Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > FUP/HUB

FUP/HUB

FUP/HUB Express CZ ADSL (6.4.2005 18:27:53)

AHOJ určitě i ty máš zájem o muziku,video atd. a štve tě neustale přesný a omezující FUP.Jesi si chceš polepšit (JAKO ,ŽE URČITĚ ANO ) mrkni knám :)) na iol.no-ip.org je vítán každý nový user a jeho kamarádi.Benevolnce zajištěna neomezené možnosti také.PS asi si slyšel o naší konkurenci Věř ,že mi jsme lepší. Nezapomente a přidte na Express CZ ADSL iol.no-ip.org

Anonym (6.4.2005 20:16:35)

Docela stebou souhlasim znam jeste jeden HUB na adrese iol.sytes.net ale to je policejni hub samy zakazy a prikazy jenom se na nej nenechte nachitat

Expres (6.4.2005 20:26:27)

iol.sytes.net neni policejni hub ale hub na kterem jsou jednoducha pravidla vyzadana a schvalena navstevniky hubu aby zamezili privalu tech kteri chtej jen stahovat a nic sami nenabidnout ! Prijdte na iol.sytes.net a presvedcte se sami !

Vo_cO-tI_jdE (6.4.2005 21:19:53)

jj souhlasi

d-e-s-t (24.7.2005 01:48:30)

neprijde vam ze se tu hadate jak parta blaznu ?? otom co pisou lidi od dracka ??? no maji sice pravdu je lepsi bejt na hubu kde je jenom telecom ale opravdu se tam dena nic sehnat a tudiz na cele iol huby kaslu protoze za tejden mate sosle vsechno co je na hubu :))

Honza (24.7.2005 18:12:30)

To jsou mi věci - ty která jsi všemi možnými podrazáckými metodami plnila uživatele svůj vlastní DSL Hub - najednou budeš tento princip kritizovat ??? Jen jestli to zase není další nekorektní jednání z tvé strany . To ti nestačí , že máš skoro na všech Hubech perm-ban ??? Ale nejspíš to je jen msta za to , že tvůj Hub , založený na nekorektnosti se zhroutil tvojí vlastní vinnou , neboť jsi se k uživatelů, chovala tak , že ti ho sami zlikvidovali !!! Takže se asi můžeme těšit , na tvůj zájem , poškodit ty úspěšnější ( a hlavně slušnější ) , než jsi byla ty sama . No když tě to baví ...

Fiff (24.7.2005 18:24:19)

Ty jsi opravdu kouzelná :-D . Sama jsi se chovala jak slon v porcelánu,o tom jak jsi mluvila a chovala se, o tvých hláškách nemluvě,a teď chceš někomu něco povídat? Sama jsi svůj hub pohřbila a teď od tebe budeme číst moudra na foru? Ono to není jen o tom mít hub,ale taky se podle toho chovat,což ty evidentně neumíš.

Anonym (6.4.2005 21:45:12)

iol.sytes net stoji za pycu, sou tam samy sulini co bud nemaj sloty vubec a nebo takovy co to od nich jede 200B/s... dete se vycpat fsichni houmelesaci

Expres (6.4.2005 21:51:11)

Na hubu neni ani jeden clovek co by nemel zadnej slot a je zajimavy ze jedinej kdo nadava jsou lidi od konkurence. hmm a proto rikam: Prijdte mezi slusny lidi na stahovani nebo jenom na pokec : iol.sytes.net

Anonym (7.4.2005 01:33:57)

slot samozrejme maji ale proste se k nim nedostanu, proste vode mne pridrzle sosaj a sami slot nemaj a delaj ze u toho nejsou kdyz pisu pmko

Anonym (7.4.2005 07:57:01)

Když od tebe sosaj a sami ti slot nedaj, tak je odstřihni a je to. Když budou chtít, tak se ozvou. Otázkou je, jestli je pravda, co jsi napsal.

