Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Žlutý šmejd

Žlutý šmejd

Muke (4.5.2005 07:50:50)

objednal jsem si od telecomáků express optimal 1024 a ejhle,běží jen 512,ve výpisu konta mám napsáno 512,za 960kč,což je cena za 1024,hezké,že?

Michal (4.5.2005 08:04:42)

No oni to tak dělají, zapojí ti co chceš, ale jede ti to podle toho jakou max rychlost můžeš na své lince mít, kamoš se o ten optimal zajímal a klidně by mu ho zapojili za těch 799 bez dph měsíčně, i když max rychlost kterou může mít je 256/64, ale hlavně, že aspoň ve smlouvě by měl 1024/256 :-)

es te be (4.5.2005 11:41:41)

panové je třeba si uvědomit že u IE Optimal není uvedna nikde rychlost, je tam napsáno že až 1Mb, takže když si ti tam můžou dát 512 a nic s tím neuděláš, ale doporučuju zavolat na jejich linku at tě zkusej přehodit když to půjde tak to snad udělaj, kamoš jim tam zavolal a za 2 dny jel Mb

David (4.5.2005 11:48:01)

No pardon pánové, ale jedna věc je jestli rychlost odpovídá rychlosti nominální, což u ADSL opravdu garantováno není a garantováno to vzhledem k agregaci ani být nemůže. Ale pokud si objednám 1Mbit, platím za 1Mbit a mám jen 512, tak to je trošku něco jiného, ne?

es te be (4.5.2005 12:09:47)

ty si si ale neobjednal megabit ty si si objednal IE optimal toje trošku něco jinýho,uváděj že tam může být až 1Mb, maj to vymyšlený je to pilotní provoz takže ti tam můžou dát i tu 512, nikde ve smlouvě není napsáno 1024 nebo 512 je tam IE optimal, takže je dobré podívat se na Ob.podm. nebo specifikaci služby na webu, IE 1024/256 stojí tuším 1500 Kč to je rozdíl mezi Optimalem za 799 Kč

David (4.5.2005 13:14:01)

Aha, tak to jsem to asi pochopil špatně, naštěstí se tarify ADSL od ČTc nemusím zatěžovat, takže se v tom až tak neorientuju. Myslel jsem, že ten Optimal je ADSL , varianta 1024 downstream ... Tak to je teda opravdu "služba", takže vlastně kupuješ zajíce v pytli nebo jak tomu říct, že? :)

es te be (4.5.2005 13:19:41)

to si právě myslí každý, nevím že někteří lidé se nechaj nachytat a pak tady bulej, ono nesmíš věřit všemu co ti kdo napovídá a radši se mrknou co je na papíru (webu), a podle toho se zařídit, a ne plácat že jsem si objednal Mb a mám 512 když to v podstatě není pravda ,s tím zajícem máš pravdu :-))

David (4.5.2005 16:50:19)

Jak říkám, já to moc nestudoval, protože díkybohu mám ve svojí lokalitě Telenor, takže telekomanče vůbec neřeším :) Dík za info, už jsem zase o zkušenost bohatší :)

es te be (4.5.2005 11:43:02)

ještě pro upřesnění tu 256 by mu za tu cenu určitě nenavedli je tam možnost bud Mb nebo 512

Anonym (4.5.2005 09:44:51)

A objednal jste to zároveň s objednáním telefonní linky nebo telefonní linka v době objednávky IEO už existovala delší dobu?To má vedle délky vedení a jeho kvality také velký vliv.U nové telefonní stanice neexistuje vedení a tak ho nelze změřit a je tam pak automaticky 512.Jinak u 512 IEO je vyšší datový limit pro FUP než u běžného IE 512.

Anonym (4.5.2005 13:17:49)

Ano má to vynhrazený tím, že místo limitu 8 GB měsíčně má limit 10 GB. TO jsou data které může stahovat aniž mu zapnou FUP 64/64.

Flex (4.5.2005 14:20:24)

a jak teda muzu zjistit jeste predtim nez podepisu smlouvu jak nam to tu bude chodit?

es te be (4.5.2005 14:27:13)

nezjistíš budou to omlouvat pilotním provozem proto tam není ani uvedená ta rychlost

Anonym (4.5.2005 15:32:30)

Kecáte kraviny, Já si to objednával telefonicky a součátí telefonické objednávky bylo i zjišŤování jak daleko jsem od ústředny a jakou rychlostí mi to může jet. Mají na to nějaký software, tam zadá tel číslo a hned mu vyskočí jak sjem na tom s konektivitou. Hned jak jsem mi udělil že mit o pojede 1024 kB tak mi taky řekl že budu mít limit 2 GB týdně atd. Něž jsem si to objednával tak sjem si přečetl pozorně všechyn jejich dokumenty a taky diskuze. Při telefonické objednávce jsem se na všehcno zeptal a vše mi bylo zoodpovězeno. Možná je to taky tím, že náš účet ČT dosahuje už 7 let částky okolo 2300 kč měsíčně. (celkem 190 tisíc) Možná jsem vážený zákazníka a nemají důvod mi něco tajit. :o)

lubor (4.5.2005 21:41:46)

Omlouvám se za chybky, ale ale důležité snad je obsah. Rozhodně se nemám důvod zastávat Telecomu a když jsem se rozhodoval o zřízení tak jsem uvažoval o "konkurenci" další soused, dnes již bývalý majitel linky adsl od GTS měl přes 2 měsíce průměrnou rychlost 65 kbit/s. Ostatní provideři opravdu přeprodávají služby telecomu, proč nenabídnou adsl na místní smyčku? Pohodlnost??? Cena??? To ať si každý přebere, každopádně čtu, porovnávám. Můj měsíční účet je kolem 560 Kč+adsl a když jsem se informoval, tak mi na všechny dotazy taky na telecomu odpověděli správně. Fakt je jednoduché někoho urážet (co má společného to, že myslím tiskový mluvčí telecomu Crha šilhá s rychlostí adsl telecomu?) To může napsat jen ubožák a pan cheerio@seznam.cz to tu jasně již několik dní ve foru ukazuje. Jde ještě o objektivní info, nebo jen výlevy exotů, kteří urážejí a neuvádí fakta. Beru, třeba Vás někdo špatně na tom Telecomu informoval, ale může telecomu za chybku operátora (pokud se stala?). Vy jste pane cheerio neomylný??? Chápu docela důležitá informace, ale NEVĚŘÍM, ŽE VÁM S ÚČTEM (pane MUKE) neporadili. Jde o to, zda jste volal na správnou linku adsl je 800184084 (mrknul jsem do smlouvy) a jestli jste volal jinam, tak se také nedivte. Na reklamu má telecom dost placených lidí, ale nemůžu si pomoci - já jsem spokojený - což Vám asi vadí, že?

