Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > D-LINK DSL 362T + ROUTER EDIMAX BR-6104K = ??????

D-LINK DSL 362T + ROUTER EDIMAX BR-6104K = ??????

YANKEE (10.11.2006 21:17:15)

Zdravim. Mám takovej problém. Nejsem žádnej síťovej technik, tak bych potřeboval pomoc. Vlastnim modem D-LINK 362T a 2Mbps ADSL připojení od O2. K tomu abych zprovoznil internet pro víc počítačů jsem si zapůjčil router EDIMAX BR-6104K. Při připojení routeru k tomuto modemu a konfiguraci hlásí router že je k modemu připojen. Problém nastává při zkoušce internetu, vůbec nefunguje. Zkoušel jsem různé způsoby, ale přez router z toho modemu internet nedostanu. Proto sem píšu, zda tu někdo neni kdo by poradil jak na nastavení routru/modemu, tak aby fungoval internet? P.S: Modem funguje na 100%. Po připojení jakéhokoliv (jeden) počítače z domácnosti internet funguje. Dokonce i když jsem udělal z jednoho počítače server, tak na zbylých počítačích internet fungoval. (vše na Win XP) P.S: Když konfiguruju router, tak v logu to hlásí: "CAN'T FIND NTP TIME" + další informace(Ty nezveřejňuju,páč mám router odpojen a zrovna se mi to nechce teď zjišťovat. Případně můžu doplnit) Předem dík za jakékoliv informace a doufám, že se to podaří rozchodit.

Daniel (11.11.2006 09:13:53)

D-Link 362 T doporucuji provozovat v bridge modu. Tj router se pripojuje jako PPPoE client a ne DHCP klient. V Bridge modu 362 T jede bez problemu a drzi. Vetsina routeru ma krome krome moznosti pevne IP, dhcp clienta i zabudovaneho PPPoE klienta. Pripojeni pres PPPoE clienta si jde vyzkouset i z Windows XP (ma ho v sobe). Uz to tady bylo na foru mnohokrat. Pak misto klienta Windows XP dat klienta ten router a je to OK.

YANKEE (13.11.2006 08:04:29)