Tomáš (8.4.2005 08:34:25)

No se sloty jem na hubu nemněl nikdy problém a pokud by mněl jakýkoli uživatel zbržděn úmyslně upload tak automaticky poletí.Takže znova doporučuji iol.sytes.net

Expres (6.4.2005 20:22:02)

Pro vsechny telecomaky co jim vadi FUP : Pridte k nam na Expres Hub na iol.sytes.net kde nejenom ze najdete vic lidi ale navic si muzete pekne pokecat a nemusite si vybirat od koho stahovat ! Privitejte u sebe doma neomezeny internet ! iol.sytes.net

Medy (7.4.2005 13:18:44)

Může mi někdo prosím vysvětlit to že zmíněný hub je pro ty co mají fup??Znamená to že stažená data se nepočítají do datového limitu??Dík čau

Anonym (6.4.2005 20:53:43)

Zdar, chodim na hub IOL.SYTES.NET kde byva 50 az 70 uzivatelu porad. Je tam bezva pokec, skvely lidi. Je to tam lepsi!!!

DangerousKuzle (6.4.2005 21:44:10)

iol.sytes.net je mnohem lepší. Je tam víc lidí a mnohem víc dat.

dracek (6.4.2005 22:23:25)

kdyz kazdej hnedka neutece taky bude dost lidi a dost dat :)) prot e ta reklama .Nehodlam srovnavat huby jde mi o reklamu aspon malou naten nas :))

dracek (6.4.2005 22:26:56)

joo a proc si chtel u nas reg?? kdyz hned pises zeje jinde lip :))

kofil (7.4.2005 21:55:37)

Tak ja nevim jestli je lepsi stahovat rychlosti 2kB/s na iol.sytes.net "fup jako by nebyl" kdyz ma nekdo od koho sosas na 256ce upl 5 slotu (nekdo dokonce i 10). Nebo na jinem Hubu 8kB/s kdyz jsem ve Fupu, z hlediska mnozstvi a rychlosti prenesenych dat je tento hub nepouzitelny, byt ten z IOL tak jsem max.klidny...

Expres (7.4.2005 22:02:01)

Tak stahuj vic veci najednou ! Jsou u nas lidi co stahujou diky tomu treba i 80KB/s ve fupu

ADAM (9.4.2005 14:27:07)

Ale zapomněl jsi dodat,že to je součet aspoň od 10 userů

Panther (9.4.2005 22:14:35)

A co tam asi psal?Je jasny, ze nemuzes stahovat 80kB/s od jednoho usera ktery mam max. upload 25kB/s ne?

ADAM (10.4.2005 09:55:32)

pokud mam na kazdym treba jen 3kB,tak je to stejne o nicem a radsi si pockam az me FUP skonci.to se me ten provoz kompu nevyplati kdyz neco stahuju 3dny

dracek (6.4.2005 22:26:10)

sem cekal ze sme lidi co maj charakter ale koukam samej anonym!!! srabarna se podepiste nikdo vas zato nezastreli!

Pavel (6.4.2005 22:48:00)

Panove panove nechapu to co tady resite oba huby maji neco dosebe ale nemuze nekdo tvrdit jednoducha pravidla ze je treba odstrkavani treba lidi s horsim pripojenim jako je wifi apd. /hub iol.sytes.net/ druhe je bez tichto omezeni a chat jede taky rposte lidi jdete na oba na obou muste sosat pokud jsou lidi na obou muzete tu samou vec jet 2x tim padem rychleji a nereste blbosti ktery je lepsi nebo horsi iol.sytes.net je fajn hub ale proc by nemel bejt fajn hub i iol.no-ip.org no reknete co vas vede kte nevrazivosti se uz konecne proberte a budte lidi cau admin iol.no-ip.org nemam nic proti kolegum na sytes.net gl all vse je prece o dc

titan (6.4.2005 23:17:12)

