polarbear (1.7.2006 12:12:57)
:-D ty se dobrej řízek vole, si vobjedná linku a pak mu udělaj dlouhej nos na IE tak pak co? na pevný lince bejvá rok závazek, zrušení je sračka zdlouhavá....seš fakt Emil
Anonym (19.7.2006 14:42:27)
No, nejlepší jsou anonymové, co pak ještě urážejí a mluví vulgárně, což svědčí o jejich inteligenci.
Nicméně zde je rozuzlení problému, nikoliv pico****, protože zřízení linky se dostupností ADSL podmínit dá...
Dne 13.7. jsem opět (už asi pošesté) urgoval telefonicky, s mírnou ironií, kdy že se tedy specialisté, kam to bylo předáno, hodlají ozvat, zda za týden, za dva měsíce či za půl roku... Slečna byla milá, promptní a jako jediná na mě zatím udělala dojem, že ví, oč kráčí. Vyslechla, omluvila se, poděkovala, zavěsila, zjistila, do deseti minut volala zpátky s omluvou, že ten, u koho jsem dne 24.5. objednával, nezadal do objednávky číslo z databáze, které by mi mělo být přiděleno. Jestli je to pravda, tak "díky" za neschopné operátory na zákaznické lince... Takže jsem starou objednávku zrušil, zadal novou, ušetřil 499,- za zřízení linky (teď je v akci za korunu). Světe div se, v pondělí 17.7. přišly dva maily, napřed jeden s potvrzením objednávky a oznámením o technickém šetření, pak nějakou tu hodinku na to s oznámením, že šetření bylo kladné a poslali rovnou přihlašovací údaje. A dnes, 19.7. dorazil objednaný modem. Takže se čeká už jen na technika, aby aktivoval linku. Jak je vidět, nutno mít štěstí a natrefit na správného člověka.
A vzkaz těm, co mají potřebu urážet, jak anonym tak i polarbear:
Jděte se vybíjet někam jinam, tam si pište vaše ubohosti. Jak je vidět, musíme mezi sebou trpět i takhle zakomplexované lidi, na vás by měli vymyslet filtr, abyste nemohli přispívat do diskuzí a kydat svou špínu vyplývající z vaší duševní úrovně.
Honza (19.7.2006 14:42:44)
No, nejlepší jsou anonymové, co pak ještě urážejí a mluví vulgárně, což svědčí o jejich inteligenci.
Nicméně zde je rozuzlení problému, nikoliv pico****, protože zřízení linky se dostupností ADSL podmínit dá...
Dne 13.7. jsem opět (už asi pošesté) urgoval telefonicky, s mírnou ironií, kdy že se tedy specialisté, kam to bylo předáno, hodlají ozvat, zda za týden, za dva měsíce či za půl roku... Slečna byla milá, promptní a jako jediná na mě zatím udělala dojem, že ví, oč kráčí. Vyslechla, omluvila se, poděkovala, zavěsila, zjistila, do deseti minut volala zpátky s omluvou, že ten, u koho jsem dne 24.5. objednával, nezadal do objednávky číslo z databáze, které by mi mělo být přiděleno. Jestli je to pravda, tak "díky" za neschopné operátory na zákaznické lince... Takže jsem starou objednávku zrušil, zadal novou, ušetřil 499,- za zřízení linky (teď je v akci za korunu). Světe div se, v pondělí 17.7. přišly dva maily, napřed jeden s potvrzením objednávky a oznámením o technickém šetření, pak nějakou tu hodinku na to s oznámením, že šetření bylo kladné a poslali rovnou přihlašovací údaje. A dnes, 19.7. dorazil objednaný modem. Takže se čeká už jen na technika, aby aktivoval linku. Jak je vidět, nutno mít štěstí a natrefit na správného člověka.
A vzkaz těm, co mají potřebu urážet, jak anonym tak i polarbear:
Jděte se vybíjet někam jinam, tam si pište vaše ubohosti. Jak je vidět, musíme mezi sebou trpět i takhle zakomplexované lidi, na vás by měli vymyslet filtr, abyste nemohli přispívat do diskuzí a kydat svou špínu vyplývající z vaší duševní úrovně.