Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Tlapnet

Tlapnet

nezaregistrovany (5.2.2013 16:42:16)

Dobrý den, chci se zeptat zda máte někdo nějaké zkušenosti s firmou Tlapnet. Mám od nich internet už pár měsíců a internet mi dost často vypadává (často pouze na pár sekund max. minutu ale občas i na dlouhou dobu), navíc naměřím každou chvilku úplně jinou rychlost připojení. Máte někdo podobný problém? V tomto oboru se moc nevyznám a prosím o radu, zda třeba není problém u mě. Děkuji

awas (24.2.2013 16:32:15)

Dobrý den,Zkušenosti no katastrofa samé problémy a děsivá komunikace s nimi, jednou jsem od nich už utekl, ale koupily mého poskytovatele a jsem u nich zase.Rádi přehazují chyby na uživatele tak se nedejte.Zkuste na příkazovém řádku "pathping www.seznam.cz" mělo by tam být vidět, kde je problém.

Jana K. (24.8.2013 19:45:05)

Poskytovatel TLAPNET zneužívá svého monopolního postavení. Když ještě začínali na Čáslavsku, tak si klientů vážili, dnes ví, že nemá konkurenta, tak to podle toho vypadá. Internet nevydrží ani pět minut bez výpadků, dohání mě to k šílenství... oni tam - v Čáslavi - v té jejich slavné kanceláři - je to Vaše chyba, žádná naše. Nemáme čas tam jezdit, telefonem nic nevyřídíme. Každopádně jak to půjde, tak poskytovatele vyměníme. Jejich internet je fakt šílenost!

Jiří Tlapák (26.10.2013 14:58:14)

Dobrý den, chápu Vaše stanovisko, nicméně bych se Vám rád pokusil pomoci. Ozvěte se mi na jiri.tlapak@tlapnet.cz a věřím, že dáme vše do pořádku. Co se týče monopolního postavení, tak v daném regionu je na výběr z relativně velkého množství poskytovatelů: společnosti WIA, Foxlink(Amada-Veso), Internet-Caslav a dále pak standardní trojici: O2, T-Mobile a Vodafone. Myslím, že je opravdu z čeho vybírat a kdybychom Vám nedokázali pomoci, tak Vám rád osobně předám kontakty na tyto společnosti. Děkuji

Jana K. (19.5.2014 22:40:05)

Tomu se říká rychlost reagovat za 2 měsíce, zatím již půl roku jsme u O2 velice spokojeni 40mbit bez výpadků.

Jiří Tlapák (26.8.2014 23:02:02)

Reagoval jsem se zpožděním, protože bohužel nemám čas procházet zapadlá internetová fóra, kam jste sdělila svůj poznatek. Mimochodem Vaše reakce na můj podmět trvala téměř 7 měsíců, tak můžeme o rychlosti asi stěží polemizovat. Každopádně jsem rád, že jste našla připojení, které Vám vyhovuje.

aaa (20.4.2013 19:03:30)

podobný problém nemám, s Tlapnetem jsem naprosto spokojen. Žádné výpadky jsem nezaznamenal... Co se týče komunikace nemám žádné výhrady, vždy když zvolám je u mě technik do 24hodin... záleží také naký si platíte tarif, mám za 385 a jede to stále 10M.. za ty ceny co nabízejí opravdu v okolí jiný poskytovatel neposkytne... nehledě na další výrazní slevy při ročním placení mám možnost srovnávat třeba s UNETEM a to se fakt srovnat nedá, u Unetu jak je mlha tak to nejede, o víkendech ani nemluvě a platím 2x tolik... takže volba bude jasná až se sem tlapnet dostane už aby to bylo...

anonym (29.4.2013 21:20:43)

lepsi by to nenapsala ani plapneti slapka

aaa (20.4.2013 19:08:00)

jinak pokud si někdo stěžuje a ani nezavolá na zákaznickou linku, kde to s ním vyřeší, tak se nemůže divit... stačí zavolat a někdo se u vás brzy staví... jen nemít línou hu..bu

Klient Tlapnetu (24.8.2013 19:49:35)

Tady je někdo chytrý, co? Takhle už to dávno nefunguje. TLAPáK ví, že má hlavní postavení na trhu - zejména Kutnohorsko a okolí - a podle toho si svých klientů váží. Na jejich vysílačích je připojeno spousta lidí, na které to není a nebylo připravené, takže podle toho funguje - lépe řečeno - nefunguje internet. Jednání v jejich čáslavské budově se jednání ani nedá říci, spíše - co zase otravujou.... jediné co na ně platí, je bombardovat mailama - to mi tehdá pomohlo a ejhle půl roku ze mě dělali "blba" a pak se přiznali, že našli skrytou chybu. Kéž by si tohle přečetl někdo od Tlapnetu - třeba ty Pepo, abyste s tím začali urychleně něco dělat, lidem dochází s Vámi trpělivost.... a toho by mohla využít potenciální konkurence!