Zdravim predem vsechny co tu okolo sou. My neodstrkavame lidi s horsim pripojenim ale delame hub pro uzivatele expresu aby mohli kdykoli od kohokoli stahovat jako by FUP ani nemeli. Rozdil mezi nasema hubama je v tom ze tady Pavel dela hub pro vsechny. Nikdo od nas z iol.sytes.net nema nic proti tomu aby byli lidi na obou hubech. Kazdy hub ma svuj system svoje pravidla svoje adminy svoje opy a svoje uzivatele. s pozdravem titan4 iol.sytes.net Vse je o DC - to pro me znamena vymena dat a peknej pokec ale to slovo vymena je tady klicovy. Na hubu iol.no-ip.org maji radi lidi co akorat stahuji a nic sami nenabidnou. My ne. Chceme aby byli lide na nasem hubu spokojeni a proto plnime jejich prani jako bylo napriklad vytvoreni pravidel a restrikce IP.

Anonym (6.4.2005 23:29:28)

Pripojte se na oba dva a mate klid :)

dracek (7.4.2005 08:37:00)

plne z tebou souhlasim az naten ANONYM :))

Pavel (7.4.2005 00:02:26)

vidis a je to tu titane jak muzes vedet ze u nas nic neni jenom sos a nic nenabizime jak to muzes vedet ja sem napsal ze jste fajn a ty zase na nas kydas ze mi nic nenabizime to jako ze zadarmo nenkoho nepustime nebo jak to myslis dit mi nabizeme naproto to samy jako vy a DC je hlavne o stahovani tak proc nas nenechas napokoji kdyz jsme tak spatny furt na ocernujes nechapu

titan (7.4.2005 12:37:01)

Spatne si vysvetlujes co sem napsal. Ja sem rek ze vam nevadi mit u sebe lidi kteri nic sami ostatnim nenabidnou. A to primo vypliva z toho ze si u vas muze kazdy delat co chce.

Pavel (8.4.2005 14:20:09)

O jak staci malo proc urazi tu armadu ostatnich lidi kteri maji wifi a adsl od jinych operatoru proc si myslis ze oni nic nenabizeji myslim prave opak je pravda nehodlauz neco resit ale mel bys uz konecne zacit myslet hlavou a ne ... fakt no koment P.S zatim vyhravate ale nini vsem dnum konec

titan (8.4.2005 16:45:52)

Ja sem nerek ze nemuzou nic nabidnout...nabidnout muzou hodne ale ne zrovna moc telecomakum ve fupu.

dracek (7.4.2005 11:26:51)

Rad bych tu vsem rek ze tato reklama neni o rivalite hubu ale je tu aby jste knam prisly pokecat a necco sosnout . Vytan je kazdy . PS aj useri z konkurence samozrejme :))

Anonym (7.4.2005 12:43:46)

Pokud je HUB ve stejném stavu jako tvoje čeština, tak se divím, že je vůbec v provozu.

titan (7.4.2005 13:19:39)

Stav cestiny myslim neni predmetem diskuze. Kazdej muze udelat chybu.

Anonym (8.4.2005 08:32:18)

Úroveň znalosti jazyka obvykle souvisí se znalostní bází daného člověka. Nelze předpokládat, že u pologramotů bude excelentní znalost techniky přesto, že technici mají s jazyky problémy.

Pavel (8.4.2005 14:23:09)

Hale Nonyme ty bys sis mel macet prirozeni v teple vode aby te presly ty radoby argumenty ono nekomu rikat o jazyce a pritom se ani nepodepsat je tedy asi to nejlepsi ve svem zivote co jsi vyprodukoval

Anonym (8.4.2005 14:35:59)

Jak sem tu nekde loni cet tak Karel Capek mnel velmi vyrazne problemy s rodnym jazykem a jak sem si zjistil je to pravda.To by podle tve definice znamenalo ze byl totalni dement :D

Anonym (8.4.2005 15:43:09)

A jakou pohadku o Capkovi, autorovi mnoha romanu, povidek a fejetonu, jeste mas? Capek naopak vynikal velmi zrucnym ovladanim jazyka a vynikajici slovni zasobou. Ty jsi teprve na ZS? Jinak.. "mnel..sem..cet.." fakt sila.. Pavel: Rikaji ti neco interpunkcni znamenka?

