Ales (1.7.2003 09:07:18)
Obavam se, ze tohle je obecny prubeh. Bohuzel mne nenapada nejake rozumne reseni... Snad zrusit ADSL a pripojovat se zase standardnim modemem :-(
El Carlos (12.7.2003 12:10:15)
To je v poho, mě technik připojil ADSL na jinou telefonní linku v našem baráku, než na tu mojí, takže se jen můžu koukat na hezkej modem, kde svítěj jenom 2 kontrolky...
BORDEL, BORDEL, BORDEL ... a co ještě nejsme v EU!
A.F. (22.7.2003 01:33:32)
- cca 14 dni mi vůbec nejede ADSL, nemůžu se připojit. Po zřízení ADSL to jelo cca 3 dny, pak měl telecom několikadenní výpadek a od té doby mi to nejede. Mám ISDN, ADSL přes síťovou kartu, přístroj SpeedTouch 510i, nastavení mám také dobře, když kliknu na Virtuální připojení - 10.0.0.138, ihned mi to napíše chybu 651 - "Modem nebo jiné zařízení ohlásilo chybu" .... Na technické podpoře po telefonu překontrolovali nastavení a neshledali nic špatně. Prý to předají technikům a oni se mi do 24 hodin ozvou. Jenže už uběhlo několik dní a situace je stejná, žádný technik se dosud neozval, volám tam denně a stále nic. Při jednom rozhovoru na technické podpoře a následným tel. odzkoušení mi řekli, že to bude asi chyba na jejich straně, ale že musím čekat na techniky, až se mi ozvou. Jsem bezmocná, naštvaná!!! ADSL na nic, jelo jen 3 dny a dalších více jak 14 dní se nedá připojit. Poradí mi někdo? Nebo jsem jen odkázaná na technickou podporu po telefonu, kde slyším dokola: Dobrý den, .... jak Vám mohu pomoci?........... Naši technici Vás budou během 24 hod. kontaktovat....... Přejeme hezký den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A to je dokola a stále nic se neděje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalibr (22.7.2003 11:56:48)
technici za to nemůžou .