David (4.5.2005 23:19:59)

Nepsal jsem primo ze mluvci telecomu silha, neposmival jsem se mu za to, akorat jsem se ujistoval, jestli chapu spravne prezdivku nebo je to jmeno (třeba pan Šilhavý dělá trenéra ve Spartě Praha :)) Obsah je "důležité" (vy nás ale zásobujete, pane lubor :)) ) v případě, že nikoho nekibicujete za jeho vyjadřování :) Mě nikdo na ČTc neinformoval, já s jejich ADSL díkybohu nemám co dělat, mám Nextru přes Telenor a pohodička pohoda :) Jinak nejsem "pan cheerio", mám tu i svoje jméno, ale to zřejmě člověk jako vy není schopen pochopit, ten rozdíl mezi kolonkami Autor a mail adresa, že? :) K poslednímu bodu - Telecom je jinak řečeno natolik NESCHOPNÁ firma, že když zavoláte místo 800184084 třeba jejich 800123456, tak vás tam operátoři nejsou schopni ani odkázat, že tam vám poradí? To tomu se říká servis :) Mimochodem, co chcete uvádět za fakta? Máte svoji "pravdu" za kterou si budete tvrdošíjne stát. Vám to sice funguje, ale je tu nemalá skupina ostatních, kterým ADSL od ČTc neběhá, ale LEZE :) Buďte rád, že jste jednou z bílých vran které ADSL od ČTc funguje, spousta jiných to štěstí jako vy nemá... A teď na férovku - jste nebo nejste zaměnstancem Telecomu a když ano, na jaké pozici?

lubor (4.5.2005 18:19:58)

Nechápu, urážlivě se vyjadřujete o firmě Telecom, ale sám jste zřejmně nic pro vylepšení kvůli rychlosti neudělal!!! 1)Pokud se stala tato věc tak ve smlouvě máte jasně napsáno AŽ 1024 pokud to technické možnost umožní 2)...JE VE ZKUŠEBNÍM PROVOZU (TESTOVACÍM) 3) rychlost NIKDO - rozumějte žádné ISP NEGARANTUJE 4) pokud Vám nesouhlasí cena s objednanou službou - což pochybuji - máte možnost uplatnění reklamace 5) místo nadávek na telecom si přečtěte alespoň správný název služby - expres nikoliv EXPRESS - to byl bulvární deník v 90.letech, který zkrachoval a Vaše vyjadřování také odpovídá bulváru 6)proč jste si přes onu zprávu konta nepožádal o navýšení, které by pravděpodobně dopadlo v pořádku 7) pokud Vám to jede 512 - tak tam máte 1024 protože žádná 512/128 služba nikdy nemůže dosáhnout finální rychlosti 512. Milý pane, zřejmě Vás nalákala cena-versus kvalita a v tom Telecom zvítězil - pokud by jste chtěl jinou službu, proč jste si ji neobjednal od jiné společnosti než Telecomu? To by jste teprve nadával - třeba GTS nebo Tiscali - oba moji známý mají adsl 512/128 od těchto společností, měříme si společně rychlosti každý den a již 3 měsíce VÍTĚZÍ "žluťáci" stabilně za 3 měsíce průměr ve stejné lokalitě - dva domy okolo a vedlejší ulice naproti tyto hodnoty: Telecom 419 kbit/s, GTS 228 kbit/s, Tiscali 369 kbit/s - tedy abych byl přesný - nejde o propagandu, o měření od 26.února do 1.5.2005 :-) Takže ten Váš "žlutý šmejd" bohužel pro Vás je fakt vítězem, takže až příště něco napíšete - TAKTA HOCHU, FAKTA!!!!!!!

David (4.5.2005 18:35:49)

No nechci do toho moc rýpat, ale nepřeprodává náhodou GTS a Tiscali služby "žlutého šmejda"? V tom případě mě disproporce v rychlostech v té samé lokalitě přinejmenším zaráží, že by ČTc trošku "přiškrtil vedení" aby si lidé "jeho" ADSL kupovali jen od něj? :) Pár perliček z vašeho postu, milý pane, když už se do autora původního příspěvku navážíte co do pravopisu a vyjadřování (EXPRESS a bulvár)... zpráva konta? Asi těžko, správně je to správa konta vámi užívaný tvar by jste jako množné číslo od "bys" není také zcela dle pravidel českého pravopisu, správně je to byste, na "by jste" chytají maturanty u maturity z ČJ :) Překlep TAKTA místo FAKTA už beru jako výsledek toho, že jste viděl "rudě" na konci plamenné obhajoby Vašeho chlebodárce. Trocha odstavců apod. by neškodila, protože tohle je pro mě nečitelný "duševní výblitek"... Takže příště, až něco napíšete a budete kritizovat něčí vyjadřování , tak si zkuste nejdřív po sobě přečíst svůj příspěvek. A radil bych taky dýchat, napočítat nejdřív do deseti (nebo radši do padesáti, u vás...) a pak začít něco řešit a psát atd. :) Přeji hezký žlutý den! :)

y2k (4.5.2005 19:02:48)

:-) A nebo spíše do sta :-) PS,- není to Šilhavej ?? :-)

David (4.5.2005 19:11:27)

Myslis Crhu? Ten uz tam nedela, ne? Dal (asi ze strachu z noveho majitele) vypoved v dobe, kdy se schylovalo ke koupi CTc Telefonicou, ne? :)

Anonym (4.5.2005 19:11:17)

Když už jsme u toho pranýřování za pravopis, doporučuji začínat ony odstavce velkými písmeny. :)

David (4.5.2005 19:13:20)

Ale jo, beru, jednou mi to uniklo, mel to byt jakysi "seznam" pod tim ze vyberu perlicky... Ale pak jsem se zamyslel, surfnul jeste na jednu stranku a trosku jsem ztratil nit :)

Anonym (4.5.2005 19:19:08)

Jasně, jenom rejpu, ale stejně spíše souhlasím s názorem "lubora". Někteří, hlavně mladší, uživatelé by spíše zasloužili pořádně pomasírovat po hřbetě, aby se naučili pečlivě číst smlouvy a specifikace služeb...místo nadávání... Jinak to s tím přiškrcováním je skutečně nesmysl, za ta omezení můžou jednotliví ISP a jejich FUPy a QoS.

Anonym (4.5.2005 20:22:46)

Ano neudelal nic pro zvysovani rychlosti a ja sem velmi vdecny a stastny ze Telecom dokazal rozchodit 1024 teda presneji az 1024.Tento hrdinsky a obetavy cin ze strany takoveho zkostnateleho monstra jako je Telecom je opravdu odvazny predevsim v dobe kdy jeho jediny vyznamnejsi konkurent je schopen poskytovat pripojeni o rychlosti 4M a ne az 4M a to za cenu pri jejimz zachovani by telecom vymrel hlady.Dokonce ten odporny Telenor to ani nenazyva testovacim provozem,projektem nebo nejakou jinou dobre znejici vymluvou.Sprava konta je rok nefunkcni shit pres ktery se rok snazim objednat ftp a pokazde to vyhodi chybu a ze informace o chybe bylo odeslana.Kdyz sem si predstavil kdo to stvoril a ze bych mu musel vysvetlovat co chci tak to radsi dene chodim do kostela a modlim se za zazrak,sance je stejna ale aspon se nerozciluju.Koukam Lubore ze si pouzil oblibenou vetu ze ISP nic negarantuje,to je taky dost casta odpoved pri problemech v Telecomu,obcas si rikam ze az se zase bude propoustet tak by mnely vyhazet vetsinu v reklamacnim oddeleni a mailrobot by mohl rozesilat jako odpovedi vyjadreni CTU,protoze to je taky jedine co se vetsinou lidi dozvedi tak naco platit zamestnanace.I kdyz Telecom nemam rad vazim si ho jako prehistoricke vykopavky u ktere mne uchvacuje jak dlouhou dobu mohla vydrzet takrka v neporusene podobe.

Anonym (4.5.2005 20:37:19)

no jo, vskutku objektivni a nezaujaty prispevek...jen co je pravda....jen si ponekud "pozapomel" na jakem uzemi a s jakou atraktivnosti pro providera Telenor nabízí své služby.....

