzenim na ochranu spotrebitele ani tam v tom neschledaly nic protizakoneho,nemoralniho ano ale naprosro v souladu se zakonem.Vzdycky si muzes priplatit za kvalitnejsi sluzbu nikdo ti nebrani to ze bys chtel za par susni kvalitu je jako jit si koupit boty na trznici k .... rozpadnou se do 3 mesicu.

Cuba (26.3.2005 23:15:02)

Musím přiznat že jsi originální ve jméně, takže předpokládám že i tvé názory jsou obšlehnuté. No jo, to už je prostě těžké s některými jedinci.

Anonym (26.3.2005 23:21:37)

Jmeno neni originalni,jen ukazuju ze bez registrace je jakekoliv vyplnovani zbytecne a jakekoliv jmeno ma stejnou hodnotu jako anonym.

Sergey (27.3.2005 03:13:26)

Mas pravdu, jmeno si muze kazdy vymyslet, jake chce, vyhoda "nejakeho" jmena je, ze mas alespon nejakou moznost urciteho jedince (hlavne jeho prispevky) identifikovat. Pokud totiz do jednoho vlakna nebo diskuze prispeje anonymu vic, stava se to neprehlednym a neni jasne ktery anonym je ktery.

Kohn (26.3.2005 23:13:51)

Měl jsem vytáčené připojení do dubna minulého roku. Když jsem v roce 2001 vyplňoval žádost o zřízení linky, zatrhl jsem mimo jiné i internet. Rychlost na tarifu internet home byla úžasných 12kbps. Přitom telekom garantoval u tohoto tarifu minimální rychlost 28kbps. Dohadoval jsem se s mimi tak dlouho až jsem linku zrušil a ten jejich krám se sluchátkem jsem v zuřivosti před tím oslem z telekomu, který tvrdil, že v roce 2001 se o internetu skoro nic nevědělo, vyhodil oknem u kuchyně. Teď mám Wi -Fi a jsem spokojen.

Kohn (26.3.2005 23:00:58)

Reklama může přiměřeně přehánět, ale nesmí klamat. Internet od Telekomu klame v tom že je neomezemý. V tom, že si z něho zákazník sedne na zadek,tak to je pravda. Když zjistí co je to za paskvil tak si sedne a ani se nehne.

Ravo (6.4.2005 23:27:19)

Kecáš. Reklama jasně hovoří o neomezeném připojení k internetu. FUP neFUP můžeš být připojen 24 hodin denně. Nikde se nehovoří o neomezeném stahování dat.

Kohn (6.4.2005 23:32:11)

Jak se to vezme. Podle mě FUP a datový limit je omezení.

Cuba (26.3.2005 03:58:45)

Jelïkož taky zvažuju IE Optimal a tak jak jsem si to tady pročetl a připadá mi to jako celkem risk, kdo ví jak natom bude zrovna u mně FUP a jelikož nebydlím nejblíž ústředny tak pingy asy taky nebudou nejlepší ale zase ta rychlost? To je asi natom to jediné lákavé protože jak už tady bylo několikrát zmiňováno tak GB na týden je opravdu ŽALOSTNĚ málo.Nevím jak ostatní "spokojení" stímto objemem ale já chápu jako Internet jako komunikativní tok a informační zdroj. Jelikož zvažuji jako druhou alternativu wi-fi tak mně tu ještě nikdo (a že je tu tu těch článků něurekom) nepřesvědčil o výhodách IE. Je mi jasné že nikdo tu není od toho aby mně přesvědčoval, ale spíš mi to příjde vezmu-li v úvahu že tu zazněly i názory ohledně klamavé reklamy jako takový velice dobře zpropagovaný podvod. Nehledě na nějaké dobré jméno tohoto produktu a Telecomu už vůbec ne (kapitola sama o sobě). A pak mně zarazilo ono slůvko NEOMEZENÝ INTERNET k čemu mi je internet, který při 1Mb připojení už po 2Gb padá na hubu.ˇčím je potom tento internet neomezený? Když to co jde min. 100/50Kb už za internet nepovažuji - jak bych vlastně i mohl. A tak si myslím že pokud ČT nená limit oněch již zmiňovaných 10Gb na týden tak to nemá cenu. A závěrem jsem se prakticky rozhodl GO Wi-Fi GO

