Úvod > Změna operátora on-line

Změna operátora on-line

Přenos telefonního čísla je nyní opravdu snadný.

On-line

On-line

Nemusíte nikam chodit, převod čísla s vámi vyřešíme na dálku

Změna na 3 dny

Změna na 3 dny

Přechod od mobilního operátora vyřídíme za vás během 3 dnů

Široká nabídka

Široká nabídka

U nás můžete vybírat z největší nabídku tarifů v ČR

Nový telefon

Nový telefon

S tarifem si můžete objednat nový telefon za zvýhodněnou cenu

Nevíte si rady? My vám poradíme

Poradíme vám s výběrem

Zanechte nám na sebe číslo a my se vám ozveme

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zpráva odeslána

Děkujeme, operátor vás bude co nejdříve kontaktovat.

Zavřít

Jak probíhá změna operátora?

1.

1.

Dejte nám na sebe kontakt a my vám zdarma zavoláme

2.

2.

Společně pro vás vybereme ten nejvýhodnější tarif

3.

3.

Kurýr na vaši adresu doručí novou SIM kartu

4.

4.

Přendáte SIM kartu do telefonu a můžete si užívat nový tarif

1.

1.

Dejte nám na sebe kontakt a my vám zdarma zavoláme

2.

2.

Společně pro vás vybereme ten nejvýhodnější tarif

3.

3.

Kurýr na vaši adresu doručí novou SIM kartu

4.

4.

Přendáte SIM kartu do telefonu a můžete si užívat nový tarif

Jak přejít k jinému operátorovi?

Jak jsou s novým tarifem spokojeni naši zákazníci?

Reference 1

"Moc nevolám ani nepíši SMSky, u tarifu mi jde hlavně o internet. Operátorka pro mě našla tarif s 12 GB dat za stejnou cenu jako můj předchozí tarif s 5 GB."

Miroslav T., Ostrava


Reference 2

"Potřebovala jsem levný tarif pro 8letou dceru, aby mohla chodit ze školy sama domů. Spojili jsme ho s mým a manželovým tarifem do jednoho balíčku a nakonec platíme ještě méně než dřív."

Klára H., Plzeň


Reference 3

"Kvůli práci jsem pořád na cestách. Díky DSL.cz mám tarif s volnými minutami z celého světa jenom za tisícovku měsíčně."

Jakub V., Ivančice

Potřebujete pomoci?

Poradíme vám s výběrem

Zanechte nám na sebe číslo a my se vám ozveme

Vaše osobní údaje zpracováváme v souladu s GDPR

Zpráva odeslána

Děkujeme, operátor vás bude co nejdříve kontaktovat.

Zavřít

Často kladené dotazy

Jak přenést své telefonní číslo k novému operátorovi?

Je to velmi jednoduché. Nahlásíte nám váš OKU kód a my se o vše postaráme.


Co je OKU kód a kde ho najdu?

OKU je ověřovací kód účastníka a najdete ho v samoobsluze u stávajícího operátora, v aplikaci nebo na vyúčtování za leden či únor 2020. Na podrobný návod, jak najít OKU u O2, T-Mobilu a Vodafonu, se můžete podívat v našem článku.


Jak dlouho trvá přenos čísla k novému operátorovi?

Pokud nám po telefonu sdělíte veškeré potřebné údaje, pošleme k vám kurýra s novou SIM kartou. Nový tarif budete mít aktivovaný 3. pracovní den od doručení SIM karty.


Mám u stávajícího operátora závazek, budu platit pokutu?

Pokud jste již u svého operátora déle než 3 měsíce a smlouvu máte na rodné číslo nebo jste OSVČ, tak pokutu za předčasné ukončení služby neplatíte.


Mohu přejít od stávajícího operátora, i když u něj jsem méně než 3 měsíce?

Rozhodnete-li se smlouvu ukončit v průběhu prvních třech měsíců, zaplatíte pokutu 5 % z měsíčních paušálů, které zbývají do konce sjednané doby trvání smlouvy. Ve většině případů se proto vyplatí číslo přenést až po uplynutí této doby.


U stávajícího operátora jsem si pořídil/a telefon za dotovanou cenu. Mohu své číslo přesto přenést jinam? 

Pokud u stávajícího operátora splácíte mobilní telefon nebo jiný hardware, musíte při předčasném ukončení smlouvy doplatit jeho cenu jednorázově. 


Platí stejné podmínky i pro firemní zákazníky? 

Nové podmínky se týkají pouze fyzických osob včetně OSVČ. Na právnické osoby se novela zákona o elektronických komunikacích (ZoEK) nevztahuje.