Silla (14.5.2011 12:40:43)
Nasel jsem ted na jednom diskusnim serveru komunikaci o2 k zakaznikovi, docela zajimave pocteni / zespod /. Je mozne, aby se v kapitalismu spolecnost takhle chovala? Dobry den pani ***********, vas pristup k moji osobe budu resit s panem kvestorem Janickem. S pozdravem a pranim hezkeho vecera Roman Stastny Odesláno z mobilního zařízení [Ukrýt citovaný text] Vážený pane **********, již jednou jsem Vás žádala, abyste zajistil profesionalitu Vašeho podřízeného, pana Šťastného. I v dnešní situaci, kdy se evidentně rychle zbavil zodpovědnosti za řešení požadavku Masarykovy univerzity, nejsem s jednáním člověka zastupujícího korporaci O2 spokojena. O procesech Vaší firmy mi není nic známo a proto jsem se, jako každý jiný zákazník, informovala na CA lince. Tam mi bylo řečeno, že záležitost s ADSL linkou má v povinnosti řešit pan Šťastný. Chápu, že mu operátorka nesdělila, že se nejedná o mobilní internet, mohl mi však zavolat a v řešení požadavku univerzity bychom teď byli nejspíš dál. Nevím, zda lze napsat dodatek k rámcové smlouvě, nebo existuje něco jako Hlasové řešení. Jsem v upřímném šoku z vyjádření pana Šťastného, že bych toto měla vědět na základě mnohaletého zaměstnání v O2. Považuji za nepřípustné, aby někdo argumentoval osobní informací, navíc nepravdivou (věřte, že ani nejsem ve věku, abych mohla mít mnohaleté zaměstnání kdekoliv). Jednám s Vaší firmou jménem Masarykovy univerzity, stejně jako pan Šťastný jedná jménem O2. Je v tomto státě přípustné, aby korporace zjišťovala osobní údaje zaměstnanců svých klientů a používala je jako protiargumenty? Opravdu souhlasíte s tím, aby mi account manager prestižní společnosti psal, že "ono je to tak nějak jedno"? Pevně věřím, že podržíte dobré jméno společnosti O2 a celou situaci budete osobně řešit. S pozdravem Petra ************* Cituji Štastný Roman: [Ukrýt citovaný text] Dobry den pani *********, v mailu z CA linky neni uvedeno, ze mate zajem o fixni internet ADSL a jelikoz se v mailu hovori o tom, ze pozadujete zacleneni pod ramcovou smlouvu, tak nelze hovorit o fixnim internetu. Ramcova smlouva je a vzdy byla jen veci mobilnich sluzeb. Fixni sluzby jsou pod smlouvu, kteta se jmenuje Hlasove reseni. Nezlobte se na mne, ale opravdu jsem nepredpokladal, ze po tolika letech zamestnani v O2 tohle nevite. Jenze ono je to tak nejak jedno. Partneri O2 jsou povinni zakaznik obslouzit komplet, tedy i smlouvu na ADSL by mela slecna ******** s vama sepsat. Tuhle informaci vam ale mela podat operatorka na CA lince. Lenka ********* se s vama v pondeli spoji a domluvite se. Navrhl jsem ji, ze pokud nebude vedet jak nasmlouvat ADSL se zakaznikem, domluvim vam to na znackove prodejne. Ja tyhle provozni veci nedelam a nemam jak udelat. S pozdravem Roman Stastny Odesláno z mobilního zařízení : Dobrý den, na CA linku volám třeba proto, že nepotřebuji žádný mobilní internet, ale ADSL. S paní ********* se na tomto tedy domlouvat nemohu. Telefonní číslo na mne máte a mohl jste se informovat. Jelikož nemáme v rámcové smlouvě tuto službu uvedenou, předpokládám, že řešení navrhnete právě Vy. S pozdravem Petra ********** Cituji Šťastný Roman: Dobrý den Lenko, přeposílám požadavek paní ********** na zřízení internetu. Z rámcové dohody jsou slevněny dvě služby, Mobilní Internet PRO (400 kč) a Mobilní Internet Neomezený (500 kč), tak se spolu domluvte jakou službu zvolí MU. Trochu nerozumím tomu, proč pani ***********8 volá na CA linku s požadavkem na novou službu mobilního internetu. Předpokládal jsem, že ví, že tyto záležitosti jsou v kompetenci výhradně partnerů O2. S pozdravem _______________________________ Ing. Roman Šťastný Account Manager Regional Government Sales - Moravia Telefónica O2 Czech Republic, a.s. I Prodej veřejné správě I Za Brumlovkou 266/2 I 140 22 Praha 4 - Michle -----Original Message----- From: korporace@o2.com [mailto:korporace@o2.com] Sent: Friday, May 13, 2011 10:52 AM To: Šťastný Roman Subject: O2 dotaz na zřízení Dobrý den pane Šťastný, obracím se na Vás v záležitosti zřízení nového internetového připojení pro Masarykovu univerzitu, IČO:00216224. Jedná se jim především o to, aby nové zřízení bylo možné zahrnout do stávající rámcové smlouvy. Prosím Vás o kontakt paní *********, na tel ****************** Přeji příjemný den a děkuji za spolupráci ***************** Specialista Podpory veřejné správy a korporátního segmentu e-mail: korporace@o2.com Telefónica O2 Czech Republic, a.s. Za Brumlovkou 266/2 140 22 Praha 4 Michle www.cz.o2.com