Úvod > Neplaťte víc, než musíte

Neplaťte víc, než musíte

Neveřejná nabídka

Neveřejná nabídka

Máme pro vás i výhodnější nabídky, které nejsou veřejné

Balíček služeb

Balíček služeb

Vytvoříme pro vás balíček služeb za zvýhodněnou cenu

Široká nabídka

Široká nabídka

Nabízíme nejširší nabídku telekomunikačních služeb v ČR

Bez starostí

Bez starostí

Zadáte objednávku z pohodlí domova, my vše zařídíme za vás

Chcete poradit s výběrem?

callback

Zanechte nám své číslo a my se Vám ozveme

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Děkujeme

Děkujeme!

Náš operátor vás bude co nejdříve kontaktovat.

Jak probíhá změna operátora?

1.

1.

Dejte nám na sebe kontakt a my vám zdarma zavoláme

2.

2.

Společně pro vás vybereme ten nejvýhodnější tarif

3.

3.

Kurýr na vaši adresu doručí novou SIM kartu

4.

4.

Přendáte SIM kartu do telefonu a můžete si užívat nový tarif

1.

1.

Dejte nám na sebe kontakt a my vám zdarma zavoláme

2.

2.

Společně pro vás vybereme ty nejvýhodnější služby

3.

3.

Technik Vám zprovozní internet, případně kurýr přiveze zařízení

4.

4.

Po odjezdu technika/kurýra si můžete užívat nové služby

Jak jsou s novou službou spokojeni naši zákazníci?

Reference 1

"S internetem jsem měl neustále problém. Nakonec jsem díky dsl.cz našel lepší a rychlejší možnost připojení, se kterým, musím říct, jsem spokojený. Jako třešnička byla ještě cena, která se mi nezměnila."

Adam B., Buštěhrad


Reference 3

"Koukal jsem se na možnost internetu na své adrese. Spojil se se mnou operátor z dsl.cz a vybral pro mě lepší a hlavně levnější internet. Moc děkuji."

Vladimír S., Liberec


Reference 2

"Při stěhování jsem původně jenom hledala nějaké informace. Operátorka byla velmi milá, vše mi jasně vysvětlila a ještě mi našla rychlejší internet za nižší cenu. "

Tereza Č., Příbram

Naši partneři

O2
T-Mobile
Vodafone
Nordic Telecom

Často kladené otázky

Jak dlouho trvá zřízení nového internetu?

Proces vyřízení objednávky se liší podle typu služby a operátora. Podrobné informace vám pošleme do e-mailu a sdělíme po telefonu. Obecně lze ale říct, že novou službu si budete moci užívat do 3 pracovních dnů.

Jak převést internet k novému operátorovi?

Je to velmi jednoduché. Stačí, když nám nahlásíte svůj OKU kód, a my vše vyřídíme za vás.

Co je OKU kód a kde ho najdu?

OKU je ověřovací kód účastníka a najdete ho v samoobsluze u stávajícího operátora, v aplikaci nebo na vyúčtování za listopad nebo prosinec 2021. Na podrobný návod, jak najít OKU u O2, T-Mobilu a Vodafonu, se můžete podívat v našem článku.

Dojde při převodu pevného internetu k nějakému výpadku?

Nemusíte se bát, k výpadku internetu při převodu k jinému poskytovateli nedojde. Služba se buď pouze přepne na jiného operátora, nebo přijede technik, který provede novou instalaci a následně dá pokyn k vypnutí původní služby.

Mám u stávajícího operátora závazek, budu platit pokutu?

Pokud jste již u svého operátora déle než 3 měsíce a smlouvu máte na rodné číslo nebo jste OSVČ, tak pokutu za předčasné ukončení služby neplatíte.