Máme pro vás i výhodnější nabídky, které nejsou veřejné
Vytvoříme pro vás balíček služeb za zvýhodněnou cenu
Nabízíme nejširší nabídku telekomunikačních služeb v ČR
Zadáte objednávku z pohodlí domova, my vše zařídíme za vás

Zanechte nám své číslo a my se Vám ozveme
Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR
Náš operátor vás bude co nejdříve kontaktovat.
Dejte nám na sebe kontakt a my vám zdarma zavoláme
Společně pro vás vybereme ten nejvýhodnější tarif
Kurýr na vaši adresu doručí novou SIM kartu
Přendáte SIM kartu do telefonu a můžete si užívat nový tarif
Dejte nám na sebe kontakt a my vám zdarma zavoláme
Společně pro vás vybereme ty nejvýhodnější služby
Technik Vám zprovozní internet, případně kurýr přiveze zařízení
Po odjezdu technika/kurýra si můžete užívat nové služby

"S internetem jsem měl neustále problém. Nakonec jsem díky dsl.cz našel lepší a rychlejší možnost připojení, se kterým, musím říct, jsem spokojený. Jako třešnička byla ještě cena, která se mi nezměnila."
Adam B., Buštěhrad

"Koukal jsem se na možnost internetu na své adrese. Spojil se se mnou operátor z dsl.cz a vybral pro mě lepší a hlavně levnější internet. Moc děkuji."
Vladimír S., Liberec

"Při stěhování jsem původně jenom hledala nějaké informace. Operátorka byla velmi milá, vše mi jasně vysvětlila a ještě mi našla rychlejší internet za nižší cenu. "
Tereza Č., Příbram




Proces vyřízení objednávky se liší podle typu služby a operátora. Podrobné informace vám pošleme do e-mailu a sdělíme po telefonu. Obecně lze ale říct, že novou službu si budete moci užívat do 3 pracovních dnů.
Je to velmi jednoduché. Stačí, když nám nahlásíte svůj OKU kód, a my vše vyřídíme za vás.
OKU je ověřovací kód účastníka a najdete ho v samoobsluze u stávajícího operátora, v aplikaci nebo na vyúčtování za listopad nebo prosinec 2021. Na podrobný návod, jak najít OKU u O2, T-Mobilu a Vodafonu, se můžete podívat v našem článku.
Nemusíte se bát, k výpadku internetu při převodu k jinému poskytovateli nedojde. Služba se buď pouze přepne na jiného operátora, nebo přijede technik, který provede novou instalaci a následně dá pokyn k vypnutí původní služby.
Pokud jste již u svého operátora déle než 3 měsíce a smlouvu máte na rodné číslo nebo jste OSVČ, tak pokutu za předčasné ukončení služby neplatíte.