Cuba (26.3.2005 04:02:32)

Omlouvám se Českému Telekomu, ve 4řádku jsem zapoměl na 2ku. Limit je 2Gb - a ne Gb jak jsem OMYLEM napsal. Omlouvám se pokud tím Telekom utrpěl újmu :-)

habakuk (27.3.2005 13:53:43)

Jses sice blbej, ale ftipnej. Ne kazdymu se podari vyrobit dalsi omyly omluvou za omyl a dokázat ze to nebyl omyl, ale vlastní pili rozvinuty talent diskutovat, diskutovat a diskutovat i kdyz tomu nepredchazelo ucit se, ucit se a ucit se. Muzes tak cekat zalobu nejen za ujmu, ale i za przneni jmena.

Cuba (27.3.2005 14:26:55)

no jo jen si rýpněte, alespoň nejsem jeden ztěch anonymů :-) A to blbej si pro příště odpusť prostě jsem to po*ral a co? Hlavní účel to splnilo tak co?

Cubajs (27.3.2005 15:28:50)

JJ presne tak,jakej ze to byl ucel?

MeTo (27.3.2005 14:06:57)

Hehe, no 2Gb by nestacilo na tyden ani me... vzdyt to je 256MB :) Kdy uz se konecne lidi nauci rozdil mezi b a B.

Happy (27.3.2005 18:53:05)

sry ale ten limit je v GB ne Gb

MeTo (27.3.2005 21:54:33)

To bylo psano ironicky.... pokud jste to nepochopil tou posledni vetou..... ja vim ze je to GB.... ale vyse podepsany Cuba psal si zjevne plete B a b....

Cuba (28.3.2005 01:39:15)

Prostě jsem zaměnil b za B stačí? Zase tak velkou vědu bych z toho nedělal a pokud kritizujete jen todle tak asi nemáte co kde jinde napsat že lpíte na "maličkostech" protože každej rozumnej to P.O.CH.O.P.I.L.

Anonym (28.3.2005 01:44:23)

Blaznis to jsi jeste v zivote nenarazil na Ing. s cervenym diplomem(nenapadam MeTo),skoncil by jsi u 3 hodinove prednasky. Porad by ti to pripadalo nepodstatny protoze lidi kolem ti rozumej ale pochopil bys ze nema cenu kvuli tomu tolik trpet a rychle by ses to naucil psat spravne :)

Pavel (30.3.2005 09:55:10)

hale na takovy argumenty kasli kazdej vi jak si to myslel a kazdej to pochopi i kdyz napises b misto B jde jen o to kterej omezenec zacne poucovat . Ono kdyz neni jiny argument tak se to vetsinou sveze bud na todle nebo na cesky jazyk a podobne veci P.S. Oni jsou tito poucovatele asi tak dokonale osobnosti ze "jim se to stat nemuze" cau Pavel

Radik (26.3.2005 11:31:41)

Taky jsem zvazoval wifi a IE. Nakonec jsem se rozhodl pro IE kvuli rychlosti. Ale v praxi se ukazalo, ze ten limit neni zalostne malo, ale kur....y malo! Prakticky mam FUP aplikovany do 24 hod. A to jsem se jeste nedostal k p2p... Asi to zrusim a pujdu do wifi, u nas mame o neco levnejsi neomezenou 256-ku. Tot vse.

Cuba (26.3.2005 15:47:37)

Jak to tu vypadá tak se to tu možná zvrhne k debatě o wi-fi - to je dobře :-). GO Wi-Fi GO

Anonym (26.3.2005 19:24:32)

Co taháš,že vyčerpáš 2 GB za den?Děláš zálohu internetu?To je chválihodné,ale asi marné.Všechno z archivovat nestihneš.