Anonym (4.5.2005 20:44:11)

Znamena to snad ze velikost pokryti uzemi ovlivnuje cenu nahoru a rychlost dolu,hmm velmi zajimava rovnice v tom pripade budme radi ze nezijeme v Americe.

Sergey (25.5.2005 14:16:56)

Da se rici, ze velikost pokryti uzemi opravdu v urcitych pripadech ovlivnuje cenu smerem nahoru. Ono je jednodussi postavit DSLAM ve městě, kde se okamzite vyuzije jeho kapacita a tim padem okamzite prinasi trzby, nez nekde na konci sveta, kde se na nej jen bude prasit. Nikdo si neuvedomuje, ze monopol uz tady davno neni, jen si ostatni operatori vybiraji lokality, pripadne klienty, ktere(i) jsou pro ne lukrativni a na babicku na samote v Brdskych lesich, ktera si telefomuje dvakrat mesicne k doktorovi se kazdej vyprdne.

Anonym (25.5.2005 17:46:15)

Tak zdravou babičku bych chtěl mít...

Anonym (4.5.2005 23:07:10)

hm. ja mam gts asi rok, s rychlosi prum. 420 kbps, takze nez zacnete neco o nejakem isp zobecnovat, overte si fakta "celoplosne"

neo (4.5.2005 22:16:48)

Cena 960 je za ie optimal, nikoli za nastavenou rychlost:-). Pokud by jsi misto tlachání a je Vás tu víc!!, projevil trochu snahy neco řešit, veřím že už by jsi treba tu 1024. mel. Stačí se ozvat "žlutýmu šmejdovi", ale vetšina stěžovatelů tu neumí napsat mejl nebo vytočit číslo na techhelp!

Konar (5.5.2005 19:45:32)

Hezké, ale ve smlouvě a na netu je napsáno: "* U služby Internet Expres Optimal je 1024/256 kbit/s maximální dosažitelná rychlost. V některých individuálních případech nemusí být tento parametr vždy z technických důvodů dodržen a může být nahrazen rychlostí 512/128 kbit/s." Takže tu zbytečně ČTc urážíš, když neumíš číst, mimochodem já s Optimalem nemám vůbec žádný problémy.

David (5.5.2005 20:41:16)

No, jestli je to tam primo takhle explicitne napsane, tak by tentokrat opravdu mohla byt chyba na strane uzivatele :) Kazdopadne by bylo slusny aspon uzivateli oznamit neco ve stylu blablabla, diky technickym podminkam jsme byli nuceni vasi rychlost dat jen 512/128... V tomhle se asi opravdu vyplaci cist smlouvy. Jen bych se ale zeptal jen tak pro zajimavost, je to psano pismem stejne velikosti jako zbytek, nebo velikost pidi a na 35. strance smlouvy vpravo dole? Mimochodem, nebudu predstirat, ze do toho uplne do detailu vidim, ale co takhle v ramci onoho slavneho "technickeho setreni" uzivatele predem informovat, jestli je realne, ze u nej 1024 pujde zridit? Nebo telecom nevi, jaky ma kde technicky podminky?

Anonym (6.5.2005 13:10:02)

jenomze ono samozrejme nezalezi jen na kvalite mistniho vedeni k uzivateli, ale rovněz i na kvalite vnitrnich rozvodu u zákazníka a tam Telecom nevidi a kolikrat se tam najdou pekna zverstva

David (6.5.2005 13:15:50)

Myslíš třeba rozvody po bytě? Ty co jsem předělával včera odpoledne, původně dělané technikem telecomu? Potřeboavl jsem vyvést z "krabičky" na zdi dvoulinku na připojení druhého přístroje (to už bylo kdysi) a místo rozdvojky a kabelu s RJ11 konektorem mi udělal hádej co? Dal tam JAKOUSI dvoulinku, kterou to "vytáhl" do vedlejší místnosti a tu protáhl do krabičky na zdi a přimontoval ji na ty šroubky... To by bylo OK, kdyby ten kabel nebyl tak tlustej, že se na to prostě nedaly nakrimpovat normální koncovky teď , když jsem potřeboval oba přístroje vést přes splitter :) Takže ano, občas se uvnitř domů opravdu najdou "zvěrstva" :)

Anonym (6.5.2005 14:02:07)

Davide to tam mas ten drat uz aspon 15 let :)

David (6.5.2005 14:39:10)

Nene, maximálně 7 let, od tý doby , co jsme si koupili druhej (bezdrátovej) telefon a potřebovali jsme ho dát vedle do místnosti :) Myslel jsem, že to "profík" udělá nějak sofistikovaněji :) Takhle připadalo v úvahu buď urvat celou tu asi 15 m dlouhou dvoulinku ze zdi kde je vedená (což vzhledem k frekvenci úchytek asi 2/1m déky by byl celkem opruz) nebo si z jiný koncovky zbastlit normální ukončení, kompatibilní s RJ11 zástrčkama :) No bastl se podařil, stačila k tomu jen asi třičtvrtěhodinka práce s pájkou, šroubovákem a kleštěma (na urvání přebytečných částí z té zástrčky ze které jsem to dělal :) )

Sergey (6.5.2005 16:38:52)

V Telecomu jsem delal a pokud jsem z tveho popisu dobre pochopil, jak to mas zapojene, tak si myslim, ze to ten pracovnik udelal dobre a nechapu proc tady brecis o "zverstvech". Bud rad ze kabel je tlustej, ono totiz davat napriklad vice jak 10 metru toho plocheho tel. kabelu (co na nej jde dobre nakrimpovat RJ konektor) je akorat na problemy. Ja osobne si doma takove rozvody delam UTPckem a je po problemech.

David (6.5.2005 16:48:45)

No abychom si rozumeli tak by to asi bylo nejlepsi vyfotit... Kabel sam o sobe tak tlusty neni, jen je proste ta buzirka blba, ze po nakrimpovani to tam tak dobre nedrzi... Jinak k tloustce kabelu - vejde se i pod ty nejmensi uchytky, staci? Osobne mi to proste prislo tak, ze tam nabusil ten nejlacinejsi a nejblbejsi kablik, co se nedava ani do stavebnice Merkur (tam byly nahodou celkem kvalitni) stylem "tohle jakz takz funguje a po nas potopa"... Asi jsem se blbe vyjadril (myslim s tou tloustkou kabelu) :) Jinak muzes mi rict, co je za "problemy" davat treba 20 m plocheho tlf. kabelu? Ja ho mam takhle vedenej do ADSL modemu a krome par ku...ev a pr...eli pri zatloukani uchytek nad futrama (mame fakt vysoky dvere, neni to panelak, ale starej dum s vysokymi stropy) jsem na problem teda nenarazil :) Jinak krimpovat opravdu umim, kdyby tady nekdo chtel rejpat, par kabelu uz za sebou mam :)

Sergey (6.5.2005 22:44:38)

Ze nemas s plochym kabelem problemy bud jen rad. Zkus si ho kousek vykuchat a az uvidis ty tri chlupy misto poradnyho dratu tak pochopis. A k tomu si pridej jeste ze neni kroucenej a je to tim padem antena, ktera nachlasta kazdy ruseni. ADSL je docela odolny, ale u jinych datovych sluzeb se dlouhej plochej kabel dost casto projevoval velkou chybovosti.

