Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Odpojování se modemu (ZyXEL P-660H-T3)

Odpojování se modemu (ZyXEL P-660H-T3)

ML (11.1.2008 04:58:44)

Dobrý den. Nejsem odborník, ale pokusím se pokud možno výstižně popsat svůj problém. Mám ADSL připojení Novera DSL FUN a donedávna jsem s ním byl spokojený. Nicméně před časem se mi začala stávat nepříjemná věc a to, že připojení bylo zoufale pomalé a nestabilní. S rychlostí bych se býval i ještě nějak vyrovnal (nestahuji, nehraji on-line, potřebuji "jen" prohlížet www a posílat e-maily), ale to co mě doslova dohání k šílenství je, že po určité době kdy aktivně nepracuji s internetem (např. když si něco čtu na načtené stránce nebo naopak píšu do nějaké diskuze nebo fóra, případně na internetu nedělám nic) se modem odpojí. Nebo jak to jinak nazvat......připojení se přeruší. Kontrolka na modemu, která by měla spojení indikovat buďto zhasne, nebo bliká, jako by se data přenášela, ale spojení je prostě pryč. Většinou pomohlo vypnutí a zapnutí modemu, ale to samo o sobě je neskutečný "opruz". Po několika konzultacích s technickým oddělením Novery (mimochodem velice vstřícným a ochotným, jak mnohdy šílím z nejrůznějších linek tech. podpory, tak u Novery to, zdá se, dělají jinak a jako skuteční profesionálové) a prověření linky mi z Novery poslali nový modem. Jenže....připojení již sice pomalé není a podle testu na rychlost.cz i tady je v pořádku, ale ona nepříjemnost s odpojování modemu je zde pořád. Je možné, že by byl i další modem vadný nebo mám hledat chybu jinde? Pro úplnost dodávám, že síťovou kartu jsem také vyměnil a s modemem, který jsem měl dočasně půjčený od kamaráda bylo všechno v nejlepším pořádku. Mám tedy i tenhle nový modem reklamovat? Stalo se někomu něco podobného nebo máte někdo s něčím podobným zkušenost? Poradí mi někdo? Moc by mi to pomohlo. Předem děkuji za vaše odpovědi a rady.

Anonym (11.1.2008 07:37:47)