Honza (30.12.2007 17:38:48)
u nich je to pořád stejné... nejdřív tě přesvědčujou že to je tvoje chyba a na infolince se tě ptají jaké ti blikaj diody na modemu :-D pak je z části přesvědčíš že nejsi idiot, tak tu věc předaj dál, budeš jim tam volat cca 4x, budeš to urgovat každý den až jednou ti zavolaj, že chyba je na straně českého telecomu... tak čekáš další týden, znovu urguješ, znovu voláš... a nic... a náhle, po třech týdnech ti jde net, o den později ti volá technik a vesele ti oznámí, že už to teda opravili a že chyba byla na JEJICH straně, s jejich kartou ale že ji opravili a že jestli se to stane ještě jednou, tak ji teda vymění... a po týdnu se to pos*ere znova...
x (17.9.2009 08:10:00)
taky olomouc, temer o 2 roky pozdeji ...
pres prazdniny bezva, adsl stabilne 12M/1M, ale v momente, kdy jsem zrusil nahradni bezdrat zacaly vypadky a trvaji pravidelne alespon 2 x tydne uz vic jak mesic - cra se vymlouvaji,pry hromadna porucha, pak nejake zmeny na pateri ci co, pak jeste cosi, pisu radsi rychle, abych stacil odeslat tohle varovani, nez to zase spadne - zrovna ted to sice jede, ale to jejich "v pripade poruchy vyplnte formular na webu" je opravdu dobrej for,kdyz nemate net :(