Anonym (8.4.2005 19:02:37)

Precti si materialy,lidi kteri po nem delali prepisy at uz do novin nebo jeho del tak to tvrdi jako takovou usmevavou poznamku k mistrovi.Nepopiram ze dokazal brilantne zachazet s jazykem jen ten pravopis ho v tom brzdil a to je fakt.Ber to tak ze lidi nejsou univerzalni a to ze si nedokazou zapamatovat par veci jak se pisemne vyjadrovat znamena jen to ze by z nich byli spatne cvicene opice :) , protoze o tom to je naucit se zakladni ukony a opakovat je stejne dobre a bezchybne porad dokola.

Anonym (8.4.2005 15:52:10)

K vytkam ohledne gramatiky v diskuzich (jez s gramatikou nesouvisi) se vetsinou uchyluji lide, kteri nemaji k danemu tematu co rici, ale presto se snazi za kazdou cenu vyjadrit. Patrne trpi komplexem menecenosti. Meli by jit ucit na ZS, tam by svoji uchylku prakticky vyuzili.

Anonym (8.4.2005 17:02:45)

Stačilo napsat "promiňte, že neumím česky", víc si to rozvádět nemusel. :o)

Anonym (8.4.2005 18:21:12)

Staci nepsat nic a ja bych to nemusel rozvadet. :-)

Anonym (16.4.2005 09:45:38)

lol

Friz (29.5.2005 17:22:42)

Kdyz to beres takle tak to ses asi peknej lamer znam programatory co umnej spiskove C++,C,VB atd. a z cestiny ruply ;)

Anonym (7.4.2005 15:19:51)

Kdyz tam budou i jini useri od jineho ISP tak to si clovek moc nenasosa. PS____S tim bez do ****

dracek (8.4.2005 20:34:31)

Nechapu co tu resite !! jde o HUB aby lidi sosly a pokecaly a ne o cz jazyk .Myslim ze jde oto si rozumet a sdilet co chcem vsici a hlavne jde oto aby nas na HUBU bylo vic nez tedka.Pridte knam a nehadejte se sosat se da unas taky a umime poradit a sdilet to same co jinde.PS konkurence mi neva :)) mam starosti dost nato abych se hadal o blbostech.Proste pojdte knam na iol.no-ip.org a pokecejte nasosejte. PS: ty lemplove co uz sou tam,by taky mohli pomoct alespon prispevkem tu

Anonym (9.4.2005 07:08:53)

Nemuzou prispet protoze porad neco tahaj a hledaj :)

Anonym (9.4.2005 07:33:43)

nevim jak to vypada u vas na hubu .. ale u nas to skoncilo tek ze veci jako rmdc a strongdc sme natvrdo zakazaly ... presne jak se vsude pise ... sou blbecci co tahaj a nesdilej .. a blbecci co si to nechaj libit... a zrovna tihle dva klienti sou v tom docela spickovy.. jejich segmentovy stahovani je hrebik do rakve dc siti

Anonym (9.4.2005 09:53:20)

V cem je spastne segmentove stahovani? Ja to naopak povazuju za jednu z nejlepsich veci. Toz spis zakazat passiv uzivatele ne? :)

Anonym (2.5.2005 14:28:41)

Tady je nekdo slaboduchej. Zakazat segment jo? To uz muzu mit DC pusteny jen jako icq. Hlavne pokec sem tam malej soubor.

Anonym (9.4.2005 10:45:21)

[10:39] *** Připojuji k iol.no-ip.org... [10:39] *** Připojeno [10:39] Tento hub beží na softwaru PtokaX DC Hub 0.3.2.6 TestDrive 4.99 (UpTime: 186 hours, 3 minutes) [10:39] Hub je plný... [10:39] Byl jsi přesměrován na iol.no-ip.org [10:39] *** Žádost o přesměrování k hubu, ke kterému jste již připojen [10:39] *** Odpojeno

Nasranec (9.4.2005 12:51:03)

DC je pro loosery. Radsi nejakou "mistni" BT komunitu.

