Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Joudové z O2 mi sundali po letech bezproblémového fungování přípojky rychlost internetu na polovinu

Joudové z O2 mi sundali po letech bezproblémového fungování přípojky rychlost internetu na polovinu

martin.plavec@outlook.com (15.12.2013 00:38:22)

Ahoj, mám takový problém - bydlím na periferii Prahy, v malé obci Červený Újezd (Pha-z) a jsou zde dvě možnosti připojení k internetu - od lokálního wifi providera (zavrhuji, každej v okolí mám problémy se stabilitou) a ADSL. Jde o to, že mám už od roku 2008 zřízené na přípojce 312699277 na adrese K Lípě 94, Červený Újezd připojení přes ADSL od O2. Zřízenou přípojku jsem měl s rychlostí 2 Mbit/s ale už po roce mi tahle rychlost přestala vyhovovat, proto jsem zažádal u operátora o zvýšení rychlosti, bylo mi řečeno, že po zvýšení rychlosti může docházet k nestabilitě linky, nicméně mi bylo vyhověno a rychlost mi tedy v roce 2009 navýšili na 5 Mbit/s (aka 5128 kbps/384 kbps) a internet frčel jak po másle, reálná rychlost byla 4,5 Mbit/s a připojení bylo stabilní. A to až do začátku prosince tohoto roku, kdy se mi začlo rozpadat připojení. Tak jsem volal do O2, a jejich řešení (po 5 dnech testování nutno říct, že úspěšné) bylo to, že mi sundali rychlost z 5 Mbit/s na 3 Mbit/s, reálně někde okolo 2,3 Mbit/s a taková rychlost je pro mé potřeby nedostačující. Je nějaká možnost, jak se přes telefonní kabel připojit rychleji? Pomůžu si změnou poskytovatele ADSL? Jaké mám možnosti? Předem díky

Honza (16.12.2013 22:15:31)

Dobrý den, změnou poskytovatele si bohužel nepomůžete - jedná se o kabely O2, které si ostatní operátoři v případě pořízení služby přes ně pouze pronajímají a následné technické problémy pak stejně předávají zákaznickému centru O2:( řešil jsem teď podobný problém s ADSL od O2 (poskytovatele mám Vodafone) a to bydlím v lokalitě blízko centru Prahy... Po prověření všech možných problémů přes infolinku předali žádost o prověření linky na O2...

Martin (27.12.2013 06:30:02)

Myslel jsem si to, skoda. A jinak myslite, ze takoveni zhorseni dostupnosti sluzby mohu vyuzit k rozvazani uvazku bez sankci?

Radek (28.12.2013 13:28:04)

Dobrý den, bohužel nemůžu s Vámi souhlasit že změnou poskytovatele služeb si zákazník nepomůže.Majitelem DSL kabelů a DSL Lamu je povětšinou společnost Telefónica O2 Czech Republic,ale každá společnost která nabízí internet prostřednictvím DSL kabelů (ADSL, VDSL internet)Má svoje porty na ústředně kam si zákazníka napojí.A nastavuje si svoji synchronizaci na lince.Já osobně jsem si změnou poskytovatele služeb dost dobře pomohl jsem od ústředny 2982 metrů tedy necelé tří kilometry když jsem byl zákazníkem O2 měl jsem rychlost 3 mega příchozí a 256 odchozí.Když jsem chtěl navýšit rychlost odpověď byla máte maximální rychlost co unesou kabely jinak by docházelo k výpadkům služby což stejně docházelo.Poté jsem se službou přešel ke společnosti T-Mobile CZ a na stejné vzdálenosti a stejnou cenu jsem dostal rychlost 8 mega příchozí a 735 odchozí tedy navýšení více jak o sto procent a k výpadkům služeb nedochází vůbec. T-Mobile má lepší technické zázemí a lepší technickou podporu