Cuba (26.3.2005 19:59:52)

a další uživatel internetu jako poštovní schránky. Přečti si diskuzi dál a dozvíš se že jen blbé rádio ti jej sežere, ani nevíš jak. A jak jsem psal chci INTERNET využívat i komunikačně a na stahování přes DC - noaco není snad ktomu internet určen? Ano pročpak rozjíždím diskuzi ohledně porovnání - no ono to stou wi-fi samozdřejmě taky jednoduché není

Anonym (26.3.2005 21:32:50)

A není lepší si pustit CD nebo normální rádio?Nestačí ti 2 GB na týden?Pořiď si garantovanou linku.Jak funguje wifi,jede pořád stabilně za jakéhokoliv počasí?Slyšel jsem,že jsou problémy s pingem a stabilitou spojení.

Cuba (26.3.2005 21:38:18)

Vypadnutí max. tak jednou denně. A rychlost kolem 400/100 v průměru ale většinou to je vyšší. Ne 2GB mi nestačí ani na dva dny natož pak na týden, a spoléhat nato že zrovna mně FUP bude přecházet se mi nějak nechce. Poslouchej k čemu vlastně TY používáš net? Já jenom nepochopím jak to někomu může stačit. A mimo to tu zase rozjíždéme diskusi co tu zavedli Happy s Jiným Anonymem.

Anonym (26.3.2005 21:43:19)

Já používám internet jako informační a komunikační médium a stačím si s cca 500 MB na týden (a vůbec se neomezuju).

Radik (26.3.2005 22:14:11)

Jo, tak kdysi jsem si s par sty MB vystacil - to jsem byl uzivatel GPRS a taky jsem se neomezoval. Ale ted, kdyz to fici na 1Mb, tak je to o necem jinem - pustim si radio, mrknu na TV, stahnu nejake demo a padla...

Cuba (26.3.2005 22:16:32)

Tak to ho snad nemáš ani puštěnej 8h denně. Tak naco máš takovej net? Panebože počkej až zjistíš co na netu je za věci, kamaráde tam nejsou jen obrázky porna jak si někdo může myslet. Co třeba filmy, hudba, televize - NIC ti to neříká? A to se nebavím o videokonferenci. Tyto technologie kamaráde jsou už tak dostupné až je to nechutné že se to nedá levně využívat díky některým žluťasům píp píp píp

Humr (28.3.2005 13:42:54)

Meles ptákoviny, kdybys byl v obraze tak bys vedel ze celej internet má 4,5GB, takze se to s tim limitem vsechno zazalohovat nedá!!!

Anonym (31.3.2005 00:00:03)

A říká ti něco televize na internetu? Je tam spoutu zajímavých pořadů ke stažení a hlavně u televizí, které nechytáš vzduchem. Já jsem třeba němel možnost vidět TELE-TELE 4 měsíce byl jsme v zahraničí, bez připojení na net. A jak jsem se vrátil tak jsem chtěl všechny díly zkouknout. (A nechávat to všechno někoho nahrávat na video je blbost, když je to na netu). Jeden díl má 100 Mb. Různě jsem si to pouště o víkendu a hned bylo 1,5 GB v čudu. Někteří lidé narozdíl od tebe ví k čemu může internet sloužit. Někteří se dívají na telelvizi, někteří rádio, někdo si stahuje knihy v pdf (30mb). Někdo si pouští ukázky mp3 v music shopu. Stahují se dema her. atd. Internet nejsou jen noviny v elektronické podobě. Má spoustu dalších využití. Takoví hlupáci jako ty z nás dělají stahovače a zloděje di se vycpat. Další več je jeslti surfuješ rychlostí 1 stránka za 5 munit tak se nediv že ti stačí 500 Mb limit. Já mám například kurz rychločtení a zkouknu tak přibližně 4-10 stránek za minutu. Ale tohle všechno ten tvůj slepičí mozeček nemuže pochopit. Vrať se do afriky a neotravuj lidi moderní doby svým neandrtálským pohledem an svět............