Oskar999 (10.4.2005 08:27:32)

Kdyz uz je to express CZ ADSL HUB, tak by se tam uzivatel IEo mohl pripojit :((( [08:19] *** Připojuji se na iol.no-ip.org... [08:19] *** Připojen [08:19] YnHub version: 1.031 produced by Yoshi and Nev. [08:19] Current user count: 13 after 17:30:16 uptime [08:19] Current sharesize is: 421.44 GiB [08:19] Tvoje IP je 85.70.5.134 [08:19] Your current IP is 85.70.5.134. [08:20] Your ISP/IP isn't allowed on this hub, allowed ISPs are: ADSL and BBB [08:20] *** Odpojen

dracek&OP (16.4.2005 14:49:39)

Všem na Vědomí : Pro všechny uživatele iol.no-ip.org !!!! Rozhodli jsme se tento kvůli poměrně častým a nepříjemým výpadkům (za které se moc omlouváme) Přestěhovat na adresu dracek.no-ip.org Věříme že již k oněm výpadkum funkčnosti docházet nebude.Přijdte rádi vás u nás uvítáme.Jinak taky mrknout můžete na http://www.volny.cz/drackuvhub/

Anonym (16.4.2005 18:40:24)

tak si presmerujte iol.no-ip.org na dracka...

Fif (16.4.2005 20:00:20)

Adresu znáš ne?Kdyby to bylo možný tak by asi přesměrování běželo.Ještě bych chtěl jen podotknout (a to neni na tebe) i když možná ano :-D /protože tady člověk neví kdo sem píše když se lidi ani nedokážou podepsat pod to co vyplodili. Při čtení tohoto fora si člověk uvědomí jak jsou někteří jedinci omezení-viz. urážky a osobní výpady místo toho aby si jako OBĚTI FUP pomáhali. Osobně teda doufám že se to zlepší,přeci nebudeme sami proti sobě.

Nargon (16.4.2005 20:19:53)

On spise myslel, aby se ta domena iol.no-ip.org, coz je dynamicke dns, presmerovala na ip, kterou ma ted dracek.no-ip.org Pak bude jeden a ten samej hub pristupnej pod dvema nazvy.

Anonym (17.4.2005 13:23:56)

Správně, pomáhat by se mělo, takže dělání více než jednoho express hubu je pri nynejším počtu lidí naprostá kravina a dle mého názoru to škodí.

Anonym (17.4.2005 18:18:07)

Asi si ale nezaregistroval ze z obou dvouch je expres hub pouze jeden ten druhy je hub pro vsechny

drcek (1.5.2005 13:16:00)

ahoj vsem co maj ADSL a chtej si i z FUP prilepsit :)) i u nas jeto mozne dracek.no-ip.org mrknete na nas web http://dracek.webz.cz/root/ Prijdte mezi nas at i pres nadavky na TelecomFUP z toho neco mame vsichni PS: CIM VIC NAS TAM BUDE TIM LIP PRO NAS

Dráčkův HUB (28.5.2005 15:13:49)

