Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > po zruseni O2 TV stale spatna odezva

po zruseni O2 TV stale spatna odezva

Fail (21.9.2012 17:21:20)

Zdravím vás tady. Chci se zeptat na jednu věc a to jest : Když sem si před pár lety nechal aktivovat O2 TV, tak se mi při aktivaci zdvojnásobila odezva internetu, což se projevilo zejména při hraní online her a jiných aplikacích využívajících ping. Tehda mi to zdůvodnili tak, že me "přepli" na jinou linku či port, který obsahuje TV a že pingy tedy zůstanou horší. No a ted po nějaké době jsem TV zrušil, přičemž mi řekli že tu odezvu zpátky do původního stavu uvést nelze. V minulosti se se pingy pohybovali okolo 30 ms a nyni je to 60-90 ms a na zahranicních serverech mnohdy i vyšší(call of duty2). moje připojení je okolo 5 Mb/300 kb. Nemáte s tímto někdo zkušenost ať dobrou či zlou? Díky za váš čas a případné odpovědi.

Mirek (23.9.2012 07:17:57)

Pokud tě nepřipojí na lepší kabel tak s tím nic nenaděláš. Možná změna modemu, by pomohla. Ja měl internet od O2 a poprvé když u mě byl technik kvuli přípojce (jěště v počátcích dsl), tak to měřil odemě z domu. Naměřil maximálně 4MB i když v té době byla maximalní rychlost 512kb. Takže mi přípojku udělali. Pak se cca každý rok navyšovali rychlosti a když už byla maximální rychlost přípojek 8mb, 4mb a 2MB byl základ, mě zustalo pořád 512mb, prý to rychleji u nás nejde. Strávil jsem cca měsíc telefonaty na O2 a dohadováním se s techniky, nakonec se mi povedlo uhádat 3mb. Po dalším roce kdy mi perfektne a bez chyb pracoval internet, tak zvoni tel a tam byli z T-Mobile, prý když přejdu k nim navýší mi rychlost na 8mb (o2 nabízelo uz 16mb, ale me stale 3mb), tak jsem souhlasil, protože se nemuselo nic menit, jen jsem platil fakturu jim. Samozřejme mi net aktivovali, ale pouze 2MB a prý víc nejde. Tak jsem odstoupil od smlouvy do 30 dnu a vrátil se k O2. Ti mi ale připojili pouze 2mb a už s nima nešlo hnout. Tak jsem je zrusíl a pořídil si wifi 10mb. Prostě mi to připadalo jako pomsta od o2, pokud mi sli 3mb bez chyb tak logicky o mesic později musi 3mb jet zase. To je moje zkušenost a podle mě podobný přístup mají ke všem. Bohužel ping není důvod k reklamaci, řeknout ti že ho maš pod 100 a to je v normě. Zkus zavolat přímo technikům a řeš to s nima, ty kravy co seděj u infolinky často ani nevědí co je to počítač a radi lidem :-)

Martin (24.9.2012 19:13:32)

zkusim ty techniky :)) diky

Pavel (29.1.2013 17:13:46)

Nevím co tu kdo řeší, odezva a rychlost připojení spolu přímo nesouvisí.

Martin (24.9.2012 21:51:03)

zkusim ty techniky :)) diky