Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Prosím POMOOOC!

Prosím POMOOOC!

Stark (4.9.2004 09:03:18)

Mám čerstvě zřízenou přípojku adsl. Když zapnu modem tak se bez problémů synchronizuje. Všechno nastavení bych měl mít v pořádku. Ptal jsem se i providera. Mám modem ZyXEL PRESTIGE 600 series (to je USB). A při pokusu o připojení mi to vyhodí chybu že je neplatné uživatelské jméno, nebo heslo. Ale jméno i heslo mám dobře. Mám to zřízeno u GTS. Prosím v tomhle topicu nenadávejte na GTS ale pokuste se mi poradit jak to vyřešit jinak než "tak změň providera". Volal jsem na infolinku a snažili jsme se to řešit, ale prej ten můj požadavek o připojení ani nepřijde do logu, takže to vypadá jako bych se připojoval na někoho jinýho. DNS mám nastaveno na auto. Všechno by mělo být O.K. díky moc za vaše rady. Stark

Nargon (4.9.2004 09:20:36)

Mozna te telecom napojil na jinyho ISP, i Telecom se muze zmylit.

Tomáš (4.9.2004 11:28:23)

No skus si pohrát hlavně v nastavení připojení,já u mého ADSL od IOL sem to udělal uplně jednoduše,postup jak udělat nové připojení k internetu u ADSL: Najeď do ovládacích panelů,Pak do Síťe(Síťová připojení),pak spusť Průvodce vytvořením připojení a tam klikni na Další,označ Připojit k internetu ,Další,Nastavit připojení ručně,Další,(a teď hlavní) označ Připojit pomocí širokopásmového připojení ,ktere jé vždy připojeno. A to je vše,pokud máš u své síťové karty nastavené DNS adresy ,tak by ti mněl net uš jet v pohodě.A pokud je tam nemáš tak se zadávají ve Vlastnostech v Místa v síťi a u tvého Modemu,mněl bys ho tam mít.Tam kde se nastavuje IP adresa tvého modemu,tak pod tím.DNS adresy najdeš v modemu a jsou obvykle 2 ale může být i 1.Tak doufám že ti ten NET pojede jak má,Zdar a ať se daří

Stark (4.9.2004 12:13:40)

Mnoo, zkusím to ale myslím že to nejde. Něco v tomhle už jsem zkoušel. Tady je ten problém, že ten modem je USB a ne ethernetovej :-(

Nargon (4.9.2004 12:23:21)

Jo USB modem se chova jako rychlejsi analogovej modem. S tim ze si nemuzete presne vybrat kam se pripojite, zadny telefoni cislo, ale tohle smeruje Telecom na DSLAMu, nebo na Agregacnim bode.

Stark (4.9.2004 12:34:55)

Při vytáčení se mi to hlásí jako zyxel dialup :o). To je jedno, ale musí tam bejt telefoní číslo 0000000. Bez toho to prej nejde. Nargone, nevíš prosím jak bych mohl zjistit, jestli to posral telekom? Řeknou mi to na jeho linco? 800123456?

Stark (4.9.2004 12:36:24)

btw: už jsem chtěl aji zkusit nový ovladače co jsou na netu, ale těch 8MB bych na modemu snad ani nikdy nestahl.

Nargon (4.9.2004 14:49:48)

To ze to je bez telefoniha cisla jsem myslel obrazne :) ale novy ovladace by asi nepomohli. Na 800123456 to muzes skusit je to preci bezplatna linka, ale myslim ze ti tam reknou prd. maximalne ti reknou ze jsi pripojenej na GTS, protoze to maj v papirech. Ale to jak je to fizycky zapojeny uz nevedi.

Stark (4.9.2004 16:18:29)

Aha. Já jsem myslel že to můžou nějakým způsobem zjistit v kompu takže v tom mají přehled, ale to by už asi taky věděli co provedli :-). Tak nic no. Díky. Přeju pěknej výkend. VŠEM. Stark

Jane (5.9.2004 17:17:36)

Leda zkusit 13129 - poruchy ČTc. Ale technici tam jsou jen Po-Pá 7-19 a ti brigádníci nebo co to je, Ti nic neřeknou.

Stark (6.9.2004 09:08:52)

To je jako telefoní číslo, to 13129? To jde asi vilat jenom z pevné že?

Jirka (6.9.2004 10:11:08)

Jde aji z mobilu...

Stark (4.9.2004 12:12:30)

Tomuhle bych aji věřil, protože tomu vše nasvědčuje :-(. Pls, nevíš jsetli se dá nějakým způsobem u telecomu zjistit na koho je můj dslam připojenej? V GTS to začnou řešit až v pondělí, to znamená že budu zase celej teden v práci a netu si moc neužiju. Teď se musím provizorně připojovat přes modem :-(

Jane (5.9.2004 17:14:35)

No jo, když páni technici na ČTc dělají jen v pracovní dny, tak to je pak asi taky těžký.