Semtěšák (24.8.2013 19:57:21)

Tak takhle mi přesně funguje internet.... za tuhle dobu, co jsem sem psala, tak mi to 2x vypadlo a dobu se to načítalo. Nemám na ně nervy. Člověk si platí službu, která musí fungovat a ne jejich stylem. Věřím tomu, že kdyby on si platil službu (jako Tlapák) a jemu nefungovala, tak by se z toho po... a sám se ke klientům chová otřesně. Dobře vydělali za krátké období, spoléhají na to, že jim vesničtí lidé nic neřeknou a že si stejně ten internet nechají. Už aby si zavedli retenční centrum, budou ho potřebovat. A laskavě si vychovejte lidi v Čáslavi, aby jednali na úrovni, tzn. že když jsem z vesnice, že nemám postavení. A uvidíme, s jakou nabídkou přijdete.... aspoň kdybyste přišli s funkčním internetem, to by byla věc. Rychlost nestabilní, stálé vypadávání, nechápu, jak je možné, že internet co 5 minut padá. NEMÁM NA VÁS NERVY. Jakmile bude možnost Vás vyměnit, tak si škrtněte hned několik klientů.

anonym (25.10.2013 08:18:35)

Zde mohu jen zreplikovat moji zprávu :Dobrý den, velice mě mrzí, že nejste s naší službou spokojen. Po prostudování tohoto příspěvku Vám nabízím, že osobně prověřím daný problém. Kontaktujte mě na jiri.tlapak@tlapnet.cz. Za naši síť mohu jen říct, že ji neustále zdokonalujeme a rozhodně dbáme na spokojenost našich zákazníků. Chápu, že ne vždy vše funguje, tak jak bychom si představovali, ale mnohdy je řešení problému jednodušší než jeho vlastní příčina. Každopádně jsme rozšířili servisní podporu na několik zákaznických center po regionech. Proto prosím neváhejte využít našich servisních linek - veškerá servisní historie se uchovává a lze pak snadno prověřit a odhalit případný se opakující problém. Věřím, že Váš problém bude vyřešen. Bohužel zde na internetové diskuzi Vám lépe než tímto mým návrhem pomoci nemohu. Děkuji

Tomas (16.10.2013 15:51:14)

Nejlépe uděláš, když ji zavoláš a řekneš o svém problému. Třeba je jen někde chyba. Může být i vadné zařízení.

Jiří Tlapák (25.10.2013 08:13:18)

Dobrý den, velice mě mrzí, že nejste s naší službou spokojen. Po prostudování tohoto příspěvku Vám nabízím, že osobně prověřím daný problém. Kontaktujte mě na jiri.tlapak@tlapnet.cz. Za naši síť mohu jen říct, že ji neustále zdokonalujeme a rozhodně dbáme na spokojenost našich zákazníků. Chápu, že ne vždy vše funguje, tak jak bychom si představovali, ale mnohdy je řešení problému jednodušší než jeho vlastní příčina. Každopádně jsme rozšířili servisní podporu na několik zákaznických center po regionech. Proto prosím neváhejte využít našich servisních linek - veškerá servisní historie se uchovává a lze pak snadno prověřit a odhalit případný se opakující problém. Věřím, že Váš problém bude vyřešen.

anonym (19.11.2013 15:27:51)

Dobrý den, mám úplně ten samý problém. Není to jediný den, kdyby mi nevypadával chvílemi signál. A někdy vypadne na dlouho.

obchod@tlapnet.cz (3.10.2014 16:03:27)

Dobrý den, v případě nefunkčního internetu nás neváhejte kontaktovat na zákaznické lince 606606035.

lubosl (20.10.2014 16:52:08)

Chtěl bych varovat všechny potencionální klienty Tlapnet na základě mé příšerné zkušenosti. Používal jsem jejich internet pouze o víkendu na chalupě. Celý víkend byla služba víkend nedostupná. Požádal jsem tedy o kompenzaci platby. Nejenže se mi nikdo neomluvil za výpadek, jakoukoliv kompenzaci okamžitě odmítli bez slova omluvy. Na základě jejich neskutečné arogance jsem se rozhodl okamžitě od firmy odejít, tak okamžitě požadovali platbu dalších 900,- Kč s odkazem na 3-měs. výpovědní lhůtu a vyhrožují hned právníkem, soudy, exekucemi!!!!! Jinými slovy, stěžuješ si na poruchu-výpadek, tak zaplať 1200,- pokutu!!! A to i přesto, že připojení je i po 2 týdnech nefunkční a byl jsem dlouhodobým klientem. Tak teď musím zaplatit 1200,- Kč aniž bych mohl službu využít!!!Nikdy a nikde jsem s podobným přístupem nesetkal a chtěl bych varovat všechny případné zájemce o služby Tlapnet, aby neudělali podobnou chybu jako já a nepodepsali smlouvu s Tlapnet. Až teď zjišťuju, jakou mají špatnou pověst od místních obyvatel. Pozdě!!!!!

obchod@tlapnet.cz (22.10.2014 16:18:02)

Dobrý den, 3 měsíční výpovědní lhůta je standardní záležitostí a to nejen u naší společnosti. Tato i další informace jsou uvedeny ve VOP. Neznám přesné detaily tohoto případu, vždy se ale snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků a v žádném případě se nechováme k našim zákazníkům arogantně. Pokud máte zájem, můžeme Váš případ prověřit. Pošlete tedy kontaktní údaje na email obchod@tlapnet.cz, kde se tímto budeme zabývat. Děkuji