Anonym (31.3.2005 00:16:09)

Tvuj prispevek je plny agrese a neomaleny!Navic pokud sis nevsiml tak co se tyka ADSL v Africe uz sme :)

Anonym (4.4.2005 20:31:31)

Jestli je pro tebe titanuv prispevek plny agrese tak potom nevim jak nazves to bych ti velice rad zdelil ale neudelam to jen z toho duvodu ze by to admin tohodle fora musel smazat.Nicmene podle me jsi pouze nejakym zpusobem omezeny chudacek co prozil nejake trauma v mladi.Nebo mlady jsi a prozivas ho?Kazdopadne vyhledej odbornou pomoc je mi te lito.......

titan (31.3.2005 20:30:44)

Nechci tvrdit ze s tebou vcelku nesouhlasim ale musim souhlasit s anonymem niz. Pokud lidi kteri internet vyuzivaji jenom jako informacni a komunikacni medium a limity nespotrebujou nazyvat slepicimi mozecky a podobnymi vyrazy je znamka toho ze ten slepici mozecek mas spis ty. Znam par lidi co maj treba IE Start a nedokazou si predstavit ze by za tyden stahli vic jak onech 250MB co u nej jsou. Nekteri lidi proste pouzivaji internet min aktivne a to + to ze nesouhlasi s tvym nazorem neni ani zdaleka duvod jim nadavat.

Jirin (1.4.2005 08:55:59)

"ukázky mp3 v music shopu" a "Stahují se dema her" ... ty me bavis :)))

Anonym (1.4.2005 09:15:53)

Je vidět, že jsi nikdy nestudoval VŠ. Internet pro studium, tedy pracovně, používají intenzivně už i gymnázia. Jirine, ty jsi pořád ještě na základní škole, nebo už se učíš za kuchaře? Nebo už jsi vyučený? Tipnu si - zedník?

Jirin (1.4.2005 09:37:12)

Arogant tveho kalibru me neurazi :))) Jen pro informaci, me internet mimojine i zivi. Jen se smeju, jak se ohanis tim, ze lidem mizi gigabajty dat stahovanim legalnich veci, jako treba dema her a ukazky mp3 :))) No, vsak si stahuj, co chces, mas to jednou zaplaceno, tak co, ne ? Ale 2 giga na den je dle me uz diagnoza :)))

Anonym (1.4.2005 11:22:11)

kdo nemá čest, toho nelze urazit...

Jirin (1.4.2005 15:33:54)

:))) Mas jeste nejakou jinou veselou historku, kterou slychas doma ?

krab (2.4.2005 12:52:03)

Jirin rulz.Ten anonym nad tebou je asi pekny pako.2giga za den je peknej mazec.Fakt tyhle zalohovace nechapu,kord kdyz ma vse legalni :-).Vono uz dost vypovida si stahovat tele-tele :o.

Pavel (4.4.2005 14:18:50)

Stahovani Tele-tele taky nechapu :-))

Anonym (1.4.2005 14:28:26)

Nenavazej se do zedniku :) s pocitaci delam od dob sinclairu neznamena co zednik to vypitej tupec :)

Anonym (4.4.2005 16:04:41)

No jo, to je asi stejny kdyz reknes, ze co cikan to zlodej:)))

anonym (4.4.2005 19:50:26)

Obcas se kupodivu najde i cikan co nekrade :-)

Anonym (5.4.2005 12:18:55)

se stejnou pravděpodobností vyhraješ první ve sportce Ale tyto smutná fakta patří na jiný server.

