Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > O2 vám zruší všechny služby za 15 minut

O2 vám zruší všechny služby za 15 minut

Michal (3.6.2015 16:43:38)

...i když nechcete. Chtěl bych se s vámi podělit o negativní zkušenost. Mám pevnou linku již více než 20 let. Včera jsem na Moje O2 pomocí nabízeného chatu řešil otázku ceny při přechodu z internet tarifu Optimal na Aktiv s operátorem Oddělení péče o zákazníky. Protože nebyl schopen mi dát zajímavou nabídku a navíc mi tvrdil údaje, které jsou v rozporu s tím, co mi udává Moje O2, ukončil jsem chat slovy: Nechte to být. Děkuji za snahu, podpis. Asi za 30 minut jsem zjistil, že mám hluchý telefon. Při nahlášení poruchy mi bylo řečeno, že všechny služby byly zrušeny na základě požadavku operátora, s kterým jsem chatoval. Po vyjasnění situace mi bylo nejdříve přislíbeno obnovení do 12:00 hod. druhého dne, potom do 24 hod. a teď po uplynutí poslední lhůty - do 48 hod. Jak byste postupovali? Je tu ještě nějaký jiný operátor, který má v nabídce pevnou linku a VDSL?

vlcounnek@gmail.com (3.6.2015 17:16:23)

Dobrý den Michale, není problém tuto věc napravit. Kontaktujte mě, prosím, na emailu vlcounnek@gmail.com a já se podívám, co pro Vás mohu udělat.

Michal (3.6.2015 18:02:48)

Děkuji za nabídku. Měl jsem mezitím ještě jeden telefonát s technickou podporou O2, všechny služby mi přislíbili zprovoznit zítra a nabídli mi zajímavou cenu za Aktiv a pevná. Počkám, zda to splní.

Renča_O2_Guru (3.6.2015 20:34:00)

Hezký den, tato skutečnost mne velice mrzí, ráda bych celou záležitost prověřila, jelikož rozhodně nejde o standardní postup. Máte-li zájem, kontaktujte mne zde: www.o2guru.cz/guru. Renáta Drastichová Guru pro Social Media, O2 CZ

Michal (21.6.2015 13:52:01)

Dobrý den, (snad) poslední problém už byl vyřešen Vaším spolupracovníkem Vaškem, děkuji všem pracovníkům O2guru za pomoc. Michal K.