David (7.5.2005 00:37:04)

No kdyz uz jsme u tech chlupu... Co myslis, ze mam v ty dvojlince? Samozrejme taky ctyri chlupy... Sice jakz takz , ale manipulace s nima taky nic moc :)

Anonym (5.5.2005 21:03:30)

No Konare hezky jsi to opsal ale jeste by si to mneli precist v Telecomu.Nejsou totiz ojedinele pripady kdy je ona max rychlost dosazitelna po nekolikate urgenci pricemz predchozi urgence vychazeji tak ze to mozne neni.Proste bordel takze je vam prd platny cist smlouvy.

David (5.5.2005 21:05:53)

Ze by opet pristup typu zatloukat , zatloukat, zatloukat, dokud stiznosti zakaznika nepresahnou prah unosnosti? :)

Ralf (6.5.2005 19:59:28)

Bohužel to můžu potvrdit. Objednal jsem IEO a rozjeli mi to jen 512/128, tak jsem to urgoval, zjišťoval vzdálenosti a byl jsem dost nepříjemný a výsledkem byla rychlost 1024/256 hned druhý den. Takže doporučuji urgovat, jsou to neskuteční podvodníci navíc podporovaní státem !

Anonym (24.5.2005 17:51:49)

Taky jsem tak dopadnul:( Jsem v centru města, kousek od pošty kde je ústředna, vzdálenost prý je O.K. ale přesto mě sekli na 512. Prý z technických důvodu na mé lince není možné garantovat vyšší rychlost. Tak jsem si říkal že je tu třeba staré vedení, ale člověk z místní telekomunikační firmy mě ujistil že to je nová budova a je napojena na nové vedení. Tak fakt nevím kde může být chyba. Volal jsem tam znova, ale zase mě sekli, že to prostě není možní zvýšit. A co teď???

Nargon (24.5.2005 18:10:53)

Treba vedeni od ustredny do agregacniho bodu je moc pomaly, a nemuzou ti dat vyssi rychlost. Tady to totiz bezi bez agregace.

Anonym (24.5.2005 23:20:31)

Jako kompenzaci nemáš 8 GB, ale 10 GB měsíčně? A to je v poho ne? 2GB zdarma?

Anonym (25.5.2005 01:12:30)

Se di bodnout s 2GB,on chce 1024!!

David (25.5.2005 01:14:49)

No myslím, že o tom, že si lze 1024 vydupat (pokud to 1024 pro daného uživatele jde) neustálým otravováním operátorů ČTc tu bylo napsáno dost, takže možná místo brekotu na fórech by stálo za to zkusit tohle :) A číst smlouvy :)

Anonym (25.5.2005 01:24:00)

Stejne by mne zajimalo jak to delaj,k nam zapojujou maximalne 256 ale Brodband tu jede i 2M?

Anonym (25.5.2005 12:00:30)

Co to meleš? Já jsem psal o datovém limitu a né o rychlosti linky? Nech se vyšetřit.......... Prostě když ti to jede 1024 tak máš měsičně limit 8 GB Když ti to jede jen 512 tak má měsočně limit 10 GB. Máš 2 GB dat měsíčně navíc........

Anonym (25.5.2005 12:24:13)

a to se jako vyplatí?

Anonym (25.5.2005 12:38:04)

Contactel si nechá za 2 GB nad limit zaplatit 214,- S DPH.

Anonym (25.5.2005 14:18:07)

... a to se vyplatí

martin (26.5.2005 11:36:29)

Ale těch 8GB je celé na rychlosti >= 512kbit/s. Kdežto z těch 10GB je jen 5GB na = 512kbit/s a druhých 5 na ubohých 256kbit/s.

Anonym (27.5.2005 11:11:55)

4GB máš na 512kb/s a 4GB na 1Mb/s (ve skutečnosti samozřejmě míň, aby někdo zase nekecal)

es te be (25.5.2005 08:36:04)

nevím jestli vůbec má cenu odpovídat na tento příspěvek bylo to tu řešeno snad už 100krát, ve smlouvé nikde není napsáno že budeš mít 1024 když ti dalio 512 tak bud tam zavolej a oni zkusej znova nebo si zadej migraci sám přes tento odkaz http://cweb.core.telecom.cz:9001/ADSLReg/Change.jsp zadej že chceš migraci na Optimal, vím že už jí máš ale zadej to tam proběhne TŠ a z 90% ti to tam daj

Anonym (25.5.2005 12:05:47)

Telenor se na netu řešíl v každé diskuzi asi tak 100 krát. Ten člověk asi přiletěl z marzu? Je tohleto vůbec možný...........

Anonym (25.5.2005 14:35:01)

Řewknu ti to jednoduše, přečetl, jsem si odpovědi, na tvůj dotaz. Něco jsou pěkné kraviny, něco je pravda. Pokud máš IEO 512 a chceš 1024, zavolej na 800123456, a řekni, že chceš službu, kterou sis objednal. Ohladně datového omezení, to co psal ten chytrák, je pěkná blbost, datové omerzení na IEOptimal není. Takže a´t si ty svoje 2GB někam strčí. Pokud jde o ceny, ty platíš IEO za 799,-bez DPH, upřímně normální IE 512 stojí měsíčně 870,- bez DPH, určitě umíš počítat,viď?

Anonym (25.5.2005 15:23:50)

Já má IE optimal doma a je tam dotový limit 10 GB měsičně? Nevím kde bereš ty informace. Po překorčení ti klesne rychlost takovým způsobem, že je linka použitelná jen na prohlížení stránek!

Anonym (25.5.2005 15:46:25)

OMG Đatovy limit tam neni je tam FUP. "Po překorčení ti klesne rychlost takovým způsobem, že je linka použitelná jen na prohlížení stránek!" A co hrani her, stahovani taky funguje ( za hodinu na 64 kb das 30 MB )

Anonym (25.5.2005 18:57:11)

Prosím tě, už pro jednou zapoměn na měsíční datové omezení 10GB, opravdu to tak není.Na IE Optimal je týdenní FUP, 1GB 512, dalšní 1GB 64. Už se probuď - ty datové omezení

Anonym (25.5.2005 19:21:39)

Do 2 Gb týdně to fičí jak v japonskem rychlíku (= a > 512) Přes 2 Gb týdně a je z toho trabant ( < 64) Závěr: Limit je 2GB týdně.

David (25.5.2005 19:28:32)

Já nevím, připadá mi, že jsi další ze zástupu ovcí, které ČTc opil rohlíkem... A nebo jsi rovnou "kazatel žluté víry", alias obchodní zástupce výše zmíněného molochu :) Neomezený internet v pravém slova smyslu by byl - mít možnost stáhnout si kdy chci kolik chci a aby na mě nikdo nechtěl peníze navíc/nesnižoval mi rychlost. To co tu plácáš ty je samozřejmě taky omezení, ano, datové omezení, protože dojde k omezení datového toku , čili se omezí co? No přeci data :) A je šumafuk, jestli mi to ISP "naúčtuje" každej tejden, nebo jestli dostanu FUP kredit na měsíc, takže to tady na lidi přestaň zkoušet žlutejma argumentama, nezabírá to :)

Anonym (25.5.2005 19:40:35)

Neomezený internet ti ČTc taky nabízí, pokud sis vybral jinou službu, to je tvá věc. Připlať si a buděš brouzdat na NETu neomezenou rychlostí s neomezením kapacity do aleluja. P.S. Ukaž mi společnost, která ti neomezuje stáhování!!!!

TomM (25.5.2005 19:52:37)

no ukážu, třeba nextra má snad půl roku akci, při které na linkách telenoru se neuplatnuje FUP a ani jiné omezení, a potom taky Skynet co sem si všim má 2Mbps neomezenou za 1290Kč, nemám se dívat kolik stojí to nové profi dvoumgego od telecomu?? ne já se mrknu, ouha kolem 5000kč a to je pouze velkoobchodní nabídka. Ještě nějaké kecy?