Jste DSL Telecom? Na HUBU dracek.no-ip.org něco fenomenálního,překvapivého a příjemného.Nenechte si ujít.Kapacita prozatím jen 300,takže kdo zaváhá má smůlu.Přijďte a nebudete litovat! Máte jedinečnou šanci stahovat bez omezení rychlosti od Telecomu.Budete rychlí, budete plni nových dat a to vše jen proto,že na tomto hubu jsou lidé se stejným připojením, čímž nás Telecom nemůže omezovat v přenosu.No není to super? Už nebudeme čekat na páteční půlnoc, aby byla naše rychlost na chvíli slušná. Už bude stále jen výborná !! A to jen a jen na hubu dracek.no-ip.org Říkáte si, že to musí mít háček? Jen ten, že zde musíte zpočátku zůstat i když zde zrovna nestahujete a přivést kamarády.Jakmile nás budou tisíce budeme jako v ráji Každý jeden z nás tu bude chybět, než se to rozjede.Pokud budete odcházet a čekat až tu bude více lidí, tak vás zklamu. Bez vás tu nikdy nebude dost lidí !! Když se každý odpojí jen proto, že tu není 1000 lidí, tak jich tu 1000 nikdy nebude.Vy nechcete dát Telecomu na frak? Lidičky pojďte do toho.Jeden slot na tento hub vás nezabije, ale rozjede velkou věc.Pak budeme nepřekonatelný.A jde jen o rozjezd.Pak si jděte kam chcete,ale zaručuji vám,že pak už se vám odsud chtít nebude Každý bude jistě připojen i na jiné huby a tam může stahovat co zde nebude.A pak si to navzájem předáme rychlostí o které se nám do teď nezdálo. Kapacita je zatím jen 300 lidí,ale hned jak bude zaplněna, bude okamžitě větší a větší a větší.Těším se, že nezklamete logiku a přijdete. Podpis :: Spolek spokojených useru

Anonym (28.5.2005 17:13:37)

draku draku si nedas pokoj co....ale ze k tobe muze chodit kazdej a ne jenom telecomaci nereknes akorat nalakavas na lzivou reklamu

Fif (28.5.2005 17:38:20)

Mno,i kdyby to napsal Dráčektak nevím proč by si měl dávat pokoj :)), když se ti nelíbí že na ten hub může každej tak si zůstaň tam kde jsi,vždyť tě nikdo nenutí aby jsi chodil na dráčka :).Vem si příklad z Drcka to je podle mě příspěvek kterej něco říká,ne ten tvůj šplecht.

Anonym (28.5.2005 19:41:10)

tady de z principu o tom ze je to klamava reklama (Stejna jako dela telecom) kdyz lidem tvrdite ze tam sou jenom telecomaci a pritom tam muze kdokoli

Anonym (28.5.2005 19:43:51)

Presne tak! Bud at tam pousti jen Telecomaky, nebo si odpusti lzive a manipulativni vyroky: "Máte jedinečnou šanci stahovat bez omezení rychlosti od Telecomu.Budete rychlí, budete plni nových dat a to vše jen proto,že na tomto hubu jsou lidé se stejným připojením, čímž nás Telecom nemůže omezovat v přenosu.No není to super?" Fuj, to je hnus, lez, manipulace s fakty, to je des, praktiky snad jeste horsi nez ma Telecom.

dracek (29.5.2005 16:57:48)

ahoj vsem smesnejm Anonymum za prve nepsal sem to ja za druhe nevydim nikde napsano ze tento hub je jen a pouze pro Telecomaky pise se tam ze u nas jsou lide se stejnym pripojenim ale ne ze je tento hub vyhradne pro useri telecomu TAK nevim kde ctes restrikci jen pro ADSL telecom az tam bude napsano ze sou u nas lidi pouze ze stejnym pripojenim pude o lzivou reklamu tak si nech keci a hlavne ANONYM heh se neumis podepsat ani tj parada:)) PS nenutim te abys tam lez

seagal (29.5.2005 17:17:39)

to sou mi veci :-(

LucasCZ (29.5.2005 17:21:11)

No je to napsané šíleně - to se musí uznat lol. Ale je fakt fajn, že existujou takové hubíky. Pokud můžu místo 8kB sosat okolo 25kB (za 1070kc/mesic!!!) , nebudu nesmyslně nadávat na "udajne lzivou reklamu" hubu dracek(pokud nejsem debil), ale pripojim se, pokud mam o dc zajem, a podporim dobrou vec. Na prodejne CTc jsem slysel lzi dost - na drackovi jeste ne. Na drackovi sem jen obcas, nejsem tam OP ani vip atd. - a ikdyz jsem doma jinde - na dracka chodim - nemam rad kdyz me nekdo oje*ava jako telecom. Koho sem nazval debilem, ten to pozna ;) Vsem ostatnim preji pekny den ;o)

dracek (29.5.2005 21:24:55)