Anonym (26.3.2005 20:57:48)

Takových zrooovna potřebujem. Provider

Konar (26.3.2005 10:12:04)

IE mám druhej den a sem zatim dost spokojenej. Rychlost připojení přes 850 kb/s, stahování 110 kB/s, ping 30.

Pavel (26.3.2005 20:03:45)

Pockej az ti vyprsi zkusebni 30tidenni lhuta:-))))

domek (27.3.2005 13:22:14)

Nesejčkuj. Co to je zkušební lhůta na IE Optimal? Mám to od spuštění, dodnes jsem nepodepsal smlouvu kvůli jejich administrativním zmatkům a rychlost je pořád cca 800 kbps i když počet uživatelů vzrostl na několikanásobek.

Jaroslav Patocka (7.4.2005 17:31:13)

Jak jste spokojeny nyni?

Konar (12.4.2005 00:43:46)

Pořád jsem spokojený. Akorát ten FUP mi trochu leze na nervy, ale on-line hry se daj hrát i s nim... Takže když přijde FUP, už moc nestahuju, ale spíš hraju.

Pavel (26.3.2005 23:18:08)

Nechci nic rika ale mam dost aktivit a todle jsou data na IEo Start periody: Objem přenesených dat: Den/čas aktualizace: 25.03.05 0.134 GB 26.03.2005 00:30:00 18.03.05 0.614 GB 26.03.2005 00:30:00 11.03.05 0.934 GB 26.03.2005 00:30:00 04.03.05 0.633 GB 26.03.2005 00:30:00 25.02.05 0.550 GB 26.03.2005 00:30:00 18.02.05 0.574 GB 26.03.2005 00:30:00 11.02.05 0.773 GB 26.03.2005 00:30:00 11.02.05 0.328 GB 26.03.2005 00:30:00 04.02.05 0.736 GB 26.03.2005 00:30:00 28.01.05 0.378 GB 26.03.2005 00:30:00 21.01.05 0.258 GB 26.03.2005 00:30:00 14.01.05 0.512 GB 26.03.2005 00:30:00 07.01.05 0.460 GB 26.03.2005 00:30:00 31.12.04 0.390 GB 26.03.2005 00:30:00 a dodsavam, ze jeste hraju gamesy a vubec delam co potrebuji a vzdy ve cvrtek si rikam co bych asi tak stahnul i pres limit stejne budou nulovat lae ad delam co delam nic me nenapada

Defman (28.3.2005 11:40:25)

Prosím tě nech toho!!!To ma být další pokus marketingu telecomu o napravení něčeho co už se dávno napravit nedá?Chápu tvoje počáteční nadšení ale musíš na to asi přijít sám kde je zakopanej pes.Tohle v žádném případě neber jako urážku já jsem na tom byl úplně stejně a není to tak dlouho co jsem nadšeně psal podobné hlouposti......

Anonym (29.3.2005 15:48:01)

25.03.05 1.376 GB 29.03.2005 00:30:00 24.03.05 0.502 GB 29.03.2005 00:30:00 18.03.05 3.639 GB 29.03.2005 00:30:00 11.03.05 10.990 GB 29.03.2005 00:30:00 04.03.05 6.549 GB 29.03.2005 00:30:00 25.02.05 4.974 GB 29.03.2005 00:30:00 18.02.05 3.938 GB 29.03.2005 00:30:00 11.02.05 13.524 GB 29.03.2005 00:30:00 04.02.05 3.801 GB 29.03.2005 00:30:00 28.01.05 3.129 GB 29.03.2005 00:30:00 21.01.05 2.075 GB 29.03.2005 00:30:00 14.01.05 13.049 GB 29.03.2005 00:30:00 07.01.05 10.007 GB 29.03.2005 00:30:00 31.12.04 11.704 GB 29.03.2005 00:30:00 To ja si toho internetu uzivam :)

Anonym (29.3.2005 18:42:25)

Konecne nejaky "normalni" uzivatel internetu :-) Ja to mam jen par dni, takze pouze toto: 25.03.05 3.109 GB 29.03.2005 00:30:00 24.03.05 4.611 GB 29.03.2005 00:30:00 18.03.05 8.278 GB 29.03.2005 00:30:00

Jan (29.3.2005 21:20:15)

kdyz uz sem hazite ty vypisy, co ma jako znamenat ten datum 24.03.05, to byl ctvrtek, ne? Proc to tam Telecom dava? A pak hned zas 25.03.05.......ja to tam mam totiz take...a dokonce mam pocit, ze to 24.03.05 tam pridali az v patek... Nevite nekdo????