Anonym (25.5.2005 20:04:55)

No uvidíme, jak dlouho bude Nextra bez omezení, pokud se v této době o tom nezmiňují.

TomM (25.5.2005 20:11:00)

ale pořád je tu ten skynet :)

TomM (25.5.2005 20:12:21)

ještě je tu pořád ten skynet

TomM (25.5.2005 20:19:42)

a co ten skynet :)

Anonym (25.5.2005 21:02:54)

Sorry. upřímně, nemám o SkyNet páru

David (25.5.2005 20:03:17)

Laskavě nepřekrucuj a neutíkej od tématu. Nikde jsem nenapsal, že neomezený internet není v žádné nabídce. Řeč byla o datových limitech IE Optimal, takže se drž tématu a neotáčej jinam :)

Anonym (25.5.2005 20:07:28)

Dobře akcetuji IE Optimal má omezení, pokud člověk podepíše smlouvu, je seznámen se všemi podmínkami a jrednou z nich je FUP, pokud nesouhlasí, ať si zřídí něco jiného, ČTc už dlouho není monopol, nabídek je spousta.

petzed (27.5.2005 12:48:56)

....ČTc už dlouho není monopol..... :)))))) co k tomu dodat, snad otevri oci a zacni trochu cist a sam se presvedcis o opaku.

David (27.5.2005 12:55:15)

Jo tak ČT není monopol, jo? Tak si představ, že by tady nějaká firma (Říkejme ji třeba Vykuk) vyráběla auta a mimo toho, že vyrábí auta, měla i v majetku všechny silnice. A tato Vykuk by vyráběla auta, která by byla poruchová, každou chvíli by šla do servisu, ale zařizovala by si jejich prodejnost tím, že bude ostatním výrobcům, kteří dělají auta xxx krát lepší , rychlejší a levnější, házet klacky pod nohy... To by ti taky přišlo jako zcela normální, nedeformovaná tržní situace? Prober se, člověče! Nemonopol a volný trh tu bude ve chvíli, kdy xindlům z Telecomu seberou monopol na dráty a kdokoli si je bude moct pronajmout za fixní poplatek, tedy budou mít všichni volný přístup k rozvodům a žádná firma nebude tímto zvýhodněna. A taky až tu nebude Stádník a jeho banda čuňat z ČTÚ, která ČTc systematicky podkuřuje... Navíc, co je nejhorší, v případě ČTc není monopol výsledkem toho, že by prostě byli nejlepší a lidi neměli důvod kupovat cokoli jiného a byli bezkonkurenční... V případě ČTc je to zásluha systematické deformace telekomunikačního trhu , kdy měli ti šmejdi zaručenej monopol snad ještě od Klause buhví dokdy...

neo (27.5.2005 13:09:26)

kabely jsou telecomu a basta. tak to je a jinak to nebude, neznáš souvislosti..

David (27.5.2005 13:10:37)

Jo, přesně tak, tak to je a jinak nebude... A telecom bude monopol, říkejte si tomu jak chcete , a tak to je a taky to jinak nebude...

Anonym (27.5.2005 13:17:12)

nerikam ze telecom neni monopol, ale prece jenom ty draty si vybudoval telecom a to se rovna sou jeho a tak to opravdu musi byt a je to dobre...

Anonym (27.5.2005 13:24:59)

V době kdy se telecom budoval, to že jsou všechny dráty jeho, to dobré bylo. Dneska už to dobré není. Komunismus je pryč proobha. Volný trh.........

Anonym (27.5.2005 14:20:11)

No právě komunismus je pryč a Vy byste chtěl aby telecom MUSEL "prodávat dráty" a to ještě za nějakou fixní cenu stanovenou regulátorem (státem). Právě proto, že je kapitalismus, tak se telecom chová tržně, jako by to dělala každá firma !!!

David (30.5.2005 23:08:16)

Pokud se takhle chová Microsoft, který si to celkem poctivě vybudoval (teď se asi tučňáci mohou pos..at...), tak je to jen jeho zásluha. V případě telecomu je ale jeho postavení na trhu zásluha toho, že mu něco spadlo do klína z minulýho režimu, kdo ten rozdíl nevidí, měl by se nechat vyšetřit. Tohle s kapitalismem a volným trhem nemá nic společnýho...

Anonym (31.5.2005 15:21:33)

Telecom se chová tržně, přesně tak, jak mu to zdejší podmínky umožňují. A zdejší prostředí zatím opravdu nemá s volným trhem ani s kapitalismem moc společného.

TomM (29.5.2005 12:02:01)

tak to je novinka :) copak telecom si svoji síť vybudoval v tržním prostředí s tvrdou konkurencí?? Tuhle síť sme si všichni za komunismu zaplatili ze svých daní a telecomu, jako firmě už jen spadla do klína .

Sergey (29.5.2005 17:07:35)

Prober se, jednak to co bylo vybudováno za socialismu (komunismus jsme tady nikdy neměli) už je většinou šrotu a za druhé telecomu nic do klína nespadlo(do prodeje byl většinovým vlastníkem stát, tedy potažmo daňoví poplatníci a peníze z privatizace šly do státní kasy) Z toho jak si pleteš pojmy usuzuji, že jsi se za socialismu ještě houpal tatíkovi v pytlíku a teď tady děláš chytrýho.

Anonym (29.5.2005 19:25:40)

Presne tak to je pravda,kdybys nahodou vedel o firme s monopolem diky jejimuz staremu vedeni bych si vydelam na nove modernejsi a jeste si udelal mirny zisk,dej prosimte vedet obetuju se a vezmu si ji.Patril statu a proto se taky choval k obcanum jako spravny despota a ted kdyz uz si lidi zvykly se preci nebude pristup k nim menit kvuli nejaky Telefonice :-)

Sergey (29.5.2005 20:41:42)

Podnik(jakýkoliv), který si díky starému vybavení nevydělá na nové(modernizaci) a přitom nevytvoří ještě nějaký zisk musí zákonitě zkrachovat(na to stačí použít selský rozum) Jak si mohla třeba Mladoboleslavská škodovka dovolit vydělat na nové výrobní linky, budovy a pod. To by se podle tebe asi ještě vyráběly Favority.

David (29.5.2005 20:44:45)

Srovnáváš hrušky s jablkama, já mám sice auta rád a přirovnání k nim používám často taky, ale tohle je fakt vedle... Ta Škodovka sice renovovala výrobní linky, ale třebas silnice a dálnice jsou státní, když chceš na dálnici, musíš mít známku a když ji máš, tak tam můžeš stejně se škodovkou jako s audinou :) Chápem? :) Nejde mi o to ČTc komplet "očesat", ale o to, že by všichni měli mít rovný přístup k rozvodům...

