Úvod > Články > Zpomalí vám po 17 hodině O2 Air Fix? Nebojte se ozvat!

Zpomalí vám po 17 hodině O2 Air Fix? Nebojte se ozvat!

Někteří zákaznici O2, kteří využívají bezdrátový neomezený internet O2 Optimal Air Fix si začali po skončení lhůty na vrácení služby stěžovat na to, že se služba chová jinak než prvních 30 dní, ve špičce opakovaně dochází k výraznému snížení rychlosti. Potom co se o potíže začala zajímat média se problémy zdají být vyřešené. Pokud zaznamenáváte výrazný rozdíl v rychlostech, obraťte se na operátora.

Zpomalí vám po 17 hodině O2 Air Fix? Nebojte se ozvat!

Od 1. února společnost O2 začala nabízet za 499 Kč novou možnost připojení k internetu pomocí LTE technologie, službu Internet Optimal Air Fix bez datového omezení s maximální rychlostí stahování dat 20 Mb/s a odesílání 2 Mb/s. Po vypršení zkušebního měsíce si však uživatelé stěžují na to, že operátor omezuje ve špičce rychlost.

diskuzích na stránce operátora a také na jeho facebookovém profilu se začaly objevovat stížnosti, že denně od 17:00 se rychlost internetu, která jinak dosahuje kolem 20 Mb/s, snižuje na hodnotu 5 Mb/s i nižší. Před půlnocí rychlost zase vzroste na původní hodnotu. Daniel Kaifer na Facebooku zveřejnil výsledky měření z naší aplikace DSL.cz.

DSL.cz - Měření rychlosti O2 Internet Optimal Air Fix

O2 má na problém jedinou odpověď, tou je agregace. "Služba Internet Air FIX, která pro přístup k internetu využívá LTE síť, je nastavena tak, aby zachovávala rovnoměrné podmínky pro všechny své uživatele (jde o tzv. agregovanou službu, podmínky jsou uvedeny v ceníku). Pokud službu využívá více zákazníků, může docházet ke zpomalení přenosové rychlosti. Toto zpomalení však není trvalé, závisí na aktuálním zatížení sítě. Nemělo by v žádném případě docházet k nefunkčnosti služby, resp. přerušení nebo omezení fungování určitých protokolů nebo služeb. Službu Internet Air FIX využívají tisíce zákazníků a stížnosti jsme zaznamenali pouze u jednotek z nich,“ vysvětluje operátor.

Podle nespokojených uživatelů je však snižování rychlosti záměrné. Potom co se o zpomalení internetu začaly zajímat servery cnews.cz a mobilmania.cz uživatelé hlásí, že výrazné zpomalení po 17:00 neznamenávají. V případě, že máte se službou stejný problém, neváhejte se ozvat, ať už operátorovi nebo Českému telekomunikačnímu úřadu.

28. 3. 2017

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

připojení k interneturychlost internetu

Sdílejte

Související nabídka

Tarif
Poskytovatel
Cena za měsíc
 
Cena za měsíc: 399 Kč
Cena za měsíc: 499 Kč

Přečtěte si také

 

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v říjnu 2019

Jaké rychlosti jsme naměřili v říjnu? Kteří poskytovatelé nabízeli nejlepší připojení? Jak si vedl váš poskytovatel...

 

Rychlosti mobilního internetu na DSL.cz v září 2019

Září bylo pro mobilní operátory velmi příznivé a rychlosti LTE, 3G i 3G internetu rostly. I tak se ale ve většině...

 

Víme, kde se od října připojíte k 5G internetu!

5G internet od Nordic Telecom se v říjnu rozšířil do dalších nových lokalit. Jejich internet je 5G-ready, takže se...

Nejčtenější články

Jaké výhody přinese Wi-Fi 6?

 

V obchodech se objevují první zařízení s podporou nového bezdrátového standardu Wi-Fi 6. V čem je lepší než...

Vodafone začal nabízet neomezená data pro jednotlivce

 

Vodafone v létě jako první z českých operátorů zařadil do své nabídky tarif s neomezenými daty. Pokud jste si ho...

Víme, kde se od října připojíte k 5G internetu!

 

5G internet od Nordic Telecom se v říjnu rozšířil do dalších nových lokalit. Jejich internet je 5G-ready, takže se...