Diky ti za projevenou duveru je videt zes jeden z mala co to pochopil :)) Preju prijemne sosani unas aj jinde :))

đ€b|Ł (29.5.2005 17:21:13)

Takze chtel rict "Uzivatele IE a IEO pokud chcete stahovat rychleji nez ve FUPu nelezte ta tento HUB"

Sergey (29.5.2005 17:43:24)

Ono není nutné chodit na nějaký extra telecomácký hub, stačí si jen na jakémkoliv hubu(pochopitelně českém) vybírat od koho stahujete a jede vam to taky rychle.

Pepa z Depa (29.5.2005 18:06:37)

Ono je jendodušší jít na pořádný český hub kde je 7000 lidí a pak stahovat od lidí, kteří mají uvedeno ADSL 512 nebo 1024 a pocháží z česka. Je tam 85% pravděpodobnost, že to jsou taky telekomáci. Když takového najdete a je pravděpodobné že takový člověk nabude ve FUP tak vám to pofrčí taky více než 8 Kb. Já to tak praktikuju delší dobua vždycky se mi nějak podaří takového člověka najít. A naví na hubu kde je 7000 lidí najdu co potřebuju. NEmusím trapně prohlížet adrešáře všech osob na hubu jeslti náhodou někdo nemá něco co bych mohl chít.

Anonym (30.5.2005 01:02:54)

Trubko a co vyhledavani ti nic nerika co ? Jako prochazet vsem ... jasne protoze nehledas nic urciteho ale ses fakt sosal co bere co ho napadne

Anonym (30.5.2005 01:07:11)

Právě že hledám konkrétní věci, ale na hubu s 50 lidma nic z toho co hledám není. Takže jediný způsob je procházet složky lidí na hubu a dívat se jestli někdo nemá něco co by se mi mohlo chodit. Jasný :o)

titan (29.5.2005 20:07:40)

Heh Cus Draku... ele nic proti ale: ....že na tomto hubu jsou lidé se stejným připojením, čímž nás Telecom nemůže omezovat v přenosu... tak z tohodle jasne plyne ze autor prvniho postu mysli ze tam sou lidi jenom od telecomu... :) Ale to mas fuck voba nase huby sou fajn :)

dracek (29.5.2005 21:21:24)

Caf titane ze sou nase huba fajn vime oba :)) joo a dik ,ze i onasem rikas ze je fajn mas to umne :))

dracek (29.5.2005 21:28:05)

Pro Pepu z Depa a pro Sergey oba mate pravdu a nebudu tvrdit opak i ja to delal a delam dotedka asi jeto jednodussi jak rikate vlest kde je nas 7000 ale verim ze vite ze i velke H... zacinaly taky z mala tak nam to prejte :)) Je vase vjec kde budete ale unas muzete bejt taky :))

TONY to DRACEK (29.5.2005 21:57:00)

No já za 14 dní přecházím z trapného ADSL od ČT na neomezenou 1 Mb Wifi, takže váš určitě příjdu svou přítomností podpořit. Stahovat něco rychlostí okolo 15 KB mi příjde ubíjející, takže momentálně na ADSL moc nestahuju.

dracek (30.5.2005 10:47:39)

kluku ty mas ale kliku :)) gratuluju a preju super sosani bez limitu a samo ti zavidim :) Jinac ti taky dekuju za podporu :))

Anonym (30.5.2005 12:37:19)

to tady nějak promazali ne? :)))

Anonym (30.5.2005 14:37:27)

No konečně tu funguje cenzura. Mažou se jen ty, které nejsou k tématu a které obsahují více nadávek. Když je sprostých slov míň tak je přepíšou.

Nargon (30.5.2005 15:30:38)

Ja jsem si nevsiml ze by jich tu nejak ubylo.