Sergey (29.5.2005 21:06:26)

Co se týká tvého přirovnání k silnicím, pro mne jsi zase vedle ty. Kup lokomotivu a zkus si jezdit po kolejích, jestli ti to České Dráhy dovolí :) Nebo zkus prodávat někomu vodu ze svojí studny prostřednictvím veřejného vodovodu. K tozvodům má pochopitelně přístup jejich vlastník a jen on určuje, kdo další a za jakých podmínek je bude používat. Neodpustím si ještě jedno "automobilové" přirovnání: Představa alternativních operátorů mi připadá asi stejná, jako kdybych já chtěl provozovat taxislužbu s tvým autem, ale kupoval bych jen pohonné hmoty a za veškteré opravy údržbu a obnovu vozového parku bych ti platil nějakou směšnou částku. Ještě poznámka k silnicím: jsou státní, takže všech a zároveň nikoho a proto právě jsou možná právě v tak žalostném stavu :(

David (29.5.2005 23:10:51)

No zas nedělej z ČTc charitu, co je nucena pronajímat svoje drahocenný shnilý dráty někomu za ubohoučkej poplatek :) Všichni víme, jak to je :) S vodou je to něco trošku jinýho, voda, plyn atd., to je většinou monopol už tak nějak z podstaty, ale proč v telekomunikacích nemůžeme vytvořit zdravé konkurenční prostředí mi furt není jasný :)

Anonym (30.5.2005 03:48:21)

Sergey to je uplne jednoduche kdyby se jina auta nedala kupovat(monopol) a byli jen Favority tak by sis taky koupil Favorita stejne jako 6M dalsich a prave tim ze bych jen prodaval Favority vydelal bych na novou technologii.Takze se vrat na statek a jeste toho selskyho rozumu trochu pober :)

Sergey (30.5.2005 07:51:11)

Tvoje "Všichni víme jak to je" mne rozesmálo, protože to všichni víte z informací živených v médiích konkurencí Telecomu (v tomhle vyjímečně souhlasím se Zemanem, že novináři jsou prodejné .......) Vím, že telecom je zkostnatělý moloch a měl by co zlepšovat, ale alternativci by chtěli aby byl ještě k tomu blbý. Nechápu, proč si myslíš, že voda a plyn je něco jiného už z podstaty, podle mne je situace srovnatelná. Jediný rozdíl vidím v tom, že telecom si konkrétně v mém bydlišti vybudoval rozvody sám, kdežto, plynaři i vodaři to pojali ve stylu: chcete v obci plynofikaci -vybudujte si ji za obecní peníze a s vodovodem taktéž.

David (30.5.2005 08:27:10)

No mě se teda nezdá, že by naše média nějak intenzivně to ČTc "šila", ale to je asi jen můj osobní pocit...

Anonym (30.5.2005 09:52:35)

Alternativci nebyli od roku 1989 ale prisli okolo roku 1994 +-

David (29.5.2005 20:04:54)

Nesouhlasím, ty dráty vybudoval jeho socialistický předchůdce, lépe řečeno stát, takže pořád nějak nevidím důvod, proč by měly tak nějak přirozeně patřit ČTc, což je už plně soukromá akciovka? Na TV vysílačích taky přece dřív vysílala jen ČST a přesto vysílače nejsou její, že? :)

Sergey (29.5.2005 20:28:36)

Socialistický předchůdce budiž, ale stát zádný dráty nevybudoval :) Nemýlím-li se Telecom(jako všechno) byl za socialismu státní, po revoluci státním zůstal a stát (Klaus) ho část zprivatizoval (rozdal, jak kdo chce . . .) v kuponové privatizaci a zbytek letos stát prodal, takže nechápu zde přispívající socialisticky smýšlející diskutéry, kteří dělají, jako by Telecom byl jejich a někdo jim ho ukradl a Telefonice daroval.

David (29.5.2005 20:35:18)

Ale to přeci nikdo neříká, že někdo ukradl Telecom a dal ho Telefonice? Jen se snažíme probírat, co by pomohlo opravdu konkurenčnímu prostředí :) Ad Klaus : Ještě ti u jeho kšeftů chybí jedna obvyklá alternativa (nechal rozkrást :) )

Anonym (30.5.2005 09:30:02)

ČTc na dráty monopol nemá, natahat dráty si může každý. Jenže to se těm alternativním vyžírkám nechce, ty by chtěly aby někdo administrativně dráty telecomu sebral a dal je jim a to nejlépe zadarmo.

Anonym (30.5.2005 09:55:21)

Dneska uz ano ale bylo zde nekolikalete obdobi kdy draty mohl tahat pouze Telecom.

Anonym (31.5.2005 06:55:31)

tak to nemas pravdu, viz treba Dattel v Praze...

Sergey (30.5.2005 11:09:05)

Oni by nechtěli aby jim je někdo dal, ale aby jim jen zadarmo umožnil využívání (za účelem vytváření zisku) a přitom je ještě na svoje náklady udržoval, to je podstatný rozdíl.

David (30.5.2005 14:11:07)

Já nevím, co to tu pořád plácáš? Vždyť přeci snad nikdo nemá tu představu, že se budou ty dráty používat zadáčo a nějakej jeden pitomec je bude platit a všichni tam budou mít přístup? Tady jde o to, že když se všechno musí řešit přes ty telekomančí šmejdy, tak to taky tak vypadá... Alias IExpress ti zříděj za 3 dny, ale Nextru přes Telenor za dvacet, protože třeba v mým případě to leželo v telecomu 14 dní jak mrcha... A tomu já neříkám čistá soutěž, protože tímhle otravováním si spousta lidí řekne, že kašle na alternativce a půjde radši k ČTc... Když se vrátíme k těm autům, dejme tomu, že jsi průměrnej zákazník chceš rychle auto a za nějakou cenu... Já budu firma A, přes kterou mj. musí projít každá žádost o registraci vozidla... A taky prodávám auta... Plus minus srovnatelné kvality (když to zobecníme)... Někdo další bude firma B, taky prodáváš auta, ale já ti musím schválit registraci a tu budu protahovat co to jde... Kam myslíš, že jako průměrnej nenáročnej zákazník (kterýmu jsou jedno pingy 50 nebo 100 a rychlost jestli je 800 nebo 900kbps)???

TomM (30.5.2005 15:11:01)

si takový ******, nebo ti v telecomu něco zaplatili? Telecom si ty dráty natahal za komunismu, když nebyla žádná konkurence a platili sme si to všichno z daní! Tihle "vyžírkové", jak říkáš by si svoje dráty mohly natahat, ale v obrovské nevýhodě, protože pochybuju, že by si takový vyžírka mohl natahat dráty kde chtěl - rozkopal by celá města atd. Spamatuj se !

Anonym (31.5.2005 10:13:58)

podle mých informací od developerů i do nově stavěných obytných domů je ochotný tahat dráty zase pouze ČTc, takže proto ty vyžírky. Telecom měl monopol, stejně jako na západě, tam kupodivu padl monopol jen o pár let dříve než u nás, telekomunikace byly za studené války strategické odvětví nejen u nás. Snad si nikdo nemyslel, že po revoluci se začne na zelený louce.

TomM (31.5.2005 16:55:44)

ale telekom už tam má určitou infrastrukturu a není pro něj tak velký problém ten drát do nového domu natáhnout, kdežto alternativec, si musí postavit 1.ústřednu 2.tu připojit do své sítě 3.Natáhnout drát až do domu telekom tohle vše má, i ty dráty už má v nových obytných oblastevh připravené

Jiný anonym (1.6.2005 13:25:34)

Ono kolikrát není ani jenom tak problém bod 1, jako spíše neexistence bodu 2 a nechuť zariskovat a zainvestovat do bodu 3

Anonym (26.5.2005 10:29:22)

No datové omezení ve smyslu že máš 2GB na týden opravdu není pravda, ale že z toho po přenesení 1GB máš 512kb a po dalším 1GB 64kb tak to je omezení a svým způsobem i datový, protože s takovou linkou toho moc nestáhneš.