Anonym (29.3.2005 17:40:05)

Přenesená data: Start periody: Objem přenesených dat: Den/čas aktualizace: 25.03.05 1.722 GB 29.03.2005 00:30:00 24.03.05 0.049 GB 29.03.2005 00:30:00 18.03.05 2.409 GB 29.03.2005 00:30:00 11.03.05 9.839 GB 29.03.2005 00:30:00 04.03.05 3.539 GB 29.03.2005 00:30:00 25.02.05 8.332 GB 29.03.2005 00:30:00 18.02.05 2.171 GB 29.03.2005 00:30:00 11.02.05 26.279 GB 29.03.2005 00:30:00 04.02.05 1.613 GB 29.03.2005 00:30:00

qbe (31.3.2005 14:44:52)

pro všechny uživatele !!IEXPRES!! kteří mají zájem o NEOMEZENÉ stahování dat přes DC++ skoukněte tuto diskusi. https://www.dsl.cz/index.php?akce=2&vlakno=48536

Zdeněk (2.4.2005 19:15:55)

Právě jsem se poprvé připojil přes ADSL a jsem ohromen tím fofrem. Několik let jsem byl připojen klasickým modemem a tak jsem tak překvapen. Jen pro informaci zasílám naměřené údaje. Lokalita je Stříbro. Rychlost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 106.5 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 851.8 Kbps Rychlost odezvy (PING): min: 23,121 ms, max: 23,463 ms, průměr: 23,284 ms

Kohn (6.4.2005 21:17:52)

Tomu říkaj fofr???

Zdeněk (6.4.2005 21:44:11)

Pro mě je to opravdu fofr, pro vás možná ne. Pokud řekněme 5 le používáte připojení přes klasický modem a najednou máte připojení, o kterém píšu nahoře, tak to pro mě fofr znamená. Zdeněk

Kohn (6.4.2005 22:12:21)

Tak o tom toho vím tolik, že jsem z Telecomu tiše zešedivěl.

Zdeněk (7.4.2005 07:55:48)

Proč zešedivěl ? Kvůli rychlosti nebo přístupu Telecomu k vám jako zákazníkovi ? Zatím si nemohu stěžovat. Ono je těžké si vybrat poskytovatele, protože když si pročtete příspěvky tady ve fóru, tak je vždy určité období, kdy je některý z poskytovatelů podle uživatelů naproto neskutečný podvodník a lhář atd. Takže nakonec je to stejně jen na rozhodnutí zákazníka, kterého poskytovatele zvolí a buď spokojen je a nebo neni. Zdeněk

Kohn (7.4.2005 11:57:53)

Z obojího. O tom už jem zde psal.

Anonym (3.4.2005 10:46:00)

:)

Anonym (4.4.2005 18:58:00)

presne

Lukas (5.4.2005 15:11:22)

:)

Anonym (5.4.2005 19:36:19)

mel jsem iexpres 512/128 a migroval jsem na optimal, nic nez spokojenost, krome obcasnych zamrzu, kdy telecom restartuje a modem to nepozna, reset modemu a jedu, fup v pohode. pouzivam to pro praci, pro vpn, obcas neco stahnu, ne filmy rychlost porad 800-830 stahuju cca 100-110 za ty prachy nic lepsiho neni bohuzel

Ten z IOL (6.4.2005 06:55:40)

nevim jak je to u IEo ale u IE STARTu bylo pravidlo ze po tech par dni jakobygratis nebyla FUPka ani agregace :-)))))

Kaspa (6.4.2005 08:13:47)

Nu, ja mam 1024 za 800kc a to nenvidim moc dobre, jednak se mi zda ze omezeni za takove penize je prilis velike a navic mam stazeno od patku 745MB a nikdo na telecomu mi nedokazala rici proc mi to nyni bezi jen 64:(

anonym (6.4.2005 17:00:56)

Zatím dobrý, mám to týden, uvidím jaký to bude za delší dobu.