Anonym (30.5.2005 22:28:22)

Tak to bude tím, že nesmazali tvé příspěvky ;-)

dalsi z IOL (1.6.2005 16:42:00)

i ty máš zájem o muziku,video atd a urcite i ty máš zájem o muziku,video atd ktera neni nelegalni. Vite ze sdilet warez je nelegalni? Takze ten odkaz jiste vede na nejakej webshop....

useri (13.6.2005 15:31:53)

Tak jsme se dohodly a spojily sily na truc vsem neprejicim :)) Drackuv & Expres hub dracek.czhub.org:7512

dracek (23.7.2005 00:03:10)

ahoj vsem priznivcum i Budoucim :)) Drackuv & Expres hub nezoufejte a pricte knam kazdej user je dobrej prijdte pokecat a zvednou nase rady :)) na adresu dracek.czhub.org:7512 PO UPOZORNENI NEKTERYCH ZAJEMCU JSME UVOLNILY DALSI RADU IP ABY AJ NOVY MAJITELE DSL NEMELY PROBLEM PRIJIT KNAM NA dracek.czhub.org:7512

N1NevisiT (26.7.2005 08:28:35)

Tento hub mi kdysy asi před 3 měsícema zachránil život do te doby co sem měl telecom sem stahl jen max 15 GB, to jsem mel telecom 1 rok nebo přes já už ani nevím ,ale vím že jak jsem jenou bloumal po DC a koukal jak ostatní stahujou nehorázný GB a ja jen občas nějakou tu muziku :(... No měl jsem toho dost začal jsem na main chat všech velikých českých hubu psát jak sosat bez omezení a až jednoho dne se mi nekdo ozval a od te doby sem na tomto podotykám tomto hubu sosl přes 80GB ;) opravdu je to zázrak a jsou tam super lidi ;) napřiklad tady Fiff je skvelej segoš nebo bumbes :)) nebo oskarek , psycho.... kodiak :D mohl bych pokračovat.... je tam bezvadnej pokec :)) ja jsem vždy byl spokojen stímto hubíkem ;).... No a pokud jde tady o d-e-s-t kté nemám ani co řict ,ptž je ubohá za 1) nikdo nesmel řict na jejim chatu slovo HUB jinak davala perm BAN ... což nechapu proč ja jsem třeba řekl že "jsem na dvou hubech" a ona banovala takže nevim nevim ale mam s dest svoje zkusenosti a fakt hruza zlatej Expres hub.... pokud jde o to vysosání hubu za pár dnů opravdu tomu tak neníí ja už sosám dlouho a dlouho a furt nemuzu dososat furt new věci ;)... jen doporucuju vsem telecomaku zajit na tento bezva hubik.. ;)

dracek (26.7.2005 15:55:24)

dekuji to za skvelou recenzi :)) a mluvim jiste za vsechny kdo jsou unas :-D

Anonym (27.7.2005 03:16:00)

Myslite ze kdyz je nekdo skoro negramot a sotva umi psat a hazi hrubky kazdy treti slovo, tak kdyz si ten nekdo zmeni prezdivku a pise jakoby recenzi od nekoho jineho, ze ho jeho vyjadrovaci schopnosti neprozradi? Opravdu si ten nekdo mysli ze vsichni tady jsou takovi dementi ze mu to sezerou?

Honza (27.7.2005 22:27:53)

Nejhorsi jsou gramotni anonymove ! suxxxx

Honza (26.7.2005 10:14:42)

Nevím jak ostatním, ale mě to pořád píše, že spojení odmítnuto cílovým zařízením!

dracek (26.7.2005 15:54:18)

ahoj pokud mas zaem azvi se mi na email magicdraco@seznam.cz nebo napis na jakem ses hubu at pridem cim toje :)) ahoj Admin dracek

Anonym (26.7.2005 23:28:27)

Dětě už s těma vašima FUP Hubama na hřiby! :-(

Fiff (27.7.2005 22:12:17)

Proč?Vždyť tě nikdo nenutí tam chodit.Jsou lidi kteří jsou tam spokojení.

hld (27.7.2005 16:00:20)

Byl sem na tý adrese. Moc zajímavej web. NP, odolám.