Beherit (29.5.2005 23:39:03)

Máš pravdu u mně to taky tak funguje

Anonym (30.5.2005 00:28:57)

Takže z toho vyplývá, že můžeš stáhnout jen 2GB týdně. Protože při rychlosti 64 Kb (8kB) se nic dalšího stahovat nedá(to je o nervy). Serfovat můžeš kolik chceš, ale stahovat jen 2 GB týdně. A 2GB proto, že když stahuju tak žádný rozdíl mezi linkou 512 a 1024 nepoznám. Stejně žádný p2p soft nestahuje více jak 512. Stahuješ v pohodě 2 GB týdně a pak jsi v háji. Nevím jak jinak to mám ještě říct! Omezení u ČT IE Optimal jsou tři: - můžeš stáhnout jen 2 GB týdně pak ti z toho udělají dial-up(rychlostí) - 1024 Kb linka ti pojede maximálně 750 Kb - když jsi od ústředny dále jak 2 km tak ti linku automaticky omezí na 512 Kb (reálně 400 Kb)

Anonym (30.5.2005 00:35:13)

A navíc datově neomezený to není ani náhodou. maximálně můžeš stáhnout 6 GB týdně. Více z toho prostě nevytřískáš ani kdyby ses po....l 2 Gb stáhneš za první den a pak šest dní stahneš maximáně 690 Mb denně. Tedy maximální možný počet stažených dat za týden je 6 GB. To je při 100% zatížená linky. V praxi se z toho dá vytřískat maximálně 4 Gb týdně. Takže to datové omezení tam je tak i tak.

MeTo (30.5.2005 14:24:04)

To co popisujete je jiz casove omezeni ve smyslu, ze den ma 24 hodin. Podle vasi teorie teda nikde neexistuje nelimitovane pripojeni, protoze vzdy se da stahovat maximalne 24 hodin denne.... Otazka snizovani rychlosti uz je jina. 64Kbps neni zadna vyhra, to je sice pravda, ale net jede dal, a uz je jedno kolik i tou mizernou rychlosti stahnete. Jste limitovani uz jen delkou dne, no a to si muzete stezovat kde chcete, ale den vam nikdo nenatahne :)

S-tony (30.5.2005 14:33:55)

To je sice pravda, ale tak jsem to nemyslel :o) Je rozdíl mít možnost na lince 1 mega stáhnout 70 giga za týden, nebo jen 6 giga. A to je pořádný rozdíl a může za to FUP. Tohle je podle mně to datové i rychlostní omezení. S FUP jen 6 GB týdně a 6 dní rychlost 64 Kb. Bez FUP i 70 GB za týden a 7 dní rychlost 1 mega.

Nargon (30.5.2005 15:24:43)

No kdyz budete mit 1Mbit linku, tak vam nikdo nebrani, ani branit nebude ve stazeni 70GB za tejden. Ale tu linku co prodava telecom tedy 1Mbit s agregaci 1:50 je vas limit tydne 1,5GB Pokud se vam podari vice tj tech 6GB tak to znamena ze jste 4,5GB ukrojil jinym. Tim omezenim rychlosti se telecom snazi aby to VSEM zakaznikum jelo pouzitelne po celou dobu. Pokud by jste stahl tech 70GB tak bude mit plno stiznosti (cca 49) na kvalitu (ktera neni garantovana, takze od nej maximalne lide odejdou). Ale proc mit furu stiznosti, kdyz muzou takto omezit rychlost a budou mit stiznost maximalne jednu a to od vas. Proste zvolily cestu mensiho zla.

Anonym (30.5.2005 22:27:29)

To já vím, jen jsem argumentoval. To byl příklad. Já tahám je to co mi dovolí smlouva :o)

Anonym (31.5.2005 09:41:36)

Ty snad nejsi normální? Pořád kecáte něco o tom, že omezuješ ostatní, když stáhneš něco navíc, ale když je to v pátek a všichni to mají zrychlený, tak to v pohodě jede VŠEM !!!

Nargon (31.5.2005 12:18:53)

A proc to jede vsem krasne, protoze takovejch co stahuji ihned jak to zrychlej je prumerne malo. Proto se to neda poznat. Pokud by omezeni nebylo tak ti co to vyuzivaji treba jen na postu tak by si k tomu prohlizeni posty pustily treba radio a zacnou to vice vyuzivat. A uz to nepojede tak jak to jede ted, ale agregace bude urcite znat. A vlastne proc se o tom bavime? Kdyz jsi to nekdo porizoval, a precetl si smlouvu, tak tam musela byt informace o Fupu, a pokud by se mu to nelibilo, tak si to nemusel objednavat. Takze vsichni co maji Internet Express s FUPem ho chteli a nevadil jim.

Anonym (31.5.2005 12:29:46)

K tomu neni co dodat Nargone :-) ale obavam se ze to nepochopi.

Anonym (31.5.2005 12:56:09)

Objednat si to museli, protože někteří nemají jinou možnost. Platit více nemůžou a i 900 kč je dost. Za 900 kč takovou sr..ku. No hrůza. Chápu všechny co nadávají a soucitím s nima. Taky jsem to musel rok trpět. Teď mám naštěstí neomezené wifi.

Nargon (31.5.2005 13:07:04)

Urcite meli moznost jestli adsl chteji nebo ne. A kdyz uz ho chteji, tak si mohli vzit adsl od jineho providera, ktery nema fup, ale plati se data navic.

Anonym (31.5.2005 13:13:26)

To je výborný nápad. Protože nějaký kr..én poskytuje své služby do 1000 Kč měsíčně s FUP tak budu jinému kr...ovi platit za data nvíc. No fakt výborné řešení. Nemáš náhodou známého u ČTU :o)

Anonym (31.5.2005 13:40:10)

Pokud se nedokazes vyrovnat s tim ze mas FUP nebo ho nemas platis data navic je to tvuj problem.Jestli jsi to nepochopil tak si muzes kupovat jen to na co mas bankovky.Nadavky na FUP sem chapal kdyz jeste nebyl zakotven ve smlouvach (asi rok zpet) a byl naraz zaveden,ale dnes kdyz je to jiz v kazde smlouve tak je to chyba lidi ze si to neprectou.

Sergey (31.5.2005 15:30:52)

Přesně tak, FUP mi taky vadí, ale věděl jsem do čeho jdu, tak teď nebudu kafrat, jaký je to hrozný. To je jako koupit si suchej rohlík a pak nadávat, že mi za tu 1,50 nedali se salámem.

Anonym (31.5.2005 13:16:20)

Přesně tak. Proč všichni kromě ČT nabízejí nomrální ceny a podmínky a žádný FUP. Kabelovky, wifi, telenor. Všichni mají super nabídky za super ceny, jen ČT je 3 x drahší a nabízí 5 x horší služby. JE to prostě Žlutý šmejd a není o čem diskutovat.

Anonym (1.6.2005 10:26:20)

UPC má FUP. A FUP je pořád lepší, nekž když jeden hloupý stahovač na neřízené sítí prakticky zablokuje službu všem normálním uživatelům

David (30.5.2005 16:37:31)

Nechci rejpat, nejsem žádný příznivce telecomu ani jeho "opatření" , ale taháte-li běžně 70GB týdně, pak se na mě nezlobte, ale agregovaná 1MBit 1:50 opravdu není připojení pro Vás... Kdyby byla většina jako Vy, tak běžný uživatel akorát skřípe zubama, protože mu to pojede naprosto otřesně... A mimochodem, mohu se zeptat, čeho taháte 70 GB týdně? Jestli je to takhle v ideální případě permanentně, tak by se stálo za to nechat vyšetřit, protože to může být známka psychické poruchy, stahovací mánie (je mi jedno co, ale hlavně ať proboha stahuju!!!!)