Anonym (6.4.2005 17:28:16)

Pro Ten_z_IOL:ty jsi asi pěkný chytrák,agregace je pro všechny přípojky jednotná a jedna linka z ní nejde vyjmout.Jinak do fupu se počítá i upload,tedy 745 MB down+ ? up=> 1 GB.

Ten z IOL (6.4.2005 20:33:56)

tak to si myslis jenom ty :-) tak jako se da navysit agregace, da se logicky i snizit, nemyslis ? a pocita se up + down dohromady od tebe taky tecou prece data :-)

titan (6.4.2005 20:40:08)

Ale upload tolik tu sit nezatezuje aby tolik lidi omezoval tak neni treba ho pocitat do fupu kolikrat se stane ze si vyplitvam fup na uploadu a to je skoda

Ten z IOL (7.4.2005 01:38:41)

s tim musim souhlasit, ale sou to proste data a tim to hasne btw : zkousel si nekdy na plno vytezovat upload ? a videl si co se stane ? :-(

Anonym (7.4.2005 06:55:38)

jo download jede tak 1kB/s a min

Ten z IOL (7.4.2005 07:44:21)

tak to mas docela stesti ze ti to neslitne uplne, nevim proc to takhle funguje, ale proste upload na max neni moznej :-(

Anonym (7.4.2005 12:12:36)

A to jsi z iolu?Ty to nevíš a děláš na datovéjch službách?Ty neznáš TCP/IP protokol a jak se chová?Takový lidi by neměli u iol dělat,protože pak plácají zákazníkům blbosti a všichni jsou na ČTc nasraný.Jsi tam asi nový nebo brigádník,viď?Nech se pořádně proškolit.

Anonym (7.4.2005 12:21:41)

No nevim, ale v IOLu uzrčitě nepracujou jen samí technici.....

Ten z IOL (7.4.2005 20:48:03)

vim jak funguje TCP/IP a ano sem technik, ale spis mne dostava to ze to slitne, u LANky i u WiFi se tohle nedeje, tak proc jenom u ADSL ? to by totiz znamenalo ze i pri totalnim vytizeni downloadu by to melo slitnout, ale to se nedeje, vznesl sem dotaz na kterej sem ocekaval rozumnou odpoved a ne tohleto .. takze klidek ...

titan (7.4.2005 21:21:56)

No ja bych rek ze duvod je ze pri vytizenym uploadu to nestiha posilat potvrzovaci pakety. A proc se to deje jenom u ADSL? No to netusim ale asi by to mohlo byt proto ze rychlost u ADSL je omezovana natvrdo mezitimco u LAN jenom technologicky...mozna je to blbost.

Defman (8.4.2005 07:53:08)

Ne jenom že to není blbost ale navíc je to pravda :) Když jede upload naplno např. P2P tak se opravdu nestíhají odesílat potvrzovací pakety a tím dochází logicky ke snížení rychlosti download.Proto se stane že když jsi ve FUPu a zatížíš upload na plno tak down může jed někdy až kolem 2Kb/s a to už se vyplatí..... :)))

titan (8.4.2005 16:47:27)

Ne ja sem myslel ze je blbost moje teorie o tom proc to dela jenom u ADSL :)

Fang (9.4.2005 10:09:43)

Problem je v tom ze nase ADSL je pouze HALF-DUPLEX , tj. dokaze v jednu chvili komunikovat bud UPloade nebo DOWNloadem, kdezto FULL-DUPLEX dokaze oboji najednou.

