Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Problémy s nastavením O2 ADSL a modemu

Problémy s nastavením O2 ADSL a modemu

Aleš (19.6.2012 10:35:02)

Dobrý den, včera v mém novém bytě byl technik a zařídil mi přípojku pro O2 ADSL internet. Vše ověřil, že funguje, dal mi kopii předávacího protokolu. Internet mi byl přiveden do bytu. Zhruba při dny předtím jsem zakoupil modem D-link DSL 2641b s tím, že si ho nakonfiguruju sám a stačí mi pouze přípojka. Poté, co odjel technik jsem tedy RJ11 zapojil do modemu. Zadal zaslané informace, rebootoval, ale s modemem se vůbec nic nestalo. Svítí kontrolka napájení, LAN, bliká DSL a dále nic. Zkoušel sem různá nastavení, pevnou ip adresu, vytvořit i bridge apod. ale na internet se stále nedostanu. Lze pingnout pouze na modem, nikam jinam ne. Přitom je modem normálně připojený k přípojce ve zdi přes RJ11. Hledal jsem i pokročilejší nastavení, protože jsem studoval sítě na střední škole, ale nic mi nefungovalo. Máte někdo zkušenosti s konfigurací s tímto D-Link modemem? Případně dokázali by jste mi pomoci při konfiguraci? Případně dotazy rád zodpovím.

ch4ser (24.6.2012 15:36:38)

Zkuste jestli máte dobře modem zapojený. Poté pokud používáte splitter to zkusit bez něj. Každopádně tím, že DSL stále bliká se nespojí, nebo resp. nejsou správné údajé k DSLAMu... Zatím vypadá, Že je chyba v konfiguraci. Jak daleko jste ještě od ústředny, pokud to víte?

OSPF (6.7.2012 12:48:11)

Blikajici DSL znamena, ze modem nevidi dslam ani na fyzicke vrstve. Takze na nakou konfiguraci se dotycny muze z vysoka vykaslat. Zkontrolovat zapojeni, vyzkouset zapojeni bez spliteru, jestli to jde overit funkcnost pevne linky. Pripade zkusit modem restartovat a otocit do tovarniho nastaveni (obcas se zakousne). Pripadne zkusit jiny modem. Pokud dioda DSL stale blika tak nahlasit na technickou podporu TO2 (800 184 084)