MeTo (30.5.2005 16:44:11)

Hehe, vystizne :)))

Anonym (30.5.2005 22:26:05)

70 GB netahám s FUPem to možné neni. Čtete pořádně, to byl příklad. Já tahám maximálně 4 GB. Víc to ani nedá. Žádnou smlouvu tím neporušuju!

David (30.5.2005 23:05:17)

To nikdo neřekl, tohle není o porušování smlouvy, spíš o normální lidské ohleduplnosti... Je to podobný, jako kdybyste na P2P jen tahal a nic nesdílel.. Kdyby takoví byli všichni, tak je tam velký kulový.... A s tím, že pokud někdo tahá desítky gigabajtů dat týdně, tak je to na Chocholouška, jsem to myslel zcela vážně... Pár takovejch magorů z doslechu znám, jednoho jsem už viděl v akci, kolikrát ty filmy ani nevidí, tahá prostě "jen tak do foroty", co kdyby to tam zítra už nebylo, že? :)

Anonym (31.5.2005 00:37:11)

Tím tahám nemyslím stahuji přes p2p. Je to průtok dat. Rádia ,tv, software, atd. 4 Gb týdně udělám hravě i bez P2P. Jsi primitiv (viz. Grebeníček) a nevíš o čem mluvíš. Už to tady bylo hodněkrát řečeno. Né každý kdo má vysoký průtok dat je stahovač. Nauč se používat internet, troubo .o)

David (31.5.2005 11:07:36)

Primitiv je ten, kdo nedokáže argumentovat. V tvém to celkem sedí (v jednom odstavci dva osobní útoky)... P2P byl samozřejmě jenom příklad, vy jste vysvětlil že jde o nadsázku s těmi 70 GB a já jsem jen trošku odběhl k P2P, abych demonstroval, že nelze myslet jen na sebe, toť vše... Jinak internet používám aspoň dle vašeho "machrvýčtu" k velmi podobným účelům (tv, sw, rádio apod.), takže buď jste s troubou přestřelil, nebo jsme troubové oba :) Naprosto chápu, že ne každý s vysokým průtokem dat je stahovač, to jsem nikde neřekl, na druhou stranu máte možnost volby, ne? Nikdo vás přeci nenutí kupovat si ADSL s omezením, na trhu jsou i jiné typy tarifů...Takže máte na výběr, stejně jako všichni ostatní... Buď si pořídíte dražší tarif a budete spokojen, nebo budete škudlit a pořídíte si něco , co nevyhovuje vašim potřebám. Ano, je to dražší než v okolních státech, situace není ideální, ale je taková jaká je... O limitech všichni víme a je jen na Vás, jestli si danou přípojku koupíte nebo ne, nikdo Vás nenutí... Pokud si koupíte nejosekanější verzi Fabie, za levnější peníz , tak taky budete nadávat na Škodovku, že nejzdí tak rychle a není tak komfortní jako Ferrari za 20 milionů? Asi ne, co? A podobná je teď situace u nás... Někomu prostě ten limit stačí bohatě, někomu tak tak a někomu ani náhodou... Takže se hoďte do pohody a přestaňte tady brečet, nikdo vám ADSL nenutí...

Sergey (31.5.2005 15:08:22)

Kde dochází argumenty, nastupují urážky a zesměšňování. Od Anonyma jsem nečekal ani nic jiného.

Anonym (30.5.2005 09:54:05)

Takže z toho vyplývá, že stáhnu i 10 Gb za týden, ale to je jedno. Normálním způsobem stáhneš ty 2GB/týden a pak je to na surfování a neříkej mi, že nepoznáš v p2p sítích rozdíl mezi 1024 a 512, já nevím když stahuju 105KB/s a nebo půlku tak to je docela poznat, stačí mít víc zdrojů. I těch 64kb/s je víc jak dial-up, měl jsem ho takže vím a upload je pořád 256kb/s. jinak maximálně mi jede 860kb/s a minimálně tak 820kb/s, takže neříkej, že pojedem max 750kb/s.

TomZ (31.5.2005 11:34:34)

A proc by se jako nedalo stahovat vetsi rychlosti nez 512Kbps z P2P siti? ja mam 1Mbps a stahuju pres DC klidne 110KBps..

David (31.5.2005 13:12:14)

Taky nevím, kde na to přišel? LimeWire mi tuhle taky fičel celkem asi 100vkou (když sečtu všechny downloady) :)

neo (25.5.2005 14:48:38)

Zdraec, tlachalove, nejdřív si přeštěte zákl parametry služby !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! viz. parametry : "U služby Internet Expres Optimal je 1024/256 kbit/s maximální dosažitelná rychlost. V některých individuálních případech nemusí být tento parametr vždy z technických důvodů dodržen a může být nahrazen rychlostí 512/128 kbit/s."

Anonym (25.5.2005 15:03:46)

No mě de jen o to, že když jsem kousek od ústředny tak mi dají 512 protože mám méně kvalitní linku. Já za to snad můžu že je nekvalitní??? Je to jejich linka tak ať se staraj ! ! ! A proč kolikrát nedají rovnou 1024 ale až po několikerých urgencích??? Banda je to . . .

Anonym (25.5.2005 15:33:41)

Hergot tak uz mi nekdo z moudrych rekne proc u nas zapoji maximalne 256 a u Brodbandu bez prolem 2M

Anonym (29.5.2005 20:41:04)

To je všechno hezký co tu řešíte ale kurňa proč já taky nemám megabit, ale jen 512 :(

Tony (29.5.2005 22:05:30)

Poradím ti já :o) Jediná možnost jak ve tvém případě dostat 1 mega je otravovat otravovat a zase otravovat. ČT to prostě někdy automaticky podle vzdálenosti hodí na 512, aniž si to pořádně ověří zda by to nešlo na 1 mega. Musíš je otravovat, pořád tam volat. Ať to příjdou pořádně přeměřit a že bys to chtěl vyzkoušet na 1 Mb na vlastní odpovědnost i s rizikem, že to nepojede vůbec. Že to chceš zkusit a kdyby to náhodou nejelo tak není problém tě zase přehodit zpět na 512. Ta změna z 512 na 1024 je otázka přepsání jendoho čísla v software u telecomu. Buď neodbytný a oni tě hodí na 1024 a budou rádim že jim dáš pokoj. Znám několik případů kdy to na ně zabralo. Zkus a uvidíš..........

es te be (30.5.2005 12:48:41)

už to tady neřeště každěj snad už ví jak postupovat bylo to tady popsáno již 1000x

Anonym (31.5.2005 15:24:28)

k čemu megabit, když ti po 1 GB spadne rychlost na 512 a po dalším na 64/64. k čemu ???

Anonym (31.5.2005 15:32:23)

Jo přesně. Já bych klidně bral za 700 kč 256/64, hlavně kdyby to bylo neomezené.

Anonym (1.6.2005 10:25:16)

no IMHO je rychlé připojení proto abych nemusel čekat, ne proto abych linku trvale saturoval na 100%, pokud máte potřebu 100% 24/7, levné ADSL 1:50 prostě není služba pro vás, telecom nabízí i variantu 1:20, která není uměle omezována a Telenot dokonce 1:4

Anonym (1.6.2005 11:27:12)

Na CT24 prave bezi zprava ze ADSL od Telecomu je nejlevnejsi za 475 bez udani rychlosti,na tiskovych strankach Telecomu porad nic.