Nargon (9.4.2005 11:47:30)

Blbost, adsl pouziva pro upload a download jine frekvencni pasmo, a vyuziva upload i download najednou, takze je fullduplex. A jak pise titan tak ma pravdu, pri velkem vytizeni uploadu se nestihaji odesilat potvrzujici pakety. A ten server ze ktereho se stahuje neodesle dalsi paket dokud se mu tyhle potvrzujici pakety nevrati. Vidim problem bud ve vsech adsl modemech, ze tyhle potvrzujici pakety okamzite neodeslou, ale zaradi je do froty, k tem ostanim paketum. Ikdyz tohle se mi moc nezda, aby vsechny adsl modemy delaly tu stejnou chybu. Dalsi moznosti, podle mne realnejsi je problem nejspise v siti telecomu, kde se pakety spoji do jednoho vetsiho a pres ATM putuji spolecne, a tady je ten problem, protoze maly potvrzujici paket musi cekat nez se poslou i ty ostatni se kterymi je spojen. Prikladam muj test pri vytizeni uploadu: vytizenej cca 25KB up Rychlost připojení k Internetu: 354.9 Kbps 23KB up Rychlost připojení k Internetu: 603 Kbps 20KB up Rychlost připojení k Internetu: 752.8 Kbps 18KB up Rychlost připojení k Internetu: 823.4 Kbps 0KB up Rychlost připojení k Internetu: 843.8 Kbps

anonym (8.4.2005 20:53:48)

ctu tu vasi debatu a vzpomel sem si, ze upload ma vetsi prioritu nez download, teda u adsl, to by mohlo bejt to reseni ?!

Anonym (7.4.2005 21:59:25)

Je to tím,že u adsl je pro download i upload samostatný komunikační kanál,zatímco ethernet je sdílený a celá šířka přenosového pásma ether. je společná pro down i up.Kdyby šlo u ether. vytížit celé pásmo jen uploadem,tak by se dělo to samé,ale zde se při vytížení,sníží automaticky rychlost a zůstane volné místo a po chvíli se to ustálí na optimálním poměru.U adsl se stane totéž,ale tím,že jde každý směr svým kanálem,tak to snížení je to více patrné.

titan (7.4.2005 22:03:19)

Hmm to zni logictejc nez moje teorie :)

Happy (8.4.2005 14:30:47)

No musím rázně nesouhlasit, to co si posal u ethernetu (že se dělí up i down o stejnou linku) je při tzv. HALF-DUPLEXu, jenže nové sítě používají tzv. FULL-DUPLEX a ten zajištuje zvlášť "kanál" pro down (100Mb/s) a pro up (100Mb/s). laskavě se něco nauč o sítích a potom raď...

dalsi z IOL (7.4.2005 14:12:41)

1) proc myslis ze dela na datovejch sluzbach? Treba tu jen uklizi :) 2) Ten clovek moc dobre vi jak to funguje, byl to spis recnicky obrat. Ovsem podivas-li se na tu debatu tady, skus to vysvetlit tak aby to pochopil kazdej kdo nechape uz to ze existuje vazba mezi downloadem a uploadem :)

Ten z IOL (7.4.2005 20:50:10)

nazdar kolego, no docela by mne to zajimalo, proc se to deje jenom na ADSLku :-) .. zase do ty technologie moc nevidim :-) ... tak ja si du pro mob a koste at tu poradne zametu :-D

Ten co neni z IOL (8.4.2005 15:56:54)

3) neuklizi, ucastni se vyjezdu pokud je hlasena porucha u zakaznika, ovsem netusi co je napriklad DNS. Pokud je to on tak ho znam osobne :-)

Boban (9.4.2005 12:18:08)

adresa nového expreshubu IOL.SYTES.NET od Telecomu, způsob, jak obejít FUP !!!