Tonda (16.4.2003 08:50:59)
Teď jsem volal na TELE2 a tam mi řekli, že telefonická technická podpora ADSL bude zatím pouze od 8:00 do 19:00. Já však většinu času na netu strávím právě večer, a proto nechci řešit situaci, že když ADSL nebude fungovat, tak se nebudu moci nikam dovolat. Telecom se na infolinkách chlubí, že mají podporu 24/7. Jak je to u jiných poskytovatelů?
Trouba the MicroWave (16.4.2003 11:07:51)
Nextra se tvari ze jenom Po-Pa 8-20, ale z hotline jsem vypacil cislo na jejich nonstop zelenou linku - 800 138 417.
Erza (16.4.2003 11:23:09)
Nextra se netvari, Nextra ma zelenou linku i pro ADSL a tim ze to tady nekomu i poslali mailem... To ze ADSL ma Nonstop hotline je dokonce i v obecne specifikaci ADSL. Ta je na strankach Nextry
Trouba the MicroWave (16.4.2003 13:02:14)
Ano, právě tím jsem argumentoval když jsem po Nextra Hotline chtěl to telefonní číslo na 24/7 support :-)
Myšel (18.4.2003 13:58:43)
Váš provider může mít nonstop helpline, ale k čemu Vám to bude, když ČTc servisuje ADSL jako by to byla HTS. Tedy do 5 (nebo 7) pracovních dnů odstraní závadu. A když ne, tak se stejně nic nestane :o)
(Že pro servisní lhůty ADSL=HTS vím jistě. Podrobnosti o servisu HTS si přečtěte na ct.cz)
Petr (2.5.2003 20:50:32)
Ahoj, mam ADSL od Skynet a kdyz to jednou vypadlo pres vikend, tak jsem se tam v pohode dovolal. Ale stejne mi rekli, ze to je zase u Telecomu a ze se s tim neda nic delat. Taky jsem na hotline Skynet volal jednou ve 3 rano a nekdo tam byl.